CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
swiss_virginia
Femeie
25 ani
Cluj
cauta Barbat
27 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Volkswagen Jetta 1 - 1982 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Volkswagen Jetta an 1982, motor 1,6 benzina .
Masina a fost vopsita, inlocuite dungile laterale , o aripa este noua . Necesita cosmetizare, masina circula zilnic. Fiscal, asigurare, revizie, rovigneta , totul valabil. Este proprietar, nu intermediar. M-a rugat pe mine sa postez fotografiile deoarece el nu are timp .
Masina nu are rugina.nu necesita suduri sau vopsit. Motorul functioneaza bine, totul original in afara de tapiterie care a fost refacuta. Pretabila Retromobil.

volkswagen jetta 1982 volkswagen jetta 1982, motor 1,6 benzina .masina fost vopsita, inlocuite

55KB


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Alte poze.

Jetta



pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Alt lot de poze

jet_



pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu vrea nimeni o Jetta ?

pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
Cumpara o tu , si pune o linga Passat sa nubstea singur in parcare !

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
O sa vad ce fac...

Modificat de gherghin nicolae (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
A pus-o el pe net direct...Aici :




Masina e recarosata, e din 82 . Nu stiu ce scrie el acolo pe net cu 79...dar e masina lui.
Pentru informatii suplimentare, exista telefonul lui pe OLX

Modificat de gherghin nicolae (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Topicul si pozele se pot muta la Prezentare masini.
Mi-a fost mila de masina si am cumparat-o eu .
Asadar se poate inchide !


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
Ma bucur ca a ajuns pe maini bune,e o masina frumoasa si merita.Mie unu imi place mai mult decat "fratele" mai celebru,Golf-ul. Sa o stapaniti sanatos !
E drept ca m-am uitat cu jind la poze dar nu ma mai complic cu inca una


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1408
Felicitări pentru achiziție!
Chiar merita sa intre pe mâinile dumneavoastră!


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 7 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
Una in doua uși am văzut azi  la dezmembrari!.

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Faruri vreau , daca-s in stare buna.
Mie nu-mi place Jetta , o s-o cosmetizez , vad ce lipsuri are si o dau . Trebuie insa sa o trec pe numele meu, sa fiu sigur ca in cazul in care se gandesc astia la vreo taxa , sa pot sta linistit.
Masina se prezinta foarte bine la tabla. Omul a cumparat-o anul asta , a schimbat o aripa (a pus noua ) toate ornamentele laterale (le-a pus noi ) si a retapitat interiorul, care nu-mi place si il voi schimba.
Pe mine m-a costat masina asta in jur de 3500 lei, dar am dat o Dacie din 83 si bani, 350 euro.
Daca o doreste cineva, o dau . Mai am insa cate ceva de lucru la masina. Rotile alea (cauciucurile ) sunt foarte late si trebuie neaparat sa le schimb. Sint pe 13 dar din cauza ca sunt late freaca in telescop pe spate. Apoi o baterie trebuie, antigel, schimburile de ulei, placute frana si daca trebuie si discuri, filtrul aer si ulei, curelele inclusiv distributia , radioul din anii masinii si cam atat pana la primavara . Bine ca nu are rugina...


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Anul asta, desi am zis ca nu mai continui cu achizitiile, nu s-a intamplat deloc asa.
Am cumparat doua Dacii, una 82 si alta 74, un Mercedes 190 D , o motocicleta Simson 250 , un Audi 80 , un Mercedes W124 Coupe si am dat doar un Fiat 850 , inapoi la Erwin , de la care am cumparat-o acum mai bine de 10 ani. Insa cel mai mult ma bucur ca am reusit sa trec pe numele meu o buna parte din ,,parcul auto " miscator ...
Anul care vine categoric trebuie sa renunt la mai multe masini, unele in stadiul de proiect , pentru ca nu ma pot descurca cu toate. Reconditionez unele in timp ce altele se degradeaza. Am prea multe.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Mai bine tineai Dacia, ca la ala creste valoarea.
Jetta nu are valoare, ca e o masina fara personalitate, care totdeauna era in umbra Golfului.
Golf1 este pe val, dar Jetta nu prea cumpara nici cainele.
Va fi foarte greu sa o vinzi!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Dacie am doua. Una 1300 si o Dacie 2000.
Asa ca , nu ...Mai ales ca nu-s fan Dacia, tu stii Misi ca de asta am dat si alea doua Dacii Estafette. Nu-mi plac si gata. Asta e . Sint fan masini nemtesti .
E totusi rara Jetta, mult mai rara decat Golf-ul 1 . Asa este, nu are personalitate, nu prea se poate face tuning pe ea...dar arata foarte bine . Asta m-a facut s-o iau si mai ales merge foarte bine. Dacia care i-am dat-o a fost usor lovita aripa dreapta , usa dreapta si capota . Toate astea au fost inlocuite in service , acu mai bine de 20 de ani. Dar nu au pus ce trebuie. Au pus o aripa mai noua , usa avea alta forma sus la geam dar si capota fata nu era din anii aia. Ar fi trebuit sa le inlocuiesc si apoi s-o vopsesc toata. In rest mergea bine si nu avea rugina. Deci mai aveam de bagat bani in ea, mai mult decat am dat diferenta si mai stiu Dacii o multime, cu preturi mici si foarte mici . De asta am dat-o .
Nu-mi place Jetta asta, dar e mult mai rara si arata mult mai bine decat Dacia 1310 , chiar daca era primele 1310 .

