CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
pissy_kitty pe Simpatie
Femeie
24 ani
Sibiu
cauta Barbat
24 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / M461 din 1964 - detalii originale Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
M.Zamfir
Membru Junior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 6 ani
Postari: 77
Vă salut stimați colegi de forum. Inițiez acest topic cu speranța că mă va ajuta să obțin niste răspunsuri la dilemele mele privind elemente originale pentru M-ul meu din 1964.
Câteva întrebări au căpătat răspunsuri, pe care le postez aici spre a fi şi altora de folos.
Dinamul G450-1- produs de Electromotor Timişoara
Releul de încărcare baterie R450-1- idem
Bobina de inducție BAR1 - UEM (Electromagnetica)
Instrumente de bord - produse de CEM (Cooperativa Electro-Metal Oradea), chiar şi vitezometrul
Buton lumini, faze - CEM
Priza pentru lampa de inspecție - ELBA,
Releu de semnalizare - CEM sau E/P, încă mai crrcetez
Caseta de siguranțe - Electroprecizia
Siguranțe fuzibile 8A, 7x17 mm - ??? încă cercetez şi vă rog să vă exprimați opiniile - foto ataşat
Sonda litrometrică - E/P
Delcoul - tip 6D4 - E/P
Toate aceste componente sunt încă de găsit, chiar şi NOS.
Mulțumiri pentru contribuție.

m461 din 1964 detalii originale vă salut colegi forum. acest topic că mă ajuta

44.6KB

Modificat de M.Zamfir (acum 5 ani)


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194
Interesante sigurantele.
Asa au fost pe vremea aia.
Nu cred ca se mai gasesc sigurante din alea.
La Gaz 69 am sigurante din textolit pe care tu le infasori firul.
Are si o mica bobina langa, cu fir fuzibil.
Daca se arde, infasori o bucata.
Dar eu cred ca pun o cutie de sigurante moderna, camuflat pe undeva, sa nu se vada, ca sa nu am probleme electrice.
Trebuie facute anumite mici compromisuri si mici modernizari, ca sa ai si fiabilitate, sa ai curaj sa te duci si la drum lung.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
M.Zamfir
Membru Junior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 6 ani
Postari: 77
De acord, unele elemente trebuie înlocuite cu ceva mai fiabil, realizate cu tehnologie din zilele noastre.
Mai mult mă interesează dpdv istoric.
Totuşi fuzibilele din poză (sursa - unul din topicurile lui whoratiu despre UMM-ul propriu) par a fi asemănătoare ca soluție tehnică cu ce puneam la Dacia. Am văzut că sunt spre vânzare (ebay) NOS produse în DDR.
Pentru mine acest proiect este mai mult despre autenticitate. Acolo unde nu se va potrivi cu fiabilitatea, voi face compromisuri.


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194

M.Zamfir a scris:

De acord, unele elemente trebuie înlocuite cu ceva mai fiabil, realizate cu tehnologie din zilele noastre.
Mai mult mă interesează dpdv istoric.
Totuşi fuzibilele din poză (sursa - unul din topicurile lui whoratiu despre UMM-ul propriu) par a fi asemănătoare ca soluție tehnică cu ce puneam la Dacia. Am văzut că sunt spre vânzare (ebay) NOS produse în DDR.
Pentru mine acest proiect este mai mult despre autenticitate. Acolo unde nu se va potrivi cu fiabilitatea, voi face compromisuri.

Da, in mod clar atunci are valoare cand este cat mai originala.
Eu ziceam doar ca trebuie avut in vedere, si faptul ca te vei mai duce si la drumuri mai lungi, si sa nu te lase in drum.

whoratiu cred ca a abandonat proiectul cu UMM-ul.
Intr-o vreme se gandea ca o vinde, dar nu stiu ce a facut.
Cred ca tot asa demontata sta in curte, ca in urma cu 10 ani.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
M.Zamfir
Membru Junior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 6 ani
Postari: 77
  E devreme să mă gândesc la ce drumuri voi face cu maşina asta. Dat fiind că multe piese ce o vor pune ěn mişcare sunt noi, mă astept să iasă un partener de nădejde la drum.
Şi eu sunt la stadiul de piese împrăştiate deocamdată, dar revin la activități în aer liber imediat ce se îndreaptă vremea, respectiv sablat/reparat/protejat şasiul, reconstruit motorul şi cutia, etc. Ținta este ca până la toamnă să echipez şasiul ''în regie proprie'', iar caroseria să o externalizez. Voi face un topic separat cu progresul.


pus acum 6 ani
   
M.Zamfir
Membru Junior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 6 ani
Postari: 77
   Tocmai am intrat în posesia altui element original ce echipa maşina la acea vreme.

m461 din 1964 detalii originale   intrat posesia altui element original echipa acea vreme.

51KB


pus acum 6 ani
   
M.Zamfir
Membru Junior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 6 ani
Postari: 77
Revin cu un scurt up-date.
Câteva componente m-au ajutat să plasez şi mai bine în timp data fabricației maşinii, respectiv după septembrie 1964.
Am demontat sonda manometrică şi cea de temperatură a apei. Una are marcajul CEM, iar cealaltă are un logo rusesc, pe care l-am mai văzut pe releele de încărcare tip PP24. Pun poze în week-end şi poate mă ajutați să stabilesc dacă sunt echiparea originală.
M-am convins că semnalizarea se acționează dintr-un comutator basculant cu 3 poziții, plasat pe panoul de bord în dreapta butonului de şoc. Pun o poză ca să exemplific, poate chiar ăsta este.

m461 din 1964 detalii originale revin scurt componente m-au ajutat să plasez şi mai bine

50.1KB


pus acum 5 ani
   
fari
Membru Senior

Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
Am un M 461 original din 1969 daca te intereseza detalii pot sa te ajut.

_______________________________________
SR 132 M Carpati 1967
M 461 C Zimbru   1969
Aro 240               1973
UAZ 469              1973

pus acum 5 ani
   
M.Zamfir
Membru Junior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 6 ani
Postari: 77
Mulțumesc, ne auzim la telefon.

fari a scris:

Am un M 461 original din 1969 daca te intereseza detalii pot sa te ajut.


pus acum 5 ani
   
M.Zamfir
Membru Junior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 6 ani
Postari: 77
Cum am promis, iată cum arată sondele demontate de pe motor:

m461 din 1964 detalii originale cum promis, iată cum arată sondele demontate motor:

29KB


pus acum 5 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la