| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: xxIRISxx pe Simpatie.ro
 
 |  | Femeie 25 ani
 Timis
 cauta Barbat
 25 - 60 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| Va salut, 
 Imi prezint si eu aici Dacia 1300. Este fabricata in 1970, serie de caroserie 1491.
 Masina am luat-o revopsita si mai am de lucru la partea de mecanica si detalii.
 
 Orice sfat/observatie cred imi poate prinde bine.
 
 Multumesc!
 
 
 OO
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Frumoasa masina! Felicitari si sa ne vedem la Dacia Clasic.  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 Frumoasa masina! Felicitari si sa ne vedem la Dacia Clasic.
  | 
 
 Multumesc!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							classicfan
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2564
						 |  | 
				
					| Foarte frumoasa. Sa ai grija de ea      
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| Vreau sa-i cumpar amortizoare fata si spate noi. Ce imi recomandati? si de unde?
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bobbyxxx22Membru Senior
 
 Din: ramnicu valcea
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 530
 |  | 
				
					| Felicitari pentru masina! Tare frumoasa... poate ma dati si pe mine o tura cu ea...cine stie...poate o data si-o data ne vom intalni...lumea e mica  
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| 
 | bobbyxxx22 a scris: 
 Felicitari pentru masina! Tare frumoasa... poate ma dati si pe mine o tura cu ea...cine stie...poate o data si-o data ne vom intalni...lumea e mica
  | 
 
 Promit ca va dau o tura
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| 
 | GabrielMF a scris: 
 Vreau sa-i cumpar amortizoare fata si spate noi.
 Ce imi recomandati? si de unde?
 | 
 
 Sa nu iei Monroe in nici un caz!
 Am luat eu pentru a mea si le-am facut retur pe toate 4. Incredibil de prost lucrate, unul din ele a fost defect din cutie (cursa moarta).
 Eu pe fata am pus Bilstein iar pe spate le-am lasat pe cele originale din 71.
 
 Sa o stapanesti sanatos!
    
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| Tot legat de suspensii, mai precis puntea spate. 
 Am marcat cu rosu zonele mancate de rugina. Am vorbit cu cineva si imi propunea sa le refaca din tabla noua, sau sa decupez de pe alta punte si sudat pe puntea mea.
 
 A mai facut cineva asa? afecteaza tinuta de drum a masinii?
 
 
 38.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Cel mai bine ar fi sa schimbi puntea cu totul. Sunt destule dezmembrari si gasesti usor alta in stare buna. De pe a ta poti sa recuperezi platourile, conductele si repartitorul franelor. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| 
 | ionut_doc a scris: 
 Cel mai bine ar fi sa schimbi puntea cu totul. Sunt destule dezmembrari si gasesti usor alta in stare buna. De pe a ta poti sa recuperezi platourile, conductele si repartitorul franelor.
 | 
 
 Mi-ar parea rau sa o schimb, pentru ca in afara de talerul ala din stanga e foarte buna puntea.
 E frantuzeasca, nu are lovituri, distanta dintre tamburi si platouri e constanta, deci nu e indoita.
 
 Ce am mai vazut erau ori indoite/strambe ori nu mai avea nimic pe ele si nu stiam daca sunt ok sau nu...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Treaba ta...Eu nu m-as apuca sa o carpesc. E destul de delicata zona aia. Nu vreu sa te dezamagesc, dar sabotii pe care i-ai luat nu sunt ce iti trebuie tie. Sunt pentru sistemul de montare Girling. Pe Dacie, cel putin cele frantuzesti, s-a folosit sistemul Bendix. Este valabil si pentru etrieri. O sa constati ca nu poti monta arcurile care readuc sabotii in pozitia de repaus.
 Pt sistem Bendix sunt greu, greu de gasit. Din acest motiv eu am pastrat sabotii originali si am schimbat doar ferodourile. Inca mai gasesti ferodouri fermit pentru saboti de 180 mm.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Pistonasele de frana, la fel. cred ca tot pentru sistemul Girling sunt si din cate stiu eu difera distanta intre suruburile de montare pe platoul franelor si pozitia aerisitorului. La pistonasele Bendix, niplul de aerisire este perfect perpendicular pe pistonas, nu intr-o parte. Astia e posibil sa-i poti monta, chiar daca nu sunt 100% identici, nu bag mana in foc. De la mama ei, masina a venit cu pistonase Lokheed de 19 mm, iarasi foarte, foarte greu de gasit.
 Daca le mai are pe cele originale, pastreaza-le pe alea, curatate fff bine si cu garnituri noi (Autofrein) vor mai tine 20 ani.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Asta este sistemul de montare Bendix, care, daca la tine este totul original, il vei regasi. Urmareste gaurile de pe saboti tai cei noi si astia si vei vedea foarte usor diferentele: 
 
 64.2KB
 
 Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| si sabotii demnontati de pe platouri: 
 
 112.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| Da...ai dreptate....nu-mi daduseam seama  ) Merci de pont oricum....poate ma chinuiam cu ei aiurea.
 
