CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: GeorgianaBC la Simpatie.ro
| Femeie 23 ani Bacau cauta Barbat 28 - 80 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Am facut curat in pod si in subsol, unde am piesele si mi-am dat seama ca am inca un Pegas Kent in bucati, cu diverse lipsuri. Piesele le-am tot cumparat din targul de vechituri si de la colegi de forum, dar am deja trei biciclete Pegas Kent in stare buna, nu am mai folosit aceste piese. Uitandu-ma la maruntaie, am zis ca e pacat sa ramane sub forma de piese si ca oricum serile de iarna sunt prea lungi si intunecate, decat sa stau pe facebook, sau sa ma uit la televizor la stirile cu ciuma rosie, mai bine ma apuc si imi construiesc o bicicleta cu motor. Tot 2cvAdi si povestirile lui din copilarie, sunt de vina si pentru asta ... Ca la alea nu trebuie inmatriculate, nu trebuie ITP, doar pui benzina si te duci cu ea la cumparaturi. Am si un rezervor, o roata spate cu frane si un motor de MiniMobra in plus, care ar putea fi integrate in proiect. Ala e cam prea mare, dar voi cauta ceva motor mai mic Uz2 sau ceva chinezarie, ca exista kituri chinezesti complete, cu toate piesele incluse. Probabil ca voi cumpara un motor nou nout. Ar mai fi si varianta eco, cu motor electric si baterie litiu-ion, ca vazusem ca cineva a construit o trotineta electrica, propulsata de o bormasina electrica cu acumulator. In comert scunt scule electrice (bormasini) cu acumulator destul de puternice de 1,5-2 kw, care adaptate pe o bicicleta ar avea putere de propulsie, dar nu stiu ce autonomie poate sa aibe, sa mearga macar 10 km cu o incarcare. Mai bine motor pe benzina in doi timpi, ca ma kk pe ecologia lor! Vreau sa poluez liber! Azi voi aduna la un loc toate ce is de folos la acest proiect si voi face o evaluare preliminara. Ideea de baza este ca am tot incercat sa ma dau cu bicicleta, dar nu mai merge de pedalat asa de usor, ca la 16 ani si de aia trebuie putin ajutor la propulsie, mai ales la deal in sus. Vin vremuri grele peste tara si trebuie sa ne pregatim din timp pentru vremurile, cand nu ne vor mai lasa sa circulam cu vechiturile noastre.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
La 500-600 lei sunt kituri complete, gata de instalat. Mai bine sa pun totul nou! Probabil voi monta un astfel de kit chinezesc.
38.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Asa arata instalat:
61.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Am vazut montat si pe Kent. Sa-mi bag manivela, imi construiesc una din asta, sa pot polua liber, cu fum de motor 2T! O voi folosi sa merg la cumparaturi!
71.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Na, ca am facut inventar si am adunat toate maruntaiele ce pot fi folosite la proiect. Am aproape tot. Lipseste teava de la ghidon, cu con si surubul de fixare. La fel lipseste si axul de pedala cu rulmenti, lagare, deci tot ansamblul de la ax pedala. Daca aveti areva vreoun kent killerit sau piese de kent sau camping, de pe care se pot preleva chestii care imi lipsesc, sa-mi dati de stire.
Proiect_nou
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
As putea sa modific, careva dintre bicicletele bune, dar is prea originale, pe alea le las asa cum sunt. Voi transforma epava asta rosie. Problema este ca este bicicleta de dama, dar o sa mai sudez o teava deasupra, care sa tina rezervorul de benzina. O sa mai trag o fuga sambata pana la piata de vechituri.
