CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: ramona23 la Simpatie.ro
| Femeie 24 ani Bucuresti cauta Barbat 24 - 52 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
Adrian Frigo a scris:
florin a scris:
Vorbeam de masina istorica. |
Si eu la fel. |
Pai atunci, daca vrei sa te fatai cu masina istorica ca si cu una de familie, plateste poluarea cuvenita si nu te mai ingrijora.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Problema cu impozitul incepe defapt in 2019.? Pe anul acesta, odata ce e platit, e bine platit, la "scorurile" de pana in prezent...?
|
|
pus acum 6 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
Alex1300BV a scris:
Problema cu impozitul incepe defapt in 2019.? Pe anul acesta, odata ce e platit, e bine platit, la "scorurile" de pana in prezent...? |
Asa ar fi corect.
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Alex1300BV a scris:
Problema cu impozitul incepe defapt in 2019.? Pe anul acesta, odata ce e platit, e bine platit, la "scorurile" de pana in prezent...? |
Ce problema , ce impozit ,despre ce discutam ?S-a introdus ceva legal si nu stiu eu ? Hai sa nu mai facem valuri pentru ceva inexistent momentan. Deocamdata sa vedem ce va fi dupa revolutie.
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
Un proiect de modificare a Codului Fiscal iniţiat de mai mulţi parlamentari PSD impune restricţii privind comercializarea maşinilor second-hand.
41 de senatori şi deputaţi au iniţiat un proiect de modificare a Codului Fiscal, respectiv a art. 312 „Regimuri speciale pentru bunurile second-hand, opere de artă, obiecte de colecţie şi antichităţi”, prin care impun restricţii de comercializare a maşnilor second-hand. “Comercializarea autovehiculelor second-hand achiziţionate din afara ţării şi revândute în România se face doar de către persoanele juridice. Persoanele fizice pot achiziţiona o dată la doi ani un singur autovehicul second-hand pentru folosinţă proprie”, se arată în proiectul de modificare a Legii 227/2015 privind Codului Fiscal. Politicienii şi-au argumentat demersul prin necesitatea unei colectări mai eficiente a “impozitelor la bugetul de stat şi eliminarea operaţiunilor comerciale nefiscalizate de autovehicule second-hand achiziţionate în spaţiul intracomunitar şi revândute în România”. Proiectul a stârnit ample reacţii din partea Asociaţiei Civicus România. “Proiectul de lege introduce o discriminare evidentă a cetăţenilor români faţă de ceilalţi cetăţeni europeni, existând potenţialul unor sancţiuni aşa cum s-a întâmplat în cazul taxei de mediu/timbru de mediu. De asemenea apare o limitare evidentă în contextul aliniatului 2, în ceea ce priveşte achiziţionarea de autovehicule second hand între cetăţenii români. Ce o sa facă cetăţenii care doresc să îşi vândă autovehiculul în cazul în care ceilalţi cetăţeni nu mai au dreptul să îl cumpere? Doreşte legiuitorul să introducă un monopol în favoarea unor firme private? Legiuitorul reprezintă cetăţenii care l-au votat sau producătorii de autovehicule noi sau firmele care doresc monopolul comerţului cu autovehicule second hand?”, au scris reprezentanţii asociaţiei pe pagina Senatului. Potrivit inspectorilor ANAF, citaţi de iniţiatori, comercializarea maşinilor second-hand de către persoane fizice şi juridice s-a făcut fără achitarea TVA şi a impozitului aferent, o mare parte dintre aceste operaţiuni nefiind înregistrate în evidenţele contabile ale companiilor. În plus, susţin politicienii, în ultimii ani România se confruntă cu o creştere explozivă a înregistrărilor de maşini second-hand, fapt ce a dus la o îmbătrânire a parcului auto naţional, cu mult peste media UE şi la o poluare fonică şi de mediu pentru cetăţenii României. Conform statisticilor citate de iniţiatori, în primele 8 luni ale anului trecut au fost înmatriculate aproximativ 340.000 de maşini second-hand, 71% dinre acestea având peste 10 ani vechime. Senatul este prima cameră sesizată, avizul final urmând să fie dat de Camera Deputaţilor. Termenul de adoptare tacită este 24 aprilie 2018.
Citeste mai mult: adev.ro/p4tcq3
p.s. Misi,nu te vad bine,fa o lista de cumparaturi rapid ca astia vor sa ne puna zabala la cumparat fiare...
Modificat de vercingetorix (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
|
|
vercingetorix a scris:
Un proiect de modificare a Codului Fiscal iniţiat de mai mulţi parlamentari PSD impune restricţii privind comercializarea maşinilor second-hand.
41 de senatori şi deputaţi au iniţiat un proiect de modificare a Codului Fiscal, respectiv a art. 312 „Regimuri speciale pentru bunurile second-hand, opere de artă, obiecte de colecţie şi antichităţi”, prin care impun restricţii de comercializare a maşnilor second-hand. “Comercializarea autovehiculelor second-hand achiziţionate din afara ţării şi revândute în România se face doar de către persoanele juridice. Persoanele fizice pot achiziţiona o dată la doi ani un singur autovehicul second-hand pentru folosinţă proprie”, se arată în proiectul de modificare a Legii 227/2015 privind Codului Fiscal. Politicienii şi-au argumentat demersul prin necesitatea unei colectări mai eficiente a “impozitelor la bugetul de stat şi eliminarea operaţiunilor comerciale nefiscalizate de autovehicule second-hand achiziţionate în spaţiul intracomunitar şi revândute în România”. Proiectul a stârnit ample reacţii din partea Asociaţiei Civicus România. “Proiectul de lege introduce o discriminare evidentă a cetăţenilor români faţă de ceilalţi cetăţeni europeni, existând potenţialul unor sancţiuni aşa cum s-a întâmplat în cazul taxei de mediu/timbru de mediu. De asemenea apare o limitare evidentă în contextul aliniatului 2, în ceea ce priveşte achiziţionarea de autovehicule second hand între cetăţenii români. Ce o sa facă cetăţenii care doresc să îşi vândă autovehiculul în cazul în care ceilalţi cetăţeni nu mai au dreptul să îl cumpere? Doreşte legiuitorul să introducă un monopol în favoarea unor firme private? Legiuitorul reprezintă cetăţenii care l-au votat sau producătorii de autovehicule noi sau firmele care doresc monopolul comerţului cu autovehicule second hand?”, au scris reprezentanţii asociaţiei pe pagina Senatului. Potrivit inspectorilor ANAF, citaţi de iniţiatori, comercializarea maşinilor second-hand de către persoane fizice şi juridice s-a făcut fără achitarea TVA şi a impozitului aferent, o mare parte dintre aceste operaţiuni nefiind înregistrate în evidenţele contabile ale companiilor. În plus, susţin politicienii, în ultimii ani România se confruntă cu o creştere explozivă a înregistrărilor de maşini second-hand, fapt ce a dus la o îmbătrânire a parcului auto naţional, cu mult peste media UE şi la o poluare fonică şi de mediu pentru cetăţenii României. Conform statisticilor citate de iniţiatori, în primele 8 luni ale anului trecut au fost înmatriculate aproximativ 340.000 de maşini second-hand, 71% dinre acestea având peste 10 ani vechime. Senatul este prima cameră sesizată, avizul final urmând să fie dat de Camera Deputaţilor. Termenul de adoptare tacită este 24 aprilie 2018.
Citeste mai mult: adev.ro/p4tcq3
p.s. Misi,nu te vad bine,fa o lista de cumparaturi rapid ca astia vor sa ne puna zabala la cumparat fiare... |
Nu exista Mos Craciun!
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vercingetorix a scris:
Un proiect de modificare a Codului Fiscal iniţiat de mai mulţi parlamentari PSD impune restricţii privind comercializarea maşinilor second-hand.
41 de senatori şi deputaţi au iniţiat un proiect de modificare a Codului Fiscal, respectiv a art. 312 „Regimuri speciale pentru bunurile second-hand, opere de artă, obiecte de colecţie şi antichităţi”, prin care impun restricţii de comercializare a maşnilor second-hand. “Comercializarea autovehiculelor second-hand achiziţionate din afara ţării şi revândute în România se face doar de către persoanele juridice. Persoanele fizice pot achiziţiona o dată la doi ani un singur autovehicul second-hand pentru folosinţă proprie”, se arată în proiectul de modificare a Legii 227/2015 privind Codului Fiscal. Politicienii şi-au argumentat demersul prin necesitatea unei colectări mai eficiente a “impozitelor la bugetul de stat şi eliminarea operaţiunilor comerciale nefiscalizate de autovehicule second-hand achiziţionate în spaţiul intracomunitar şi revândute în România”. Proiectul a stârnit ample reacţii din partea Asociaţiei Civicus România. “Proiectul de lege introduce o discriminare evidentă a cetăţenilor români faţă de ceilalţi cetăţeni europeni, existând potenţialul unor sancţiuni aşa cum s-a întâmplat în cazul taxei de mediu/timbru de mediu. De asemenea apare o limitare evidentă în contextul aliniatului 2, în ceea ce priveşte achiziţionarea de autovehicule second hand între cetăţenii români. Ce o sa facă cetăţenii care doresc să îşi vândă autovehiculul în cazul în care ceilalţi cetăţeni nu mai au dreptul să îl cumpere? Doreşte legiuitorul să introducă un monopol în favoarea unor firme private? Legiuitorul reprezintă cetăţenii care l-au votat sau producătorii de autovehicule noi sau firmele care doresc monopolul comerţului cu autovehicule second hand?”, au scris reprezentanţii asociaţiei pe pagina Senatului. Potrivit inspectorilor ANAF, citaţi de iniţiatori, comercializarea maşinilor second-hand de către persoane fizice şi juridice s-a făcut fără achitarea TVA şi a impozitului aferent, o mare parte dintre aceste operaţiuni nefiind înregistrate în evidenţele contabile ale companiilor. În plus, susţin politicienii, în ultimii ani România se confruntă cu o creştere explozivă a înregistrărilor de maşini second-hand, fapt ce a dus la o îmbătrânire a parcului auto naţional, cu mult peste media UE şi la o poluare fonică şi de mediu pentru cetăţenii României. Conform statisticilor citate de iniţiatori, în primele 8 luni ale anului trecut au fost înmatriculate aproximativ 340.000 de maşini second-hand, 71% dinre acestea având peste 10 ani vechime. Senatul este prima cameră sesizată, avizul final urmând să fie dat de Camera Deputaţilor. Termenul de adoptare tacită este 24 aprilie 2018.
