CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: alyna2408
| Femeie 25 ani Botosani cauta Barbat 26 - 60 ani |
|
CatalinSV
Membru Senior
Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 581
|
|
Va salut,am si eu o curiozitate deoarece sunt nascut in 1995 si nu am prins vremurile dinainte de '89.Din ce stiu in acei ani Daciile erau destul de scumpe si la mana a2a.Cei care au prins vremurile,imi pot da si mie exemplu de preturile pe care le aveau pe atunci automobilele la mana a2a si cele noi? O dacie noua stiu ca era 70.000 lei,o mobra 11.000 lei,in conditiile in care salariile porneau de pe la 1600 lei din ce am auzit eu.Va multumesc
_______________________________________ Vw golf mk2 '91
|
|
pus acum 6 ani |
|
emp
Membru Activ
Din: cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 170
|
|
oficial acela era pretul daciei( 70000 -90000 parcă și așteptai parcă 5-6 ani să o primesti de la depunerea banilor la cec.orientativ era căt un apartament in cluj de ex.cu un ARO iți puteai lua casă īn andrei muresanu.după ce o foloseai 5-6 ani o vindeai cu cāt ai cumpărat-o dacă nu mai scump.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
CatalinSV a scris:
Va salut,am si eu o curiozitate deoarece sunt nascut in 1995 si nu am prins vremurile dinainte de '89.Din ce stiu in acei ani Daciile erau destul de scumpe si la mana a2a.Cei care au prins vremurile,imi pot da si mie exemplu de preturile pe care le aveau pe atunci automobilele la mana a2a si cele noi? O dacie noua stiu ca era 70.000 lei,o mobra 11.000 lei,in conditiile in care salariile porneau de pe la 1600 lei din ce am auzit eu.Va multumesc |
Salariile erau undeva intre 1400 lei si 3000 lei. Dar trebuia sa te inscrii pe liste la IDMS si de obicei trebuia asteptat intre 3 si 5 ani, pana iti venea randul sa cumperi o masina.
O Mobra 50 era undeva intre 6000 si 8000 lei Hoinarul era 11000 lei Lastunul era 49000 lei Un Trabant era in jur de 55000 lei. O Dacie 1300 era 70000 lei. Oltcitul tot in jur de 80000 lei Dacia 1310 era 80000- 90000 lei Un Aro 10 era in jur de 120000 lei Aro 243 pe benzina era in jur de 180000 lei Aro 244 Diesel erau 200000 - 220000 lei
Cele la mana a doua, daca erau noi erau la suprapret cu vreo 30000 lei mai scumpe. Un Aro 244 Diesel, ce era intruchiparea luxului suprem se vindea la mana a doua si la 300000 lei O Dacie de 8-10 ani era undeva in jur de 40000-50000 lei Alea mai rablagite sau lovite, erau 10000-20000-30000 lei.
