CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
beatrice17
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Audi 80 B2 - 1984 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Desi am zis ca nu mai postez poze cu achizitiile mele pe forum, masina asta merita pentru ca arata foarte bine.

Asadar , de trei saptamini la mine, si cam 600 km efectuati in aceasta scurta perioada .

Prima data postez poze, apoi ce i-am facut masinii , apoi ce ar mai trebui facut .

a_





pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Inca un lot de poze

Audi





pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Masina este fabricata in 1984 , are motor de 1,8 litri , carburatie , 90 cai putere.
Primul proprietar i-a montat GPL cu butelie de 50 litri, omologat in acte.
Insa odata cu GPL -ul , masina a pierdut carburatorul original si i-a fost montat un carburator de Dacie .








Anul asta , in septambrie expira butelia de GPL (este valabila 10 ani ) si vreau sa renunt la ea si sa revin la carburatorul ei original , fie de 1,8 fie de 1,6 .
Asta mi l-a promis Misi ...


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
La momentul achizitiei , masina practic nu mai avea deloc tobele de esapament cuplate, deoarece tevile care vin din saxofon erau rupte.
Asa ca am decis sa cumpar toate tobele de esapament noi, impreuna cu garnituri, inele de etansare si suporti de fixare originali.


audi_







Cu ocazia ITP-ului am vazut si cum se prezinta pe sub masina .
Masinile astea au tabla galvanizata .
Faptul ca arata incredibil de bine este ca a fost pastrata in garaj uscat majoritatea timpului anterior sa o cumpar eu .


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Asadar, dupa cum v-am spus, masina a primit toate tobele de evacuare noi .

tobe



audi 1984 asadar, dupa cum v-am spus, masina primit toate tobele evacuare noi .tobe

27.3KB


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Apoi , pentru ca usile fie nu se deschideau , fie nu le puteam inchide , am cumparat absolut toate minerele de usa, cele din fata cu tot cu chei .
N-au fost scumpe , asa ca a meritat investitia.
Ceva mai greu a fost montatul si ulterior reglajele, pentru ca erau rupte ceva cleme pe acolo si am fost nevoit sa inventez ...
Ceea ce nu am facut si nu se poate, este sa fac sa functioneze toate dintr-o singura cheie .
Nu se poate schimba butucul interior pentru ca este mai lung decit cel original.
Piesele se gasesc din belsug pentru ca masinile cu incuietori similare, respectiv Volkswagen-urile Passat B2 s-au fabricat si folosit si de catre Chinezi . Au avut chiar o fabrica acolo si multe sint folosite si azi pe post de taxiuri .Iar Audi face parte din aceeasi fabrica mama
In China, cu modificari minore , gen Dacia 1310    s-au fabricat pina prin 2004 , asa ca se cam gaseste orice .


Usi








pus acum 7 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 581
frumoasa tare masina ,se vede cat de tare e tabla pe modelul asta 
intrebare:de unde ati luat manerele si cat costa bucata?


_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Apoi am lucrat putin si pe la interior , care chiar daca arata excelent, am mai schimbat cite ceva.
In primul rind unitatea centrala audio, mai precis radiocasetofonul cu care am cumparat masina a disparut, chiar daca era de calitate , Panasonic si a fost inlocuit cu unul din anul 1984 , Blaupunkt , care are scala pe led-uri, un lucru revolutionar la vremea aia . Nu are autoreverse dar integratele de pe partea finala scot real 20 w per canal .
Asa ca a trebuit sa inlocuiesc si boxele care nu erau ce trebuie oricum...
Astfel pe spate a primit boxe Pioneer .
Recomand tuturor posesorilor de automobile vechi , care au sistemele audio originale, macar boxele sa le schimbe si sa le monteze noi, in cazul in care cele vechi nu suna bine . Difuzoarele imbatrinesc si ele, se umplu de praf, se sparg sau se dezlipeste membrana ...De asta trebuiesc schimbate, mai ales ca acum se gasesc mai pe toate,, gardurile"

Panasonicul




Si Blaupunkt-ul inlocuitor



pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

CatalinSV a scris:

frumoasa tare masina ,se vede cat de tare e tabla pe modelul asta 
intrebare:de unde ati luat manerele si cat costa bucata?



Am raspuns pe privat .


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Boxele care au fost...





