CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Anne98
Femeie
25 ani
Buzau
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Motorul ţăcăne Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Cătălin
Membru Junior

Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 56
Am parcurs recent un drum de circa 1.000 de kilometri cu Renault-ul 16. Maşina a funcţionat impecabil 2/3 din distanţă, dar în ultima parte motorul a început să ţăcăne în pantă şi când acceleram mai puternic. Chiar şi pe plat, în viteza a 4-a, maşina nu avea putere, mergând parcă împinsă de la spate, în loc să „alunece“. Abia prindea 80 km/h...

Care să fie explicaţia?

Menţionez că nivelul lichidului de răcire în vasul de expansiune a rămas normal şi că ventilatorul funcţionează.

O variantă ar fi avansul dereglat, dar atunci de ce n-a făcut figuri în cea mai parte a drumului?


pus acum 6 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Daca tacane doar in momentul accelerarii, clar avansul este de bai. Platoul se poate deregla si in timpul mersului

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 6 ani
   
Cătălin
Membru Junior

Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 56
Da, ţăcăne doar în momentul accelerării. Când nu e în sarcină, nu ţăcăne. Mulţumesc pentru răspuns.

pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la