CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Naturesk pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Revigorare dacia 1310 1991 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Chiar arata frumos rau podeaua    

pus acum 7 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Cand se intoarce masina acasa, sa iei la mana peste tot unde s-a sudat,inclusiv podeaua,sa o cureti,sa o dai preventiv cu inhibitor si doua-trei maini de grund (asta daca mesterul sare de acea etapa)....nu de alta dar ar fii pacat de toata munca.Succes

Modificat de speedking640 (acum 7 ani)


_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Fan a scris:


ionut_doc a scris:

Bravo, iese bine! L-ai chinuit un pic pe tinichigiu...      

Sutinea ca podeaua ei reparabila, dar am insistat sa o schimbe, ca aveam noua de uzină, si era păcat, sa o tin degeaba.

Mai bine o reparai partial podeaua veche doar unde era necesar.
Ca in fabrica, dupa ce este sudata caroseria, este scufundata in baie de grund.
Iar grundul patrunde peste tot in cavitati. Plus ca se facea si cataforeza electrostatica!
Asa cum ai facut tu, dupa sudura vor ramane o gramada de zone neprotejate, la care nu ai acces si de unde va incepe in curand sa se rugineasca!!
Este regula sfanta, ca unde tabla e buna, nu se  schimba elemente!
Elementele de schimb, se livreaza intregi, dar ala nu inseamna ca schimbi toata podeaua!
Din podeaua noua poti taia bucata de care ai nevoie, restul ce este bun, nu o strici!
Unde era coapta, puteai sa sudezi o jumatate de podea sau un sfert de podea, doar zona afectata.
Iar unde unde originalul e bun, o lasi asa, ca nu o mai faci inca o data cum o facut fabrica!!
Acuma ca raul e deja consumat, incearca sa bagi cat mai multa ceara.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Misu de Cluj a scris:


Fan a scris:


ionut_doc a scris:

Bravo, iese bine! L-ai chinuit un pic pe tinichigiu...      

Sutinea ca podeaua ei reparabila, dar am insistat sa o schimbe, ca aveam noua de uzină, si era păcat, sa o tin degeaba.

Mai bine o reparai partial podeaua veche doar unde era necesar.
Ca in fabrica, dupa ce este sudata caroseria, este scufundata in baie de grund.
Iar grundul patrunde peste tot in cavitati. Plus ca se facea si cataforeza electrostatica!
Asa cum ai facut tu, dupa sudura vor ramane o gramada de zone neprotejate, la care nu ai acces si de unde va incepe in curand sa se rugineasca!!
Este regula sfanta, ca unde tabla e buna, nu se  schimba elemente!
Elementele de schimb, se livreaza intregi, dar ala nu inseamna ca schimbi toata podeaua!
Din podeaua noua poti taia bucata de care ai nevoie, restul ce este bun, nu o strici!
Unde era coapta, puteai sa sudezi o jumatate de podea sau un sfert de podea, doar zona afectata.
Iar unde unde originalul e bun, o lasi asa, ca nu o mai faci inca o data cum o facut fabrica!!
Acuma ca raul e deja consumat, incearca sa bagi cat mai multa ceara.

Pai,daca masina a stat 2 ani intr-o parte si a baltit apa in ea, masticul de langa contrprag era umflat, si mai erau umflaturi la intaritura cu contrapragul. Grunduita nu stiu in ce masura a fost, ca in cavitati nu exista grund . Fostul prorpietar bagase ciulama de vaselina+ulei , peste tot pe unde a putut, si se vad zonele conservate, asa o sa fac si eu
Btw toata tabla era slabita, pana la tunelul central, am tras de tabla si s-a rupt pana acolo, asa am decis ca pun fasie noua de origine. + ca aveam podeaua acasa si in acel moment nu dispuneam de timp si nervi sa tai de pe alta masina. (Vorba colegului Ionut doc -Piticii) )

Modificat de Fan (acum 7 ani)


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

sk100it a scris:

Chiar arata frumos rau podeaua    

Multumesc, ma mandresc cu ea .Parca i-as da un strat de lac. Podeaua a stat in stocul unui magazin ani de zile, cand, dupa ce si-au dat seama ca nu pot obtine cei 500 lei pe ea, a ajuns spre casare, si cu ajutorul nepotului patronului la mine


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

speedking640 a scris:

Cand se intoarce masina acasa, sa iei la mana peste tot unde s-a sudat,inclusiv podeaua,sa o cureti,sa o dai preventiv cu inhibitor si doua-trei maini de grund (asta daca mesterul sare de acea etapa)....nu de alta dar ar fii pacat de toata munca.Succes

Esti POFTIT Domnule, sa te vedem in zona  


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Macar a avut ocazia sa vada ,,in direct'' cum arata lonjeroanele pe interior si sa le curete bine. Daca foloseste pasivant si grund de calitate si din belsug  cred ca o sa tina multa vreme .Oricum  , a avut destu de mare santier acolo . @Fan , eu pentru pasivant am dat cu succes cu pistol de aer din ala pentru teroson ca sa intre prin toate cavitatile iar prima mana de grund am dat-o subtiata tot ca sa penetreze cat mai mult posibil . Ma rog, asa procedez eu ,,specialistul'' .  

