CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: simona2000 la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Galati cauta Barbat 25 - 53 ani |
|
zedman
Membru Activ
Din: MS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 178
|
|
Am gasit o Volga M21 cu motor Diesel de Multicar si cutie de Aro (era si la anunturi vazute pe Internet). Schimbarea de motor a fost omologata la scurt timp dupa 1989. Schimbatorul acum e la podea. Cutia originala si motorul original mai exista, dar inca nu stiu in ce stare, ce e sigur e ca lipseste carburatorul.
Daca stie cineva : -cat de mari sunt modificarile sau ce implica montarea motorului si a cutiei originale; -furnizori si/sau preturi aproximative pentru piese (carburator, saboti frana, altele ce pot lipsi ori se uzeaza)
Multumiri, multumiri !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Preturi pentru piese :
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Donul Linistit
Membru Junior
Din: KIEV
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 73
|
|
zedman a scris:
Am gasit o Volga M21 cu motor Diesel Multumiri, multumiri ! |
Văd că era o tentativă. S-a soldat -?
_______________________________________ Volga M-21L, 1962.
|
|
pus acum 14 ani |
|
zedman
Membru Activ
Din: MS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 178
|
|
Inca nu. Dar mai este speranta, a mai scazut pretul, numai ca transportul e cam 200 Euro. E vorba de masina asta :
|
|
pus acum 14 ani |
|
Donul Linistit
Membru Junior
Din: KIEV
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 73
|
|
Da, e o stare jalnică. Nu e 1959 īn nici un caz: toate semnele arată că e caroseria seriei 3 din perioada septembrie 1962 - aprilie 1963 (drainul scurt dincolo de uşa din spate); īnsă, lipseşte bandă crom pe partea de jos a uşilor, şi, mai ales, triunghiul īntre uşi - care ne-ar mărturisi precis despre viaţa maşinii (refăcută din 2 īn 3 sau ba).
Se pare că e M-21Y, adică U, fab.1963; de asta ar fi foarte util să vizionăm tabla...
Şi, īn Romānia mai există maşini īn stare mai bună, cu agregate originale?
_______________________________________ Volga M-21L, 1962.
|
|
pus acum 14 ani |
|
zedman
Membru Activ
Din: MS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 178
|
|
Una chiar in stare jalnica: Una in stare buna:
|
|
pus acum 14 ani |
|
zedman
Membru Activ
Din: MS
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 178
|
|
Poţi să dai, te rog, detalii privind triunghiul dintre uşi şi drainul dincolo de uşa din spate ? Poze ar prinde bine, cum e seria 3 şi cum e seria 2. Cānd ai timp, nu e grabă. Şi de curiozitate, una īn stare bună :
|
|
pus acum 14 ani |
|
Donul Linistit
Membru Junior
Din: KIEV
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 73
|
|
Nici o problemă. Iată de exemplu un tabel de atribute a seriilor 1, 2, 3. Aproximativ! Din păcate, acest tabel dă o imagine superficială despre seria (şi anul fab.) auto.
Un atribut important - drainul, care se termină dincolo de uşa. Acest tip:
se numeşte "1/2" ori "scurt" şi mărturiseşte despre seria 2 (1958 - septembrie 1962) şi se folosea de asemenea un timp la seria 3 īntre sep.1962...aprilie(?)1963.
Aici vedem drainul lung, seria 3 după aprilie(?) 1963: Să zicem, 7/8 (pentru fīşia crom), există şi 4/4 - de exemplu, M-21R, fără crom (numai pentru piaţa internă din URSS).
Dacă e vorba de seria 1, putem observa drainuri diferite: 1/2, 3/4, 4/4. Nu ştiu de ce, dar a fost aşa īntre anii 1956...1958.
Triunghiul seriei 1 şi 2 (īnainte de septembrie 1962):
Aşa arată triunghiul seriei 3:
Metoda de fixare e diferită, deci e un atribut foarte important, care cu siguranţă ne arată seria iniţială a maşinii (să zicem, barele şi păsările au fost schimbate).
_______________________________________ Volga M-21L, 1962.
|
|
pus acum 14 ani |
|
costi05
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
|
|
Din cate stiu , varianta originala a fost echipata cu cutie in 3 viteze + mers inapoi. De obicei folosirea unui motor diesel lasa urme la structura caroseriei, plus modificarile efectuate Rezulta multa munca. De obicei isi montau diesel , pe vremea aia (cand benzina nu era scumpa) cei care faceau negustorie, pietarii. Eu am avut varianta Gaz24, an 1973, break, 7 locuri, cumparata de la Radiodifuziunea Romana, stare impecabila, perfect originala. Am dat-o (ff ieftin) in 1999. Nr de inmatriculare B12WWB. Am mai vazut-o vreo 4 ani in curte la cumparator dupa care nu stiu.
|
|
pus acum 14 ani |
|
costi05
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
|
|
Am uitat, pentru doritori, stiu ca garajul Radiodifuziunii Romane avea un depozit bine garnisit cu piese noi originale, la preturi ridicole de mici. Merita intrebat. Este vis-a-vis de facultatea de stomatologie in apropiere de Kogalniceanu,
|
|
pus acum 14 ani |
|
costi05
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
|
|
In poza mea de avatar apare Volga gaz21 a lui Putin oferit spre proba prietenului aflat in vizita la el ... George Bush
|
|
pus acum 14 ani |
|
andreyu334
Membru Senior
Din: Marasesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1619
|
|
Cu o cutie de Volga poate te pot eu ajuta.
_______________________________________ Cand tactu'n-o sa-ti mai dea bani ce-o sa faci,o sa mori,inseamna ca altii ar trebui sa moara de mai multe ori...
|
|
pus acum 14 ani |
|
Donul Linistit
Membru Junior
Din: KIEV
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 73
|
|
Cu o cutie de Volga poate te pot eu ajuta. |
Se pare ca nu are nevoie...
_______________________________________ Volga M-21L, 1962.
|
|
pus acum 13 ani |
|