CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: elenn 24 ani
| Femeie 24 ani Bucuresti cauta Barbat 24 - 55 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
foarte tare, l-am lecturat cu mare placere!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Probabil o fi fost prezentarea la o lucrare de diploma.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Bun articolul,numai ca poza motorului colorat este M207 A ,acolo scrie eronat L 25!!
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Lipsesc motoarele in doi si patru timpi realizate la Metrom Brasov si cele realizate la "Timpuri Noi" Bucuresti.Pe langa acestea,pentru o lucrare completa nu puteau lipsi motoarele de la UCMR Resita
Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
La Metrom s-au facut si motoare in patru timpi ? Stiam numai de cele de Mobra si Hoinar . Cele de Mobra au avut si alte aplicatii in afara motoretei , avantajate fiind de faptul ca aveau racire cu ventilator. Tin minte o pompa de apa pt agricultura si o chestie pentru strans suruburile (buloanele)de la sinele de cale ferata . Or mai fi fost si alte aplicatii dar eu nu stiu . Insa de motoare in patru timpi Metrom nu am auzit eu .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Era o motocositoare în 4 timpi, motoare de pornire auxiliare fie pentru avioane fie pentru buldozere, erau multe.
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Da se face motorul pentru motocositoarea Carpatina. Era cu supape laterale de tip Flathead. Am o astfel de cositoare.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
In completare la ceea ce a spus Misu, mai este si "Cosana" (fabricata la U.M. Orastie).Cosana si Carpatina erau echipate cu motoare in 4 timpi tip "AL 75" fabricate de Metrom. Chiar de curand am cumparat o Cosana Nova....daca are cineva nevoie,am in format pdf instructiuniile ei ! Si brosura motorului Al 75 o am in format pdf daca ii este utila cuiva o trimit (MP !)
Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Nu stiam . La o simpla cautare Goagal am vazut ca au mai fost chiar si pe OLX . Arata interesant si mi-ar place sa am si o rasnita de asta pe acasa .
si se pare ca inca se mai gasesc
Ala rotund , acolo jos, e demaror ?
46.8KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Motreanu Sorin a scris:
In completare la ceea ce a spus Misu, mai este si "Cosana" (fabricata la U.M. Orastie).Cosana si Carpatina erau echipate cu motoare in 4 timpi tip "AL 75" fabricate de Metrom. Chiar de curand am cumparat o Cosana Nova....daca are cineva nevoie,am in format pdf instructiuniile ei ! Si brosura motorului Al 75 o am in format pdf daca ii este utila cuiva o trimit (MP !) |
Le-as dori eu. Mersi! mihalydezso @ gmail.com
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vranceanu a scris:
Nu stiam . La o simpla cautare Goagal am vazut ca au mai fost chiar si pe OLX . Arata interesant si mi-ar place sa am si o rasnita de asta pe acasa .
si se pare ca inca se mai gasesc
Ala rotund , acolo jos, e demaror ? |
Nu este demaror. Ala este magnetou. Porneste cu sfoara. Infasori o sfoara pe volanta apoi o tragi, pana ia viteza. Daca nu ai grija, iti rupe mana. De aia i-am adaptat un rac pentru manivela si o pornesc din manivala, ca este mai sigur. A mea este model mai vechi din 1975, chiar de la inceputuri. O sa fac poze sa-l vedeti! L-am cumparat prin 1996 si l-am reconditionat. Pe atunci se mai gaseau piese de schimb noi la Brasov, unchiul meu care sta in BV, a gasit tot ce lipsea.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Oare a fost folosit si ca motor de barca?
Oricum este o constructie tare arhaica, probabil din anii '40.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Misu de Cluj a scris:
Oare a fost folosit si ca motor de barca?
Oricum este o constructie tare arhaica, probabil din anii '40. |
Din cate s-ar intelege , asa se pare. Acolo zice ca e nou (??) doar cu rodajul facut ,poate ne folosit vrea sa zica. Momentan nu ma incurca banii dar daca era cu demaror tot faceam eu o combinatie . M-ar interesa pentru un grup generator care sa poata fi pornit la nevoie si de sotie sau fiica-mea . Asa la sfoara... vor rupe sfoara degeaba .
@ Motreanu Sorin ,as vrea si eu documentatia daca nu e mare deranjul . Multumesc.
vranceanu.cristi @ yahoo.com
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Nici un deranj,verificati mailul,am trimis ! Cine mai are nevoie....MP cu adresa de mail.
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Saraca motocositoare s-o cam prafuit ca sta de ceva timp. Va trebui sa-l scot la luminasi sa-i fac o revizie.
carpatina
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Si reusesti sa o pornesti la manivela Misu ?
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vranceanu a scris:
Si reusesti sa o pornesti la manivela Misu ? |
Da. Dupa 2-3 incercari porneste. Cu sfoara e periculoasa, ca iti rupe mana.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Motoare s-au mai facut la 23 august Bucuresti,actual Faur Sa.
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
ydaniel a scris:
Motoare s-au mai facut la 23 august Bucuresti,actual Faur Sa. |
Da, pentru locomotive LDH si de manevra. In sase si in doispe cilindri . Am dus multe la reparat la Faur si in Cluj , am uitat cum se chema intreprinderea ,ceva cu Februarie parca .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Nu stiu daca Faur a facut si motoare dar cele pt celebrele LDH 125-motor tip 6 LDA si pt LDE 2100- motor tip 12 LDA fabricate dupa licenta Sulzer au fost facute de UCMR Resita si montate de Faur (23 August) pe locomotive
Inteprinderea din Cluj este "Remarul 16 Februarie". Repara si modernizeaza in continuare locomotive,este privata acum.
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 7 ani |
|