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Podea spate reloaded v2.0 :

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

vranceanu a scris:

Macar a avut ocazia sa vada ,,in direct'' cum arata lonjeroanele pe interior si sa le curete bine. Daca foloseste pasivant si grund de calitate si din belsug  cred ca o sa tina multa vreme .Oricum  , a avut destu de mare santier acolo . @Fan , eu pentru pasivant am dat cu succes cu pistol de aer din ala pentru teroson ca sa intre prin toate cavitatile iar prima mana de grund am dat-o subtiata tot ca sa penetreze cat mai mult posibil . Ma rog, asa procedez eu ,,specialistul'' .  

Orice sfat e binevenit, masina asta nu a vazut baie de grund, trebuia sa fie ceva prin stalpi, rama de la parbriz.... afost grunduita vag exterior si interior, cred ca in cabina. Stiti pe cine dadea vina dacia? Pe cei de la Policolor, ca nu faceau grunduri de calitate....nu prea erau, dar nici uzina nu dadea.
Ca fapt diver l-am intrebat pe Cornel cum sunt lonjeroanele si mi-a zis ca sunt fenomenal conservate cu vaselina si ulei, deci ciulamaua de acum +20 ani e reponsabile pentru structura de rezistenta existenta


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358

Fan a scris:


speedking640 a scris:

Cand se intoarce masina acasa, sa iei la mana peste tot unde s-a sudat,inclusiv podeaua,sa o cureti,sa o dai preventiv cu inhibitor si doua-trei maini de grund (asta daca mesterul sare de acea etapa)....nu de alta dar ar fii pacat de toata munca.Succes

Esti POFTIT Domnule, sa te vedem in zona  


Cu care masina sa vin ?    


_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
Bravo,se lucrează frumos,īmi place!Poate reușesc să vin săptămāna asta,să văd dacă pun sau nu ștampila CTC!  

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Adrian Frigo a scris:

Bravo,se lucrează frumos,īmi place!Poate reușesc să vin săptămāna asta,să văd dacă pun sau nu ștampila CTC!  

  te așteptăm


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

speedking640 a scris:


Fan a scris:


speedking640 a scris:

Cand se intoarce masina acasa, sa iei la mana peste tot unde s-a sudat,inclusiv podeaua,sa o cureti,sa o dai preventiv cu inhibitor si doua-trei maini de grund (asta daca mesterul sare de acea etapa)....nu de alta dar ar fii pacat de toata munca.Succes

Esti POFTIT Domnule, sa te vedem in zona  


Cu care masina sa vin ?    

Cu dacia


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358

Fan a scris:


speedking640 a scris:


Fan a scris:


Esti POFTIT Domnule, sa te vedem in zona  


Cu care masina sa vin ?    

Cu dacia


S........port


_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 7 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
Pfuaaa,toți vă dați băi nene pe Dacia Sss...port?!

pus acum 7 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358

Adrian Frigo a scris:

Pfuaaa,toți vă dați băi nene pe Dacia Sss...port?!


As rămāne fără hainele de pe mine, lol


Știe Claudiu la ce ma refer    


_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Fan a scris:

Podea spate reloaded v2.0 :

O intrebare daca nu e secret.
Cu ce dimensiune s-au dat gaurile din podeaua noua  si care ulterior s-au umplut cu sudura?
Eu am incercat cu spiral de 5,dar ,nu mi-a iesit pasenta.
Este ceva care imi scapa,oare?
Multumesc cu anticipatie    


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Trebuie mai mari. Minim de 6, ideal de 8. Si trebuie si curentul la aparatul de sudura un pic mai mare ca la sudura cap in cap ca sa patrunda bine. Fa teste pe doua table pana te prinzi ce si cum, ca sa nu strici elementele masinii.

pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Aha.
Sar-na.
O sa incerc asa .    


pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Cand o sa ajung la tinichigiu, o sa il intreb asta.

