CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Nebunyka pe Simpatie
| Femeie 21 ani Bacau cauta Barbat 21 - 52 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
|
|
De ceva timp mă confrunt cu o dilemă și anume ce tip de termocuplă și la ce domeniu de temperatură trebuie să lucreze aceasta ca motorul să funcționeze īn parametri normali.
Ce termocuplă e mai bună?Vernet?Behr-Thomson?Fae?Facet?
La ce domeniu de temperatură e bine să lucreze?82-68?92-82?92-87?85?Care? Termostatul folosit e unul cu deschiderea la 89 de grade.
Unii zic că cea de 92-82 e bună,alții că aia de 85 de grade și tot așa..... Din cāte știu,temperatura pe care o preia termocupla e cea de la ieșirea din radiator,deci mai joasă.Totuși,sonda ceasului preia temperatura din chiulasă,deci ceva mai ridicată.....
Termocupla pe care o am pe mașină declanșa pe la 90 de grade și se oprea pe la 83-85 C(pe ceas calibrat bine,atāt cu termometru de laborator cāt și cu unul digital de calitate).Dilema e alta!Domeniul de temperatură scris pe ea e 82-68!
Īn programul Renault am găsit termocupla pe codul original de dacie īnsă aceasta are alt domeniu de utilizare și anume 92-82!Nu mai īnțeleg nimic!
Inca o chestie.La daciile din anii '80,GMV-ul avea si un releu,chiar unul baban(de Sacele chiar ),la astea dupa 2000 n-au nici un releu!De fabrica!Si totusi,termocupla mea care bănui ca e originală n-a picat īncă...deși trec prin ea peste 10 amperi la pornire....
Ceva idei?
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
|
|
Depine de clima unde este folosita si de temperatura de afara. Termocuplele si termostatele de aia sunt de 3-4 feluri, pentru ca sunt facute pentru divrse clime. Tara noastra este clima temperata, deci teoretic alea cu temperatura de mijloc este recomandata. Dar mai greu ca in ultima perioada sunt perioada vara cand este extrem de cald si iarna sunt zile extrem de reci. Clima Pamantullui a cam luat-o razna.
Ala de 82 grade este pentru clima tropicala Ala de 85 grade este penretu clima calda mediteraneana Alea de 87 si 89 pentru clima temperata Iar ala de 89 este pentru clima rece.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
|
|
Releul pt GMV era facut la ELECTROAPARATAJ Bucuresti,unde de cativa ani este mega mall(mega partz de incurca traficul). eu am folosit cu succes timp de 6 ani, termostat Vernet de 89(prim montaj) si termocupla 92-82.Mers vara la Mangalia( intre 6-8ori pe vara) si Predeal intre 4 si 8 ori pe an.Zero probleme.
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 6 ani |
|