CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
karina22 la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Lucrari de intretinere / Vopsitor serios in CLuj Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
motu
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 439
Doresc sa vopsesc un Aro 243 in cluj. La cei care am sunat cand aud de Aro parca le dai cu caramida in cap.
Refuza sa-l vopsesca din diferite motive.
Daca stiti unde as putea vopsi un ARO in Cluj astept cu interes propunerea.
Multumesc anticipat.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Bun venit in club si cauta-ti un pistol de vopsit si un compresor.
Vorbeste si cu "Nenea Mircea" de pe facebook, ala e vopsitor, are atelier undeva intr-un sat de linga Cluj.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
motu
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 439
M-am gandit sa-mi iau compresor si pistol. La compresor ma gandeam la ceva cu butelie de 50l. Din ce am citi pentru vopsit am inteles ca trebuie compresor cu butelie de la 50l in sus.  Am vazut ceva la Leroy la 700 lei un black&decker, dar nu stiu daca este fiabil  ( fabricat RPC). Am gasit si pe net unul de 100l cu doua pistoane la 1350 lei .

pus acum 7 ani
   
motu
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 439
Un telefon pentru "Nenea Mircea"daca se poate?

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

motu a scris:

Un telefon pentru "Nenea Mircea"daca se poate?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Daca vrei compresor cauta unu de Timpuri noi,il aranjezi si gata!!


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

motu a scris:

M-am gandit sa-mi iau compresor si pistol. La compresor ma gandeam la ceva cu butelie de 50l. Din ce am citi pentru vopsit am inteles ca trebuie compresor cu butelie de la 50l in sus.  Am vazut ceva la Leroy la 700 lei un black&decker, dar nu stiu daca este fiabil  ( fabricat RPC). Am gasit si pe net unul de 100l cu doua pistoane la 1350 lei .


Te descurci foarte bine si cu asta de 50 de litri .B&D nu mai este ce a a fost dar nimeni si nimic nu mai este ce a fost si aproape totul e facut in China asa ca daca vei avea grija sa nu il scapi fara ulei te va tine .Normal ca ar fi mult mai bun ala de 100 L si in doua pistoane dar nu stiu ce buget intentionezi sa aloci investitiei. Iti mai trebuie regulator de presiune pe iesire si de preferat si pe pistol pt ca un pistol bunisor are nevoie constant de 3,5 -4 Bari .Sunt de cumparat si nu is scumpe (cam 25-30 de lei ) . Pistol poti gasi unul bunisor cu 200 Lei dar sunt si mult mai ieftine cu care poti sa iti faci treaba. Iti mai trebuie sa-ti formezi mana dar vei gasi niste table pe care sa exersezi. Vopseaua auto e foarte diferita de cea de garduri .
Iata mai jos o varietate de pistoale ; 

Cu max 1000 de lei te-ai dotat  si sunt banii pe care cred ca ii dadeai manopera pe vopsit .Mai ai nevoie de un pic de curaj si staruinta . Nici eu nu am vopsit asa de mult dar mi se pare ca evoluez . Toti au inceput de undeva mai bine sau mai putin bine. Succes !
Acuma daca vrei vopsire ,,profi'' tu stii ce si cum dar am vazut asemenea vopsiri pe o gramada de bani si care m-au dezamagit total .


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Eu am pus regulator si pe pistol pentru a scapa de ,,socurile'' create din cauza elasticitatii furtunului si care iti pot face niste ,,bucurii'' de plangi cu vorbe.

vopsitor serios cluj pus regulator pistol pentru scapa create din cauza furtunului care iti pot face

43.7KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Si compresor am unul de 50 de litri , intr-un piston. Sincer de multe ori mi-as dori o capacitate mai mare insa imi fac treba cu el. Daca vei vrea candva sa sablezi insa... fa un efort si ia-l pe ala de 100 L in doua pistoane ca sa faci treaba cat de cat .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Legat de compresor, am unul cu doi cilindrii in V de 100l, semiprofesional, ales pentru debitul de aer aspirat si presiunea mai mare ( 10 bari), si mi se pare insuficient, tot asa am regulator de presiune pe sistem (3.5 bari) pistol HVLP si cam merge mult compresorul cand suflu. Fara compresor de cel putin 100l nu poti vopsii calumea, ideal ar fi unul de 150-200 litrii sa nu ai oscilati de presiunei pe sistem in timp ce vopsesti. Sa nu uitam nici de filtrul de apa, obligator, pt ca orice compresor cu piston pe ulei  mai baga condens sau reziduuri de ulei, care fara aceste filtre se vor regasii in vopsea sub forma de basici, reactii, si alte probleme.
Am vazut mai multe lucrari facute de "Nenea Mircea", nu iti recomand ( vopsea crapata de la tencuiala in multe locuri, chit neslefuit, am vazut vopsiri cu masina echipata complet, gazat chedere si din astea). Inclusiv dacia aia portocalie care a fost "restaurata" de catre el lasa de dorit dupa nici un an de la finalizarea lucrarii. Masina se poate viziona oricand, din punctul meu de vedere cea mai buna carte de vizita a unui vopsitor sunt masinile facute de catre acestia.
Revenind la capitolul vopsitor serios, recomand Szilard Binder ( ) cel cu taxi-ul londonez LTI, din cate lucrari am vazut, e super meserias. Costurile insa, sunt direct proportionale cu calitatea, seriozitatea, si materialele folosite, deci m-as astepta la minim un 1000e 

