CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Naturesk pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Chiar arata frumos rau podeaua
|
|
pus acum 7 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Cand se intoarce masina acasa, sa iei la mana peste tot unde s-a sudat,inclusiv podeaua,sa o cureti,sa o dai preventiv cu inhibitor si doua-trei maini de grund (asta daca mesterul sare de acea etapa)....nu de alta dar ar fii pacat de toata munca.Succes
Modificat de speedking640 (acum 7 ani)
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Fan a scris:
ionut_doc a scris:
Bravo, iese bine! L-ai chinuit un pic pe tinichigiu... |
Sutinea ca podeaua ei reparabila, dar am insistat sa o schimbe, ca aveam noua de uzină, si era păcat, sa o tin degeaba. |
Mai bine o reparai partial podeaua veche doar unde era necesar. Ca in fabrica, dupa ce este sudata caroseria, este scufundata in baie de grund. Iar grundul patrunde peste tot in cavitati. Plus ca se facea si cataforeza electrostatica! Asa cum ai facut tu, dupa sudura vor ramane o gramada de zone neprotejate, la care nu ai acces si de unde va incepe in curand sa se rugineasca!! Este regula sfanta, ca unde tabla e buna, nu se schimba elemente! Elementele de schimb, se livreaza intregi, dar ala nu inseamna ca schimbi toata podeaua! Din podeaua noua poti taia bucata de care ai nevoie, restul ce este bun, nu o strici! Unde era coapta, puteai sa sudezi o jumatate de podea sau un sfert de podea, doar zona afectata. Iar unde unde originalul e bun, o lasi asa, ca nu o mai faci inca o data cum o facut fabrica!! Acuma ca raul e deja consumat, incearca sa bagi cat mai multa ceara.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Misu de Cluj a scris:
Fan a scris:
ionut_doc a scris:
Bravo, iese bine! L-ai chinuit un pic pe tinichigiu... |
Sutinea ca podeaua ei reparabila, dar am insistat sa o schimbe, ca aveam noua de uzină, si era păcat, sa o tin degeaba. |
Mai bine o reparai partial podeaua veche doar unde era necesar. Ca in fabrica, dupa ce este sudata caroseria, este scufundata in baie de grund. Iar grundul patrunde peste tot in cavitati. Plus ca se facea si cataforeza electrostatica! Asa cum ai facut tu, dupa sudura vor ramane o gramada de zone neprotejate, la care nu ai acces si de unde va incepe in curand sa se rugineasca!! Este regula sfanta, ca unde tabla e buna, nu se schimba elemente! Elementele de schimb, se livreaza intregi, dar ala nu inseamna ca schimbi toata podeaua! Din podeaua noua poti taia bucata de care ai nevoie, restul ce este bun, nu o strici! Unde era coapta, puteai sa sudezi o jumatate de podea sau un sfert de podea, doar zona afectata. Iar unde unde originalul e bun, o lasi asa, ca nu o mai faci inca o data cum o facut fabrica!! Acuma ca raul e deja consumat, incearca sa bagi cat mai multa ceara. |
Pai,daca masina a stat 2 ani intr-o parte si a baltit apa in ea, masticul de langa contrprag era umflat, si mai erau umflaturi la intaritura cu contrapragul. Grunduita nu stiu in ce masura a fost, ca in cavitati nu exista grund . Fostul prorpietar bagase ciulama de vaselina+ulei , peste tot pe unde a putut, si se vad zonele conservate, asa o sa fac si eu Btw toata tabla era slabita, pana la tunelul central, am tras de tabla si s-a rupt pana acolo, asa am decis ca pun fasie noua de origine. + ca aveam podeaua acasa si in acel moment nu dispuneam de timp si nervi sa tai de pe alta masina. (Vorba colegului Ionut doc -Piticii) )
Modificat de Fan (acum 7 ani)
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
speedking640 a scris:
Cand se intoarce masina acasa, sa iei la mana peste tot unde s-a sudat,inclusiv podeaua,sa o cureti,sa o dai preventiv cu inhibitor si doua-trei maini de grund (asta daca mesterul sare de acea etapa)....nu de alta dar ar fii pacat de toata munca.Succes |
Esti POFTIT Domnule, sa te vedem in zona
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Macar a avut ocazia sa vada ,,in direct'' cum arata lonjeroanele pe interior si sa le curete bine. Daca foloseste pasivant si grund de calitate si din belsug cred ca o sa tina multa vreme .Oricum , a avut destu de mare santier acolo . @Fan , eu pentru pasivant am dat cu succes cu pistol de aer din ala pentru teroson ca sa intre prin toate cavitatile iar prima mana de grund am dat-o subtiata tot ca sa penetreze cat mai mult posibil . Ma rog, asa procedez eu ,,specialistul'' .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Podea spate reloaded v2.0 :
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
