| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: christyna1993
 
 |  | Femeie 25 ani
 Bucuresti
 cauta Barbat
 30 - 44 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| compartiment motor ... 
 
 48.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| cricul de un metru lungime, ascuns in contraaripá ....  
 
 32.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| detaliu levier de comandá schimbátor de viteze extrem de primitiv si simplu si totodatá functional chiar si dupá 45 de ani ....      
 
 57.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| filtru de aer cu dublu filtru, ptr silentiozitate !  
 
 34.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| altrenator cu 2 fire .... nu se poate lega gresit !  
 
 46.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| farul cu dulia "excentristá " pe care este situat becul pozitiei, care nu are orificiu in oglindáfarului, doar soclul becului bilux are o micá tesiturá prin care fascicolul luminos pátrunde in far ..... idee tipic francezá !    
 
 36.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| si cu gura inchisá ...  
 
 44.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| capota motor cu izolatie nouá (cea veche deja cádea in capul celui care lucra pe la motor ....  
 
 40.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| aceeasi firmá producea si ptr Citroen anumite piese ....ca si ptr celelalte firme proprii ...Transpar .  
 
 46KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| balamale haion de aluminiu , neascunse, folosite ca elemente de decor .... 
 
 31.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| bara spate de aluminiu ....element de decor mai degrabá decát de protectie impotriva socurilor.... 
 
 43.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Domu' Adi, deja incepeti sa ma enervati...  . Glumesc, desigur. Felicitari! Sunteti idolul meu in materie de restaurari!      
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| Dupá o luptá de 5 luni cu RAR-ul Ungar , timp in care am avut cca 8 corespondári cu autoritatea, printre care i-am avertizat cu o scrisoare oficialá redactatá de un avocat, cá-i voi da in judecatá, in sfársit am obtinut numerele mult rávnite . Am fost invitat foarte politicos la sediu RAR.Budapesta, si am fost servit fárá sá stau la ránd, introdus direct in biroul sefului serviciului, dupá care mi s-au eliberat pe loc documentele care din 15 iulie se tárágánau din vina autoritátii amintite .
 Au fost avertizati de forul lor superior-Ministerul transporturilor -cum cá decizia luatá a fost una gresitá, in sensul cá nu avea voie sá-mi inchidá dosarul cu cererea de inmatriculare ci, trebuiau sá emitá o decizie ptr termen lung, timp in care erau nevoiti sá identicfice tipul respectiv si sá-l treacá imediat in registru .
 Asa cá Ami ....primul si singurul AMI 6 din Ungaria a primit numerele cu regim special .....OT adicá Oldtimer.
 Pácat cá a durat atáta timp, acuma vine iarna, nu mai iese din bárlog troaca ....da-i stá bine chiar si in halá cu numerele noi
        
 
 42.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| cam slabá poza ...  
 
 31.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| Multimea la culcare .... 
 
 39.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | cv2adi a scris: 
 Dupá o luptá de 5 luni cu RAR-ul Ungar , timp in care am avut cca 8 corespondári cu autoritatea, printre care i-am avertizat cu o scrisoare oficialá redactatá de un avocat, cá-i voi da in judecatá, in sfársit am obtinut numerele mult rávnite .
 Am fost invitat foarte politicos la sediu RAR.Budapesta, si am fost servit fárá sá stau la ránd, introdus direct in biroul sefului serviciului, dupá care mi s-au eliberat pe loc documentele care din 15 iulie se tárágánau din vina autoritátii amintite .
 Au fost avertizati de forul lor superior-Ministerul transporturilor -cum cá decizia luatá a fost una gresitá, in sensul cá nu avea voie sá-mi inchidá dosarul cu cererea de inmatriculare ci, trebuiau sá emitá o decizie ptr termen lung, timp in care erau nevoiti sá identicfice tipul respectiv si sá-l treacá imediat in registru .
 Asa cá Ami ....primul si singurul AMI 6 din Ungaria a primit numerele cu regim special .....OT adicá Oldtimer.
 Pácat cá a durat atáta timp, acuma vine iarna, nu mai iese din bárlog troaca ....da-i stá bine chiar si in halá cu numerele noi
        | 
 Felicitari! Bine ca i-ai invins pe birocrati.
 Urmeaza Tractionul 15cv, sa nu le apuce iarasi cu prostia birocratica, ca si ala e masina rara.
 Foarte frumos in hala aia plina de comori, abia astept sa vin iarasi in vizita.
 Ce  fain a fost cand ne-am dat cu DS-ul ala scurt de raliu prin padurile din jur.
 Poate vin si eu sa fac rezidenta acolo si pun un hamac acolo intre stalpi sa dorm acolo noaptea, iar ziua te ajut, aduc 2cv-ul si ti-l donez, sa aibe o viata mai fericita alaturi de suratele ei, ca la mine nu stiu cand ai va veni randul.
        