Pioneer-urile primite




pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Desigur zilele astea am dat peste tot unde erau puncte de rugina , cu Fertan . Mai ales pe capota portbagajului .
Acolo, ulterior am dat cu chit si urmeaza sa slefuiesc si sa vopsesc doar portiunea afectata cu vopsea facuta pe calculator conform codului original aflat pe eticheta originala din portbagaj







Asa a fost



pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Proiectoarele din bara fata le-am schimbat pentru ca unul din ele era de Dacie , iar cel original avea oglinda foarte ruginita.
Practic era irecuperabil.
Am montat cele cumparate de aici de pe forum, de la Marius, pentru care ii multumesc
N-au avut becuri , dar am adaptat cumva sa se potriveasca. Acolo mai am putin de lucru la reglaje.







Pe masina functioneaza acum absolut tot.


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Ca dotari optionale masina are spalator la faruri . A fost  vinduta in Suedia si acolo se stie ca iarna dureaza mai mult . La fiecare far are doua jeturi puternice si functioneaza doar cind sint aprinse farurile.
Alte masini , cum ar fi Mercedes-ul au si stergatoare la faruri, dar aici se pare ca au ales varianta celor doua jeturi puternice.
O sa-i montez in rezervorul pentru apa la faruri si la stergatoarele de parbriz un incalzitor gen serpentina , similar Mercedes (mai precis exact de pe un spalator de Mercedes acea serpentina prin care circula apa calda provenita din motor, lucru care face sa fie mult mai eficient tot ansamblul . O chestie simpla la indemina oricui .
Si mai are si servo directie, bord cu turometru si cu indicator de schimbat vitezele...prima oara cind vad asa ceva.O sageata mica galbena care indica in sus, in momentul cind motorul este prea turat. La multe versiuni am vazut indicator de economic. Posibil si asta sa fie ceva similar.







Modificat de gherghin nicolae (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Kilometraj in prima zi cind am cumparat-o :



Kilometraj ieri :



pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Masina are etichetele originale excelent pastrate.
Iar eu adun de multa vreme tot felul de roti (jante ) din aluminiu care mi se par mie interesante.
Pentru ca mai am un Volkswagen Passat B32 sau Combi , am cumparat rotile de formatul indicat in poze, echipate cu cauciucuri noi. Nu neaparat pentru jante, mai mult pentru cauciucuri. Jantele proveneau de pe un Audi 80 Coupe. Insa omul a vindut masina si mi-a vindut mie jantele.
Nu stiam pe atunci ca-mi voi lua Audi asta , dar s-a potrivit.
Cautam zilele astea prin garaj jantele ATS CUP cumparate pentru Opel . Si am vazut astea, asa ca vin la fix. Nu am reusit inca sa le montez , dar voi vedea care-s mai frumoase pe masina



pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Jante diverse :

Masina de la care provin jantele originale pe 14



Ats Cup pe 15 ...cam grele , dar in stare excelemta (altfel nu le cumparam )




Echipare cu ATS CUP pe 15 (poza e de pe net )



Echipare cu jante originale (tot de pe net poza )




Care-s mai frumoase ? Sau cu care arata mai bine Audi ?


pus acum 7 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397
Felicitari pentru achizitie dl Nicu.
Asa cum am mai spus era pacat de masina sa stea in curte,mai ales ca din pacate Dani nu sa mai putea ocupa de ea si asa cum ati spus incepuse sa cedeze cate ceva.
Bafta in continuare si cat mai multi km fara probleme...
Sa mai postati poze.


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Multumesc.
Cu care dintre jantele din aluminiu ii sta mai bine ?
Cu ATS-urile sau cu cele originale ?


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Frumos utilaj. De pe vremea cand nemtii erau nemti. O adevarata bijuterie . Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el Dl Nicu.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Multumesc.
Mai am de lucru la ea...dar masina merge si arata foarte bine.
Asta-i cea mai mare bucurie . Lucrez cu drag la ea .
Meritul este al fostilor proprietari ca au pastrat-o bine, ferita de intemperii si au avut grija de ea.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Carburiciul asteapta sa plece catre vale. Ori iti trimit prin curier, ori vorbesti cu "nea' ambulanta nr13" ca el vine des la Cluj.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Multumesc Misi , o sa vorbesc sa vad ce zice Adi.
Uite Blaupunkt-ul promis.