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:


Fan a scris:

Podea spate reloaded v2.0 :

O intrebare daca nu e secret.
Cu ce dimensiune s-au dat gaurile din podeaua noua  si care ulterior s-au umplut cu sudura?
Eu am incercat cu spiral de 5,dar ,nu mi-a iesit pasenta.
Este ceva care imi scapa,oare?
Multumesc cu anticipatie    

Cu gauri de 5 le fac si eu!
Nu ai reglaj la aparatul de sudura? Baga mai mult curent sa topeasca mai bine metalul!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Sigur eu fac o greseala.
Cand intra sarma de sudura in gaura,se depune zgura si sudura nu mai ajunge si la cealalta tabla.    


pus acum 7 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
In cartea lui Moilndru se recomanda:

Diametrul burghiului max. 6 mm.

revigorare dacia 1310 1991 cartea lui moilndru burghiului max. mm.

28.2KB

Modificat de cezarmad (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Burghiul de 7 este recomandat pentru desfacerea punctelor de sudura originale. Si nu e valabil pentru elementele de structura unde sunt mai mari punctele de sudura din fabrica.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am incercat si eu de 6 si nu ies ok sudurile, nu au rezistenta in timp. La 7 merge bine.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241

sk100it a scris:

Sigur eu fac o greseala.
Cand intra sarma de sudura in gaura,se depune zgura si sudura nu mai ajunge si la cealalta tabla.    

Pai la tine asta e problema, zgura. Ca si la electrodul normal, trebuie curatata si sudat iar.


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

ionut_doc a scris:

Am incercat si eu de 6 si nu ies ok sudurile, nu au rezistenta in timp. La 7 merge bine.


Poti sa dai chiar de 8 mm pt ca va fi suprafata ,,punctului'' mai mare  . Oricum polizezi umflaturile . Parerea mea.


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

vranceanu a scris:


ionut_doc a scris:

Am incercat si eu de 6 si nu ies ok sudurile, nu au rezistenta in timp. La 7  merge bine.


Poti sa dai chiar de 8 mm pt ca va fi suprafata ,,punctului'' mai mare  . Oricum polizezi umflaturile . Parerea mea.

Corect


pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Noutati:

-m-am ocupat de usa de la somnifer , sub stratul gros de 12cm de ulei si vaselina, tabla e curata la fel si pe interior, o sa le duc la scamatorie sa iasa si vaselina ramasa prin cavitati.

- poze de alaltaieri cu ce s-a mai lucrat la masina


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Am predat azi usile la ciocanit, si u m-am putut abtine sa nu ii trag o poza, tablele pe ea sun pume de forja

revigorare dacia 1310 1991 predat azi usile ciocanit, m-am putut abtine trag poza, tablele sun pume

44.6KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Un preview cu bordul, cum modelul original este arhicunoscute ca ca tipul ce capra, o sa pun unul gi, scoica, model ce s-a pus si pe 1310 cu 6 faruri. Bordul e ca nou

revigorare dacia 1310 1991 preview bordul, cum modelul original este tipul capra, pun unul gi,

52.7KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Fan a scris:

Am predat azi usile la ciocanit, si u m-am putut abtine sa nu ii trag o poza, tablele pe ea sun pume de forja

Ce tampoane smechere ai!
Am mai vaut de alea, pe unele Dacii.
Era un Break TX crem aici in Cluj, care avea tampoane din astea ciudate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
bord

revigorare dacia 1310 1991 bord

42.1KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
ca nou

revigorare dacia 1310 1991 nou

36.8KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Fan a scris:

ca nou


revigorare dacia 1310 1991 fan scris:ca nou

37.1KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Fan a scris:


Fan a scris:

ca nou


revigorare dacia 1310 1991 fan scris:fan scris:ca nou

29.2KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Țipla domne..

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Unde ai gasit bord "scoica" nou? Arata bine, dar astea crapa mai rau, decat alealalte!
Iti arat cum arata la Breakul albastru, dupa 4 ani de stat afara! Si a stat sub copac nu in plin soare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Misu de Cluj a scris:

Unde ai gasit bord "scoica" nou? Arata bine, dar astea crapa mai rau, decat alealalte!
Iti arat cum arata la Breakul albastru, dupa 4 ani de stat afara! Si a stat sub copac nu in plin soare.

Nu e nou,e ca nou. Pana gasesc unul modelul original tipla, il pun pe asta.


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
E nou-vechiuț !