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							deceneu32Membru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 3591
 |  |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | cv2adi a scris: 
 Dupá o luptá de 5 luni cu RAR-ul Ungar , timp in care am avut cca 8 corespondári cu autoritatea, printre care i-am avertizat cu o scrisoare oficialá redactatá de un avocat, cá-i voi da in judecatá, in sfársit am obtinut numerele mult rávnite .
 Am fost invitat foarte politicos la sediu RAR.Budapesta, si am fost servit fárá sá stau la ránd, introdus direct in biroul sefului serviciului, dupá care mi s-au eliberat pe loc documentele care din 15 iulie se tárágánau din vina autoritátii amintite .
 Au fost avertizati de forul lor superior-Ministerul transporturilor -cum cá decizia luatá a fost una gresitá, in sensul cá nu avea voie sá-mi inchidá dosarul cu cererea de inmatriculare ci, trebuiau sá emitá o decizie ptr termen lung, timp in care erau nevoiti sá identicfice tipul respectiv si sá-l treacá imediat in registru .
 Asa cá Ami ....primul si singurul AMI 6 din Ungaria a primit numerele cu regim special .....OT adicá Oldtimer.
 Pácat cá a durat atáta timp, acuma vine iarna, nu mai iese din bárlog troaca ....da-i stá bine chiar si in halá cu numerele noi
        | 
 Felicitari! Bine ca i-ai invins pe birocrati.
 Urmeaza Tractionul 15cv, sa nu le apuce iarasi cu prostia birocratica, ca si ala e masina rara.
 Foarte frumos in hala aia plina de comori, abia astept sa vin iarasi in vizita.
 Ce  fain a fost cand ne-am dat cu DS-ul ala scurt de raliu prin padurile din jur.
 Poate vin si eu sa fac rezidenta acolo si pun un hamac acolo intre stalpi sa dorm acolo noaptea, iar ziua te ajut, aduc 2cv-ul si ti-l donez, sa aibe o viata mai fericita alaturi de suratele ei, ca la mine nu stiu cand ai va veni randul.
        | 
 Pesimistule ! 2 CV-ul táu sunt sigur cá-l vei repune pe roate, insá esti putin neincrezátor in sine, te-ai speriat de niste solutii tehnice abstracte insá foarte ingenioase si simple.
 Ai nevoie intr-adevár de cáteva scule mai specale ptr confectionarea tuburilor de fráná, eventual o presá pt pivotii din fatá, si cam atát.....
 Las cá vii la vará si te mai dai cu 2 CV-ul prin pádure, iar dupá ce ajungi acasá la Cluj, sá vezi cu ce elan te vei apuca de 2 CV-ul táu .....
              