 Caut ferodouri
  
 Uite si o poza cu ce e pe masina
 
 
 41.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Da, sunt ce trebuie. pistonasele sunt schimbate si la tine si par a fi de uzina. Desfa-le si vezi daca se pot recupera (sa nu fie pistonasele ruginite si cilindrul la fel). Schimba doar garniturile. Cum ti-am zis, gasesti de Autofrein la orice magazin de piese. Si neaparat unse la remontare. Se gaseste vaselina speciala pentru asa ceva de la ATE (este un tub ca pasta de dinti, dar destul de mare - iti ajunge sa faci 100 masini...  ). Cu un lichid de frana de calitate nu vei mai avea treaba cu franele mult timp. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Asa arata vaselina de care zic: 
 
 36.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| 
 | ionut_doc a scris: 
 Da, sunt ce trebuie. pistonasele sunt schimbate si la tine si par a fi de uzina. Desfa-le si vezi daca se pot recupera (sa nu fie pistonasele ruginite si cilindrul la fel). Schimba doar garniturile. Cum ti-am zis, gasesti de Autofrein la orice magazin de piese. Si neaparat unse la remontare. Se gaseste vaselina speciala pentru asa ceva de la ATE (este un tub ca pasta de dinti, dar destul de mare - iti ajunge sa faci 100 masini...
  ). Cu un lichid de frana de calitate nu vei mai avea treaba cu franele mult timp. | 
 
 Multumesc!.... voi tine cont de sfaturile tale
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| 
 | GabrielMF a scris: 
 Vreau sa-i cumpar amortizoare fata si spate noi.
 Ce imi recomandati? si de unde?
 | 
 
 Colegul ionut_doc mi-a recomandat Bilstein si in niciun caz Monroe.
 Mai aveti altii alte recomandari?
 
 Multumesc!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Pe masina ta, la origini, au fost Allinquant dar doar pe ebay mai apar cand si cand si nu sunt chiar ieftine. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| 
 | ionut_doc a scris: 
 Pe masina ta, la origini, au fost Allinquant dar doar pe ebay mai apar cand si cand si nu sunt chiar ieftine.
 | 
 
 Stiu de Allinquant, am vazut si eu....dar cam piperate preturile plus ca se mai adauga si transport catre Romania....de asta ma interesez de ce alternative as gasi pe piata interna  =D
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							vladr
							Membru Activ
							  Din: Vaslui 
							Inregistrat: acum 8 ani 
							Postari: 177
						 |  | 
				
					| felicitari o bijuterie sa ai grija de ea succes la mecanica insa ca un sfat chiar daca a fost revopsita da jos parbrizul si vezi in ce stare e rama parbrizului vorbesc din proprie experienta 
 _______________________________________
 Salvand o masina clasica salvam o particica din trecut
 DACIA 1300 73'
 M461C 74'
 DACIA 1410 SPORT 88'
 FORD TAUNUS MK3 1979'
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| 
 | vladr a scris: 
 felicitari o bijuterie sa ai grija de ea succes la mecanica insa ca un sfat chiar daca a fost revopsita da jos parbrizul si vezi in ce stare e rama parbrizului vorbesc din proprie experienta
 | 
 
 Voi face asta.
 Oricum chederele parbrizului si lunetei le voi schimba cu unele pe care pot monta si inimioara cromata.
 Cand le voi demonta voi verifica si acolo
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| Activitati de weekend: 
 - am curatat conducetele de benzina si rezervorul; dupa ce am curatat complet conductele am observat ca pe anumite zone nu mai au aspectul lucios-argintiu. Sa le vopsesc? si daca da....cu ce mi-ati recomanda?
 - am gasit in rezervor un plutitor de pluta
  ....totusi eu zic ca indica bine nivelul....l-as pastra... - tavita-suport pentru baterie pare sa fie o inventie urata..... trebuie sa caut ceva original....ce model mi-ar trebui? ca nu cunosc acest aspect...
 - am demontat si bastonul franei de mana si din pacate cablu e cam deterioat.... l-as putea repara cumva pe asta? a mai facut cineva astel de remedieri?
 - stiu ca bucsile de pe defazor se gasesc....am tot vazut anunturi...o sa cumpar, dar cele mai mici de pe suportii motorului le mai gasesc pe undeva?
 - si ultima intrebare: pentru ce e clema de sub pompa de frana?
 