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Noutati

revigorare dacia 1310 1991 noutati

38.4KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Fan a scris:

Noutati


revigorare dacia 1310 1991 fan

38.4KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Fan a scris:


Fan a scris:

Noutati


revigorare dacia 1310 1991 fan scris:fan

41.8KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Fan a scris:


Fan a scris:


Fan a scris:

Noutati


revigorare dacia 1310 1991 fan scris:fan scris:fan

27.9KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Noutati+ o retrospectiva. Din nefericire dar totodata din fericire tinichigiul a asupat gaurile lampilor de semnalizare, fapt ce imi da mana libera de a pune lucasuri portocalii si de a le folosi pe post de lampi de semnalizare:

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Nu pot sa inteleg de ce te complici.Puteai sa lasi lampile de semnalizare,si eventual adaugai lucasuri pe care le foloseai la ce se folosesc ele in mod obisnuit

revigorare dacia 1310 1991 pot inteleg lasi lampile eventual adaugai lucasuri care foloseai folosesc

44.7KB


_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Nu a existat sa se monteze in fabrica si una si alta.

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Alex1300BV a scris:

Nu a existat sa se monteze in fabrica si una si alta.

Ba da, au existat si una si alta in 1986-87. Doar ca nu din alea rotunde ci din alea piramida.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Alex1300BV a scris:

Nu a existat sa se monteze in fabrica si una si alta.

Am vazut pe o dacie din 1984 de canada așa ceva . La mine gaura de lămpi de semnale era ciobanita pentru semnalele de cn 4, i-am spus sa pună niste petice sa pot pune alte lămpi, dar a inteles sa le aspupe. Pot regauri tabla oricand acolo.

Modificat de Fan (acum 7 ani)


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
da, masina domnului panda are, dar oare nu le-a pus proprietarul initial?
Aveti poze de arhiva? ar fi interesant sa vedem     


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Parerea mea , ca daca e din 91 cel mai bine i se potrivesc semnale rotunde ca la a mea fara LUCAS-uri . Ce e in plus strica . Parerea mea ...

revigorare dacia 1310 1991 parerea mea daca din cel mai bine potrivesc semnale rotunde mea fara

26.9KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Fan a scris:

La mine gaura de lămpi de semnale era ciobanita pentru semnalele de cn 4, i-am spus sa pună niste petice sa pot pune alte lămpi, dar a inteles sa le aspupe. Pot regauri tabla oricand acolo.



Foarte simplu gauresti cu o carota de 22 si o pila patrata pentru canalele clemelor lampii. Dureaza 2-3 min .

revigorare dacia 1310 1991 fan scris: mine gaura lămpi semnale era ciobanita pentru semnalele

22.5KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Totul e sa dai gaurile acuma inainte de vopsire ca sa nu ramana marginile expuse la rugina , dar cred ca stiai si tu asta .

revigorare dacia 1310 1991 totul dai gaurile acuma inainte vopsire ramana marginile expuse rugina

21.5KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358

Alex1300BV a scris:


Aveti poze de arhiva? ar fi interesant sa vedem     


revigorare dacia 1310 1991 alex1300bv poze arhiva? interesant    

58.8KB


_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
e faina! multumim!
nu stiam ca a existat in configuratia aceasta.


pus acum 7 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Adevarul e ca depinde si ce masina prindeai,ce "relatii" aveai...Se puteau face multe ciudatenii

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Da, sa ai o Dacia in anii 80, e ca si cum ai avea azi un Audi A8, cu motor 10 cilindrii in W

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Noutati:
-tablaria-i gata, masina sta intr-o prtea deoarece am dat un arc jos, si toate sudurile s-au facut cu masina dreapta.
-masina e acasa si urmeaza sa pasiviza tabla
-ca si descoperire, roata dreapta statea cracanata de cand am luat masina. Sanse de accident 0 barat, mi-am bagat capul sub masina si o bascula inferioara e curata cu pivot nituit, cealalta e antifonata si cu pivot prins cu suruburi si bucse praf-deci cineva a luat bascula masinii (cand era intr-o parte) si a aruncat pe masina una uzata; prin urmare trebuie sa umblu la provizii, unde am una noua.
-am gasit o platina de e/p pe care o voi monta, in poza pare oxidat nitul, dar in realitate este cadmiata mai intens acolo.
-am studiat bine tabloul de bord si cadranul de la turometru era dintr-un plastic lucios si cel de la vitezometru era mat, aratau ca dracu, asa ca le-am pus din nou pe cele ale masinii. Povestea tabloului de bord: serigrafia+carcasa=originale, au fost schimbate ceasurile-instaltia electrica si geamul.Ceasurile originale erau ok, mai putin vitezometrul la care cadeau cifrele de pe contor. Ce am pus este fabricat in 2002-2003-ultimile loturi de ceasuri de bord de carburatie (un mix de model de injectie+carburatie). Sunt mult mai precise, de aia le-am montat+ca sunt fan galben