Citeste mai mult: adev.ro/p4tcq3
p.s. Misi,nu te vad bine,fa o lista de cumparaturi rapid ca astia vor sa ne puna zabala la cumparat fiare... |
Sa bage cat mai multe restrictii, cat mai multe taxe, cat mai multe biruri si cat mai multe porcarii! Poate asa se va trezi si turma mioritica de oi, din anestezia PSD-ista! Deja Romania este pe locul doi in lume la emigratie, dupa Siria! In 10 ani au plecat din tara 3,4 milioane de Romani! Votati in continuare PSD + ALDE + UDMR cu multa incredere! Porcaria asta ai va afecta mai mult pe bijnitarii de masini, care aduc masini de afara. Pe mine nu prea ma afecteaza, ca am cumparat deja ce vroiam. Si nici nu le vand. Mai am de atestat inca 4 masini si dupa aia pace buna!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Hai ca am auzit una tare de tot. Auzi vorba,o masina care vrei sa o duci la rabla pentru tichet,trebuie sa aiba itp-ul valabil. Ba ej nebun?Pai atunci cine mai da masini la rabla daca sunt ok? Ar fi si o parte buna.Nu se vor mai vinde toate epavele si jegurile cu pret astronomic cu vechea lozinca" daca nu imi dai atat,o dau la rabla". Mare Ti-e gradina Doamne.
|
|
pus acum 6 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
sk100it a scris:
Hai ca am auzit una tare de tot. Auzi vorba,o masina care vrei sa o duci la rabla pentru tichet,trebuie sa aiba itp-ul valabil. Ba ej nebun?Pai atunci cine mai da masini la rabla daca sunt ok? Ar fi si o parte buna.Nu se vor mai vinde toate epavele si jegurile cu pret astronomic cu vechea lozinca" daca nu imi dai atat,o dau la rabla". Mare Ti-e gradina Doamne. |
nu te mai mira ca este perfect logic:legea era facuta pentru a inlocui o masina poluanta care circula si deci polueaza cu una noua mai putin poluanta.daca vechitura nu este in stare de circulatie adica nu poate trece itp-ul inseamna ca nu circula deci nu polueaza.asa epavele nu vor mai fi supraevaluate vor fi date ori la kg la centrele de reciclare ori vor fi vandute la o valoare reala pe piata fara sa mai invice prostia cu:domne o dau pentru vaucher si iau "nspe meleoane"
|
|
pus acum 6 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
In primii ani de program rabla a fost la fel, iar cand au vazut ca nu caseaza nimeni daciile, au schimbat.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
AdyC a scris:
In primii ani de program rabla a fost la fel, iar cand au vazut ca nu caseaza nimeni daciile, au schimbat. |
Iertare,nu pricep:ce au schimbat? Ca magarie majora,pe care o recunosc,acum,la ora actuala este spatiul.Daca nu ai o curte unde sa repari clasica esti in pom,cum se zice. Daca nu aveam curte si garaj,eu renuntam demult.La asa o inghesuiala de masini practic nu poti decat schimba o roata cel mult,din pacate
|
|
pus acum 6 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
sk100it a scris:
AdyC a scris:
In primii ani de program rabla a fost la fel, iar cand au vazut ca nu caseaza nimeni daciile, au schimbat. |
Iertare,nu pricep:ce au schimbat? Ca magarie majora,pe care o recunosc,acum,la ora actuala este spatiul.Daca nu ai o curte unde sa repari clasica esti in pom,cum se zice. Daca nu aveam curte si garaj,eu renuntam demult.La asa o inghesuiala de masini practic nu poti decat schimba o roata cel mult,din pacate |
Masina predata, nu mai trebuia sa aibe ITP valabil.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
am inteles
|
|
pus acum 6 ani |
|
vas_adam2000
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
Cumparati masini cu norma de poluare euro 700. In poze se vede o masina de doua luni avand sub 2000 de km. Nu ar trebui sa fie terosonat? Este chiar normala putrezirea in asa hal a esapamentului-suportului de esapament? Cred ca in 6 luni va trebui schimbata toata.
Modificat de vas_adam2000 (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
vas_adam2000 a scris:
Cumparati masini cu norma de poluare euro 700. In poze se vede o masina de doua luni avand sub 2000 de km. Nu ar trebui sa fie terosonat? Este chiar normala putrezirea in asa hal a esapamentului-suportului de esapament? Cred ca in 6 luni va trebui schimbata toata.
|
Ce marca e masina ?
|
|
pus acum 6 ani |
|
vas_adam2000
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
Ford (Transit Custom) Euro 6 cu Adblue etc.
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Simplu,a mers pe drum cu sare,de aceea a ruginit. Cand se va rupe suportul va fi legat cu o sarma,sau se va suda o bucata de fier beton pe ciotul ramas. Ce mare scofala? E trist,foarte trist.
|
|
pus acum 6 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Pachet drumuri grele se numeste terosonarea sau izolarea suplimentara...
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Cum ti se pare propunerea asta de TAXA AUTO? Pana la 3000 de euro la prima inmatriculare si impozit anual progresiv din 2021 Cum ti se pare propunerea asta de TAXA AUTO? Pana la 3000 de euro la prima inmatriculare si impozit anual progresiv din 2021
Noua taxa auto ar putea fi introdusa cel mai devreme la inceputul verii Ar urma sa fie platita la prima inmatriculare a unei masini Din 2021 ar putea fi inlocuita de un impozit progresiv
Postul public de televiziune a intrat in posesia unor informatii neoficiale despre noua taxa auto la care autoritatile lucreaza de ceva timp. Timbrul de mediu a fost eliminat anul trecut pe 1 februarie iar inmatricularile masinilor second-hand au explodat.
In loc sa gaseasca o modalitate legala si "umana" de a-i taxa pe cei care isi achizitioneaza masini second-hand, autoritatile au scos de tot timbrul de mediu la inceputul anului trecut. Asa cum era de asteptat, inmatricularile masinilor la mana a doua au explodat in lunile urmatoare si varsta medie a parcului auto national a crescut.
Puse in fata faptului implinit, autoritatile s-au vazut nevoite sa caute alte solutii iar in toamna lui 2017 au anuntat ca lucreaza la introducerea unei noi forme de taxa auto. Pana in prezent, informatiile concrete despre aceasta lipsesc cu desavarsire, insa TVR sustine ca a intrat in posesia unor informatii neoficiale.
Potrivit acestora, noua taxa auto ar urma sa fie platita la prima inmatriculare a unui vehicul, sa aiba o valoare cuprinsa intre 50 si 3000 de euro si desigur, sa fie determinata in functie de norma de poluare a motorului si de emisiile de dioxid de carbon. In plus, aceasta ar urma sa fie aplicata cel mai devreme la inceputul verii.
Sursele postului public de televiziune mai sustin ca noua taxa auto va avea viata scurta, si anume 3 ani. Dupa aceasta perioada, taxa ar urma sa fie inlocuita de un impozit progresiv care sa fie platit de toti proprietarii de masini, in functie de norma de poluare a motorului.
In contextul in care romanii continua sa cumpere masini second-hand vechi, o astfel de taxa auto (legala si bine gandita) ar fi numai buna. Iti aducem aminte ca anul trecut, au fost inmatriculate 519.000 de masini la mana a doua, cu 75% mai multe decat in 2016. Acum, cifrele sunt mult mai mari si continua sa creasca.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Incepe si programul rabla
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Mda. Sa nu uitam taxa de 1500 de euro pt o masina euro 3,cu ceva timp in urma. Se vor gasi chichite. Eu personal,nu vreau sa renunt la Skode ,deci,concluzie,le voi inmatricula in alta tara. Si acum regret timbrul de 3500 de lei dat la logan,onor statului roman,cand puteam sa il inmatriculez atunci in Elvetia si aveam un set de placute de inmatriculare si 10 masini
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Deci vor circula doar de la euro5 in sus. Clar,vom avea un aer foarte curat. Hai ca suna bine. Ori m-am scrantit eu de-a binelea ori toata lumea a innebunit
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex_VW
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1405
|
|
sk100it a scris:
Deci vor circula doar de la euro5 in sus. Clar,vom avea un aer foarte curat. Hai ca suna bine. Ori m-am scrantit eu de-a binelea ori toata lumea a innebunit |
Eu zic varianta a doua !
_______________________________________ VW Golf I 1.3 GF 60cp '80 - sold
VW Golf I 1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold
|
|
pus acum 6 ani |
|
andrei_barut
Membru Activ
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
|
|
Daca le-ar pasa de "polutie" , mai intai ar trebui sa vada cat se taie padurile aiurea. Stand la casa, astept de 1 an sa ma bransej la distrigaz, desi am platit in avans tot. In acest an m-am incalzit cu o centrala pe lemne, care cred ca polueaza cat 10 masini. Nu cred ca poluarea principala, vine de la masini, este doar o gaselnita sa ii ajute pe cei ce vand masini noi. Asa suntem noi romanii, copiem de afara doar ce ne convine, pupin...
|
|
pus acum 6 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
Banuiesc ca stiti ca s-au inspirat de pe la belgieni, frantuzi, englezi si altii .