Un casetofon stereo era in jur de 7000 lei Un magnetofon in jur de 9000 lei Un walkmen cu casti in jur de 1400 lei Un videorecorder adus de afara pe la negru era cat o Dacie 1300.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Si te inscriai la Dacie 1300 care era referinta, apoi, dupa un timp, daca era permis, apareau numerele pentru transfer catre Oltcit sau Aro 10, pentru care nu trebuia asteptat atat de mult, ca pentru Dacie. Vezi revistele Autoturism din anii '80, acolo erau trecute preturile si numerele de ordine la inscrieri pe judete. Este o lectura interesanta! Aro 244, doar cu aprobare speciala de la PCR, cu semnatura lui Ceausescu se putea cumpara. Mergeam la caminele studentesti si ne uitam la rablele vestice aduse de studentii arabi, ca la niste ozn-uri. Strangeam cutii de coca-cola aruncate de studenti pe geamuri la camine, le spalam si le vindem la colegii de la scoala cu 10 lei bucata. Eram copii pe atunci. La revolutie am avut 15 ani. Acuma cand te gandesti te apuca rasul, dar atunci o cutie goala de Pepsi sau Coca cola era ceva fenomenal. Iar daca gaseai una pe jumatate plina, erai considerat zeu la scoala. O data veneam cu un prieten de la plimbare cu bicicletele (cred ca prin 1988) si pe marginea drumului era aruncata o plasa plina cucutii de Pepsi si Fanta, probabil aruncate de studentii arabi. Asa ne-am certat, era sa ne batem, ca nu stiam cum sa le impartim. Nu erau deloc vremuri bune. Era teroare sub comunisti. Nu era decat un singur post tv si emisiune la TVR1 decat 2 ore pe zi cu cantece patriotice. Lumea asculta la radio posturile Vocea americii si Europa libera, iar daca te prindea securitatea cu radioul pe posturile radio interzise, te ducea cu duba la sediu si te batea de ramaneai ca placinta. Iar daca ieseai la proteste sau injurai partidul, erai impuscat sau dus la canalul dunarii. Radiourile romanesti nu aveau banda ultrascurta, ca sa nu poti asculta posturile capitaliste vrajmase. Culmea era ca radiourile rusesti aveau unde scurte si ultrascurte. Mai am si acuma un radio Vef 206 folosit de bunicul si de taicameu. Ferecai usa si o ascultai in surdina, iar la sfarsit, nu stingeai radioul, pana nu o puneai pe radio romania. Nu mai zic de penele de curent, care dureau cate o jumatate de zi. Serile alea intunecate si reci, cand faceam temele de casa la lumina lumanarilor. Mancarea era pe cartele, o jumatate de tabla de unt pe luna. Benzina tot pe cartele si erau cozi uriase la benzinarii, stateai la coada 6-7 ore, ca sa ajungi la pompa! Tin minte ca in ianuarie 1990 m-am duc cu taicameu la benzinarie si l-a intrebat pe aia, cata benzina avem voie sa cumparam? Aia au zis ca atata cat dorim. Atunci am zis la taicameu sa aducem un butoi mare de 200 litri sa-l umplem rapid! Acuma rad ca prostul la fazele astea... Cu mintea de azi e greu sa-ti inchipui lipsurile si teroarea de atunci. Problema este ca ne indreptam iarasi in directia aia... Aia sunt prosti, care zic ca era mai bine pe atunci, inainte de 1990! Cei mai faini erau anii '90, primii ani, cand nu prea exista legislatie si in numele democratiei puteai sa faci cam tot ce iti trecea prin cap. Oricum, daca te-ai nascut dupa 1990, nu ai pierdut mare lucru, ca ne indreptam iarasi in directia aia si daca nu fugi din tara, pana cade cortina de fier, vei avea ocazia sa experimentezi iarasi socialismul mioritic.
Dar sa revenim la subiect, cu preturile. Am facut doar o mica paranteza, ca sa percepi atmosfera de atunci. O sa caut revistele alea cu preturile si cu listele de la IDMS. Voi face poze si le voi posta aici (probabil maine).
O sa mut topicul la file de istorie, ca e un subiect interesant!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Este un topic interesant. Si fiind Cracuinul, mai bag o poveste la un pahar de palinca.