vranceanu a scris:
Macar a avut ocazia sa vada ,,in direct'' cum arata lonjeroanele pe interior si sa le curete bine. Daca foloseste pasivant si grund de calitate si din belsug cred ca o sa tina multa vreme .Oricum , a avut destu de mare santier acolo . @Fan , eu pentru pasivant am dat cu succes cu pistol de aer din ala pentru teroson ca sa intre prin toate cavitatile iar prima mana de grund am dat-o subtiata tot ca sa penetreze cat mai mult posibil . Ma rog, asa procedez eu ,,specialistul'' . |
Orice sfat e binevenit, masina asta nu a vazut baie de grund, trebuia sa fie ceva prin stalpi, rama de la parbriz.... afost grunduita vag exterior si interior, cred ca in cabina. Stiti pe cine dadea vina dacia? Pe cei de la Policolor, ca nu faceau grunduri de calitate....nu prea erau, dar nici uzina nu dadea. Ca fapt diver l-am intrebat pe Cornel cum sunt lonjeroanele si mi-a zis ca sunt fenomenal conservate cu vaselina si ulei, deci ciulamaua de acum +20 ani e reponsabile pentru structura de rezistenta existenta
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
Bravo,se lucrează frumos,īmi place!Poate reușesc să vin săptămāna asta,să văd dacă pun sau nu ștampila CTC!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Adrian Frigo a scris:
Bravo,se lucrează frumos,īmi place!Poate reușesc să vin săptămāna asta,să văd dacă pun sau nu ștampila CTC! |
te așteptăm
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
Pfuaaa,toți vă dați băi nene pe Dacia Sss...port?!
|
|
pus acum 7 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Adrian Frigo a scris:
Pfuaaa,toți vă dați băi nene pe Dacia Sss...port?! |
As rămāne fără hainele de pe mine, lol
Știe Claudiu la ce ma refer
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Fan a scris:
Podea spate reloaded v2.0 : |
O intrebare daca nu e secret. Cu ce dimensiune s-au dat gaurile din podeaua noua si care ulterior s-au umplut cu sudura? Eu am incercat cu spiral de 5,dar ,nu mi-a iesit pasenta. Este ceva care imi scapa,oare? Multumesc cu anticipatie
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Trebuie mai mari. Minim de 6, ideal de 8. Si trebuie si curentul la aparatul de sudura un pic mai mare ca la sudura cap in cap ca sa patrunda bine. Fa teste pe doua table pana te prinzi ce si cum, ca sa nu strici elementele masinii.
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Aha. Sar-na. O sa incerc asa .
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Cand o sa ajung la tinichigiu, o sa il intreb asta.
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Sigur eu fac o greseala. Cand intra sarma de sudura in gaura,se depune zgura si sudura nu mai ajunge si la cealalta tabla.
|
|
pus acum 7 ani |
|
cezarmad
Membru Senior
Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
|
|
In cartea lui Moilndru se recomanda:
Diametrul burghiului max. 6 mm.
28.2KB
Modificat de cezarmad (acum 7 ani)
_______________________________________ Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION 27.03.2013 is the day
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Burghiul de 7 este recomandat pentru desfacerea punctelor de sudura originale. Si nu e valabil pentru elementele de structura unde sunt mai mari punctele de sudura din fabrica.
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Am incercat si eu de 6 si nu ies ok sudurile, nu au rezistenta in timp. La 7 merge bine.
|
|
pus acum 7 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
sk100it a scris:
Sigur eu fac o greseala. Cand intra sarma de sudura in gaura,se depune zgura si sudura nu mai ajunge si la cealalta tabla. |
Pai la tine asta e problema, zgura. Ca si la electrodul normal, trebuie curatata si sudat iar.
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
ionut_doc a scris:
Am incercat si eu de 6 si nu ies ok sudurile, nu au rezistenta in timp. La 7 merge bine. |
Poti sa dai chiar de 8 mm pt ca va fi suprafata ,,punctului'' mai mare . Oricum polizezi umflaturile . Parerea mea.
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
vranceanu a scris:
ionut_doc a scris:
Am incercat si eu de 6 si nu ies ok sudurile, nu au rezistenta in timp. La 7 merge bine. |
Poti sa dai chiar de 8 mm pt ca va fi suprafata ,,punctului'' mai mare . Oricum polizezi umflaturile . Parerea mea. |
Corect
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Noutati:
-m-am ocupat de usa de la somnifer , sub stratul gros de 12cm de ulei si vaselina, tabla e curata la fel si pe interior, o sa le duc la scamatorie sa iasa si vaselina ramasa prin cavitati.