Functioneaza super , nu are cod , iesire pe 4 canale .
I-l dau la Adi sa ti-l aduca sau curier ?


pus acum 7 ani
   
nicu55
Membru Senior

Din: Bucuresti [Cernica-IF]
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 837
sa o stapiniti sanatos Dn. Nicu.O adevarata bijuterie.[pe patru roti]

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Va multumesc domnule Nicu !   

pus acum 7 ani
   
Victor3001
Membru Senior

Din: Medias, jud Sibiu
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 222
Felicitari pentru ea. E super misto, cel putin mie imi place foarte mult fiind un fan inrait Audi. Referitor la jante, ATS mi se par ca sunt fix ce trebuie....  

pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Felicitari pentru masina , este din judetul meu ( poate chiar din oras) 

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

gherghin nicolae a scris:

Multumesc Misi , o sa vorbesc sa vad ce zice Adi.
Uite Blaupunkt-ul promis.

http://i66.tinypic.com/a0hqqc.jpg

Functioneaza super , nu are cod , iesire pe 4 canale .
I-l dau la Adi sa ti-l aduca sau curier ?

Ok. Perfect. Pai vorbeste cu Adi, sa vedem ce zice si cand are drum.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Eu nu stiu cind am drum la Cluj. pot sa am azi, sau,  peste o jumatate de an. Misu , punel la Normandia asa cum ti a trimis si Nicu scaunele alea destepte de Renault si bordul ala fain .

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Nu vreau sa-ti stric bucuria, dar ai grija cu minerele alea, se rup destul de usor, mai bune ar fi fost unele originale, de la dezmembrari

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Am pe un Golf de 10 ani schimbate si n-au nimic. Toata shmecheria este sa fie bine reglate , sa functioneze usor.
La fel de repede se rup si alea originale daca nu actioneaza cum trebuie mecanismul de inchidere deschidere.
Una din usi , de pe stinga spate am desfacut capitonajul de vreo 5 ori pina sa o fac sa se inchida usor.


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Azi am schimbat rotile, am pus ATS-urile. Desi aici vine iarna...
Arata bine, parca s-a schimbat putin aspectul .
In poza, doua generatii , aceeasi marca .



pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
ATS Cup




pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
In timpul schimbarii rotilor, am facut citeva poze sa vad cum se prezinta discurile si placutele de frina, care fostul proprietar mi-a zis ca le-a schimbat. Asa este, discurile sint ca noi. Nu au mai mult de 1500 km (vreo 700 am facut eu ) .

Poze din timpul schimbarii .


ats





pus acum 7 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Foarte frumoasa masinuta !

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Multumesc .

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Arata mult mai bine cu jantele astea! 

Modificat de AdyC (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Victor3001 a scris:

Felicitari pentru ea. E super misto, cel putin mie imi place foarte mult fiind un fan inrait Audi. Referitor la jante, ATS mi se par ca sunt fix ce trebuie....  


Pai da, si mie imi pace cum arata.
Mai am prin garaj si niste BBS-uri, dar la sugestia lui Victor ...
Multumesc !


pus acum 7 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Si eu am avut ATS CUP pe prima masina. E fain tare modelul!
Felicitari pt achizitie!


pus acum 7 ani
   
nicu55
Membru Senior

Din: Bucuresti [Cernica-IF]
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 837
O meritati........asa va trebue....sa stiti D.tra d.le Nicu  

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Dupamasa iti trimit carburiciul!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Carburatorul de la Misi inca n-a ajuns pe masina , dar urmeaza.
Am facut pina acum aproape 1000 km cu masina. Insa de la o vreme parca nu mai trage motorul . Uda una sau doua bujii . Am masurat compresia si la pistonul 1 si 4 nu e buna deloc...
Fel si fel de pareri...
Am inlocuit bujiile, fisele de la bujii,capacul de la delcou , luleaua sau pipa (distribuitorul de scinteie ) din interiorul delcoului. Platina nu are, are un senzor magnetic.
Motorul merge ceva mai bine, dar tot parca merge in 3 bujii.
In concluzie, am desfacut motorul sa vedem ce are.
Motorul se prezinta asa :


supape



audi 1984 misi inca n-a ajuns masina dar urmeaza.am facut pina acum aproape 1000 masina. insa vreme