Prin anii 80 apareau prin revista Autoturism poze cu Aro de la TIB. Eu ma uitam la ele cu multa admiratie. Mai ales la Aro 244. Faceam desene, copiam pozele din reviste pe hartie de calc si le coloram cu creioane colorate, apoi le agatam pe dulap si visam ca intr-o zi si eu voi conduce asa ceva. O data a intrat taicameu in camera si m-o certat, sa nu-mi fac vise atat de marete, care nu pot fi indeplinite. In anii aia, Aro 244 era un vis, pe care un om normal nu si-l putea permite niciodata. Atunci m-am resemnat, dar am continuat sa ma duc cu bicicleta Pegas prin fata magazinelor IDMS, Auto-Moto-Velo si ma uitam la vitrine, unde erau expuse Mobrele. Asta era pe la inceputul anilor 80, aveam vreo 10-12 ani. Intram in magazin si asa frumos mirosea a vaselina ranceda si a cauciuc nou, de nu-mi venea sa ies din magazin. Pe atunci a aparut noua Mobra Turist. Imi placea la nebunie, ca avea si suport de harta pe rezervor. Dar bineinteles ca avea pret foarte mare, vreo 8500 lei si nu puteam decat sa visez la asa ceva. Prin 1986 a aparut Hoinarul, un vecin a cumparat un Hoinar nou negru, cu aripile cromate. Primele exemplare comercializate. Era o nebunie. I-am rugat sa ne duca o tura. Eram bolnav de ciuda dupa aia, mai ales ca era cu 5 viteze si comparativ cu Mobra 50 era o racheta SF. Apoi a venit anul 1988, cand in vitrina magazinului IDMS a aparut ceva nemaipomenit, noul autoturism de foarte mic litraj destinat tineretului comunist muncitor. Cand l-am vazut, nu am putut sa dorm cateva nopti. Era la 49000 lei si se putea cumpara direct, fara liste de asteptare. In vitrina era o minunatie de culoare verde, un verde din ala urat, nici verde si nici gri, ceva intre verde si gri. l-am dus si pe taicameu la magazin sa vada minunea si sa-l rog sa-mi cumpere si mie una din asta, cand voi implini 18 ani. Cand l-o vazut taicameu, a avut o reactie destul de ciudata si mi-a zis ca nici vorba sa-mi cumpere asa ceva, ca arata ca buda din fundul gradinii... Nu i-a placut deloc. Iarasi resemnare si dezamagire Apoi peste ani in 2008, cand s-a oprit in fata portii o platforma cu o buda rosie pe ea, taicameu cand l-o vazut, imediat imi zicea sa ma grabesc sa o bag rapid in curte, sa nu ne vada vreun vecin, ca ne facem de rasul lumii. Inca nici acuma nu s-a impacat cu buda banateana.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
szasz andras
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
|
|
pt moment atat am gasit. =D
47.3KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
szasz andras
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
|
|
78.2KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
emp
Membru Activ
Din: cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 170
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Liste_IDMS
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
CatalinSV
Membru Senior
Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 581
|
|
Multumesc Misu pt lista de preturi,chiar eram curios pentru ca nu mi-a zis nimeni asa multe detalii despre preturile masinilor,chiar foarte frumoase povesti...imi place foarte mult sa ascult povesti dinainte de 89,poate mai au si alti colegi povesti de genul
_______________________________________ Vw golf mk2 '91
|
|
pus acum 6 ani |
|
CatalinSV
Membru Senior
Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 581
|
|
Misu de Cluj a scris:
Este un topic interesant. Si fiind Cracuinul, mai bag o poveste la un pahar de palinca.
