CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: andrum94
| Femeie 24 ani Galati cauta Barbat 27 - 80 ani |
|
Cătălin
Membru Junior
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 56
|
|
Am parcurs recent un drum de circa 1.000 de kilometri cu Renault-ul 16. Maşina a funcţionat impecabil 2/3 din distanţă, dar în ultima parte motorul a început să ţăcăne în pantă şi când acceleram mai puternic. Chiar şi pe plat, în viteza a 4-a, maşina nu avea putere, mergând parcă împinsă de la spate, în loc să „alunece“. Abia prindea 80 km/h...
Care să fie explicaţia?
Menţionez că nivelul lichidului de răcire în vasul de expansiune a rămas normal şi că ventilatorul funcţionează.
O variantă ar fi avansul dereglat, dar atunci de ce n-a făcut figuri în cea mai parte a drumului?
|
|
pus acum 7 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Daca tacane doar in momentul accelerarii, clar avansul este de bai. Platoul se poate deregla si in timpul mersului
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 7 ani |
|
Cătălin
Membru Junior
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 56
|
|
Da, ţăcăne doar în momentul accelerării. Când nu e în sarcină, nu ţăcăne. Mulţumesc pentru răspuns.
|
|
pus acum 7 ani |
|