Modificat de knx (acum 7 ani)


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Oscilatiile le rezolvi cu regulatorul de la intrarea in pistol . E sfant . Regulatorul de la iesirea din presostat il pui la 4,5 -5 pe asta de la pistol la 3,5 si nu mai ai probleme de oscilatie pt ca chiar si jaful meu mentine minimum 6 Bari in butelie (presostatul l-am fixat la 8 )  E drept ca merge cam tot timpul cand  il folosesc dar il folosesc totusi destul de rar la vopsit una alta iar la masini , chiar extrem de rar si pana la urma de asta e facut , sa mearga. Unul mai mare e logic ca e mai bun dar asta este dupa bugetul fiecaruia si pana la urma omul doreste sa-si vopsesca doar o masina si nu cred ca ar da 1000 de euro pe un compresor mare la care s-ar putea sa-i  trebuiasca si curent trifazat deja.Pentru el ar fi super ala de 100 de Litri .Si despre filtru , da e foarte bine sa fie mai ales daca uiti sa purjezi condensul .Iote ca eu nu am dar o sa-mi iau .

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
motu
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 439
Foarte bune Informatiile. Am luat legatura si cu " Nenea Mircea " . Ma voi duce sa vad lucrarile lui.
Ramane in discutie si achizitia unui compresor + cele necesare. 


pus acum 7 ani
   
horatiu601
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880


Recomand ca vopsitor. Costa mai mult dar iese treaba buna     


_______________________________________
trabantul nu este o masina,este un stil de viata

pus acum 7 ani
   
motu
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 439
Am cumparat acest compresor cu 2 pistoane.
Urmeaza filtru de aer, postol cu regulator si curaj.

Trebuie pus pe compresor filtru de aer cu lubrificator, sau este suficiet doar filtru de aer. Pentru a nu scapa din compresor aer si ulei.

vopsitor serios cluj cumparat acest compresor filtru aer, postol regulator pus compresor filtru aer

37.1KB


pus acum 7 ani
   
motu
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 439
Oare acest pistol este bun de ceva?

pus acum 7 ani
   
motu
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 439
Oare acest pistol este bun de ceva?


Pistol de Vopsit 1,4.mm -  600.ml - HVLP + Regulator - 80902-VR

Diuza: 1,4.mm

Date Tehnice:

Rezervor: 600.ml

Racord Furtun: 1/4"

Aer necesar: 3.bar

Consum Aer: 118-201 l/min

HVLP (High Volume Low Preasure)

Regulator de Presiune cu Ceas

"VOREL" by TOYA"

Made in Poland

vopsitor serios cluj oare acest pistol este bun vopsit 1,4.mm -  600.ml hvlp regulator

14.5KB


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Eu cred ca da. Arata bine in poza , nu e turcesc sau chinezesc si vad ca are si regulator ceea ce e perfect. S-ar putea sa faca treaba la fel ca  unul mai scump pt ca ce am mai folosit de la Vorel pana acuma , a fost de calitate buna /pret bun .Pare identic cu Jonesway. Filtru de impuritati nu am nici eu. E bine sa fie acolo dar macar sa purjezi butelia la compresor din cand in cand , mai ales cand te apuci de vopsit ceva .Trebuie sa aiba purja sau buson filetat dedesubt. E mai buna purja pt ca nu trebuie sa golesti butelia de aer.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

motu a scris:

Am cumparat acest compresor cu 2 pistoane.
Urmeaza filtru de aer, postol cu regulator si curaj.

Trebuie pus pe compresor filtru de aer cu lubrificator, sau este suficiet doar filtru de aer. Pentru a nu scapa din compresor aer si ulei.



Mai mult decat buna.
Dar inainte sa te apuci de masina, incearca sa vopsesti alte chestii.

Oricum avantajul tau este ca daca o vopsesti verde militar, nu este pretentios.

Fa vopseaua dupa reteta lui George Pantelimon. Emaur negru + Galben caterpillar.

Dar vezi ca galbenul este foarte puternic si nu trebuie pus mult. Cam la 4 litri de negru pui in jur de 1 litru de galben.
Dar inainte sa mixezi tot, faci probe de culoare in cantitati mici.
Eu am pus si un pic de Albastru 65, sa fie un pic mai verzui, ca era prea kaki.

Iar daca vrei sa fie mata, atunci in loc de diluant 506, foloseste diluant nitro 209 sau daca o vrei si mai mata, atunci pune si acetona.

Dar eu zic ca lucioasa arata mai bine. E chestie de gust.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
motu
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 439
Misu merci de informatii, Cata vopsea se consuma pentru exterior?

pus acum 7 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la