72.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Deci iará eu sunt de viná, ásta deja e al doile punct negru pt mine, din cauza mea ai si sutica .....dar las c-a ajuns in loc bun, má bucur cá ai salvat-o .... In legáturá cu Kentul motorizat ( la mine a primit porecla de "sápuniera fumátoare " ) in liceu cánd mergeam cu ea la practica de vará de la Oradea la Salonta-ferma didacticá Barmod , fáceam zilniz 80 km dus-intors cu sápuniera .... A dat dracu -sá apará la cinematograf pe atunci filmul " visul de argint al alergátorului " si eu tráiam in acei ani viata tánárului ahtiat dupá orice tehnicá ce scotea fum indárát, si pufáia ...eram prezent la toate competitiile de motociclism circuit de vitezá pe sosea, ca de fapt jumate din Orádeni , multumitá celor doi campioni nationali localnici, despre care apoi se discuta in tramvai, scoli, serviciu, piatá, ba chiar si in magazinele Alimentara ... Dupá vizionarea de trei ori a acestui film in decurs de o luná ( de douá ori la cinematograful Oradea si o datá la Patria ) am primit aripi la iesirea de la spectacol si m-a pus dracu sá scot Kentul cu motor din uscátoria blocului si , sá-i testez calitátile de motor de curse, acordánd atentie maximá virajelor, care trebuiau sá semne cu cele vázute , adicá inclinári speciale cát mai aproape de sol ....identice cu cele vázute in film ... Seara , mai degrabá noaptea am incheiat-o la sectia de chirurgie a Spitalului de copii din Oradea sub privirile deloc mágulitoare ale Tatálui meu si a Dr. Táutu care mi-a pus 4 copci pe pielea capului, mi-a badijonat cotul drept, si pansat genunchiul drept ca urmare a cáderii prin alunecare laterale pe nisip la coltul scolii generale . Am avut si ghinionul ca sá fiu vázut (era vará ) de o fetitá frumoasá cáreia incercam sá-l fac pe grozavu , dar cel mai greu a fost aparitia a doua zi la scoalá in fata prietenilor cu turban alb pe cap, cot imobilizat si schiop .... Durerea sufleteascá insá era si mai mare cánd am constatat cá am fisurat blocul motor al UZ-2 ului, turtirea esapamentului cromat, indirea considerabilá a cornului drept al ghidonului bicicletei, spargerea retrovizoarelor pe ambele párti si pierderea apárátorii lantului ... Si acum má bufneste rásul cánd má gándesc la primul meu accident motorizat ....
Modificat de cv2adi (acum 7 ani)
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cv2adi a scris:
Deci iará eu sunt de viná, ásta deja e al doile punct negru pt mine, din cauza mea ai si sutica .....dar las c-a ajuns in loc bun, má bucur cá ai salvat-o .... In legáturá cu Kentul motorizat ( la mine a primit porecla de "sápuniera fumátoare " ) in liceu cánd mergeam cu ea la practica de vará de la Oradea la Salonta-ferma didacticá Barmod , fáceam zilniz 80 km dus-intors cu sápuniera .... A dat dracu -sá apará la cinematograf pe atunci filmul " visul de argint al alergátorului " si eu tráiam in acei ani viata tánárului ahtiat dupá orice tehnicá ce scotea fum indárát, si pufáia ...eram prezent la toate competitiile de motociclism circuit de vitezá pe sosea, ca de fapt jumate din Orádeni , multumitá celor doi campioni nationali localnici, despre care apoi se discuta in tramvai, scoli, serviciu, piatá, ba chiar si in magazinele Alimentara ... Dupá vizionarea de trei ori a acestui film in decurs de o luná ( de douá ori la cinematograful Oradea si o datá la Patria ) am primit aripi la iesirea de la spectacol si m-a pus dracu sá scot Kentul cu motor din uscátoria blocului si pe intuneric, sá-i testez calitátile de motor de curse, acordánd atentie maximá virajelor, care trebuiau sá semne cu cele vázute , adicá inclinári speciale cát mai aproape de sol ....identice cu cele vázute in film ... Seara , mai degrabá noaptea am incheiat-o la sectia de chirurgie a Spitalului de copii din Oradea sub privirile deloc mágulitoare ale Tatálui meu si a Dr. Táutu care mi-a pus 4 copci pe pielea capului, mi-a badijonat cotul drept, si pansat genunchiul drept ca urmare a cáderii prin alunecare laterale pe nisip la coltul scolii generale . Am avut si ghinionul ca sá fiu vázut (era vará ) de o fetitá frumoasá cáreia incercam sá-l fac pe grozavu , dar cel mai greu a fost aparitia a doua zi la scoalá in fata prietenilor cu turban alb pe cap, cot imobilizat si schiop .... Durerea sufleteascá insá era si mai mare cánd am constatat cá am fisurat blocul motor al UZ-2 ului, turtirea esapamentului cromat, indirea considerabilá a cornului drept al ghidonului bicicletei, spargerea retrovizoarelor pe ambele párti si pierderea apárátorii lantului ... Si acum má bufneste rásul cánd má gándesc la primul meu accident motorizat .... |