61.7KB


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
In concluzie, dupa cum se vede in poze , supapele de la pistoanele 1 si 4 nu inchid cum trebuie.
Am cumparat noi :
Supape -15 lei bucata
Ghiduri (simeringuri sau garnituri )supape-20 lei set-ul
Garnitura capac ax came -12 lei
Garnitura chiulasa Victor Reintz-65 lei
Set paste slefuit supape si rectificat scaune supape -50 lei
Curea distributie Contitech (asta o aveam noua in portbagaj )-nu stiu cit costa

Oricum era o vreme ploioasa asa ca la garaj slefuim supape...
Vedem apoi ce mai trebuie cumparat si cum o sa functioneze motorul.
Chestia asta s-a intimplat datorita functionarii prelungite pe GPL
Apoi, voi monta carburatorul primit de la Misi , sa vedem vacumurile si mufele daca vor corespunde cu ce am pe masina.

Anterior, masina a fost prezenta la Retroparada Primaverii de aici din Petrosani



Modificat de gherghin nicolae (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Daca tot l-ai demontat sa duci chiulasa la rectificat sa o mai ia din plan.
Si scoate toate supapele, curate-le si rodeaza-le.
La astea piesele sunt foarte ieftine ca s-au fabricat foarte multe astfel de motoare.
Ar fi bine sa dai jos si baia de ulei sa vezi cum arata pe acolo, eventual si un set de segmenti si sa segmentezi motorul.
Daca tot l-ai desfacut, uita-te la toate, ca nu are rost sa o demontezi de mai multe ori.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430
Buna treaba dar cred ca ar fi fost si mai buna daca curatai camerele de ardere si faceai scaunele tuturor supapelor cum a zis si Misu. Eu la rechin nu am mai planat chiuloasa si merge motorul de rupe.

pus acum 7 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397
Dl Nicu vedeți că pompa de ulei e noua,mașina în trecut a avut niste probleme  (nu știu dacă a apucat Dani sa va zică ),dar nu s-a umblat deloc la linie. Problema cu supapele s-ar putea sa fie de atunci .

_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Toate supapele le-am luat noi si toate scaunele supapelor le rodez cu doua tipuri de pasta, este in poze.
Nu mi-a zis nimic Dani .
Segmenti si cuzineti nu trebuie, motorul nu consuma ulei.
In capul pistoanelor se vede putin antigel , daca s-ar fi scurs in baie, pe linga pistoane, probabil trebuiau segmenti.


pus acum 7 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Daca ati luat supape noi, e pacat sa nu rectificati (subtiat si centrat pata de contact la jumatatea talerului) scaunele cu freza ( 15 grade si 45/60 ). Partea cu pasta este operatia finala de pasuire fina care nu inlocuieste frezarea, nici ca  geometrie (cerc) si nici ca forma corecta a suprafetei de asezare/inchidere supapa.
Niste scaune vechi, pasuite cu supape noi, mai ales dupa functionarea cu GPL vor avea o latime a petei de contact prea mare, variabila si incorecta ca forma, precum si ca pozitionare unghiulara a suprafetei, nemaivorbind de pozitionarea sa prea spre marginea exterioara a talerului supapei, fapt ce ajuta deformarea si arderea sa ulterioara. Adica, per ansamblu, chiar daca va functiona bine dupa acesta operatie, nu va tine prea mult.

Modificat de Oldman (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Am in vedere achizitionarea unei chiulase complet echipata de pe un Golf 3 .
Pina atunci alta solutie nu am si nu exista pe aici pe la noi. Chestii de frezare, imposibil de realizat pe o raza de 50 km.
O sa iasa bine. Cele doua paste, una este abraziva iar cealalta este pentru finisare.
Teoretic, dupa vizualizare atenta, doar doua supape necesitau inlocuire.
Una din ele avea niste urme pe coada supapei, am incercat sa surprind in poze . Datorita acelor urme posibil sa se fi deteriorat ghidajul supapei respective. Oricum am schimbat toate ghidurile de supapa de la toate pistoanele.
Cealalta supapa nu inchidea bine. Avea uzura scaunul supapei, nu supapa in sine.
Am pus supapa noua si cu ajutorul primei paste abrazive am slefuit pina cind a iesit ok, adica nu curge benzina deloc .
Chiulasa nu vad sensul s-o rectific , in sensul cum zice Misi , sa mai ia din plan . Nu a fost deformata datorita supraincalzirii motorului.
Singurul simptom pe care-l avea motorul era ca nu avea putere . Bujiile de la cele doua pistoane functionau, dar motorul avea un mers neregulat , nu se putea regla relanti-ul .
Sa-i cumpar o chiulasa noua , i-as cumpara dar nu am gasit doar cu 2800 lei .
Oricum , dupa cum am scris mai sus, o sa cumpar una second, dar momentan voi vedea cum merge.
Multumesc de sfaturile foarte utile . 