- poze de alaltaieri cu ce s-a mai lucrat la masina
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Am predat azi usile la ciocanit, si u m-am putut abtine sa nu ii trag o poza, tablele pe ea sun pume de forja
44.6KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Un preview cu bordul, cum modelul original este arhicunoscute ca ca tipul ce capra, o sa pun unul gi, scoica, model ce s-a pus si pe 1310 cu 6 faruri. Bordul e ca nou
52.7KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Fan a scris:
Am predat azi usile la ciocanit, si u m-am putut abtine sa nu ii trag o poza, tablele pe ea sun pume de forja |
Ce tampoane smechere ai! Am mai vaut de alea, pe unele Dacii. Era un Break TX crem aici in Cluj, care avea tampoane din astea ciudate.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
bord
42.1KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
ca nou
36.8KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Fan a scris:
ca nou |
37.1KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Fan a scris:
Fan a scris:
ca nou |
|
29.2KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Țipla domne..
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Unde ai gasit bord "scoica" nou? Arata bine, dar astea crapa mai rau, decat alealalte! Iti arat cum arata la Breakul albastru, dupa 4 ani de stat afara! Si a stat sub copac nu in plin soare.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Misu de Cluj a scris:
Unde ai gasit bord "scoica" nou? Arata bine, dar astea crapa mai rau, decat alealalte! Iti arat cum arata la Breakul albastru, dupa 4 ani de stat afara! Si a stat sub copac nu in plin soare. |
Nu e nou,e ca nou. Pana gasesc unul modelul original tipla, il pun pe asta.
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
E nou-vechiuț !
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Noutati
38.4KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
38.4KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
41.8KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
27.9KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Noutati+ o retrospectiva. Din nefericire dar totodata din fericire tinichigiul a asupat gaurile lampilor de semnalizare, fapt ce imi da mana libera de a pune lucasuri portocalii si de a le folosi pe post de lampi de semnalizare:
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Nu pot sa inteleg de ce te complici.Puteai sa lasi lampile de semnalizare,si eventual adaugai lucasuri pe care le foloseai la ce se folosesc ele in mod obisnuit
44.7KB
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 7 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Nu a existat sa se monteze in fabrica si una si alta.
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Alex1300BV a scris:
Nu a existat sa se monteze in fabrica si una si alta. |
Ba da, au existat si una si alta in 1986-87. Doar ca nu din alea rotunde ci din alea piramida.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Alex1300BV a scris:
Nu a existat sa se monteze in fabrica si una si alta. |
Am vazut pe o dacie din 1984 de canada așa ceva . La mine gaura de lămpi de semnale era ciobanita pentru semnalele de cn 4, i-am spus sa pună niste petice sa pot pune alte lămpi, dar a inteles sa le aspupe. Pot regauri tabla oricand acolo.
Modificat de Fan (acum 7 ani)
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
da, masina domnului panda are, dar oare nu le-a pus proprietarul initial? Aveti poze de arhiva? ar fi interesant sa vedem
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Parerea mea , ca daca e din 91 cel mai bine i se potrivesc semnale rotunde ca la a mea fara LUCAS-uri . Ce e in plus strica . Parerea mea ...
26.9KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Fan a scris:
La mine gaura de lămpi de semnale era ciobanita pentru semnalele de cn 4, i-am spus sa pună niste petice sa pot pune alte lămpi, dar a inteles sa le aspupe. Pot regauri tabla oricand acolo. |
Foarte simplu gauresti cu o carota de 22 si o pila patrata pentru canalele clemelor lampii. Dureaza 2-3 min .
22.5KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Totul e sa dai gaurile acuma inainte de vopsire ca sa nu ramana marginile expuse la rugina , dar cred ca stiai si tu asta .
21.5KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 7 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Alex1300BV a scris:
Aveti poze de arhiva? ar fi interesant sa vedem |
58.8KB
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 7 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
e faina! multumim! nu stiam ca a existat in configuratia aceasta.