Competitie cu UZ2 PS. Al treilea punct negru, ca era faza si cu 2cv-ul, pe care l-am luat tot din vina ta
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
cv2adi a scris:
Deci iará eu sunt de viná, ásta deja e al doile punct negru pt mine, din cauza mea ai si sutica .....dar las c-a ajuns in loc bun, má bucur cá ai salvat-o .... In legáturá cu Kentul motorizat ( la mine a primit porecla de "sápuniera fumátoare " ) in liceu cánd mergeam cu ea la practica de vará de la Oradea la Salonta-ferma didacticá Barmod , fáceam zilniz 80 km dus-intors cu sápuniera .... A dat dracu -sá apará la cinematograf pe atunci filmul " visul de argint al alergátorului " si eu tráiam in acei ani viata tánárului ahtiat dupá orice tehnicá ce scotea fum indárát, si pufáia ...eram prezent la toate competitiile de motociclism circuit de vitezá pe sosea, ca de fapt jumate din Orádeni , multumitá celor doi campioni nationali localnici, despre care apoi se discuta in tramvai, scoli, serviciu, piatá, ba chiar si in magazinele Alimentara ... Dupá vizionarea de trei ori a acestui film in decurs de o luná ( de douá ori la cinematograful Oradea si o datá la Patria ) am primit aripi la iesirea de la spectacol si m-a pus dracu sá scot Kentul cu motor din uscátoria blocului si pe intuneric, sá-i testez calitátile de motor de curse, acordánd atentie maximá virajelor, care trebuiau sá semne cu cele vázute , adicá inclinári speciale cát mai aproape de sol ....identice cu cele vázute in film ... Seara , mai degrabá noaptea am incheiat-o la sectia de chirurgie a Spitalului de copii din Oradea sub privirile deloc mágulitoare ale Tatálui meu si a Dr. Táutu care mi-a pus 4 copci pe pielea capului, mi-a badijonat cotul drept, si pansat genunchiul drept ca urmare a cáderii prin alunecare laterale pe nisip la coltul scolii generale . Am avut si ghinionul ca sá fiu vázut (era vará ) de o fetitá frumoasá cáreia incercam sá-l fac pe grozavu , dar cel mai greu a fost aparitia a doua zi la scoalá in fata prietenilor cu turban alb pe cap, cot imobilizat si schiop .... Durerea sufleteascá insá era si mai mare cánd am constatat cá am fisurat blocul motor al UZ-2 ului, turtirea esapamentului cromat, indirea considerabilá a cornului drept al ghidonului bicicletei, spargerea retrovizoarelor pe ambele párti si pierderea apárátorii lantului ... Si acum má bufneste rásul cánd má gándesc la primul meu accident motorizat .... |
Competitie cu UZ2 PS. Al treilea punct negru, ca era faza si cu 2cv-ul, pe care l-am luat tot din vina ta |
asa cá ai grijá mare ...sunt motoare foarte periculoase si greu de stápánit pe sosea ! Baftá la proiect !
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
S. Al treilea punct negru, ca era faza si cu 2cv-ul, pe care l-am luat tot din vina ta
Aici se vede foarte bine adevárul proverbului : " un nebun face sute " -in traducere din maghiará (egy bolond százat csinál ) dar deocamdatá suntem doar doi ....
|
|
pus acum 7 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Apoi eu in liceu am condus o bicicleta Minsk din ala ruseasca pliabila,care avea pus un motor de MiniMobra. Un coleg de liceu l-a construit. Prindea 65 km/h si frane aproape deloc. Era inspaimantator. |
Da, erau si la Oradea diverse vehicole cu douá roti, majorittaea aveau motoare de Minimobrá, fiindcá alea se puteau cumpára noi de la magazin, si erau mai puternice decát UZ 2 ajuns deja vechi in anii 80 .... Majoritatea acestora erau detinute de pescari, care la sfársitul de sáptámáná invadau drumurile si soselele ce duceau spre Cefa, Inand, Homorog, Rápa, Tinca, Támasda etc ..... si deja pe nuii ii cunosteam din vedere ...toti cu bete agátate pe ei, rucsacuri, pátri, pe porbagaj, asa cá in zorii verilor anolor 80 vedeai fum albastru la 20-50 cm ináltime de asfalt, si numárai o sumedenie de vehicole pe 2 sau 3 roti cu niste oameni care aveau prelungri in sus sub forma unor bete de staeg .... si cu aceastá ocazie aveam posibilitatea sá comentám cu Tata, ce vedem in fatá, cine merge cu IJ-ul, cu Jawa 250, cu Carpatiul, Minimobra, UZ-2 ul in fata noastrá, pe multi ii salutam le depásiri, si mai si discutam prin urlete necalificate despre locatii, momeli, si destinatii .... Ce n-as da sá mai reviná odatá aceastá imagine pe sosea ....mácar pt un singur weekend , si sá dispará tot ce este azi pe sosele ! Asa ca intr-un film !