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | cv2adi a scris: 
 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | cv2adi a scris: 
 Dupá o luptá de 5 luni cu RAR-ul Ungar , timp in care am avut cca 8 corespondári cu autoritatea, printre care i-am avertizat cu o scrisoare oficialá redactatá de un avocat, cá-i voi da in judecatá, in sfársit am obtinut numerele mult rávnite .
 Am fost invitat foarte politicos la sediu RAR.Budapesta, si am fost servit fárá sá stau la ránd, introdus direct in biroul sefului serviciului, dupá care mi s-au eliberat pe loc documentele care din 15 iulie se tárágánau din vina autoritátii amintite .
 Au fost avertizati de forul lor superior-Ministerul transporturilor -cum cá decizia luatá a fost una gresitá, in sensul cá nu avea voie sá-mi inchidá dosarul cu cererea de inmatriculare ci, trebuiau sá emitá o decizie ptr termen lung, timp in care erau nevoiti sá identicfice tipul respectiv si sá-l treacá imediat in registru .
 Asa cá Ami ....primul si singurul AMI 6 din Ungaria a primit numerele cu regim special .....OT adicá Oldtimer.
 Pácat cá a durat atáta timp, acuma vine iarna, nu mai iese din bárlog troaca ....da-i stá bine chiar si in halá cu numerele noi
        | 
 Felicitari! Bine ca i-ai invins pe birocrati.
 Urmeaza Tractionul 15cv, sa nu le apuce iarasi cu prostia birocratica, ca si ala e masina rara.
 Foarte frumos in hala aia plina de comori, abia astept sa vin iarasi in vizita.
 Ce  fain a fost cand ne-am dat cu DS-ul ala scurt de raliu prin padurile din jur.
 Poate vin si eu sa fac rezidenta acolo si pun un hamac acolo intre stalpi sa dorm acolo noaptea, iar ziua te ajut, aduc 2cv-ul si ti-l donez, sa aibe o viata mai fericita alaturi de suratele ei, ca la mine nu stiu cand ai va veni randul.
        | 
 Pesimistule ! 2 CV-ul táu sunt sigur cá-l vei repune pe roate, insá esti putin neincrezátor in sine, te-ai speriat de niste solutii tehnice abstracte insá foarte ingenioase si simple.
 Ai nevoie intr-adevár de cáteva scule mai specale ptr confectionarea tuburilor de fráná, eventual o presá pt pivotii din fatá, si cam atát.....
 Las cá vii la vará si te mai dai cu 2 CV-ul prin pádure, iar dupá ce ajungi acasá la Cluj, sá vezi cu ce elan te vei apuca de 2 CV-ul táu .....
              | 
 Vin cu mare placere
     Poate imi iau si un BX, ca mi-am cumparat carte de reparatii sa studiez hidrauluca.
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Tov
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 799
						 |  | 
				
					| e incalzita hala ta? e izolat in vreun fel acoperisul?
 nu ai condens in zilele mai calduroase de iarna sub husele de pe masini?
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian FrigoPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 1161
 |  | 
				
					| O restaurare ca la carte,felicitările mele!!!Plus că îmi place culoarea enorm!  Ce vopsea și ce cod de culoare ai folosit?Seamănă cu albastru 68 autohton... 
 Modificat de Adrian Frigo (acum 8 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| 
 | Tov a scris: 
 e incalzita hala ta?
 e izolat in vreun fel acoperisul?
 nu ai condens in zilele mai calduroase de iarna sub husele de pe masini?
 | 
 Din pácate nu am bani sá incálzesc o ditamai halá, de fapt fost grajd CAP ....Izolatie nu are, doar pe o parte am reusit sá pun un strat de polistiren de 23 cm si o folie de izolatie spacialá ptr acoperisuri, cealaltá este naturalá, doar plácile ondulate de azbociment sunt , insá voi incerca sá rezolv si cealaltá jumátate din deseuri asa cum am fácut vara asta
 Cndens nu prea este, peste tot am pájanjeni ceea ce denotá cá este loc uscat, nici urmá de apá freaticá sau alte minuni, insá asa cum zici, in zilele cálduroase se poate crea condens, atunci merg s deschid portile din ambele capete sá fac curent si asa rámáne ziua....noapte inchid tot
        
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| 
 | Adrian Frigo a scris: 
 O restaurare ca la carte,felicitările mele!!!Plus că îmi place culoarea enorm!
  Ce vopsea și ce cod de culoare ai folosit?Seamănă cu albastru 68 autohton... | 
 Multumim , Este foarte asemánátoare cu albastru 68 parcá cu o tentá putin mai inchisá, este culoarea ei originalá, pe bvaza codului de pe plácuta masinii AC 621 ...
    