 
 Modificat de GabrielMF (acum 7 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bobbyxxx22Membru Senior
 
 Din: ramnicu valcea
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 530
 |  | 
				
					| Buna ziua! Dati-mi voie pentru ca sa va raspund: clema de sub pompa de frana fixa un furtun colector al apei din locasul radiatorului de caldura, suportul bateriei are o forma speciala, specifica anilor 70(recomand montarea unuia original si cautarea unuia din primele modele), cand gasiti bucsi din suportii motor sa ma anuntati si pe mine...cine stie..poate vreodata o sa-mi iau si eu o masina care sa aiba nevoie de inlocuirea lor, conductele de benzina se pot vopsi cu spray argintiu recomand de la innotec...despre cablul de frana de mana...orice se poate repara cu putina binevointa si pricepere... 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bobbyxxx22Membru Senior
 
 Din: ramnicu valcea
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 530
 |  | 
				
					| Am uitat de plutitor.... si sticlele cu vin au dop din pluta....este adevarat ca dupa o cantitate...nu prea mai indica corect nivelul...e alegerea dvs. daca sa consumati sau nu...am vrut sa zic...daca-l inlocuiti sau nu.  
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| 
 | bobbyxxx22 a scris: 
 Buna ziua! Dati-mi voie pentru ca sa va raspund: clema de sub pompa de frana fixa un furtun colector al apei din locasul radiatorului de caldura, suportul bateriei are o forma speciala, specifica anilor 70(recomand montarea unuia original si cautarea unuia din primele modele), cand gasiti bucsi din suportii motor sa ma anuntati si pe mine...cine stie..poate vreodata o sa-mi iau si eu o masina care sa aiba nevoie de inlocuirea lor, conductele de benzina se pot vopsi cu spray argintiu recomand de la innotec...despre cablul de frana de mana...orice se poate repara cu putina binevointa si pricepere...
 | 
 
 
 Sa inteleg ca piesele din poze + cea centrala din spatele bateriei ar fi trebuit sa mai aiba niste furtune prin care sa curga apa...merci....trebuie sa caut
 
 
 28.2KB
 
 Modificat de GabrielMF (acum 7 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| Ma poate ajuta cineva cu un capac de volan cu banutul colorat si intreg? 
 Multumesc!
 
 
 32.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| Nu am mai intrat de ceva vreme aici. 
 Intre timp am montat chedere si inimioare cromate la parbriz si luneta.
 
 Sunt multumit de aspectul lor si sper ca intr-un viitor sa la schimb cu modelul ingust.
 
 Pana atunci cele montate stralucesc!
  
 
 33.9KB
 
 Modificat de GabrielMF (acum 7 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| Am facut rost de un buson de benzina "Jaeger" dar nu am cheia la el. Il pot monta, il rotesc dar la fel de usor iese....  ) 
 Stiu ca e alt model de cheie fata de busoanele PJ sau celelalte romanesti.... ma poate ajuta cineva cu poza cu cheia care-mi trebuie mie? ...poate pot improviza ceva. Sau poate imi poate da cineva o astfel de cheie si as putea s-o modific putin...cat sa incuie/descuie.
 
 Multumesc!
 
 
 40.1KB
 
 Modificat de GabrielMF (acum 7 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  | 
				
					| Ce buson de ulei ar fi trebuit sa aiba din fabrica? La seria 1491 si fabricata in iunie-iulie 1970...
 
 Cand am luat-o il avea pe cel simplu....fara nimic inscriptionat; intre timp am facut rost de cele 2 din imagini
  
 
 64.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							GabrielMFMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 10 ani
 Postari: 86
 |  |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Din cate stiu eu cel din prima poza s-a montat in 70 (Elf). 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							deceneu32Membru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 3591
 |  | 
				
					| Amandoua sunt bune pentru 1970. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  |