|
|
pus acum 7 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Dupa evaluare si masuratori, am ajuns la concluzia ca trebuie un alt cadru mai mare. Voi construi un cadru "custom made" mai mare, tot din elemente Pegas aflate in stoc.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Misu de Cluj a scris:
Dupa evaluare si masuratori, am ajuns la concluzia ca trebuie un alt cadru mai mare. Voi construi un cadru "custom made" mai mare, tot din elemente Pegas aflate in stoc. |
Motorul chinezesc are dimensiuni mai marei decát UZ 2 ul vechi ?
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Conceptul de baza. Dar cadrul de Pegas Kent e prea mic si as sta pe ea ca maimuta. Trebuie ceva mai mare, dar care sa mentina forma de baza.
24.2KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Apoi dupa ce am facut masuratori, am ajins la concluzia ca baza de pornire va fi un cadru de Pegas Camping timpuriu, care are teava groasa solida, care va fi Kentificat. Epava de Camping am gasit deja, saptamana viitoare ma duc sa o aduc acasa, kitul chinezesc cu motorul l-am comandat deja. Deci proiectul intra pe linie dreapta. Caut doua cosuri din alea de alimentara comunista, care erau impletite.
33.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Misu de Cluj a scris:
Apoi dupa ce am facut masuratori, am ajins la concluzia ca baza de pornire va fi un cadru de Pegas Camping timpuriu, care are teava groasa solida, care va fi Kentificat. |
Am inteles acuma ! Cam asta vrei sa iasa ! :
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vranceanu a scris:
Misu de Cluj a scris:
Apoi dupa ce am facut masuratori, am ajins la concluzia ca baza de pornire va fi un cadru de Pegas Camping timpuriu, care are teava groasa solida, care va fi Kentificat. |
Am inteles acuma ! Cam asta vrei sa iasa ! : |
Laser frate! Doar ca a mea va fi utilitara, cu care ma voi duce la cumparaturi, dupa ce nu ne vom fi lasati sa iesim cu masinile pe strada. Daca nu era psdu, nu cred ca m-as fi apucat de asa ceva. Dar acuma, cu marele avant economic mioritic, simt ca daca nu o fac, voi fi nevoit sa merg pe jos in curand. Oricum, este un proiect perfect, pentru serile lungi si friguroase de iarna.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Da, e un proiect fain chiar daca e ceva conceptie proprie, amalgamare , corcire , etc. Chiar is curios sa vad ce o sa iasa si sper ca nu trebuie inmatriculata.Uite , asa mi-a trecut prin minte, daca vrei chiar sa atragi atentia , ar merge sa-ti faci si o mini remorca pe doua roti tot de Pegas si sa o atasezi la super capra . Presimt ca vei fi dat si pe la televizor cu un asemenea utilaj . Vorbesc serios.
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
A sosit Kitul:
52.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Nicu_Nix
Membru Senior
Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2622
|
|
Faina idee ! De unde ai comandat motorul ?
_______________________________________ Dacia Sport '87 negru .....and more
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Nicu_Nix a scris:
Faina idee ! De unde ai comandat motorul ? |
Din Bucuresti. Este pe okazii.ro 600 lei kitul. Asta e varianta mica de 48 cmc, dar exista si o varianta GT de 80 cmc.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Probleme constructive. Motorul nu prea incape pe cadrul de Kent. Plus ca e prea mic Kentul, e bicicleta de copii. Comoda nu prea are forma. Ideal sau carpati sunt prea mari, nu imi place ideea rotilor mari de 28''. Asa ca proba, lucrez la divese variante. Asta este un Kentratz, adica Carpati imperecheat cu Kent. Nu arata rau, dar e prea mare, vreau roti mai mici. Urmeaza niste experimente cu un cadru de Campung, corcit cu Kent.
45.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
Dumnezeule, cat timp ai ...
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Tov a scris:
Dumnezeule, cat timp ai ... |
Este iarna, munca putina, clienti putini, bani putini, extrasezon, relaxare dupa un an lung. Altii taie porcul, fac carnatzzzz, pupa moaste, se duc la colindat, eu construiesc capra cu motor! Omu' gospodar isi face iarna capra cu motor si vara sanie!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
costin20
Membru Senior
Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
|
|
Interesant proiect, de multa vreme visez la o buclă cu moto. Ce capacitate are motorul?