Prin anii 80 apareau prin revista Autoturism poze cu Aro de la TIB. Eu ma uitam la ele cu multa admiratie. Mai ales la Aro 244. Faceam desene, copiam pozele din reviste pe hartie de calc si le coloram cu creioane colorate, apoi le agatam pe dulap si visam ca intr-o zi si eu voi conduce asa ceva. O data a intrat taicameu in camera si m-o certat, sa nu-mi fac vise atat de marete, care nu pot fi indeplinite. In anii aia, Aro 244 era un vis, pe care un om normal nu si-l putea permite niciodata. Atunci m-am resemnat, dar am continuat sa ma duc cu bicicleta Pegas prin fata magazinelor IDMS, Auto-Moto-Velo si ma uitam la vitrine, unde erau expuse Mobrele. Asta era pe la inceputul anilor 80, aveam vreo 10-12 ani. Intram in magazin si asa frumos mirosea a vaselina ranceda si a cauciuc nou, de nu-mi venea sa ies din magazin. Pe atunci a aparut noua Mobra Turist. Imi placea la nebunie, ca avea si suport de harta pe rezervor. Dar bineinteles ca avea pret foarte mare, vreo 8500 lei si nu puteam decat sa visez la asa ceva. Prin 1986 a aparut Hoinarul, un vecin a cumparat un Hoinar nou negru, cu aripile cromate. Primele exemplare comercializate. Era o nebunie. I-am rugat sa ne duca o tura. Eram bolnav de ciuda dupa aia, mai ales ca era cu 5 viteze si comparativ cu Mobra 50 era o racheta SF. Apoi a venit anul 1988, cand in vitrina magazinului IDMS a aparut ceva nemaipomenit, noul autoturism de foarte mic litraj destinat tineretului comunist muncitor. Cand l-am vazut, nu am putut sa dorm cateva nopti. Era la 49000 lei si se putea cumpara direct, fara liste de asteptare. In vitrina era o minunatie de culoare verde, un verde din ala urat, nici verde si nici gri, ceva intre verde si gri. l-am dus si pe taicameu la magazin sa vada minunea si sa-l rog sa-mi cumpere si mie una din asta, cand voi implini 18 ani. Cand l-o vazut taicameu, a avut o reactie destul de ciudata si mi-a zis ca nici vorba sa-mi cumpere asa ceva, ca arata ca buda din fundul gradinii... Nu i-a placut deloc. Iarasi resemnare si dezamagire Apoi peste ani in 2008, cand s-a oprit in fata portii o platforma cu o buda rosie pe ea, taicameu cand l-o vazut, imediat imi zicea sa ma grabesc sa o bag rapid in curte, sa nu ne vada vreun vecin, ca ne facem de rasul lumii. Inca nici acuma nu s-a impacat cu buda banateana. |
Foarte frumoasa povestea asta,si asta inseamna ca niciodata nu trebuie sa renunti la visele tale,odata si odata se vor indeplni!
_______________________________________ Vw golf mk2 '91
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Deci se pare ca Hoinarul era 11500 lei Rulota Litoral 404 41250 lei Aro 10.1 era 83880 lei Dacia 1310 TLE era 76950 lei Oltcit era 70000 lei Si intr-o revista apare ca Aro 10 cu motor 1300 era la 86736 lei, iar cu motor 1400 era 99000 lei Parca vazusem undeva si pretul la Dacia sport, care era peste 90000 lei Dacia 1300 era 70000 lei Interesant ca la Oltcit scrie ca cel standard (oare standard era Specialul?) era 73750 lei, iar ala de varf era 78495 lei.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
CatalinSV a scris:
Multumesc Misu pt lista de preturi,chiar eram curios pentru ca nu mi-a zis nimeni asa multe detalii despre preturile masinilor,chiar foarte frumoase povesti...imi place foarte mult sa ascult povesti dinainte de 89,poate mai au si alti colegi povesti de genul |
Era o mare porcarie inainte de 1989! Cand ai vezi la televizor pe unii nostalgici, care sustin ca era mai bine pe vremea lu raposatu, aia ori sunt tampiti, ori erau membrii de elita in PCR. Dar trebuie povestit ce a fost si cum a fost, ca sa stie lumea ca era o vreme cand daca ziceai ceva rau de patid, ajungeai in duba si te bateau de ramaneai lat. Si ca nu e benefica pasivitatea de acuma, ca istoria se poate repeta.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Trabantul era prin anii '70, 33000lei, cam cat o garsoniera. Mai apoi, a ajuns intre 38000 si 40000 cel Hycomat. Daciile au fost initial 55000, Dacia 1100 si 70000 1300, iar Oltcitul initial in jur de 60000 Club-ul. Preturile au evoluat apoi ajungand la finalul anilor '80, la valorile puse de Misu.