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| Azi am fácut primii 100 km pe timp frumoos cu micuta trotinetá ..... Experientá inainte de aceastá datá cu acest tip n-am avut, ca atare nici ceva etaln de comparatie, de aceea am luat ca paralelá Citroenul 2 CV.,, pe care-l conduc de mai bine de 23 de ani ...
 Primele impresii :
 1.Motor mai slábut si mai zgomotos fatá de 2 CV
 2.inchiderile usilor, haionului, etc sunt mult mai bune fatá de 2 CV, insá demarajul, accelerarea este inferioará suratei
 3. Consum identic , capacitate rezervor 22l fatá de 25 l al 2 CV ului
 4.Incálzire mai buná (pierreri de cáldurá mainore datoritá sist de inchidere mai bun a usilor
 5. Confort si tinutá de drum mai plácutá, suspensie mult mai finá
 6. datoritá izolárii antifonice slabe, si caroseriei inchise cu tavan de tablá fatá de prelata 2 CV-ului zgomotul motorului se transmite spre habitaclu mult mai tare decát la 2 CV .... deci in mers decibelii zboará cu duiumul spre urechile cálátorilor
 In rest volanul subtire, sist de directie ultrafin, suspensia ce pernele de aer, contribuie in mare másurá la indrágirea acestei masnute de categorie micá .....
 Máine ies din nou cu ea, si voi incerca sá fac poze ...
      
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							classicfan
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2564
						 |  | 
				
					| Foarte frumoasă, felicitări. Demarajul este mai slăbuț față de 2CV, probabil din cauza masei mai mari și/sau rapoartelor diferite.      
 Modificat de classicfan (acum 8 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| 
 | classicfan a scris: 
 Foarte frumoasă, felicitări. Demarajul este mai slăbuț față de 2CV, probabil din cauza masei mai mari și/sau rapoartelor diferite.
      | 
 Da, exact ! are rapoarte diferite, insá si masa putin mai mare !
 Azi am rulat din nou cca 150 km impreuná, din ce in ce mai silentios motorul, si mai sprintená ( fatá de impinsul cu mána ) ......
 
 
 38.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| foarte caraghioasá cu "stresinile alea enorme pe capota ...  
 
 34KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| Popas la margine de drum ... 
 
 56.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| hai mai departe ... 
 
 84.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| Ultimul popas inainte de reintoarcere in garaj !    
 
 61.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Luminile si semnalizarea, vad ca este ca la 2cv cu manete. Butoanele alea probabil este cea din dreapta pentru stergatoare. Iar cel din stanga cu sageata probabil esre reostatul pentru iluminatul de bord.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cv2adi
							Moderator
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 14928
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 Luminile si semnalizarea, vad ca este ca la 2cv cu manete.
 Butoanele alea probabil este cea din dreapta pentru stergatoare. Iar cel din stanga cu sageata probabil esre reostatul pentru iluminatul de bord.
 | 
 Prima ai ghicit-o perfect ! Se vede cá ai rable franceze ! Cel din stg cu ságeata pe ea are 3 pozitii : ságeata in sus punctul zero, la stánga si la dreapta 90 grade ...... si este butonul lámpilor de stationare in functie de partea carosabilá pe care te opresti , exact ca la Dacia francezá din 71 pe aripile fatá, insá aici actioneazá cele 2 becuri de potitie din far si din stop.Nu are lampá specialá in plus pe caroserie cu aceastá destinatie.
 Culmea e cá butonul stergátorului de parbriz se trege in sus si are 2 trepte, butonul lámpilor de stationare se roteste ca si butoanenele radiourilor cánd cauti posturi ....
 felicitári ! Unu dero pt tine !
          
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Dar acolo in mijlocul bordului este scrumiera? Este asa de mare?  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  |