Modificat de gherghin nicolae (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Din cate se vad in poze, la chiulasa aia trebuie facute mai multe operatiuni. Din cate imi dau seama, scaunele de supape sunt blana. Daca cozile supapelor/supapei au asa pitting pronuntat, ghidurile sunt iarasi blana. Iar la ce depuneri de calamina exista in camera de ardere, consuma ulei, iar posibila sursa sunt simeringurile de supape. La Tg. Mures este un centru profi unde fac chiulase, nu vad sensul la un asa rabat de calitate a lucrarii pentru 3-400 lei cat ar costa o reconditionare cap coada a chiulasei... 

Modificat de knx (acum 7 ani)


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Știu  Knx , ai perfectă  dreptate.
Toate ghidurile de  supapă  și supapele sînt  noi.
Una singură  din totalul de  8 avea coada  atacată.
Motorul,  în aproape  1000 km pe care  i-am  făcut  eu , nu  a consumat ulei.
În  timp,  o să -I pregătesc  o chiulasă pe care  o  să  o echipez  cu tot ce  trebuie  nou.
Momentan  așa  o pot face.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
De ce nu incerci sa cumperi un motor intreg de pe o masina dezmembrata? Motorul asta a fost pe Golf, Jetta, Passat, Scirocco, deci poti gasi motor bun.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Am montat chiulasa , dar motorul nu mergea cum trebuie. Era fisurata...cind se incalzea putin motorul nu mai mergea ,,rotund ".
Am postat tot felul de anunturi, inclusiv aici pe forum , iar in final am gasit o chiulasa de la un motor de 1,8 insa de la un Vento . Desi ala era injectie monopunct, chiulasa era identica. Am cumparat din nou ghidurile de supapa, garniturile de chiulasa si de sus de la capacul culbutorilor.
Acum functioneaza super, nici nu se compara fata de cum era inainte.
Urmeaza sa vad cum pun carburatorul ala trimis de Misi . Sper sa se opreasca ploile astea ca ma dispera.


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397
Ce ați mai făcut la Audi ?

_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nimic. Am platit asigurarea acu o luna, pe 6 luni si nu am mai pornit masina. Nu am avut timp de ea.
Zilele astea o sa fac o tura .
A murit Dani...probabil ca sti.


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397
Da știu,din păcate,am fost și la înmormântare,dar am fost pe fuga...am venit joi dimineață strict pentru înmormântare și am fost nevoit să mă și întorc imediat. Dumnezeu să-l ierte și să-l odihnească in pace!
Bafta cu mașinuță...probabil că nu ați mai apucat sa obțineți datele proprietarului de la el.


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Alex_VW a scris:

Da știu,din păcate,am fost și la înmormântare,dar am fost pe fuga...am venit joi dimineață strict pentru înmormântare și am fost nevoit să mă și întorc imediat. Dumnezeu să-l ierte și să-l odihnească in pace!
Bafta cu mașinuță...probabil că nu ați mai apucat sa obțineți datele proprietarului de la el.


Am fost si eu , m-a sunat mama lui cind a murit. Am fost atunci si apoi la inmormintare.
Nu am obtinut datele...L-am tot sunat si a zis ca ma suna sa mi le dea. N-a mai apucat.
Dar zilele astea merg eu pana la Vilcea, la Calimanesti , parca asa retin.
O s-o rezolv cumva, nu-mi fac probleme.Desi m-am cam saturat cite probleme a avut masina asta .
Imi mai trebuie un plastic care vine la distributie jos, acopera cureaua si rolele de jos. Peste plasticul ala vine fulia de la vilbrochen . Are rupta o ureche de fixare si atinge uneori in fulie.
Am cautat sa cumpar nou dar nu se gaseste.