Modificat de classicfan (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
CatalinSV
Membru Senior
Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 581
|
|
classicfan a scris:
Trabantul era prin anii '70, 33000lei, cam cat o garsoniera. Mai apoi, a ajuns intre 38000 si 40000 cel Hycomat. Daciile au fost initial 55000, Dacia 1100 si 70000 1300, iar Oltcitul initial in jur de 60000 Club-ul. Preturile au evoluat apoi ajungand la finalul anilor '80, la valorile puse de Misu. |
Deci se pare ca in timp a crescut si pretul lor,si o dacie avea cam valoarea unui apartament,lucru care a fost valabil si dupa 89 o perioada de timp ,ce multe s-au schimbat in 30 de ani,masinile nu mai fac 2 bani fata de ce valoare aveau in trecut
_______________________________________ Vw golf mk2 '91
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Da lumea pretuia masinile, le ingrijea, vara le antifonau in fata blocului. Preturile din anii 70 nu o stiu, atunci m-am nascut si eram prea mic. Dacia 1300 era in mod sigur 70000 lei ca am chitanta de la Dacia visinie, cumparata de noua de taicameu in septembrie 1973. Cu referire la vocile care zic ca as avea nostalgii comuniste, cu privire la vremurile de dinainte de 1989, va spun doar atata, ca nu am si nici nu voi avea! Bunicii si strabunicii mei, erau oameni instariti, cu mult inainte de aparitia comunistilor. Iar bunicul era dusman de clasa sub regimul comunist, cu averea confiscata. Bunicul saracul nici nu a apucat anul 1990, a murit in primavara lui 1989, din cauza cancerului la plamani, ca fuma extrem de mult. Dupa 1990 am reusit sa recuperam doar o parte din averea familiei, inca avem procese cu jigodiile! Eu nici macar nu m-am inscis in UTC, ca trebuia sa ma inscriu in ianuarie 1990. Deci am veninul impotriva ciumei rosii in sange! De aia nici nu am plecat din tara si nici nu plec. In schimb am nostalgii pe roti, de care ma tin cu dintii si voi tine la ele cat traiesc. Dar masinile nu sunt comuniste, nu au apartenenta politica, ci pur si simplu romanesti , frantuzesti, etc. Daca ai o Dacie sau un Aro fabricate inainte de 1989, ala nu inseamna ca ai nostalgii dupa vremurile comuniste.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
CatalinSV
Membru Senior
Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 581
|
|
Misu de Cluj a scris:
Da lumea pretuia masinile, le ingrijea, vara le antifonau in fata blocului. Preturile din anii 70 nu o stiu, atunci m-am nascut si eram prea mic. Dacia 1300 era in mod sigur 70000 lei ca am chitanta de la Dacia visinie, cumparata de noua de taicameu in septembrie 1973. Cu referire la vocile care zic ca as avea nostalgii comuniste, cu privire la vremurile de dinainte de 1989, va spun doar atata, ca nu am si nici nu voi avea! Bunicii si strabunicii mei, erau oameni instariti, cu mult inainte de aparitia comunistilor. Iar bunicul era dusman de clasa sub regimul comunist, cu averea confiscata. Bunicul saracul nici nu a apucat anul 1990, a murit in primavara lui 1989, din cauza cancerului la plamani, ca fuma extrem de mult. Dupa 1990 am reusit sa recuperam doar o parte din averea familiei, inca avem procese cu jigodiile! Eu nici macar nu m-am inscis in UTC, ca trebuia sa ma inscriu in ianuarie 1990. Deci am veninul impotriva ciumei rosii in sange! De aia nici nu am plecat din tara si nici nu plec. In schimb am nostalgii pe roti, de care ma tin cu dintii si voi tine la ele cat traiesc. Dar masinile nu sunt comuniste, nu au apartenenta politica, ci pur si simplu romanesti , frantuzesti, etc. Daca ai o Dacie sau un Aro fabricate inainte de 1989, ala nu inseamna ca ai nostalgii dupa vremurile comuniste. |
Destul de nasol cu procesele si averile ,intrebare suplimentara...ca nu am auzit niciodata,ce inseamna UTC?
