CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil angelika29
Femeie
19 ani
Arges
cauta Barbat
19 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Intrebari si documentare despre Oltcit Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194
Deschid topic separat sa nu poluez topicul altor colegi.


Azi ma uitam pe net dupa piese.

E cam nasola situatia cu piesele de Oltcit.

Eu credeam ca se gasesc asa piesele, ca la Renault 4, sau Renault 5.

Dar la Oltcit nu este aproape nimica!

Am incercat sa caut piese pentru frane, dar in afara de placute, nu am gasit nimica.

Nici macar pe Unix, nu prea exista piese.

As vrea sa stiu ce piese interschimbabile ar fi cu alte modele de Citroen?

De exemplu de la ce s-ar potrivi garniturile de frana pentru etriere ?

Sau daca pompa de frana, a fost folosita si pe alte modele de Citroen?

Sau daca discurile de frana se potrivesc de la alte modele de Citroen?


Foarte rea situatia cu piesele de Oltcit. Sincer sa fiu m-am cam speriat, ca nu mai este aproape nimica!

In cel mai rau caz mai canibalizez cateva epave, asa cum am facut la Lastun.


In mod paradoxal si la Aro 24 am crezut ca nu sunt piese, dar acolo am gasit filiera si am facut rost de tot ce aveam nevoie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Din pácate si calitatea pieselor lasá mult de dorit in comparatie cu celelalte tipuri autohtone, de Citroen nici nu mai vorbesc ... doar ca si comparatie : Un motor 2 CV de 600 cmc ruleazá fárá probleme 250-300 mii km, cel de Oltcit Special nu face nici jumate din ei din pácate ....
Tata a a vut timp de 10 ani Oltena 12 TRS, si ne-a chinuit destul de bine, desi eram obisnuiti cu restaurári pe profil Citroen de 15 ani pe atunci si nicium nu intelegeam cum se poate ca un rulment de roatá de Bárlad sá-si dea duhul dupá 10-15 mii km ....fatá de cele de folosite la citroen care rulau 80 mii fárá probleme ...deci calitatea le-a omorát !
Devotament, spor si muuuultá rábdare iti doresc !      


pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
DE Oltcit de prin anii 2005 nu se mai gaseste mare lucru!
Umbla pe la foste magazine,cauta pe net...


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pentru piese de motor cauta dupa Citroen GSA. Printre altele, a avut si motorul de 1129 de pe Oltcit.
Pentru alte piese (bucse, placute frana, garnituri frane) cauta dupa Citroen Axell pe Unix sau pe e-piesa.ro. Se mai gasesc cate unele...
La table sa nu-ti faci sperante. Poate, poate mai gasesti cate o aripa ratacita de fata sau de spate, dar in rest nimic.


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

ydaniel a scris:

DE Oltcit de prin anii 2005 nu se mai gaseste mare lucru!
Umbla pe la foste magazine,cauta pe net...

Da, asa e. Fabrica a dus la topit toate stocurile care au mai ramas dupa incetarea productiei...Nici aici, la mama lor, nu mai gasesti nimic in magazine, nici macar o banala garnitura sau semering.


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194
La Unix am gasit consumabile. Iar tabla se face. La fel si vopsitul.

La Oltcit totdeauna era greu cu piesele.
In urma cu 10-15 ani, cand inca erau multe pe strazi, tot asa era.
Venea Oltcitul si iti bloca atelierul timp de 4-5 zile, pana apareau piesele.
Aici in Cluj erau doar doua magazine mici de cartier care se ocupau cu piese de Oltcit, dar niciodata nu aveau piesa de care aveai nevoie.
La orice alta marca vestica, gaseai piese in 2-3 ore, la Oltcit nu gaseai nimica.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la