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397
Ceva noutăți dl Nicu ?

_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Mașina  are  numere de  Hunedoara,  e pe numele meu  și  funcționează.
Nu am mai  avut timp de  ea.
Am schimbat  chiulasa  cu totul, de  pe un motor  de Golf.
Cam asta am făcut.
În rest tot  umblu pe la  raliuri,  sînt  și  arbitru.


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397
Mă bucur că ați reușit să o transcrieți...a fost complicat? Mă refer la fostul proprietar dacă a cooperat....
Bafta multa!


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Alex_VW a scris:

Mă bucur că ați reușit să o transcrieți...a fost complicat? Mă refer la fostul proprietar dacă a cooperat....
Bafta multa!


Da. Super domn a fost.
El nu platea impozit...nu stiu de ce. Posibil Revolutionar, handicapat (desi nu parea )
Era un fost politist . Nu am platit nimic , doar actele . Super usor a fost, doar ca am mers de doua ori la Valcea . Prima data nu l-am gasit acasa dar am identificat locul si am aflat date despre om, inclusiv un numar de telefon, numar care ar fi trebuit sa-l primesc de la Dan ...

Nu am luat numere preferentiale pentru ca inca nu am gasit o combinatie care sa se apropie de identitatea masinii.
Cum am gasit spre exemplu la Kadett . La Opel-ul Kadett i-am pus 79 - KDT , unde 79 este anul fabricatiei si KDT se intelege ca inseamna Kadett .

La Audi ce combinatie ar merge ?
Daca aveti careva vreo idee , va rog sa-mi scrieti aici .
Multumesc. (Acum  are HD 11 TVN , numar la rand , nu preferential .)


pus acum 6 ani
   
nicu55
Membru Senior

Din: Bucuresti [Cernica-IF]
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 837
Va salut D.n Nicu..........HD 84 AUD      HD 84 ADI   LUNI 04/09/2017, deja am cumparat biletele de la agentie sa merg la cluj pentru a cumpara un audi 80 b2 diesel an 1986 (fara inchidere ,fara trapa,fara aer c. fara servo dir.motor 1600cm,unde in mod sigur ma voi intilni si cu Misa.Deja am discutat pe mes.privat.D.n Nicu mai vorbim dupa........cu respect       

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

gherghin nicolae a scris:


Alex_VW a scris:

Mă bucur că ați reușit să o transcrieți...a fost complicat? Mă refer la fostul proprietar dacă a cooperat....
Bafta multa!


Da. Super domn a fost.
El nu platea impozit...nu stiu de ce. Posibil Revolutionar, handicapat (desi nu parea )
Era un fost politist . Nu am platit nimic , doar actele . Super usor a fost, doar ca am mers de doua ori la Valcea . Prima data nu l-am gasit acasa dar am identificat locul si am aflat date despre om, inclusiv un numar de telefon, numar care ar fi trebuit sa-l primesc de la Dan ...

Nu am luat numere preferentiale pentru ca inca nu am gasit o combinatie care sa se apropie de identitatea masinii.
Cum am gasit spre exemplu la Kadett . La Opel-ul Kadett i-am pus 79 - KDT , unde 79 este anul fabricatiei si KDT se intelege ca inseamna Kadett .

La Audi ce combinatie ar merge ?
Daca aveti careva vreo idee , va rog sa-mi scrieti aici .
Multumesc. (Acum  are HD 11 TVN , numar la rand , nu preferential .)


De ce nu pui NIK pe toate? Sa stie lumea ca-s din clanul tau.
Poti pune si VAG.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Am Nic sau derivate pe 3 masini.
Vreau altceva .
E ok si VAG dar parca AUD e cel mai fain.  Astea cu VAG , PLM SEX sau altele similare le evit.


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

gherghin nicolae a scris:

Am Nic sau derivate pe 3 masini.
Vreau altceva .
E ok si VAG dar parca AUD e cel mai fain.  Astea cu VAG , PLM SEX sau altele similare le evit.

PLM nu mai e la moda, ne-am globalizat, acuma se pune WTF   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397

gherghin nicolae a scris:


Alex_VW a scris:

Mă bucur că ați reușit să o transcrieți...a fost complicat? Mă refer la fostul proprietar dacă a cooperat....
Bafta multa!