_______________________________________ Vw golf mk2 '91
|
|
pus acum 6 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Uniunea Tineretului Comunist . La 18 ani era cam obligatoriu sa devina toti ... Este o chestie comunista pe care multi nu o vor intelege ...mai ales cei nascuti dupa 89 . La fel era si cu Soimii Patriei , ulterior Pionierii ...apoi UTC-istii care sunt (adica erau ) viitorii Comunisti . Cam asta e...un fel de ierarhie ca sa zic asa .Nu prea puteai sari etape . E ca si cum ai vrea la facultate dar nu ai terminat doar 10 clase... Ma rog, facultate se mai numeste in jargon sau argou si puscaria ...dar nu despre aia e vorba aici
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
gherghin nicolae a scris:
Uniunea Tineretului Comunist . La 18 ani era cam obligatoriu sa devina toti ... Este o chestie comunista pe care multi nu o vor intelege ...mai ales cei nascuti dupa 89 . La fel era si cu Soimii Patriei , ulterior Pionierii ...apoi UTC-istii care sunt (adica erau ) viitorii Comunisti . Cam asta e...un fel de ierarhie ca sa zic asa .Nu prea puteai sari etape . E ca si cum ai vrea la facultate dar nu ai terminat doar 10 clase... Ma rog, facultate se mai numeste in jargon sau argou si puscaria ...dar nu despre aia e vorba aici |
la 16 ani trebuia sa te inscrii. Eu aveam 16 ani la revolutie si in decembrie 1989 trebuia sa facem listele de inscrieri, urmand ca in ianuarie 1990 sa fim inscrisci in UTC. Oricum in curand vor fi iar infiintati soimii PSD, pionierii PSD si vor fi dusi sa cante cantece patriotice dupa model nord coreean. Revine in curand dictatura de tip stalinist, scapa cine poate!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
CatalinSV
Membru Senior
Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 581
|
|
Misu de Cluj a scris:
gherghin nicolae a scris:
Uniunea Tineretului Comunist . La 18 ani era cam obligatoriu sa devina toti ... Este o chestie comunista pe care multi nu o vor intelege ...mai ales cei nascuti dupa 89 . La fel era si cu Soimii Patriei , ulterior Pionierii ...apoi UTC-istii care sunt (adica erau ) viitorii Comunisti . Cam asta e...un fel de ierarhie ca sa zic asa .Nu prea puteai sari etape . E ca si cum ai vrea la facultate dar nu ai terminat doar 10 clase... Ma rog, facultate se mai numeste in jargon sau argou si puscaria ...dar nu despre aia e vorba aici |
la 16 ani trebuia sa te inscrii. Eu aveam 16 ani la revolutie si in decembrie 1989 trebuia sa facem listele de inscrieri, urmand ca in ianuarie 1990 sa fim inscrisci in UTC. Oricum in curand vor fi iar infiintati soimii PSD, pionierii PSD si vor fi dusi sa cante cantece patriotice dupa model nord coreean. Revine in curand dictatura de tip stalinist, scapa cine poate! |
Exact..asa e,acum se numeste TSD ,si mai nou cica impart cadouri familiilor nevoiase,asta e,nu are rost sa dam in politica.
_______________________________________ Vw golf mk2 '91
|
|
pus acum 6 ani |
|
iustin.nt
Membru Senior
Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
|
|
Interesante povesti si poze!
_______________________________________ Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983
|
|
pus acum 6 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Din cate cunosc Aro 10 si Dacia Sport se puteau cumpara direct,fara a mai astepta.
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 6 ani |
|