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
costin20 a scris:
Interesant proiect, de multa vreme visez la o buclă cu moto. Ce capacitate are motorul? |
48 cmc. Dar exista si 66 cmc si 88 cmc. Intre timp iarasi se schimba proiectul. Baza va fi un Pegas Comoda sau alta cadru modificat si kentificat. Problema este mult mai complexa decat am crezut. Problema este alegerea cadrului potrivit. Motorul este destul de mare, nu prea incape bine pe un Pegas mic, ca si Kent sau Camping. Ideal, Carpati sunt prea mari, nu arata bine. Comoda are cadru prea gros, e dificil de prins motorul, ar trebui suporti speciali, plus inca o teava sudata deasupra pentru rezervor. Alta problema este ca daca motorul se prinde prea jos de teava de jos, pedalele dau de motor. De aia ar trebui un cadru de bicicleta de dama de 3/4 cu doua tevi apropiate in partea de jos, ca motorul sa fie mai sus, ca sa nu dea in pedale si sudat inca o teava in partea de sus, dar sa incape totusi motorul. Iar rotile sa fie de 24" sau de 26", adica o bicicleta 3/4. Alea de 20" is prea mici, iar alea mari de 28" is prea mari.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Azi am fost si am cumparat proiectul de baza. De pe olx. Era aici in Cluj. 100 lei, 21 de viteze. Nu prea are mecla de Pegas Kent (inca), dar este o baza solida. Maine incepe customizarea.
58.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
costin20
Membru Senior
Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
|
|
Una bucata de "prostie" asemănătoare zace si la mine undeva intr- un sertar păruit din mansarda de pe umeri. Numai ca eu ma gândeam la un motor de ala de 80 cmc. Dar asta e proiect pt sezonul cald.
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Eu as face una cu motor D 127
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
vranceanu a scris:
Eu as face una cu motor D 127 |
Da cred ca ar iesi mai degraba un trike, ma rog Monster trike
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
costin20 a scris:
Una bucata de "prostie" asemănătoare zace si la mine undeva intr- un sertar păruit din mansarda de pe umeri. Numai ca eu ma gândeam la un motor de ala de 80 cmc. Dar asta e proiect pt sezonul cald. |
In sezonul cald sunt alte proiecte, mai importante, cu mai multe roti.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Zi lunga si obositoare. E mai greu de construit, decat mi-am inchipuit. Alinierea lantului mi-a facut mari dureri de cap, ca freca de furca din spate. Dar pana la urma am facut inca doua role pentru lant, ca sa nu dea de furca spate. Deocamdata doar am agatat elementele la locul unde ar trebui sa fie. Constructie de prototip, la 6 grade celsius, deja a intrat frigul in mine. Macar incepe sa aibe aspect. Inca nu este sudat nimica, doar le-am prins in cateva puncte de sudura.
Super_Kent_Prototip
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Misu de Cluj a scris:
E mai greu de construit, decat mi-am inchipuit.
|
Ei lasa ca si cand te vei da cu ea si ii vei canta cu dragoste;
Îmi place să te călăresc Întruna, dulcea mea ispită, Tu eşti un dar dumnezeiesc Şi numai mie hărăzită.
Pe şaua-ţi, când mă proţăpesc, Te-aud cum sfârâi fericită, Îmi place să te călăresc, Întruna, dulcea mea ispită!
Şi ţie-ţi place -e firesc- Să fii de mine călărită; Iar eu, la rându-mi, îţi şoptesc: Trotineta mult iubită,
Ce-mi place să te călăresc!
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Eu zic ca nu e bine. Alegerea cadrului de dama a fost neinspirata. Te-a obligat sa pui motorul prea sus. Punand motorul prea sus, te-a obligat sa "articulezi" lantul. Asta nu o sa functioneze, lantul trebuie sa traga in linie dreapta.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
bachus_21 a scris:
Eu zic ca nu e bine. Alegerea cadrului de dama a fost neinspirata. Te-a obligat sa pui motorul prea sus. Punand motorul prea sus, te-a obligat sa "articulezi" lantul. Asta nu o sa functioneze, lantul trebuie sa traga in linie dreapta. |
Da, dar altfel, cu motorul amplasat mai jos, da pedalele de motor si de esapament. Am incercat diverse alte cadre, dar daca pun motorul mai jos dau pedalele de motor si atunci nu ai cum sa o folosesti ca si bicicleta si nici sa o pornesti. Asta m-a obligat sa aleg cadru de dama. Nu e asa de usor sa faci astfel de constructii, ca te lovesti de diverse probleme. Va functiona si asa, iar daca nu functioneaza, am flex si aparat de sudura, pot modifica cadrul.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Misu de Cluj a scris:
Da, dar altfel, cu motorul amplasat mai jos, da pedalele de motor si de esapament. Am incercat diverse alte cadre, dar daca pun motorul mai jos dau pedalele de motor si atunci nu ai cum sa o folosesti ca si bicicleta si nici sa o pornesti.
|
Da, si asta e. Multe socoteli da', cum zici, iarna-i lunga si tot o scoti la capat. Spor!