Da. Super domn a fost.
El nu platea impozit...nu stiu de ce. Posibil Revolutionar, handicapat (desi nu parea )
Era un fost politist . Nu am platit nimic , doar actele . Super usor a fost, doar ca am mers de doua ori la Valcea . Prima data nu l-am gasit acasa dar am identificat locul si am aflat date despre om, inclusiv un numar de telefon, numar care ar fi trebuit sa-l primesc de la Dan ...

Nu am luat numere preferentiale pentru ca inca nu am gasit o combinatie care sa se apropie de identitatea masinii.
Cum am gasit spre exemplu la Kadett . La Opel-ul Kadett i-am pus 79 - KDT , unde 79 este anul fabricatiei si KDT se intelege ca inseamna Kadett .

La Audi ce combinatie ar merge ?
Daca aveti careva vreo idee , va rog sa-mi scrieti aici .
Multumesc. (Acum  are HD 11 TVN , numar la rand , nu preferential .)


Mă bucur că ați reușit, intradevar număr de tel trebuia să-l primiți de la Dani, că știu sigur că-l avea , dar....asta este.
In privința numerelor ar merge HD80 sau 84AUD (80 modelul său 84 anul de fabricație).
Ați omologat și motorul ?Că și acolo știu că era o problema. De GPL nu va mai întreb că sigur l-ați dat jos sau urmează...


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Alex_VW a scris:


gherghin nicolae a scris:


Alex_VW a scris:

Mă bucur că ați reușit să o transcrieți...a fost complicat? Mă refer la fostul proprietar dacă a cooperat....
Bafta multa!


Da. Super domn a fost.
El nu platea impozit...nu stiu de ce. Posibil Revolutionar, handicapat (desi nu parea )
Era un fost politist . Nu am platit nimic , doar actele . Super usor a fost, doar ca am mers de doua ori la Valcea . Prima data nu l-am gasit acasa dar am identificat locul si am aflat date despre om, inclusiv un numar de telefon, numar care ar fi trebuit sa-l primesc de la Dan ...

Nu am luat numere preferentiale pentru ca inca nu am gasit o combinatie care sa se apropie de identitatea masinii.
Cum am gasit spre exemplu la Kadett . La Opel-ul Kadett i-am pus 79 - KDT , unde 79 este anul fabricatiei si KDT se intelege ca inseamna Kadett .

La Audi ce combinatie ar merge ?
Daca aveti careva vreo idee , va rog sa-mi scrieti aici .
Multumesc. (Acum  are HD 11 TVN , numar la rand , nu preferential .)


Mă bucur că ați reușit, intradevar număr de tel trebuia să-l primiți de la Dani, că știu sigur că-l avea , dar....asta este.
In privința numerelor ar merge HD80 sau 84AUD (80 modelul său 84 anul de fabricație).
Ați omologat și motorul ?Că și acolo știu că era o problema. De GPL nu va mai întreb că sigur l-ați dat jos sau urmează...

Mașina  aia e de fapt  alta. ..
Pe talon  scria 1,6 .
Pe carte 1.8
Omul. ..am  mai  scris  mai sus, a fost  polițist.
Acum  actele și  motorul  corespund cu  ceea ce  trebuia să  fie.
Adică  1,8 benzină.
Probabil  pentru  impozit  și  asigurare  să  fi  făcut  chestia  asta.
La 1,8 e triplu  impozitul  ...dar dacă  o fac de epocă. ..


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397

gherghin nicolae a scris:


Alex_VW a scris:


gherghin nicolae a scris:



Da. Super domn a fost.
El nu platea impozit...nu stiu de ce. Posibil Revolutionar, handicapat (desi nu parea )
Era un fost politist . Nu am platit nimic , doar actele . Super usor a fost, doar ca am mers de doua ori la Valcea . Prima data nu l-am gasit acasa dar am identificat locul si am aflat date despre om, inclusiv un numar de telefon, numar care ar fi trebuit sa-l primesc de la Dan ...

Nu am luat numere preferentiale pentru ca inca nu am gasit o combinatie care sa se apropie de identitatea masinii.
Cum am gasit spre exemplu la Kadett . La Opel-ul Kadett i-am pus 79 - KDT , unde 79 este anul fabricatiei si KDT se intelege ca inseamna Kadett .