Wikipedia zice ca Jetta 1 s-a produs in 571 030 exemplare in Germania, Yugoslavia, Africa de Sud si Mexic , mai multe exemplare in 2 usi decat in 4 usi .
Golf 1 s-a produs in varianta Cabrio , cum am si din ala un exemplar , putin peste 6000 de bucati , deci tot rar este.
Golf 1 simplu in schimb s-a produs in peste  4.500.000 de exemplare, nu doar în Germania, ci și în Africa de Sud, Mexic, Australia și SUA , asa ca este foarte raspandit .

Daca tot e sa adunam masini, macar sa fie rare.

Dacia 1310 te astept pe tine sau pe altii sa scrie cate exemplare s-au produs .


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Undeva era un tabel.
Dacia 1300 vreo 300000.
1310 a ajuns parca undeva la 1,8 milioane, dar include si cele 300000 de 1300.
1310 prima serie nu cred sa fi fost mai multe de 100000.
Sport si 1320 s-au facut doar in jur de 2000 din fiecare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Vezi tu...am citit si pe aici pe forum, si pe alte forumuri si pe facebook . Greu su astea ,,prima serie " care de fapt erau niste corcituri intre 1300 si tot felul de elemente care au fost puse ulterior. Insa era interesant ca avea kilometri putini, in jur de 47.000 km, cu factura originala si toate chitantele.
Imi pare rau ca cel care a luat-o de la mine nici macar nu i-a trebuit factura si nu-i pasa ca e originala. Cara cu ea, patineaza ambreiajul pe loc...scoate fum din roti, cu alte cuvinte ii da forja .
Insa asta-i viata unor masini, din pacate. Eu am tinut mult sa aibe ulei nou, antigel , lichide noi, pompe si garnituri si furtune noi si cand ii vad pe altii ca scot apa din radiator in fiecare zi ...ce sa mai zic. Pentru 40 lei cat costa 4 litri de antigel ...


pus acum 7 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 581
Imi pare foarte bine ca a ajuns la dumneavoastra..mie personal imi place foarte mult modelul,sunt foarte nostalgic cand vad una deoaarece pe o masina ca asta am invatat sa conduc acum foarte multi ani,doar ca era coupe si 1.6 diesel 

_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Geta -Jetta a primit numere corespunzatoare :





Evident a scapat si de rotile alea imense care pe langa faptul ca o ingenuncheau, mai si frecau in arcurile de pe spate, chiar daca aveau distantiere.
Erau 215/60-13 .
Acum , chiar daca nu-s cauciucuri noi , merge mult mai usor, mai ales directia .
Am avut emotii cu privire la seria motorului , am crezut ca a fost schimbat , dar e motorul ei original din acte.
Filtru de aer nu are, o sa trebuiasca sa-i cumpar unul si un radiator pentru ca dupa ce am pus anticel am vazut ca zemuie. Si radiatorul asta care este pe masina nu are vas de expansiune. Asa a fost , fara acel vas.





Cod motor JB , adica motor de 1457 cmc , corespunzator anilor 1979-1984 conform tabelului :
JB 51 70 1,50 4 08/79-02/84 JETTA


Si are 70 cai putere. Carburatorul ei original.

S-au fabricat, dupa cum spuneam mai sus, conform Wikipedia , doar : Production    August 1979–February 1984---
571,030 built



Aici o traducere dupa Wikipedia (cu google, asa ca scuzati inadvertentele ):

Deși Golful a atins un succes considerabil pe piețele nord-americane, Volkswagen a observat că stilul caroseriei hatchback nu a fost suficient de atractiv pentru cei care preferau configurația tradițională cu trei cutii . Stilul modelului 1970 AMC Gremlin a fost controversat pentru trunchierea sedanului Hornet, însă stilistii Volkswagen au inversat procesul prin grefarea unui nou portbagaj pe coada golfului pentru a produce un salon Jetta mai mare (sedan). [9] Jetta a devenit cea mai bine vândută mașină europeană în Statele Unite, Canada și Mexic. [10] [11] Mașina este, de asemenea, populară în Europa, inclusiv în Marea Britanie, Germania și Turcia. [12]

Jetta a fost prezentată lumii la Salonul Auto de la Frankfurt din 1979. [13] Producția primei generații a început în august 1979 [5] la uzina Wolfsburg. [14] În Mexic, Mark 1 era cunoscut sub numele de "Atlanticul Volkswagen".