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Incearca si cu motorul sub sa, ca pare a avea loc destul si scapi de problema cu lantul. Si o sa iasa si o moto-bicicleta unicat "totul in spate"
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
ionut_doc a scris:
Incearca si cu motorul sub sa, ca pare a avea loc destul si scapi de problema cu lantul. Si o sa iasa si o moto-bicicleta unicat "totul in spate" |
Ca Skoda.
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
ionut_doc a scris:
Incearca si cu motorul sub sa, ca pare a avea loc destul si scapi de problema cu lantul. Si o sa iasa si o moto-bicicleta unicat "totul in spate" |
Era simplu si scapa si fara sa cumpere motor . Lua motorul de la motocoasa si ....
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Adrian Frigo a scris:
sk100it a scris:
Ca Skoda. |
Ca sutica! |
Subscriu
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Incepe sa se contureze. Am mai imbunatatit rolele la lant, facute din rulmenti de la alternator de Dacie si niste saibe mari. Mai sunt niste ajustari ca atunci cand am montat pinionul, sunt doua flanse de cauciuc, una mai groasa si una mai subtire, ca sa poti jongla cu distanta lantului fata de cadru. Eu am pus pe ala groasa catre exterior si de aia lantul e prea aproape de furca spate. Va trebui sa schimb flansele de cauciuc intre ele, ca ala subtire sa fie la exterior. Apoi sa adaptez aripile fata si spate, sa montez cele doua portbagaje, una in fata si una sub sa. Inca 4-5 zile de distractie, apoi cand e gata, totul functional, fac o proba, dupa care o demontez in bucati, sudez si finisez cadrul, o grundueisc, apoi o vopsesc. Nici nu stiu inca in ce culoare sa o vopsesc? Poate caramizie, poate visinie, poate albastru inchis, poate verde militar, sau bleu mamaia, sau violet metalizat.
50.5KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
o soba pe ulei ars pt garaj nu ti-ai construi ...
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Tov a scris:
o soba pe ulei ars pt garaj nu ti-ai construi ... |
Ar fi bun, ca am mult ulei ars, dar nu stiu cum se face. Plus ca ala te afuma, de te faci negru.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Domnu" Misu,am si eu o idee daca nu te superi . Cu multi ani in urma,am avut si eu un prototip de pegas camping cu portbagaj de teava,nu de sarma,iar pe acel portbagaj,am reusit sa montez un motor de minimobra . Roata de spate era tot de minimobra,taiasem lantul sa fie mai scurt,iar ghidonul era tot de minimobra. Eeeeeeeeeeeeeh,dar eram si io mai tanar
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Azi am facut proba de rulaj, fara motor. Nasol rau, saua la 87 cm de sol e naspa rau de tot. Extrem de neplacut si de instabil. Maine o demontez din nou si o reproiectez, astfel ca talpile sa le am pe asfalt, nu doar varful degetelor de la picioare. Saua trebuie sa fie la 74-76 cm de sol maxim! Maine iau niste discuri de flex si o reproiectez. Ce imi plac lucrarile astea de creatie libera.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Misu de Cluj a scris:
Azi am facut proba de rulaj, fara motor. Nasol rau, saua la 87 cm de sol e naspa rau de tot. Extrem de neplacut si de instabil. Maine o demontez din nou si o reproiectez, astfel ca talpile sa le am pe asfalt, nu doar varful degetelor de la picioare. Saua trebuie sa fie la 74-76 cm de sol maxim! Maine iau niste discuri de flex si o reproiectez. Ce imi plac lucrarile astea de creatie libera. |
Am o idee mai buna. Incearca sa mai lungesti picioarele
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Las-o asa ca vin io sa o testez.
57.8KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Sau poti sa o faci pentru mai multe staturi ;
33.5KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Gata, l-am rezolvat, deja are mecla de Ducati. "Uno feroce, GP Veloce".
58.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Nicu_Nix
Membru Senior
Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2622
|
|
Misu de Cluj a scris:
Gata, l-am rezolvat, deja are mecla de Ducati. "Uno feroce, GP Veloce". |
Asta-i o specie diferita , pegasozaurus kentoraptor ! Foarte veloce !!!