La Audi ce combinatie ar merge ?
Daca aveti careva vreo idee , va rog sa-mi scrieti aici .
Multumesc. (Acum  are HD 11 TVN , numar la rand , nu preferential .)


Mă bucur că ați reușit, intradevar număr de tel trebuia să-l primiți de la Dani, că știu sigur că-l avea , dar....asta este.
In privința numerelor ar merge HD80 sau 84AUD (80 modelul său 84 anul de fabricație).
Ați omologat și motorul ?Că și acolo știu că era o problema. De GPL nu va mai întreb că sigur l-ați dat jos sau urmează...

Mașina  aia e de fapt  alta. ..
Pe talon  scria 1,6 .
Pe carte 1.8
Omul. ..am  mai  scris  mai sus, a fost  polițist.
Acum  actele și  motorul  corespund cu  ceea ce  trebuia să  fie.
Adică  1,8 benzină.
Probabil  pentru  impozit  și  asigurare  să  fi  făcut  chestia  asta.
La 1,8 e triplu  impozitul  ...dar dacă  o fac de epocă. ..


Din ce știu mașina fusese de fapt "recarosata", cartea oricum era făcută ulterior ,după ce era de fapt mașina ,era albă (la proprietar) ,deci nu schimbase talonul după carte (repet din ce știu,nu am văzut niciodată actele).
Oricum nici Dani nu o luase de la proprietarul din acte...deci nimeni nu știe adevărul despre situație!
El dăduse de proprietarul din acte întâmplător (o puse la vânzare acum vreo 2 ani și l-a sunat intamplator chiar proprietarul să-i spună că de fapt vinde mașina lui și așa a dat de el,ulterior știu că au mai vorbit și l-a tot rugat sa vina sa facă actele,dar daca s-a întâmplat să se îmbolnăvească n-a mai apucat).
Oricum bafta si mă bucur că a intrat pe mâinile dvs,a a avut a doua sans@a !

Modificat de Alex_VW (acum 6 ani)


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Alex . Daca nu stii atunci nu scrie  aiurea asa in spatiul public.
Masina asta niciodata in viata ei nu a fost alba. Omul , dupa cum am scris anterior a fost politist. Masina era inmatriculata pe sotia lui. Probabil pentru ca a fost politist , pe talon i-au trecut aceeasi serie a motorului ca si seria de pe Cartea de Identitate dar la capacitatea cilindrica era 1588 . Pe vechiul talon tot culoarea maro metalizat era scris .
Singura modificare , omologata de altfel , era GPL -ul .
In rest este exact masina din acte , motorul este exact ala cu care a venit din fabrica (exceptie chiulasa ca am inlocuit-o eu acum si carburatorul. Omul nici nu mai are sau a avut o alta masina de acest tip pentru ca eu m-am vazut personal cu el si cu sotia lui si am povestit mult. Daca ar mai fi avut orice piesa i-as fi cumparat-o pentru ca oricum am mers cu duba T4 la Valcea si aveam loc unde sa le pun. 
Nu stiu de la cine a luat Dani masina dar te asigur ca cel putin de 2 ani de cand o avea Dani nu i-a facut absolut nimic la masina . Nici macar incuietorile de la usi , pe care tot eu le-am schimbat.
Omul cu care am facut actele , respectiv proprietarul (ma rog sotul ...pentru ca proprietar era femeie trecuta in talon ) mi-a spus ca a vorbit de mai multe ori cu Dani la telefon si i-a spus ca-i plateste impozitele...
Ce sa zic...daca erau sume colosale , probabil omul ar fi avut pretentii de la mine .Chiar si citeva sute de lei , tot mi i-ar fi cerut , logic, nu ? Dar am fost cu el peste tot pe unde a trebuit de umblat cu actele si am vazut ce relatii si ce intrari avea. (Eu cred ca era scoasa de mult de la impozite , practica des intilnita mai ales la motoarele mari )
Cert este ca omul a colaborat si toate au fost in regula pentru ca eu sa o pot transcrie .
Si eu am fost curios de istoricul masinii pentru ca logic, vreau s-o fac istorica .


pus acum 6 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397
Scuze,dar ați înțeles greșit!!!
Am spus că era albă cartea la proprietari, nicidecum că mașina ar fii fost alba (ca si culoare).
Îmi cer scuze ptr neînțelegerea creata....


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la