Era o masura lesne de anticipat.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
sk100it a scris:
Deci vor circula doar de la euro5 in sus. Clar,vom avea un aer foarte curat. Hai ca suna bine. Ori m-am scrantit eu de-a binelea ori toata lumea a innebunit |
Istoricele cu atestat, nu vor fi afectate. Nici in vest nu se refera la vehiculele istorice. Toate vehiculele istorice care au numar de omolagare cu CE la sfarsit, nu vor fi afectate. Repara-ti Skoda si depune actele pentru atestare istorica!
Iti place primarita voastra de la PSD? Daca da, atunci s-o votati si data viitoare Tu cred ca incepi sa te pierzi cu firea Plus ca vei putea cumpara o trotineta electrica cu 2000 euro, cu care vei avea voie sa circuli pe pistele de biciclete, comune cu liniile de tramvai, vei face sport cand vine tramvaiul, nu mai faci burta, vei fi mai sanatos, mai musculos.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
andrei_barut
Membru Activ
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
|
|
Oare cu istoricele ai voie sa circul cand vrei, sau doar la parade etc ???
|
|
pus acum 6 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
andrei_barut a scris:
Daca le-ar pasa de "polutie" , mai intai ar trebui sa vada cat se taie padurile aiurea. Stand la casa, astept de 1 an sa ma bransej la distrigaz, desi am platit in avans tot. In acest an m-am incalzit cu o centrala pe lemne, care cred ca polueaza cat 10 masini. Nu cred ca poluarea principala, vine de la masini, este doar o gaselnita sa ii ajute pe cei ce vand masini noi. Asa suntem noi romanii, copiem de afara doar ce ne convine, pupin... |
Daca locuiesti pe un bulevard aglomerat cum este Iuliu Maniu te convingi rapid cat de "principala" este poluarea de la masini.
|
|
pus acum 6 ani |
|
andrei_barut
Membru Activ
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
|
|
Discutiile pe aceasta tema, pot fi interminabile, Inainte sa intezici ceva, ceeace mi se pare o aberatie, sa arunci masina la gunoi=tot poluare, mai intai corect ar fi, sa oferi alternative oamenilor-transport in comun civilizat, nu sa stai ore in sir in statie la Ratb posbilitatea de a merge cu bicicleta in conditii ok, etc Problema cu poluarea, este de fapt o chestiune de stors bani de la norod , parerea mea.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Bullshit mediatic! Adica KKT pe batz! O gramada de jurnalisti mancatori de rahat, care cauta sa scrie stiri bomba. Am citit stirea din mai multe surse si e vorba de TAXA DE ORAS! Adica TAXA! Iar taxa va fi tocmai pentru masinile cu norma de poluare sub Euro 5. Iar Euro 5 si 6 nu vor plati taxa. Asta inseamna ca cele sub euro 5 vor fi interzise sa circule in Bucuresti, daca nu platesc taxa de oras (cei din presa au preluat doar prima parte a stirii cu interzicerea, ca suna mai bine ca si stire bomba). Daca platesti taxa de oras, vei putea circula in continuare. Cat va fi taxa de oras pentru Non Euro, asta vom vedea. Probabil va fi ca si rovinieta. Istoricele au avut scutire si pana acuma atat de la taxele de mediu, cat si de la rovinieta. Vor doar bani la buget, TAXE si iarasi TAXE! Tocmai asta este ideea, ca sa te taxeze, daca vrei sa circuli. Deci nu va stresati inutil, ca nu va interzice nimeni masinile, doar va taxeaza la sange.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Misu de Cluj a scris:
sk100it a scris:
Deci vor circula doar de la euro5 in sus. Clar,vom avea un aer foarte curat. Hai ca suna bine. Ori m-am scrantit eu de-a binelea ori toata lumea a innebunit |
Istoricele cu atestat, nu vor fi afectate. Nici in vest nu se refera la vehiculele istorice. Toate vehiculele istorice care au numar de omolagare cu CE la sfarsit, nu vor fi afectate. Repara-ti Skoda si depune actele pentru atestare istorica!
Iti place primarita voastra de la PSD? Daca da, atunci s-o votati si data viitoare Tu cred ca incepi sa te pierzi cu firea Plus ca vei putea cumpara o trotineta electrica cu 2000 euro, cu care vei avea voie sa circuli pe pistele de biciclete, comune cu liniile de tramvai, vei face sport cand vine tramvaiul, nu mai faci burta, vei fi mai sanatos, mai musculos. |
Cred ca voi atesta Skodele pana la urma,ca deja a inceput sa puta rau de tot. Mie nu-mi place ciocanitoarea de la primarie. Si nici pe handicapatul de la Bragadiru pe care il injur zilnic cand dau in gropile bragadirene. Mai nou,un stalp de lumina sta in firul meu telefonic. Atunci cand misc firul se misca si stalpul. Traiascaaaaaaaaa
|
|
pus acum 6 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Cica asta de a propus restrictiile astea pt. Bucuresti e de la PMP. Oare asa a aflat el pe prin videoconferinta (sau videochat? ) ca se face prin Costa Rica ?
|
|
pus acum 6 ani |
|
Cătălin
Membru Junior
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 56
|
|
Misu de Cluj a scris:
Bullshit mediatic! Adica KKT pe batz! O gramada de jurnalisti mancatori de rahat, care cauta sa scrie stiri bomba. Am citit stirea din mai multe surse si e vorba de TAXA DE ORAS! Adica TAXA! Iar taxa va fi tocmai pentru masinile cu norma de poluare sub Euro 5. Iar Euro 5 si 6 nu vor plati taxa. Asta inseamna ca cele sub euro 5 vor fi interzise sa circule in Bucuresti, daca nu platesc taxa de oras (cei din presa au preluat doar prima parte a stirii cu interzicerea, ca suna mai bine ca si stire bomba). Daca platesti taxa de oras, vei putea circula in continuare. Cat va fi taxa de oras pentru Non Euro, asta vom vedea. Probabil va fi ca si rovinieta. Istoricele au avut scutire si pana acuma atat de la taxele de mediu, cat si de la rovinieta. Vor doar bani la buget, TAXE si iarasi TAXE! Tocmai asta este ideea, ca sa te taxeze, daca vrei sa circuli. Deci nu va stresati inutil, ca nu va interzice nimeni masinile, doar va taxeaza la sange. |
Un link care să susțină varianta asta există?
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Cătălin a scris:
Misu de Cluj a scris:
Bullshit mediatic! Adica KKT pe batz! O gramada de jurnalisti mancatori de rahat, care cauta sa scrie stiri bomba. Am citit stirea din mai multe surse si e vorba de TAXA DE ORAS! Adica TAXA! Iar taxa va fi tocmai pentru masinile cu norma de poluare sub Euro 5. Iar Euro 5 si 6 nu vor plati taxa. Asta inseamna ca cele sub euro 5 vor fi interzise sa circule in Bucuresti, daca nu platesc taxa de oras (cei din presa au preluat doar prima parte a stirii cu interzicerea, ca suna mai bine ca si stire bomba). Daca platesti taxa de oras, vei putea circula in continuare. Cat va fi taxa de oras pentru Non Euro, asta vom vedea. Probabil va fi ca si rovinieta. Istoricele au avut scutire si pana acuma atat de la taxele de mediu, cat si de la rovinieta. Vor doar bani la buget, TAXE si iarasi TAXE! Tocmai asta este ideea, ca sa te taxeze, daca vrei sa circuli. Deci nu va stresati inutil, ca nu va interzice nimeni masinile, doar va taxeaza la sange. |
Un link care să susțină varianta asta există? |
Apoi pe facebook pe diverse grupuri. Dar pana nu apare varianta finala, is doar speclatii. Si cu noua taxa de mediu e la fel, de un an, tovarasii tot lucreaza la noua varianta...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
kalyyyyyy
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 60
|
|
Continui un pic discutia si atasez proiectul hotararii .
Eu personal cred ca indiferent daca hotararea de interzicere a circulatiei masinilor euro 0,1,2 va fi in viitorul apropiat luata sau nu, este decizia corecta, cel putin pentru Bucuresti. Pun doua linkuri catre niste filmulete ca imi motivez opinia:
Ma intereseaza insa daca vehiculele istorice sunt exceptate, pentru ca in propunerea de hotarare nu se vorbeste nimic de vre-o exceptie ref vehicule istorice, ci doar de autovehicule.
66.5KB
Modificat de kalyyyyyy (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
cezarmad
Membru Senior
Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
|
|
Din fericire nu s-a votat.
Modificat de cezarmad (acum 6 ani)
_______________________________________ Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION 27.03.2013 is the day
|
|
pus acum 6 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Adaug urmatorul lucru: interzicerea masinilor bazata pe astfel de criterii este nencesara si anti nevoilor societatii romanesti. Suntem o societate saraca - pardon! - saracita si in principiu avem masinile pe care ni le permitem. DAR de care avem nevoie. Pt. ca in afara de corporatisti ce se duc cu trotineta in pantaloni ros si sacou cu carouri la servici pt. ca e trendy, exista multi oameni pt. care masina nu este un lux, ci o necesitate. Din f. multe motive.
De asemenea, exeptand pasionatii (de masini vechi sau de o anumita marca/model) majoritatea oamenilor isi doresc oricum o masina noua, cat mai comoda si mai dotata. Si in principiu isi cumpara masina cea mai noua de banii pe care ii au.
In al doilea rand, avem deja o serie de masuri menite sa limiteze sau elimine masinile in stare tehnica precara: ITP-ul la un an, de exemplu. Daca verificarile s-ar face mai bine si de ce nu ... mai corect atunci am scapa de Passat-urile TDI care fumega mai rau decat un camion Bucregi si alte asemenea anomalii.