_______________________________________ Dacia Sport '87 negru .....and more
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Nicu_Nix a scris:
Foarte veloce !!! |
Eu deja am facut rost cu ajutorul hakerilor rusi de un filmulet spion din timpul testelor . Aicea cred ca e la iesirea din Cluj spre Tg Mures .
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
vranceanu a scris:
Eu deja am facut rost cu ajutorul hakerilor rusi de un filmulet spion din timpul testelor . Aicea cred ca e la iesirea din Cluj spre Tg Mures .
|
Misi, vezi ca vitezometrul ala e defect.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Misu...da tu cat de lungi ai mainile??? Cred ca l-ai inteles grsit pe SK100. El zicea ceva de picioare...
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
ionut_doc a scris:
Misu...da tu cat de lungi ai mainile??? Cred ca l-ai inteles grsit pe SK100. El zicea ceva de picioare... |
Dadadadadada,corect,de picioare ziceam. Deh,nu vrea sa ma asculte cu un pegas camping cu portbagaj de fier. Este ideal pt asa ceva
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vranceanu a scris:
Nicu_Nix a scris:
Foarte veloce !!! |
Eu deja am facut rost cu ajutorul hakerilor rusi de un filmulet spion din timpul testelor . Aicea cred ca e la iesirea din Cluj spre Tg Mures .
|
Ala nu eram eu. Eu eram deghizat in capita de fan, nici nu m-au observat hakerii rusi.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Se lucreaza...
Sudat_cadru
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Nicu_Nix
Membru Senior
Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2622
|
|
)) Ce fain ! Are si serie stanțata ! Sa inteleg ca va urma productia in serie ?
Modificat de Nicu_Nix (acum 6 ani)
_______________________________________ Dacia Sport '87 negru .....and more
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
M-am apucat de chituit si slefuit. Saptamana viitoare o vopsesc. Va fi bicolora visiniu cu negru.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Luna asta m-am ocupat cu atestarea la trei masini, fiecare trebuia aranjata si pregatita, apoi pregatite actele. Nu am avut timp de mesterit la acest proiect. Dar acuma iarasi m-am apucat. Back to the bisnitz! Chituit slefuit, suflat cu filler. Maine o mai finisez un pic ici-colo. Zilele astea o suflu in visiniu.
Pregatire_de_vopsit
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Fain deocamdata, asteptam finalul. Uite o idee de viitor proiect (min.1 aprox):
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Așa am aflat cu ce partid ești.
|
|
pus acum 6 ani |
|
vladr
Membru Activ
Din: Vaslui
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 177
|
|
Ce idee frumoasa ai avut misu sa pui pe o bicicleta pegas motor cred sa asta va fi foarte practica poate te contacteaza astia de la pegas sa iti cumpere modelul
_______________________________________ Salvand o masina clasica salvam o particica din trecut DACIA 1300 73' M461C 74' DACIA 1410 SPORT 88' FORD TAUNUS MK3 1979'
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
vladr a scris:
Ce idee frumoasa ai avut misu sa pui pe o bicicleta pegas motor cred sa asta va fi foarte practica poate te contacteaza astia de la pegas sa iti cumpere modelul |
Da, numai ca nu e Pegas. Am vrut Pegas, dar ala era prea mica pentru mine. Asta este ceva nemtesc Winora. Dar va avea aspect de Pegas Kent.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
vladr
Membru Activ
Din: Vaslui
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 177
|
|
A da nu m-am uitat bine e o idee buna
_______________________________________ Salvand o masina clasica salvam o particica din trecut DACIA 1300 73' M461C 74' DACIA 1410 SPORT 88' FORD TAUNUS MK3 1979'
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Vreme urata. Asamblare in subsol. Distractie de weekend.
Macar proiectul asta se apropie de finalizare
Superkent_cu_motor
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Arată fain! Ai dat o tură cu ea, să vezi cum se mișcă?
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
bachus_21 a scris:
Arată fain! Ai dat o tură cu ea, să vezi cum se mișcă? |
Inca nu e gata.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Na, pái si eu astept cu sufletul la gurá sá te vád in viraj pe Turzii , cu genunchiul culcat pe asfalt, ca cei mari ....de altádatá !
|
|
pus acum 6 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Am si eu un proiectel din asta. Poate candva o sa il si termin, pacat ca de abia acum ti-am citit topicul (nu prea intru la bicle )
Intr-adevar, pe cadrul de Pegas Practic nu intra motorul. A trebuit sa-i fac cateva modificari - radicale. Pun o poza cu el incomplet, acum este aproape gata. Oricum il facusem pt. prietena care are o problema la picior, asa ca am renuntat total la pedale (dupa cum se vede in poza) si am cumparat un kit de ambreiaj centrifugal, dorind astfel se fac un fel de motoreta.