Masina era disponibilă ca un sedan cu două uși (înlocuind sedanul cu 2 uși Volkswagen Beetle cu două uși în Statele Unite și Canada) și stilurile caroseriei cu patru uși, ambele având o tradițională trei -box . La fel ca Volkswagen Golf Mk1 , stilul său unghiular a fost scris la ItalDesign , de Giorgetto Giugiaro . Diferențele de stil pot fi găsite în funcție de piață. În cea mai mare parte a lumii, mașina a fost disponibilă cu faruri compuse , în timp ce în SUA, era disponibilă numai cu lămpi cu fascicule dreptunghiulare sigilate, datorită standardului federal de siguranță a autovehiculelor 108(FMVSS 108). Sistemul de suspensie a fost identic cu modelul Golf și a constat într-o configurație MacPherson în partea din față și o suspensie spate în spate . Acesta a împărțit ampatamentul său de 2.400 mm (94.5 inci) cu hatchback-ul său omolog, deși lungimea totală a crescut cu 380 milimetri (15 in). Capacitatea compartimentului pentru bagaje a fost de 377 litri (13,3 ft 3 ), ceea ce a făcut Jetta destul de practică. [15] Pentru a distinge masina de Golf, interioarele au devenit mai apreciate pe toate piețele. [16] Acest lucru a inclus scaunul velur și pragul culorilor coordonate la pervazul mochetelor.

Alegerile motorului au variat considerabil în funcție de piața locală. Cele mai multe s-au bazat pe 827 de motoare ale erei. Opțiunile la motoarele pe benzină au variat de la un motor cu patru cilindri de 1,1  litri care producea 37 kW (50 CP), la un I4 de 1,8 litri, care a produs 82 kW (110 cp, 111 CP) și 150 newton metri (111  lbf ft ) de cuplu. Unele mașini au fost echipate cu carburatoare , în timp ce altele au fost injectate cu combustibil cu K sau KE Jetronic furnizate de Robert Bosch GmbH . Opțiunile pentru motorul diesel au inclus un motor de 1,6 litri care produce 37 de kilowați (50 CP, 50 CP) și un turbocompresorversiune a aceluiași motor care a produs 51 de kilowați (68 CP, 69 CP) și 130 de metri noul (96 lbf ft) de cuplu.

În 1984, Volkswagen a oferit Jetta GLI în Statele Unite și Canada, adăugând multe dintre caracteristicile de rulare și îmbunătățiri ale modelului GTI 1983-1984, inclusiv motorul de 90 CP cu injecție de combustibil, transmisia manuală cu 5 trepte de viteză, suspensie sport, față și spate, și frâne cu discuri ventilate. Pe plan extern, modelul Jetta GLI se distinge printr-o multitudine largi de caroserie, un airfoil negru pe ștergătorul de parbriz din partea șoferului, un panou din plastic de culoare neagră între farurile din spate și insignele GLI. Interiorul mașinii a sporit un volan din piele cu 4 spițe și un buton de schimbare, trei manometre suplimentare în consola centrală, scaune sportive similare cu cele din GTI, tapițerie distinctă și tapiterie interioară. Jetta GLI a fost oferită în 5 culori, negru, Atlas gri și Marte roșu (cu interior negru) alb și argint Diamond (cu interior albastru). GLI a fost oferită SUA în Sedan numai în cazul în care Canada a primit Sedan și Coupe.[ citare necesară ]

Volkswagen a considerat pe scurt că produce Jetta într-o fabrică situată în Sterling Heights, Michigan, în SUA. [17] Cu toate acestea, din cauza scaderii vanzarilor in America de Nord, decizia a fost amânată și în cele din urmă abandonat în 1982. [18] Site - ul a fost vândut ulterior la Chrysler în 1983 și este încă în funcțiune începând cu 2009. [19] Această generație a fost de asemenea, produsă în Bosnia în cadrul societății mixte Tvornica Automobila Sarajevo (TAS) pentru zona balcanică .

Despre motorizarea de 1,5 litri vad ca nu scrie nimic.


pus acum 7 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la