In al treilea rand, aceasta masura, in conditiile realitatii politice si sociale a Bucurestiului nu este decat o masura venita ca un scuipat in fata tuturor cetatenilor, dar mai ales importiva celor cu mijloace financiare mai modeste. Pe principiul : sarantocule, ia nu ne mai incurca tu pe noi, astia smecherii cu bani si trendy. Pt. ca daca e sa iei in calcul ca nu s-a facut NIMIC pt. eficientizarea traficului de catre actuala administratie, ba chiar din contra, aceasta interzicere e ca o cireasa de pe o coliva sinistra, si atat. Ah, ... sa se fi facut tot ce e posibil intai: semafoare sincronizate, sensuri unice gandite cu cap, piste pt. biciclete, si multe altele si daca in urma unor studii reale s-ar concluziona ca se impune si o astfel de masura, atunci da, as fi dispus sa ascult .... niste argumente, nu dat cu barda.
A propos: eu teoretic sunt de merserie urbanist, si pot sa zic un lucru: o mare parte din problemele de trafic actuale ale Bucurestiului se datoreaza abuzurilor si incompetentei de pe partea arhitectural-urbanistica. Daca incepand din anii '90 se construia disciplinat, fara a se depasi gabaritul zonelor invecinate (prin cladiri mult mai mari decat testutul urban invecinat, generatoare de trafic) , se prevedeau in mod OBLIGATORIU parcari subterane sau supraterane pt. ocupantii noilor cladiri si se faceau niste planuri pe termen lung si mediu axate si pe altceva decat pe japca si interese pecuniare, atunci Bucurestiul nu ar fi avut azi nici probleme de trafic. ... dar na. Nu s-a putut... nu s-a vrut.
In fine,... sunt multe de zis. Si cine are minte si bun simt cunoaste deja lucrurile astea. In rest, e vorba de interese, ipocrizie si ignoranta.
Modificat de Komissar (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
andrei_barut
Membru Activ
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
|
|
Mare dreptate ai Kamarad ! Eu unul, locuiesc pe soseaua Fundeni, de aprox o luna mi-am cumparat o vechitura de bicla KTM sa ma deplasez local, si merg cu frica sa nu ma trezesc in vreun canal. Nu mai vorbesc de Ratb-ul 253, unde te uita sfintii in statie. Putin le pasa de poluare, sete vorba de vanzari de masini noi
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cezarmad a scris:
Din fericire nu s-a votat.
|
Normal ca nu l-au votat, ca se tem ca vor fi spanzurati! Astia-s caresunt acuma la guvernare sunt o varza totala, doar incompetenti, care debiteaza tot felul de porcarii. Partidul asta ar trebui intersis, ca este un partid malefic!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
E vorba de zvonuri alarmiste si de manipulare a maselor care nu gandesc! E doar o stire bomba, alarmista, menita sa creeze panica si psihoza in randul prostimii. Veti fi surprinsi, cati isi vor pune botul, la astfel de zvonistica alarmista, apoi incepe psihoza in masa si toti isi arunca masinile bune, de teama ca sa nu fie interzise, fara sa se documenteze. Este efectul de turma. Apoi cand isi dau seama ca au fost pacaliti, deja e prea tarziu. A mai fost folosit prin 2008-2010 cand erau zvonuri ca "de la anul masinile vechi vor fi interzise", apoi toata prostimea si-a aruncat Daciile la remat, toti s-au comportat la unison, ca o turma mare si proasta, fara creier. Asta se face si acuma! E vorba de manipularea prostimii! Stirile astea, care manipuleaza masele, sunt foarte bine gandite si foarte bine puse la punct!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Eu sa zic ca as fi de acord si cu asta dar, cu un mare DAR (ma rog, mai multe): - sa nu mai vad autobuze de transport in comun Rocar nu stiu de care care polueaza cat 100 de dacii la un loc in secolul 21. Nu stiu cum e in alte orase, dar in Craiova mai sunt destule. Evident, tooaaate autobuzele sa fie Euro 6, ca eu ca om de rand numai asa pot, nu???; - sa nu mai vad tractorul U650+remorca aferenta al regiei de apa care uda spatiile verzi in mijlocul orasului in secolul 21; - sa nu mai vad Aro 243, 244 si camioane Dac nu stiu de care ale armatei circuland prin mijlocul orasului; - sa nu mai vad cele 2 centrale termice de la periferia orasului care scot non-stop un fum galbui, sanataos desigur, pantru toti locuitorii orasului; - daca au pretentia sa fiu la zi cu euro 6 sau hibrid sau full electric sa-mi deconteze 50% din valoarea masini noi+valoarea de second a masinii mele pentru care eu platesc rata muuuulti ani la salariul de mizerie pe care il am...si care pana acum era absolut in regula...Idem si in cazul motoarelor Diesel...Cu alte cuvinte sa ma incadrez cu rata in procentul impus de banca cand imi fac un imprumut la venitul pe care il am eu In alte tari cu apa calda, inclusiv Zimbabwe si Papua Noua Guinee, poate se va aplica creinitatea asta...in minunata noastra tara nu prea vad cum... Minunea asta nu are nici o legatura cu poluarea...vise umede. Doar sa mai bage o taxa ca nu prea mai au ce fura... Daca chiar le-ar pasa de poluare ai mai vedea impaduriri (ca tot ei au defrisat muntii tarii si se mira ca se trezesc cu ursii in casa), retehnologizari de fabrici si centrale termice (nu ca ar mai fi ramas multe in tara), maidane transformate in parcuri, centuri ocolitoare pentru orase si muuulte altele. Dar toate astea costa deci, implicit, mai putin de furat pentru ei...Asa o taxa e mult mai usor de bagat ca romanul e prost si suporta... As vrea sa vad cum pot aplica idiotenia asta in oraselesi localitatile traversate de un drum european fixxxx prin mijlocul lor (exemple sunt cu zecile daca nu cu sutele)...
Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Aaaa, ca am uitat...Sa nu mai vad ministrul mediului (intentionat scris cu litere mici) cu BMW X5 inmatriculat pe Bulgaria, ca sa nu plateasca taxe de...ghici ce...POLUARE! Introdusa tot de ei!!! Hai. nu ma lasi... Sunt scarbit la maxim de toate jivinele care ne conduc! Toate!
|
|
pus acum 6 ani |
|
andrei_barut
Membru Activ
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
|
|
Norma de poluare E5, din cate stiu a fost impusa in 2011, deci teoretic o masina din 2010, poate fi E4, si ei vor ca in 2021, sa o arunci la gunoi. Cred ca sunt pur si simplu rupti de realitate, poate cred ca in Romania se traieste ca in Monaco , cred ca ar trebui zgaltaiti putin de mase.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
@ionut: Daca nu iti plac Tractoare U650, ARO, camioane si autobuze românesti... ce faci pe car...? Te asigur, autobuze mai ramân doar in Tg Jiu si la Craiova.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Nu am zis ca nu-mi plac. Eu altceva zic: de ce mie ca om de rand imi impune sa merg/ am masina euro 6 dar regia de apa si cea de transport in comun, MAPN pot merge in continuare cu fumigene non euro? Ti se pare normal si corect?
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Nu... E chestie si de buget redus... Un autobuz vechi scoate mult Co2, dar raportat la nr de calatori, e un pic mai acceptabil. A propos MAPN, eu as fi preferat sa doneze masinile pe care le scot din uz, catre asociatii care exerseaza in domeniu agricol... asa nu deranjeaza mult.
Cat despre corectitudine, ar mai fi intrebarea: de ce o tara are norme ecologice stricte, in schimb ce vecinu e laxist? Aerul viciat se opreste la frontiera?
|
|
pus acum 6 ani |
|
gavrisan lucian
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 860
|
|
ionut_doc a scris:
Nu am zis ca nu-mi plac. Eu altceva zic: de ce mie ca om de rand imi impune sa merg/ am masina euro 6 dar regia de apa si cea de transport in comun, MAPN pot merge in continuare cu fumigene non euro? Ti se pare normal si corect? |
Ionut,ce masina ai euro 6?
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Vorba vine...ei au pretentii la omul de rand sa-si schimbe masina la 2-3 ani dar in curtea lor nu se uita! Asta e ideea, nu ca am eu euro 6 sau ca nu-mi place aro, tractorul sau saviem-ul din 75!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Oricum parcul auto din România e cam la acelasi nivel (varsta si calitate) cu celalalte tari din Europa. Diferenta/ particularitatea o constitue acel 1 la mie de Dacii si alte tovarase.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Alex1300BV a scris:
Nu... E chestie si de buget redus... Un autobuz vechi scoate mult Co2, dar raportat la nr de calatori, e un pic mai acceptabil. A propos MAPN, eu as fi preferat sa doneze masinile pe care le scot din uz, catre asociatii care exerseaza in domeniu agricol... asa nu deranjeaza mult.