M-am oprit la problema alimentarii. Asa cum se vede din poze nu prea ai unde sa pui rezervorul. Decat daca ii faci un fel de cadru. Ceea ce initial nu vroiam sa fac, doream sa o las minimalista. Am cochetat multa vreme cu ideea gasirii unei pompe de benzina, ceva. Mai lucrez la asta.
O mentiune am totusi, legat de motoarele astea chinezesti. Am avut kit-ul montat pe un Pegas mare, cu roti de 28". Este infernal de incomod. Pedalatul cu motorul oprit si decuplat nu e o placere (o fi motorul debraiat, dar tot exista in sistem niste frecari enorme), nu prea are putere sa porneasca de pe loc fara efort uman si per total nu e f fiabil. Plus probleme mari cu alimentarea de benzina. Am mai urmarit pe aici prin oras cativa indivizi ce au asa ceva, pe parcursul ultimilor 2-3 ani (pe unii ii si recunosc din vedere) si tot asa... vad ca petrec cam mult pe marginea drumului, bibilind pe la carburator, murdari de benzina si funingine.
Acum merg cu o bicicleta olandeza cu motor in spatele rotii, e net superioara kit-urilor acestea, odata ce treci peste problemele pe care le au toate bicicletele de genul asta (Spartamet cu motor Sachs) vandute in Romania: toba infundata de mii de ani, bujie incorecta si doamne-fereste! carburator in care si-a bagat nepriceputu' mana.
67.4KB
Modificat de Komissar (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Komissar a scris:
Am si eu un proiectel din asta. Poate candva o sa il si termin, pacat ca de abia acum ti-am citit topicul (nu prea intru la bicle )
Intr-adevar, pe cadrul de Pegas Practic nu intra motorul. A trebuit sa-i fac cateva modificari - radicale. Pun o poza cu el incomplet, acum este aproape gata. Oricum il facusem pt. prietena care are o problema la picior, asa ca am renuntat total la pedale (dupa cum se vede in poza) si am cumparat un kit de ambreiaj centrifugal, dorind astfel se fac un fel de motoreta.
M-am oprit la problema alimentarii. Asa cum se vede din poze nu prea ai unde sa pui rezervorul. Decat daca ii faci un fel de cadru. Ceea ce initial nu vroiam sa fac, doream sa o las minimalista. Am cochetat multa vreme cu ideea gasirii unei pompe de benzina, ceva. Mai lucrez la asta.
O mentiune am totusi, legat de motoarele astea chinezesti. Am avut kit-ul montat pe un Pegas mare, cu roti de 28". Este infernal de incomod. Pedalatul cu motorul oprit si decuplat nu e o placere (o fi motorul debraiat, dar tot exista in sistem niste frecari enorme), nu prea are putere sa porneasca de pe loc fara efort uman si per total nu e f fiabil. Plus probleme mari cu alimentarea de benzina. Am mai urmarit pe aici prin oras cativa indivizi ce au asa ceva, pe parcursul ultimilor 2-3 ani (pe unii ii si recunosc din vedere) si tot asa... vad ca petrec cam mult pe marginea drumului, bibilind pe la carburator, murdari de benzina si funingine.
Acum merg cu o bicicleta olandeza cu motor in spatele rotii, e net superioara kit-urilor acestea, odata ce treci peste problemele pe care le au toate bicicletele de genul asta (Spartamet cu motor Sachs) vandute in Romania: toba infundata de mii de ani, bujie incorecta si doamne-fereste! carburator in care si-a bagat nepriceputu' mana. |
Nu trebuia sa renunti la pedale, ca asa te va pune sa o inmatriculezi la primarie ca si moped. Cu pedale zici ca e bicicleta.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Stiu, dar din motivele de mai sus, legate de viitoarea posesoare pedalele trebuiau oricum sa dispara. Motive medicale, ca sa zic, asa. Legat de legalitatea conversiei, oricum intentia mea era sa o folosim doar asa, la padure, picnicuri si la tzara (avem o curte a bunicilor intr-un sat din creierii muntilor), in nici un caz in "civilizatie"
|
|
pus acum 6 ani |
|