CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
simona2000 la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
25 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Volga M21 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
zedman
Membru Activ

Din: MS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 178
Am gasit o Volga M21 cu motor Diesel de Multicar si cutie de Aro (era si la anunturi vazute pe Internet). Schimbarea de motor a fost omologata la scurt timp dupa 1989. Schimbatorul acum e la podea.
Cutia originala si motorul original mai exista, dar inca nu stiu in ce stare, ce e sigur e ca lipseste carburatorul.

Daca stie cineva :
-cat de mari sunt modificarile sau ce implica montarea motorului si a cutiei originale;
-furnizori si/sau preturi aproximative pentru piese (carburator, saboti frana, altele ce pot lipsi ori se uzeaza)

Multumiri, multumiri !


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Preturi pentru piese :


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Donul Linistit
Membru Junior

Din: KIEV
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 73

zedman a scris:

Am gasit o Volga M21 cu motor Diesel
Multumiri, multumiri !


Văd că era o tentativă. S-a soldat -?


_______________________________________
Volga M-21L, 1962.

pus acum 14 ani
   
zedman
Membru Activ

Din: MS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 178
Inca nu. Dar mai este speranta, a mai scazut pretul, numai ca transportul e cam 200 Euro.
E vorba de masina asta :


pus acum 14 ani
   
Donul Linistit
Membru Junior

Din: KIEV
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 73
Da, e o stare jalnică.
Nu e 1959 īn nici un caz: toate semnele arată că e caroseria seriei 3 din perioada septembrie 1962 - aprilie 1963 (drainul scurt dincolo de uşa din spate); īnsă, lipseşte bandă crom pe partea de jos a uşilor, şi, mai ales, triunghiul īntre uşi - care ne-ar mărturisi precis despre viaţa maşinii (refăcută din 2 īn 3 sau ba).

Se pare că e M-21Y, adică U, fab.1963; de asta ar fi foarte util să vizionăm tabla...

Şi, īn Romānia mai există maşini īn stare mai bună, cu agregate originale?


_______________________________________
Volga M-21L, 1962.

pus acum 14 ani
   
zedman
Membru Activ

Din: MS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 178
Una chiar in stare jalnica:
Una in stare buna:


pus acum 14 ani
   
zedman
Membru Activ

Din: MS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 178
Poţi să dai, te rog, detalii privind triunghiul dintre uşi şi drainul dincolo de uşa din spate ? Poze ar prinde bine, cum e seria 3 şi cum e seria 2. Cānd ai timp, nu e grabă.
Şi de curiozitate, una īn stare bună :


pus acum 14 ani
   
Donul Linistit
Membru Junior

Din: KIEV
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 73
Nici o problemă.
Iată de exemplu un tabel de atribute a seriilor 1, 2, 3. Aproximativ!
Din păcate, acest tabel dă o imagine superficială despre seria (şi anul fab.) auto.


Un atribut important - drainul, care se termină dincolo de uşa. Acest tip:

se numeşte "1/2" ori "scurt" şi mărturiseşte despre seria 2 (1958 - septembrie 1962) şi se folosea de asemenea un timp la seria 3 īntre sep.1962...aprilie(?)1963.

Aici vedem drainul lung, seria 3 după aprilie(?) 1963:

Să zicem, 7/8 (pentru fīşia crom), există şi 4/4 - de exemplu, M-21R, fără crom (numai pentru piaţa internă din URSS).

Dacă e vorba de seria 1, putem observa drainuri diferite: 1/2, 3/4, 4/4. Nu ştiu de ce, dar a fost aşa īntre anii 1956...1958.

Triunghiul seriei 1 şi 2 (īnainte de septembrie 1962):

Aşa arată triunghiul seriei 3:


Metoda de fixare e diferită, deci e un atribut foarte important, care cu siguranţă ne arată seria iniţială a maşinii (să zicem, barele şi păsările au fost schimbate).


_______________________________________
Volga M-21L, 1962.

pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
Din cate stiu , varianta originala a fost echipata cu cutie in 3 viteze + mers inapoi. De obicei folosirea unui motor diesel lasa urme la structura caroseriei, plus modificarile efectuate Rezulta multa munca. De obicei isi montau diesel , pe vremea aia (cand benzina nu era scumpa) cei care faceau negustorie, pietarii. Eu am avut varianta Gaz24, an 1973, break, 7 locuri, cumparata de la Radiodifuziunea Romana, stare impecabila, perfect originala. Am dat-o (ff ieftin) in 1999. Nr de inmatriculare B12WWB. Am mai vazut-o vreo 4 ani in curte la cumparator dupa care nu stiu.

pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
Am uitat, pentru doritori, stiu ca garajul Radiodifuziunii Romane avea un depozit bine garnisit cu piese noi originale, la preturi ridicole de mici. Merita intrebat. Este vis-a-vis de facultatea de stomatologie in apropiere de Kogalniceanu,

pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
In poza mea de avatar apare Volga gaz21 a lui Putin oferit spre proba prietenului aflat in vizita la el ... George Bush

pus acum 14 ani
   
andreyu334
Membru Senior

Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
Cu o cutie de Volga poate te pot eu ajuta.

_______________________________________
Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...

pus acum 14 ani
   
Donul Linistit
Membru Junior

Din: KIEV
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 73

Cu o cutie de Volga poate te pot eu ajuta.


Se pare ca nu are nevoie...


_______________________________________
Volga M-21L, 1962.

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la