Cat despre corectitudine, ar mai fi intrebarea: de ce o tara are norme ecologice stricte, in schimb ce vecinu e laxist? Aerul viciat se opreste la frontiera? |
Buget redus???? Pe bune? Mi se rupe, pe romaneste! Atata timp cat dau legi cretine si majoreaza salariile bugetarilor pe care apoi le platesc din banii de investitii ai primariilor, spitalele intra in colaps ca trebuie sa plateasca medicilor salarii de 5000 euroi lunar si nu mai raman bani de investitii, atata timp cat introduci taxe de prima inmatriculare, poluare sau cum dracu s-au mai numit care contravin cu normele UE din care facem parte (inca) si apoi esti dat in judecata si ii dai inapoi cu dobanzi si penalizari, atata timp cat fura fiecare cu sutele de mi de euroi si apoi vor sa dea lege ca poti fura linistit pana la nu stiu ce suma mi se rupe de bugetele lor! Platesti zeci de taxe de toate felurile si nu vezi nimic!!!! Te duci in spital, cotizezi ca sa te bage in seama si daca ai noroc scapi si cu viata din ele, te duci in tara si esti haituit cu radarele pe drumuri europene cu 2 benzi ca in lumea a 3-a nemarcate, nesemnalizate si cu milioane de gauri in ele si mai faci si 12 ore sa traversezi tara desi platesti taxe si in benzina si rovinieta lu peste, chipurile sa faca infrastructura, in oras platesc taxa de parcare anuala (desi eu imi tin masina in curtea proprie) si in centru la fel (0.5 euro/ora) ca alte locuri nu mai gasesti si cate si mai cate, plus impozite, plus, plus... In aproape 30 de ani de la revolutie nu am auzit si eu ANAF-ul ala sa recupereze un prejudiciu de milioane de euroi!!! Si ghici ce, sunt platiti sa faca asta!! Tot de noi! Se duc tot la omul de rand care are un amarat de chiosc pentru ca stiu ca ala nu are nici o putere si il ard ca nu are eticheta nu stiu de care dracu si nu da bon la 2 castraveti sau ca are 0.5 bani peste z-ul casei de marcat. Poate sunt eu mai nebun, dar mie mi se pare culmea penibilului ca in secolul 21 armata sa defileze cu tehnica din anii 70 de ziua nationala si sa uzi spatiile verzi cu tractorul si remorca aferenta, sa nu ai o autostrada care sa lege nordul de sud si estul de vest! Hai sa fim seriosi! Exemple ca se poate si la noi sunt destule, vezi cazul SMURD, cazul Dacia si mai sunt! Tot din banii nostri s-au facut in mare parte, doar ca au ajuns unde trebuie nu s-au pierdut prin diverse conturi pe drum... Daca voi sunteti de acord cu ei, e problema voastra. Eu nu sunt!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Pai de aceea nu mai este buget, din pacate... pt ca se duce, acolo unde se duce... pensii speciale, administratii, etc
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Cât despre santiere (de autostrada) Iti zici "de ce costa atât de mult ca sa vina Dorel cu o lopata?" Dar ca sa vina Dorel, trebuie sa fie o firma, sa platesti un patron, o secretara, un contabil, sef de echipa, seful sefului de echipa, curentul firmei, proiectantul, etc etc camionul lui Dorel
In cadrul unui proiect, o mare parte din buget se duce pe lucruri care nu sint efective pe teren...
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Alex1300BV a scris:
Cât despre santiere (de autostrada) Iti zici "de ce costa atât de mult ca sa vina Dorel cu o lopata?" Dar ca sa vina Dorel, trebuie sa fie o firma, sa platesti un patron, o secretara, un contabil, sef de echipa, seful sefului de echipa, curentul firmei, proiectantul, etc etc camionul lui Dorel
In cadrul unui proiect, o mare parte din buget se duce pe lucruri care nu sint efective pe teren... |
In mare parte gresesti. Toate, dar toaaaate contractele au fost cu dedicatie! De aceea in RO este cel mai scump km de autostrada din Europa, poate din lume! Si daca ar fi facut macar cum trebuie...dar nu...la noi, la o luna de la inaugurare se surpa portiuni din autostrada...De ce? Pentru ca s-au furat banii si nu mai pot fi respectate toate fazele tehnologice. In tarile cu apa calda se folosesc utilaje! Ar ajunge si la noi firmele din tarile respective, dar in cazul asta banii nu mai ajung unde trebuie. E simplu...
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
e cam peste tot acelasi principiu...
|
|
pus acum 6 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
ionut_doc a scris:
Nu am zis ca nu-mi plac. Eu altceva zic: de ce mie ca om de rand imi impune sa merg/ am masina euro 6 dar regia de apa si cea de transport in comun, MAPN pot merge in continuare cu fumigene non euro? Ti se pare normal si corect? |
Evident ca este corect. Ce rulaj are o masina militara?
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Daca ati citi printre randuri ati intelege unde bat... Un rezumat, sa zic asa: atata timp cat tu, ca stat, esti la pamant cu tot sistemul public de la administratie locala, sanatate, invatamant pana la infrastructura, armata si administratia centrala nu poti sa-mi pretinzi mie, ca cetatean de rand, sa fiu la nivelul cetatenilor din tarile cu apa calda si sa-mi permit sa schimb masina la 3-4 ani, evident cu una noua euro 1000, hibrid, electrica cu hidrogen sau dracu mai stie de care. Cred ca este suficient de clar acum.
|
|
pus acum 6 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
Nu este clar si mai ales nu este logic. Pleci de la o premiza absolut eronata. Autoturism detine cel CARE ISI PERMITE, nu cel care isi doreste sau care pretinde ca ii este necesar. Daca individul are venituri modeste de ce ar trebui sa aiba si el masina? Dupa acest "rationament" ar trebui sa fie suparat ca nu sunt elicoptere pentru puterea lui de cumparare. In tari civilizte are loc deja o schimbare de filosofie, in sensul ca autovehiculul personal nu mai este considerat a fi o necesitate ci un exces de confort. Am scris ceva mai in urma cum niste finlandezi, cand au vazut ca romani cu venit lunar net de 500 euro detin o masina, au spus despre acestia ca sunt iresponsabili. Detinerea unei masini nu este un drept pe care trebuie sa ti-l asigure cineva, sa fim seriosi. Cheltuielile cu achizitia si intretinerea unei masini personale nu se regasesc intre cheltuielile cu necesitatile unui trai decent in nicio tara civiizata. Apar cheltuieli pentru transport. Acestea corespund transportului public.
In plus, de ce ar trebui cei care isi permit sa detina o masina nepoluanta, sa suporte o poluare care poate fi evitata? De ce sa sufere unii fiindca altii vor sa se dea cu masina chiar daca au posibilitati materiale reduse? Au tot dreptul si aia sa puna problema in asa fel. Daca fumatul a fost restrictionat si in zone unde aproape toti sunt fumatori, tot asa se poate intampla si cu poluarea.
Nu sunt un individ care sa-si permita schimbarea masinii la 3 ani, dar asta nu inseamna ca trebuie sa admit ca problema poluarii trebuie legata de nivelul de bunastare al unor cetateni, fie ei si majoritari. La fel, sunt de acord ca multe dintre pretentiile legate de nivelul de poluare sunt ifose sau chestiuni ireale, practic imposibil de mentinut pe toata durata de exploatare, dar astea sunt alte chestiuni.
Grecia, una dintre tarile intrate in UE mai tarziu (fata de restul tarilor care nu au fost comuniste) a suferit serios din cauza poluarii. Din motive legate de puterea de cumparare redusa au intarziat mult obligativitatea folosirii benzinei fara plumb. Poluarea crescuse in asa hal incat turismul incepuse sa fie afectat.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
florin a scris:
Am scris ceva mai in urma cum niste finlandezi, cand au vazut ca romani cu venit lunar net de 500 euro detin o masina, au spus despre acestia ca sunt iresponsabili. . |
Doar ca aia au uitat sa precizeze ca 90% dintre romani, au venit lunar de 500 euro. Finlandezii aia sa stea cateva luni aici cu 500 euro lunar, sa vedem cat de responsabili vor fi. Pun pariu ca nu vor rezista nici 2 luni cu 500 euro/lunar. Dar pentru vestici este perfect ca in estul Europei sa fie salarii mici, ca sa aibe mana de lucru calificata, la cost redus.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
florin a scris:
Nu este clar si mai ales nu este logic. Pleci de la o premiza absolut eronata. Autoturism detine cel CARE ISI PERMITE, nu cel care isi doreste sau care pretinde ca ii este necesar. Daca individul are venituri modeste de ce ar trebui sa aiba si el masina? Dupa acest "rationament" ar trebui sa fie suparat ca nu sunt elicoptere pentru puterea lui de cumparare. In tari civilizte are loc deja o schimbare de filosofie, in sensul ca autovehiculul personal nu mai este considerat a fi o necesitate ci un exces de confort. Am scris ceva mai in urma cum niste finlandezi, cand au vazut ca romani cu venit lunar net de 500 euro detin o masina, au spus despre acestia ca sunt iresponsabili. Detinerea unei masini nu este un drept pe care trebuie sa ti-l asigure cineva, sa fim seriosi. Cheltuielile cu achizitia si intretinerea unei masini personale nu se regasesc intre cheltuielile cu necesitatile unui trai decent in nicio tara civiizata. Apar cheltuieli pentru transport. Acestea corespund transportului public.
In plus, de ce ar trebui cei care isi permit sa detina o masina nepoluanta, sa suporte o poluare care poate fi evitata? De ce sa sufere unii fiindca altii vor sa se dea cu masina chiar daca au posibilitati materiale reduse? Au tot dreptul si aia sa puna problema in asa fel. Daca fumatul a fost restrictionat si in zone unde aproape toti sunt fumatori, tot asa se poate intampla si cu poluarea.
Nu sunt un individ care sa-si permita schimbarea masinii la 3 ani, dar asta nu inseamna ca trebuie sa admit ca problema poluarii trebuie legata de nivelul de bunastare al unor cetateni, fie ei si majoritari. La fel, sunt de acord ca multe dintre pretentiile legate de nivelul de poluare sunt ifose sau chestiuni ireale, practic imposibil de mentinut pe toata durata de exploatare, dar astea sunt alte chestiuni.
Grecia, una dintre tarile intrate in UE mai tarziu (fata de restul tarilor care nu au fost comuniste) a suferit serios din cauza poluarii. Din motive legate de puterea de cumparare redusa au intarziat mult obligativitatea folosirii benzinei fara plumb. Poluarea crescuse in asa hal incat turismul incepuse sa fie afectat. |
Daca e asa cum zici tu, cei bogati care, vezi Doamne, nu suporta poluarea gunoiului meu din 2011 sau mai vechi de ce nu accepta un impozit diferentiat in functie de venituri??? De ce nu renunta in favoarea altora mai amarati la pensiile speciale si la jumatate din salariul lor care intr-o luna insumeaza venitul meu pe UN AN, daca tot suntem intr-o tara amarata si ne pasa de poluare si nu avem bani la buget, samd??? De ce nici macar unul din acestia nu-l vezi sa initieze un program de reimpadurire sau de retehnologizare a fabricilor vechi??? Si sunt muuuuulte de ce-uri de genul asta!!! Hai, nu ma lasi... Imi pare rau ca spun asta, dar nu cred ca traim in aceeasi tara. Cu exceptia politicienilor, baronilor, celor din IT si acum si a medicilor (cel putin o parte din ei) restul te asigur ca au venituri de maxim 1000 eur/familie, hai 1500 si astia chiar stau bine! In conditiile in care traiesti intr-un oras, ai un copil si nici o sustinere de la parintii de la "tara" nu te descurci cu banii astia in anul de gratie 2018! Punct! Si nu traiesti in lux, doar de azi pe maine, si nu iti permiti un rahat de concediu pe an si tragi de te ia dracu la patron!!! Restul sunt povesti, vise umede. Realitatea care ne inconjoara este alta. Si tare imi este frica ca acum e inca bine. Nu ma intereseaza catusi de putin exemple din alte tari! Eu traiesc in Romania si realitatea este cu totul si cu totul alta, vorbind de la Ungaria incolo! Nu cred ca eu privesc eronat lucrurile...
Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
florin a scris:
Pleci de la o premiza absolut eronata. Autoturism detine cel CARE ISI PERMITE, nu cel care isi doreste sau care pretinde ca ii este necesar. |
Probabil ca si aia din India spun la fel: dreptul la apa potabila si o baie pe zi este pt. cel ce isi permite...
Poate ca exemplul este exagerat, dar in esenta orice comoditate a vietii este pt. cel ce isi permite, daca stai sa te gandesti, dar intrebarea e cat de sus ridici (in mod natural sau artificial) pragurile la care cineva isi permite ceva. (Isi mai aduce cineva aminte cum era in anii '90 cu taxele vamale imense la calculatoare, a propos? )Si eu zic ca intr-o societate moderna si democartica trebuie lucrat in asa fel incat o masa cat mai mare a populatiei sa isi permita tot ceea ce isi doreste pt. a isi asigura traiul si confortul.
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Hm,deja miroase a praf de pusca. Totusi sa nu il enervam pe ionut_doc,caci daca isi ia catrafusele si pleaca pierdem un coleg valoros de la care avem cu totii ce invata. Fiecare cu parerea lui,caci parerologia este sigla nationala a romanului nostru cel de toate zilele. Poate nici mie nu imi convin multe,dar nu ma arunc in polemici cu nimeni. Simpla ignorare face minuni
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Nu ma supar asa usor, stai linistit. Sunt convins ca marea majoritate avem o lista luuunga de nemultumiri si desigur si pareri diferite. Este cat se poate de normal sa nu coincida parerile intotdeauna. O sa ocolesc topicul asta pentru ca, asa cum am mai zis, sunt scarbit la maxim de ce vad in jur si nu fac altceva decat sa ma enervez...
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
ionut_doc a scris:
Nu ma supar asa usor, stai linistit. Sunt convins ca marea majoritate avem o lista luuunga de nemultumiri si desigur si pareri diferite. Este cat se poate de normal sa nu coincida parerile intotdeauna. O sa ocolesc topicul asta pentru ca, asa cum am mai zis, sunt scarbit la maxim de ce vad in jur si nu fac altceva decat sa ma enervez... |
|
|
pus acum 6 ani |
|
andrei_barut
Membru Activ
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
|
|
Cei, de aici, care avem masini, vechi de 30 de ani, a trebui sa fim lasati in pace, deoarece cred ca numarul lor reprezinta 0.000.. % din totalul parcului auto national si nu se pune problema de cat polueaza acestea. Pentru restul, statul tot nu ar trebui sa intervina, deoarece acestea reprezinta puterea de cumparare a romanului, deci realitatea, iar in Romania masina este chiar o necesitate, pentru o mare parte din populatie, in lipsa unui transport in comun decent, piste de biciclete factute peste noapte pe trotoare etc..........
|
|
pus acum 6 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
Misu de Cluj a scris:
florin a scris:
Am scris ceva mai in urma cum niste finlandezi, cand au vazut ca romani cu venit lunar net de 500 euro detin o masina, au spus despre acestia ca sunt iresponsabili. . |
Doar ca aia au uitat sa precizeze ca 90% dintre romani, au venit lunar de 500 euro. Finlandezii aia sa stea cateva luni aici cu 500 euro lunar, sa vedem cat de responsabili vor fi. Pun pariu ca nu vor rezista nici 2 luni cu 500 euro/lunar. Dar pentru vestici este perfect ca in estul Europei sa fie salarii mici, ca sa aibe mana de lucru calificata, la cost redus. |
Erau foarte constienti de realitatile din Romania. Afirmatia au facut-o cand au vazut care sunt preturile. S-au interesat cat costa chiriile , utilitatile, etc. Tocami cand au vazut toate astea au facut afirmatia. Adica, dupa ei, daca reusesti sa castigi asa putin iar traiul este atat de scump, inseamna ca esti iresponsabil sa risipesti banii cu achizitia si intretinerea unei masini.
|
|
pus acum 6 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
ionut_doc a scris:
florin a scris:
Nu este clar si mai ales nu este logic. Pleci de la o premiza absolut eronata. Autoturism detine cel CARE ISI PERMITE, nu cel care isi doreste sau care pretinde ca ii este necesar. Daca individul are venituri modeste de ce ar trebui sa aiba si el masina? Dupa acest "rationament" ar trebui sa fie suparat ca nu sunt elicoptere pentru puterea lui de cumparare. In tari civilizte are loc deja o schimbare de filosofie, in sensul ca autovehiculul personal nu mai este considerat a fi o necesitate ci un exces de confort. Am scris ceva mai in urma cum niste finlandezi, cand au vazut ca romani cu venit lunar net de 500 euro detin o masina, au spus despre acestia ca sunt iresponsabili. Detinerea unei masini nu este un drept pe care trebuie sa ti-l asigure cineva, sa fim seriosi. Cheltuielile cu achizitia si intretinerea unei masini personale nu se regasesc intre cheltuielile cu necesitatile unui trai decent in nicio tara civiizata. Apar cheltuieli pentru transport. Acestea corespund transportului public.
In plus, de ce ar trebui cei care isi permit sa detina o masina nepoluanta, sa suporte o poluare care poate fi evitata? De ce sa sufere unii fiindca altii vor sa se dea cu masina chiar daca au posibilitati materiale reduse? Au tot dreptul si aia sa puna problema in asa fel. Daca fumatul a fost restrictionat si in zone unde aproape toti sunt fumatori, tot asa se poate intampla si cu poluarea.
Nu sunt un individ care sa-si permita schimbarea masinii la 3 ani, dar asta nu inseamna ca trebuie sa admit ca problema poluarii trebuie legata de nivelul de bunastare al unor cetateni, fie ei si majoritari. La fel, sunt de acord ca multe dintre pretentiile legate de nivelul de poluare sunt ifose sau chestiuni ireale, practic imposibil de mentinut pe toata durata de exploatare, dar astea sunt alte chestiuni.
Grecia, una dintre tarile intrate in UE mai tarziu (fata de restul tarilor care nu au fost comuniste) a suferit serios din cauza poluarii. Din motive legate de puterea de cumparare redusa au intarziat mult obligativitatea folosirii benzinei fara plumb. Poluarea crescuse in asa hal incat turismul incepuse sa fie afectat. |
Daca e asa cum zici tu, cei bogati care, vezi Doamne, nu suporta poluarea gunoiului meu din 2011 sau mai vechi de ce nu accepta un impozit diferentiat in functie de venituri??? De ce nu renunta in favoarea altora mai amarati la pensiile speciale si la jumatate din salariul lor care intr-o luna insumeaza venitul meu pe UN AN, daca tot suntem intr-o tara amarata si ne pasa de poluare si nu avem bani la buget, samd??? De ce nici macar unul din acestia nu-l vezi sa initieze un program de reimpadurire sau de retehnologizare a fabricilor vechi??? Si sunt muuuuulte de ce-uri de genul asta!!! Hai, nu ma lasi... Imi pare rau ca spun asta, dar nu cred ca traim in aceeasi tara. Cu exceptia politicienilor, baronilor, celor din IT si acum si a medicilor (cel putin o parte din ei) restul te asigur ca au venituri de maxim 1000 eur/familie, hai 1500 si astia chiar stau bine! In conditiile in care traiesti intr-un oras, ai un copil si nici o sustinere de la parintii de la "tara" nu te descurci cu banii astia in anul de gratie 2018! Punct! Si nu traiesti in lux, doar de azi pe maine, si nu iti permiti un rahat de concediu pe an si tragi de te ia dracu la patron!!! Restul sunt povesti, vise umede. Realitatea care ne inconjoara este alta. Si tare imi este frica ca acum e inca bine. Nu ma intereseaza catusi de putin exemple din alte tari! Eu traiesc in Romania si realitatea este cu totul si cu totul alta, vorbind de la Ungaria incolo! Nu cred ca eu privesc eronat lucrurile... |
In privinta impozitului , ai dreptate. Civilizat ar fi sa se renunte la cota unica.
Altfel, de ce sa renunte ala bogat pentru tine? Cel mult te va intreba: Daca esti asa de prapadit si incapabil sa castigi mai mult, de ce ai pretentia sa-ti muti fundul cu masina ta? De ce iti uiti conditia de sarantoc?
Restul ce le-ai scris , sunt vorbe fara legatura cu subiectul.
|
|
pus acum 6 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
Komissar a scris:
florin a scris:
Pleci de la o premiza absolut eronata. Autoturism detine cel CARE ISI PERMITE, nu cel care isi doreste sau care pretinde ca ii este necesar. |
Probabil ca si aia din India spun la fel: dreptul la apa potabila si o baie pe zi este pt. cel ce isi permite...