|
|
pus acum 7 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Adevarul e ca depinde si ce masina prindeai,ce "relatii" aveai...Se puteau face multe ciudatenii
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 7 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Da, sa ai o Dacia in anii 80, e ca si cum ai avea azi un Audi A8, cu motor 10 cilindrii in W
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Noutati: -tablaria-i gata, masina sta intr-o prtea deoarece am dat un arc jos, si toate sudurile s-au facut cu masina dreapta. -masina e acasa si urmeaza sa pasiviza tabla -ca si descoperire, roata dreapta statea cracanata de cand am luat masina. Sanse de accident 0 barat, mi-am bagat capul sub masina si o bascula inferioara e curata cu pivot nituit, cealalta e antifonata si cu pivot prins cu suruburi si bucse praf-deci cineva a luat bascula masinii (cand era intr-o parte) si a aruncat pe masina una uzata; prin urmare trebuie sa umblu la provizii, unde am una noua. -am gasit o platina de e/p pe care o voi monta, in poza pare oxidat nitul, dar in realitate este cadmiata mai intens acolo. -am studiat bine tabloul de bord si cadranul de la turometru era dintr-un plastic lucios si cel de la vitezometru era mat, aratau ca dracu, asa ca le-am pus din nou pe cele ale masinii. Povestea tabloului de bord: serigrafia+carcasa=originale, au fost schimbate ceasurile-instaltia electrica si geamul.Ceasurile originale erau ok, mai putin vitezometrul la care cadeau cifrele de pe contor. Ce am pus este fabricat in 2002-2003-ultimile loturi de ceasuri de bord de carburatie (un mix de model de injectie+carburatie). Sunt mult mai precise, de aia le-am montat+ca sunt fan galben
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Un alt detaliu, maimutele la care se afla masina, inainte sa o iau eu, au avut grija sa rupa intariturile din spatele banchetei, dar cornel ca un baiat finut mi-a sudat altele
30.3KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
om_bland
Membru Senior
Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
|
|
Off greu de inteles de ce in 2017 mai avem putin si ne apropiem de 2018, cineva mai indrazneste sa ia o piesa buna de pe o Dacie aflata in lucru, pentru a pune una uzata in loc. Nu mai e Dacia in top, sa se merite o astfel de gainarie .
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
om_bland a scris:
Off greu de inteles de ce in 2017 mai avem putin si ne apropiem de 2018, cineva mai indrazneste sa ia o piesa buna de pe o Dacie aflata in lucru, pentru a pune una uzata in loc. Nu mai e Dacia in top, sa se merite o astfel de gainarie . |
Nu in 2017, ci prin 2009-2011
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
|
|
Frumos lucrat, insa toate astea trebuiau facute mai devreme, sa profiti de vreme buna si sa o izolezi corect pe burta+vopsit exterior. Asta era vremea perfecta de facut motorul in atelier
Modificat de Roberto (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Roberto a scris:
Frumos lucrat, insa toate astea trebuiau facute mai devreme, sa profiti de vreme buna si sa o izolezi corect pe burta+vopsit exterior. Asta era vremea perfecta de facut motorul in atelier |
Am fost ferm convins ca nu e mult de munca la tablarie, si am tot amanat.... Dar niciodata nu e prea tarziu.
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Astazi cu ocazia unei vizite la Miocity,am recrutat un capac de pompa de apa original, NOU. 10 lei, practic 2 sticle de cola
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Seria de noutati continua: borna + noua de origine, spalata si pregatita de viitorul montaj, urmeaza sa o asamblez si pe cea de -. Am montat capacul pompei de apa, si un condesator mai colorat.
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 7 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Am fost azi la shopping si cu aceasta ocazie am facut un set de culise. Stergare am deja un set nou de pe timpuri. Mai am nevoie de un set de chedere de usi si portbagaj si am terminat cu chederele.
21KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 6 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
Vorbeste cu Nicu pentru cheder portbagaj
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 6 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Nu am mai postat de ceva timp pe aici, dar revin cu noutati: prin intamplare am gasit o aripa de dreapta de origine, pe care am si luat-o si va ramane pe masina, am luat o planetara noua, un bord adecvat moelului, o bobina de inductie de iame noua, o bascula inferioara noua, un mecanism de stergatoare sev marchal si un parbriz foarte rar de romsit cu dungi.
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 6 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Azi si ieri mi-am cam facut de cap cu tabloul de bord, ieri am trecut noul vitezometru la km masinii, Vitezometrul masinii de la umiditate se exfoliau cifrele de pe jurnalier, nu prea arata bine. E o diferenta mare dpv al calitatii intre cele 2 tablouri de bord, cel donator este fabricat prin 2005, seamana cu cel de injectie dar este de carburatie: in primul rand ar fi placa cu circuitele care e din alt material si nu oxideaza, apoi ceasurile mai precise.
28.8KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 6 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Fan a scris:
Azi si ieri mi-am cam facut de cap cu tabloul de bord, ieri am trecut noul vitezometru la km masinii, Vitezometrul masinii de la umiditate se exfoliau cifrele de pe jurnalier, nu prea arata bine. E o diferenta mare dpv al calitatii intre cele 2 tablouri de bord, cel donator este fabricat prin 2005, seamana cu cel de injectie dar este de carburatie: in primul rand ar fi placa cu circuitele care e din alt material si nu oxideaza, apoi ceasurile mai precise. |
La final o sa curat si geamul.
35.8KB
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 6 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Rulajul masinii este de 48126km
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 6 ani |
|
Fan
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
|
|
Nu am mai postat de ceva timp aici. Noutăți: Pompa de frana este nouă, iar servomecanismul este cel original
_______________________________________ Ag 05 LuG
|
|
pus acum 6 ani |
|