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Un alt detaliu, maimutele la care se afla masina, inainte sa o iau eu, au avut grija sa rupa intariturile din spatele banchetei, dar cornel ca un baiat finut mi-a sudat altele

revigorare dacia 1310 1991 alt detaliu, maimutele care afla masina, inainte iau eu, avut grija rupa

30.3KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Off greu de inteles de ce in 2017 mai avem putin si ne apropiem de 2018, cineva mai indrazneste sa ia o piesa buna de pe o Dacie aflata in lucru, pentru a pune una uzata in loc. Nu mai e Dacia in top, sa se merite o astfel de gainarie  .

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

om_bland a scris:

Off greu de inteles de ce in 2017 mai avem putin si ne apropiem de 2018, cineva mai indrazneste sa ia o piesa buna de pe o Dacie aflata in lucru, pentru a pune una uzata in loc. Nu mai e Dacia in top, sa se merite o astfel de gainarie  .

Nu in 2017, ci prin 2009-2011


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Roberto
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
Frumos lucrat, insa toate astea trebuiau facute mai devreme, sa profiti de vreme buna si sa o izolezi corect pe burta+vopsit exterior. Asta era vremea perfecta de facut motorul in atelier

Modificat de Roberto (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Roberto a scris:

Frumos lucrat, insa toate astea trebuiau facute mai devreme, sa profiti de vreme buna si sa o izolezi corect pe burta+vopsit exterior. Asta era vremea perfecta de facut motorul in atelier

Am fost ferm convins ca nu e mult de munca la tablarie, si am tot amanat.... Dar niciodata nu e prea tarziu.


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Astazi cu ocazia unei vizite la Miocity,am recrutat un capac de pompa de apa original, NOU. 10 lei, practic 2 sticle de cola 

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Seria de noutati continua: borna + noua de origine, spalata si pregatita de viitorul montaj, urmeaza sa o asamblez si pe cea de -. Am montat capacul pompei de apa, si un condesator mai colorat.

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Am fost azi la shopping si cu aceasta ocazie am facut un set de culise. Stergare am deja un set nou de pe timpuri. Mai am nevoie de un set de chedere de usi si portbagaj si am terminat cu chederele.

revigorare dacia 1310 1991 fost azi shopping aceasta ocazie facut set culise. stergare deja set nou

21KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Vorbeste cu Nicu pentru cheder portbagaj

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 6 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Nu am mai postat de ceva timp pe aici, dar revin cu noutati: prin intamplare am gasit o aripa de dreapta de origine, pe care am si luat-o si va ramane pe masina, am luat o planetara noua, un bord adecvat moelului, o bobina de inductie de iame noua, o bascula inferioara noua, un mecanism de stergatoare sev marchal si un parbriz foarte rar de romsit cu dungi.

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Azi si ieri mi-am cam facut de cap cu tabloul de bord, ieri am trecut noul vitezometru la km masinii, Vitezometrul masinii de la umiditate se exfoliau cifrele de pe jurnalier, nu prea arata bine. E o diferenta mare dpv al calitatii intre cele 2 tablouri de bord, cel donator este fabricat prin 2005, seamana cu cel de injectie dar este de carburatie: in primul rand ar fi placa cu circuitele care e din alt material si nu oxideaza, apoi ceasurile mai precise.

revigorare dacia 1310 1991 azi ieri mi-am cam facut cap tabloul bord, ieri trecut noul masinii,

28.8KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788

Fan a scris:

Azi si ieri mi-am cam facut de cap cu tabloul de bord, ieri am trecut noul vitezometru la km masinii, Vitezometrul masinii de la umiditate se exfoliau cifrele de pe jurnalier, nu prea arata bine. E o diferenta mare dpv al calitatii intre cele 2 tablouri de bord, cel donator este fabricat prin 2005, seamana cu cel de injectie dar este de carburatie: in primul rand ar fi placa cu circuitele care e din alt material si nu oxideaza, apoi ceasurile mai precise.

La final o sa curat si geamul.

revigorare dacia 1310 1991 fan scris:azi ieri mi-am cam facut cap tabloul bord, ieri trecut noul

35.8KB


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Rulajul masinii este de 48126km

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Nu am mai postat de ceva timp aici. Noutăți:
Pompa de frana este nouă, iar servomecanismul este cel original


_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 6 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la