Poate ca exemplul este exagerat, dar in esenta orice comoditate a vietii este pt. cel ce isi permite, daca stai sa te gandesti, dar intrebarea e cat de sus ridici (in mod natural sau artificial) pragurile la care cineva isi permite ceva. (Isi mai aduce cineva aminte cum era in anii '90 cu taxele vamale imense la calculatoare, a propos? )Si eu zic ca intr-o societate moderna si democartica trebuie lucrat in asa fel incat o masa cat mai mare a populatiei sa isi permita tot ceea ce isi doreste pt. a isi asigura traiul si confortul. |
Cineva care a lucrat in Pakistan spunea ca cel care detine o bicicleta are o afacere, similar unuia care are o utilitara in Romania. Atentie! Subiectul nu este o anume masura sociala. Ci una de alta natura, tehnica. Daca o astfel de masura incepe sa devina regulament UE, atunci ce o sa mai spunem? Ca vrem afara din UE ca sa poata avea masini si romanii cu venituri modeste? Masurile se iau raportat la marea masa a locuitorilor din tarile membre UE, nu la marea masa a romanilor. Priviti cum suntem obligati la cheltuieli pentru a asigura un nivel de trai corespunzator puscariasilor, dar nu exista astfel de obligatii pentru unul care munceste. De ce? Pentru ca se presupune ca in UE un angajat traieste decent dintr-o slujba. Oare cati isi iau patronii la rost ca salariul lor este mizerabi? Oare de ce sindicatele mimeaza ca lupta pentru membrii lor?
|
|
pus acum 6 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
andrei_barut a scris:
Cei, de aici, care avem masini, vechi de 30 de ani, a trebui sa fim lasati in pace, deoarece cred ca numarul lor reprezinta 0.000.. % din totalul parcului auto national si nu se pune problema de cat polueaza acestea. Pentru restul, statul tot nu ar trebui sa intervina, deoarece acestea reprezinta puterea de cumparare a romanului, deci realitatea, iar in Romania masina este chiar o necesitate, pentru o mare parte din populatie, in lipsa unui transport in comun decent, piste de biciclete factute peste noapte pe trotoare etc.......... |
30 de ani? Daca zici ca este necesitate, de ce nu-ti cumperi un Logan nou? Ca ala chiar nu-i o avere. Avans de 2000-3000 de euro si in zece ani o platesti cu o rata care nu sufoca.
Ne-am bucurat ca ne-au primit in UE, ca ne-au permis sa muncim prin tarile lor, dar am vrea sa fim lasati in sosul nostru de amarati. S-ar putea sa o faca, dar asta nu cred ca va avea consecinte care sa ne bucure.
Ziceai ca nu functioneaza fabrici. Pai daca tu tragi de un produs de 30 ani (care are o viata stabilita la 6-10 ani) de ce sa mai produca fabrica, daca nu vinde? Churchill a fost amendat, la plangerea sidicatelor constructorilor, pentru ca si-a facut singur un gard. Asta se intampla acum multe zeci de ani. Productia, ca productia ... Desfacerea este esentiala. Productie fara consum, tot saracie inseamna.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Am tot ignorat acest topic, am tot inghitit, dar acuma m-am saturat! Ionut_doc vede foarte bune lucrurile si are perfecta dreptate! Dar forumul nu are menirea, ca sa ne certam si sa fim dezbinati! Is cam satul de astfel de discutii fara sens. Userul florin a facut ceva benefic pentru forum? A prezentat vreodata vreo lucrare de-a lui, din care sa poate invata si altii? Sa dea vreun exemplu pozitiv? Eu nu am vazut nimic pozitiv, doar gargara cu apa rece! De fiecare data, cand cineva suparat pe sistem, apare acest florin si ne explica, ca nu vedem corect lucrurile, si ca ce bune o ducem de fapt. Apoi nea florin gica contra, doar baga gargara de fiecare data, nu a prezentat nimic folositor pe forum, nu are masina clasica, nu repara nimica, doar baga teorii dupa teorii, de parca ar fi un profesor de marxism. Nu stiu de ce trebuie noi sa inghitim si sa citim de fiecare data teoriile lui despre bunastarea mioritica. Deja is cam satul de gargara asta goala si sa contreze de fiecare data. Stiti ce? Avem destule pe cap, nu avem nevoie de astfel de personaje pe forum, care sa ne calce pe nervi de fiecare data, cu contrele lui! Sincer, am inghitit destul sa citesc aceste contre si is satul, ca nici macar pe forum nu e liniste. L-am banat, ca e enervant, ca in fiecare seara sa-i citesc teoriile lui in care ne explica ca de fapt noi suntem cei prosti si noi nu percepem corect lumea! Poate ca asa este, poate suntem prosti, poate nu percepem corect realitatea, dar atunci sa ne lase in pace, sa fim fericiti, sau indignati, sau revoltati, in prostia noastra! Forumul este pentru pasionatii de masini vechi, sa ne impartasim pasiunea pentru masini vechi, sa ne ajutam cu sfaturi, sa invatam chestii practice unii de la altii, aia care intra doar sa faca gargara cu apa rece si sa incerce sa ne dezbine, si sa ne ia peste picior, nu au ce cauta aici. Sa mearga in alta parte!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Chiar ma gandeam......cat va mai rezista Misu de Cluj?Omuletul asta incepuse sa fie enervant,exact ca boala pe omul sanatos. Exact ca clitorisul de vecin cu care era sa ma bat din cauza daciei. Prefer idei bune decat ideile unui prost.
|
|
pus acum 6 ani |
|
andrei_barut
Membru Activ
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
|
|
Ma spun un singur lucru, sper sa nu supar pe nimeni, Cei din indutria auto, sa puna curul la treaba, si sa vina cu produse interesante, cum a fost o data ex DS, Traction Avant R16 , sa zici oauu..., nu cu noxe trucate, nu cu niste copy paste-uri ordinare, cu un design lipsit de ori ce imaginatie, cu acelasi linii de zeci de ani ( Audi) si atunci. poate nu se vor mai avea nevoie sa apeleze la tertipuri din astea ordinare, cu pomeni de la state, taxe bariere, programul rabla, etc . Asa ca eu iubesc masinile vechi !
|
|
pus acum 6 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
S-a razgandit in al 12-lea ceas. Ministrul Mediului elimina regula cu ITP valabil pentru RABLA 2019
RABLA 2019 debuteaza pe 5 aprilie ! Prima de casare ramane neschimbata ! Masinile vechi nu mai au nevoie de ITP valabil pentru a fi casate !
Masura potrivit careia masinile vechi puteau fi casate pentru programul Rabla numai daca aveau ITP valabil a fost eliminata. Ministrul Mediului tocmai a facut mult-asteptatul anunt.
Programul Rabla 2019 ar urma sa inceapa in 5 aprilie si va fi impartit in doua categorii, la fel ca si pana acum: Rabla Clasic si Rabla Plus.
Pentru anul in curs, Ministerul Mediului a alocat fonduri pentru aproximativ 35.000 de tichete Rabla Clasic iar prima de casare va ramane neschimbata la 6.500 de lei. Una dintre vestile bune este ca autoritatile pun la bataie diverse bonusuri care pot creste prima la cel mult 9.200 de lei.
Spre exemplu, proprietarul primeste 1.000 de lei in plus daca emisii masinii noi sunt de cel mult 96 grame sau 1.700 de lei daca vorbim despre un vehicul cu sistem hibrid.
De cealalta parte avem programul Rabla Plus. Pentru acesta, Ministerul a alocat 93 de milioane de lei, suficient pentru circa 2.000 de masini cu zero emisii sau 4.600 de masini plug-in hybrid. Pentru a incuraja si mai mult achizitionarea de masini prietenoase cu mediul inconjurator, statul acorda un bonus de 45.000 de lei pentru masinile electrice sau de 20.000 de lei la cumpararea unei masini plug-in hybrid.
Numai ca Rabla 2019 era cat pe ce sa fie sortit esecului dupa ce autoritatile au anuntat ca ,incepand cu acest an, masinile vechi trebuie sa aiba ITP valabil pentru a putea fi casate. Masura a fost aspru criticata inca de la inceput, astfel ca acum ministrul Mediului a renuntat la ea.
"Am emis ordinul [...] prin care ITP-ul pentru o masina care sta in curtea unui cetatean sa fie scos. Daca eu am masina in curte nu o sa ma mai duc sa platesc o taxa in plus cand pot sa ma duc sa o dau pentru a achizitiona o masina noua," a declarat Gratiela Gavrilescu.
|
|
pus acum 5 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
O noua porcarie...parca nu se mai termina !!!
Mașina din curte te poate arde la buzunar. Amendă uriașă
Conform unei hotărâri a Curții de Justiție a Uniunii Europene din anul 2018, toate mașinile înmatriculate trebuie să aibă încheiată asigurarea obligatorie RCA, lucru care oricum este prevăzută de legislația din România.
Cu alte cuvinte, orice mașină înmatriculată, chiar dacă proprietarul nu o folosește și o ține în curte, este obligat să încheie pentru aceasta o asigurare RCA.
Curtea a decis ca în cazul unui accident în care a fost implicată o astfel de mașină, va răspunde civil și proprietarul, adică i se vor putea cere despăgubiri și acestuia, nu numai celui responsabil pentru incidentul rutier.
Legea RCA din România are o prevedere specială și anume aceea a posibilității suspendării asigurării RCA. Acest lucru este posibil atunci când vehiculul nu poare fi condus legal ori proprietarul este imobilizat. Însă acest lucru presupune obligația de a preda poliției numerele de înmatriculare ale vehiculului.
Vehiculele pot fi ținute fără asigurare numai în două situații:
- dacă sunt radiate din circulație; - în cazul în care asigurarea RCA este suspendată.
Persoanele care nu încheie o asigurarea RCA riscă amenzi de la 1.000 la 2.000 de lei cât și pierderea certificatului de înmatriculare al vehiculului.
|
|
pus acum 4 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vercingetorix a scris:
O noua porcarie...parca nu se mai termina !!!
Mașina din curte te poate arde la buzunar. Amendă uriașă
Conform unei hotărâri a Curții de Justiție a Uniunii Europene din anul 2018, toate mașinile înmatriculate trebuie să aibă încheiată asigurarea obligatorie RCA, lucru care oricum este prevăzută de legislația din România.
Cu alte cuvinte, orice mașină înmatriculată, chiar dacă proprietarul nu o folosește și o ține în curte, este obligat să încheie pentru aceasta o asigurare RCA.
Curtea a decis ca în cazul unui accident în care a fost implicată o astfel de mașină, va răspunde civil și proprietarul, adică i se vor putea cere despăgubiri și acestuia, nu numai celui responsabil pentru incidentul rutier.
Legea RCA din România are o prevedere specială și anume aceea a posibilității suspendării asigurării RCA. Acest lucru este posibil atunci când vehiculul nu poare fi condus legal ori proprietarul este imobilizat. Însă acest lucru presupune obligația de a preda poliției numerele de înmatriculare ale vehiculului.
Vehiculele pot fi ținute fără asigurare numai în două situații:
- dacă sunt radiate din circulație; - în cazul în care asigurarea RCA este suspendată.
Persoanele care nu încheie o asigurarea RCA riscă amenzi de la 1.000 la 2.000 de lei cât și pierderea certificatului de înmatriculare al vehiculului. |
Chestie veche de peste un an, porcarie pesedista.
Nu exista norme de aplicare cu privire la suspendarea RCA si nici cu privire la predarea numerelor.
In momentul actual, este doar gargara cu apa chioara.
Iar in cel mai rau caz, facem la istorice RCA prin Retromobil din alea de 60 lei pe 6 luni sau 100 lei/an.
Nu va mai bateti capul inutil, ca unii is mai cretini decat ceilalti. Sa o bage (ar trebui ca noi sa le bagam altceva in gura lor), apoi vom vedea si ne adaptam.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
Cam fracturata logica asta. Deci pentru o decizie a Curtii de Justitie a UE e de vina pesedeul ! Mai sa fie... Reamintesc celor ce nu stiu ca toate deciziile de la CJUE sunt OBLIGATORII si pentru instantele si legislatia din Romania. Cand ne-am cedat suveranitatea, am cedat si dreptul de a ne conduce tara singuri, inclusiv a accepta solutii legiferate din afara tarii. Iar cand nu ai rca, in evidentele de la politie vehiculul apara ca suspendat din circulatie, e bine sa nu verificati daca e asa, amenzile sunt usturatoare raportate la salariul mediu.
Astept cu nerabdare ispravile noului guvern, sa pot injura impreuna cu Misi bezedeul...
|
|
pus acum 4 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vercingetorix a scris:
Astept cu nerabdare ispravile noului guvern, sa pot injura impreuna cu Misi bezedeul... |
Deocamdata nu te obliga nimeni sa platesti RCA tot timpul. Legea exista de peste un an, dar nu exista normele de aplicare, in decembrie m-am interesat de chestia asta. Daca apar normele de aplicare si va fi obligatorie RCA, vom plati din alea preferentiale pentru istorice. 60 lei/6luni sau 100 lei/1 an, indiferent de cilindree, nu-i capat de tara. Tot o porcarie abuziva este si asa, sa platesti constant, daca nu folosesti fierul. Daca am intrat in UE, dansam pe muzica de la UE. Ar fi timpul sa fie preluate si facilitatile din legislatia UE (de exemplu numerele sezoniere, sau inmatricularea mai multor masini istorice pe un singur certificat de inmatriculare si un singur numar de inmatriculare). Deocamdata preluam doar taxele si birurile, facilitatile ciuciu, fraierii nu au nevoie de facilitati. Deci tot bezedeu e de vina..., jos bolsevicii!... huuuooooo!
Dar injuram in continuare constant bezedeul oricum, indifernt de ispravile noului guvern!
Nu va bateti capul inutil, ca ne descurcam, suntem obisnuiti cu porcariile!
PS. Apropo de porcarii, noutatea anului 20-20, este ca vor sa faca o lege, ca daca tii pe spatiul public o masina, care are RCA sau ITP expirate, va putea fi declarata abandonata pe spatiul public, iar primariile vor avea dreptul sa ti-l confiste. Pana acuma iti dadea preaviz de 6 luni, si doar dupa aia puteau sa o declare abandonata. Asta e cea mai noua porcarie in pregatire. Asa ca cumparati-va terenuri si bagati cazanele pe proprietate privata, ca de pe strada vor fi saltate peste noapte! Cica este o lege benefica, care este menita sa asigure noi spatii libere de parcare. Sa vezi vanatoare de vrajitori in parcarile de la blocuri si vecini vigilenti, turnatori la politia primariei!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
Inca o stire halucinanta, nu cred ca asa ceva poate fi acceptat:
Nu sunt specialist, dar mi se pare ca o asemenea reglementare nu poate fi consitutionala in niciuna din tarile UE, dar stai si te gandesti ce nascociri idioate ies din mintea unora care sunt platiti regeste sa dea legi care sa ne imbunatateasca viata, nu sa ne-o strice.
|
|
pus acum 8 luni |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
mirel vicaru a scris:
Inca o stire halucinanta, nu cred ca asa ceva poate fi acceptat:
Nu sunt specialist, dar mi se pare ca o asemenea reglementare nu poate fi consitutionala in niciuna din tarile UE, dar stai si te gandesti ce nascociri idioate ies din mintea unora care sunt platiti regeste sa dea legi care sa ne imbunatateasca viata, nu sa ne-o strice. |
Aberatii neomarxiste!
Nu-ti strica nervii cu tampeniile lor!
Astia is nebuni. Sper sa fie dati jos de la putere la europarlamentaele din 9 iunie.
Din 2020 incoace s-o vazut ce e in capul lor si de ce sunt in stare, e momentul sa fie dati jos de la putere!
Altfel, daca astia raman la carma Europei, ne vom plimba desculti si cu curu gol si vom manca insecte, ca sa "salvam planeta".
Is tampiti, nu le baga in seama, ca lumea se va revolta in toata Europa, asta ce e cu agricultorii e doar inceputul.
Prea multe aberatii viseaza si nu vor reusi sa le duca la bun sfarsit!
Dar in orice caz, lumea e condusa de tampiti, nu mai avem perspective clare de viitor, totul a devenit instabil si volatil dupa 2020.
La alegeri, va trebui sa luptam si sa votam impotriva la globalisti, altfel va fi jale si prapad (deja si acuma e jale si prapad in urma lor)!
Lumea se trezeste la realitate, eu sunt optimist!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 luni |
|
ardeleanu
Membru Junior
Din: Choisy le Roi
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 62
|
|
Aberatii, aberatii... Cred ca ai uitat cum au tinut sub teroare o lume intreaga in perioada covid. In marea democratie franceza, pentru ca am refuzat sa ma duc cu turma la vaccinare, am fost la un pas sa imi pierd job-ul, nu aveam voie sa intru in restaurante, cafenele (a semanat bine cu perioada in care evreii nu erau admisi nicaieri), luni de zile mi-am facut teste covid pe banii mei ca sa pot merge la munca. Nu mai spun de faptul ca eram tratat aproape ca un terorist, cei care nu se vaccinau erau prezentati ca vinovati pentru toate problemele societatii. Si asta cantau 24/24h pe toate canalele mass media. La scoala, fiica mea era tratata aproape ca un delicvent si eu ca un iresponsabil. Asa ca nu ma mai mira nimic. Intotdeauna se poate gasi o justificare pentru orice aberatie. Trebuie mers la vot si, daca trebuie, iesit masiv in strada si facut dreptate. Parerea mea.
|
|
pus acum 8 luni |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
ardeleanu a scris:
Aberatii, aberatii... Cred ca ai uitat cum au tinut sub teroare o lume intreaga in perioada covid. In marea democratie franceza, pentru ca am refuzat sa ma duc cu turma la vaccinare, am fost la un pas sa imi pierd job-ul, nu aveam voie sa intru in restaurante, cafenele (a semanat bine cu perioada in care evreii nu erau admisi nicaieri), luni de zile mi-am facut teste covid pe banii mei ca sa pot merge la munca. Nu mai spun de faptul ca eram tratat aproape ca un terorist, cei care nu se vaccinau erau prezentati ca vinovati pentru toate problemele societatii. Si asta cantau 24/24h pe toate canalele mass media. La scoala, fiica mea era tratata aproape ca un delicvent si eu ca un iresponsabil. Asa ca nu ma mai mira nimic. Intotdeauna se poate gasi o justificare pentru orice aberatie. Trebuie mers la vot si, daca trebuie, iesit masiv in strada si facut dreptate. Parerea mea. |
Da, ai dreptate! Si la noi era la fel. Timp de jumatate de an, nu aveam voie sa intram nici in magazine, fara certificat de vaccinat. Ne tratau, de parca eram ciumati. Nu-i bai am stat afara, nu am intrat in magazine, ne-am descurcat. Radeau de noi. Dar acuma ca toti mor subit la gramada, cine rade? Nici o dictatura nu a tinut, toate s-au prabusit! Si astia au zilele numarate! Anul asta vor fi doua mari hopuri: 1. Europarlamentarele, unde PPE trebuie invins si hiena nazista data jos de la carma UE. 2.Alegerile americane, unde sa iasa Unchiu Donald cu republicanii, iar mumia globalista sa fie aruncata la gunoi. Daca astea se vor intampla, lumea se va indrepta in directie buna! Alegerile interne din Romania nu prea mai conteaza, ca toti is vanduti si ai pupa in cur pe globalisti! Miza e la europarlamentare si la alegerile americane.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 8 luni |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Eu cred si sper ca la alegere americane, sa apara o surpriza Complet neasteptata, si sa nu castige nici unul dintre cei doi bosorogi....
|
|
pus acum 8 luni |
|
ardeleanu
Membru Junior
Din: Choisy le Roi
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 62
|
|
Posibil. Trump declarat ineligil si Biden plecat catre stele. Sau invers. Nu avem noi asa noroc...
Modificat de ardeleanu (acum 8 luni)
|
|
pus acum 8 luni |
|