CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: sarmaluta2002
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 50 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Dat fiind faptul ca am avut unele mici discutii in contradictoriu referitor la presiunea care trebuie sa fie la intrarea in pistolul de vopsit auto,as vrea sa intreb pe cei care sunt cunoscatori ,cam de presiune ar trebui sa fie in momentul cand vrei sa vopsesti o masina? Eu am zis ca ar trebui sa fie cam 2,5-3 atmosfere,iar raspunsul a fost ca ar trebui sa fie 1,8-1,9,iar la datul cu fuller chiar mai mica. Acum sunt nitel in impas,dat fiind faptul ca imi da oleaca cu virgula. Multumesc
|
|
pus acum 6 ani |
|
daniel93
Membru Senior
Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
|
|
Intre 2 si 3 bar la pistoalele HVLP, si un pic mai mare la cele simple. Eu folosesc maxim 2.5 bar "in sarcina", adica 2.5bar pe regulatorul pistolului, cu aerul deschis. Asta inseamna cam 3 bar cu pistolul inchis. Fuller dau cu un pistol mai simplu, intr-adevar, cu presiune mai mica, 2bar cu pistolul deschis sunt suficienti. Cand folosesti regulator de presiune la intrarea in pistol, deschizi complet reglajul de debit al aerului (ala care de obicei se afla sub maner).
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Daaaaaaaa.
|
|
pus acum 6 ani |
|
daniel93
Membru Senior
Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
|
|
Intre 20% si 30%, la majoritatea vopselelor lucioase (fie ele 1k sau 2k). Multi vopsitori baga mai mult diluant la ultimul strat, pentru luciu. Coaja se face de la reglaj (presiune prea mare), diluare necorespunzatoare (prea putin ori prea tare), sau intaritor prea mult sau nepotrivit. Eu o fac la ochi 20-25, si in functie de temperaturi, si reglez pistolul cat mai 'fin', sa nu curga. Cu duza 1.4 faci de toate. Ce-i drept, putin am vopsit cu vopsea 'plina' (Emaur), dar nu e pretentioasa deloc. Daca o diluezi in normele de pe cutie, si reglezi pistolul cum am scris, mai ai doar de 'potrivit' suprapunerile cum trebuie, la ochi, si iese bine. In cazul in care se vopseste cu 2k, prima data se pune intaritorul, apoi diluantul, se amesteca, se lasa cam 10 minute sa inceapa reactia in cutie/pahar sau pistol, apoi se incepe vopsirea.
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
|
|
pus acum 6 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Exact cum zice si daniel , daca ai pistol HVLP se simte bine intre 2,5 si 3 Bari . Atata ce iti recomand , sa-ti iei un miniregulator cu manometru pe care sa-l montezi chiar la intrarea pistolului.Daca nu e HVLP poti sa-i dai 5 Bari dar tot cu miniregulator local iti recomand ca sa pastreze presiunea constanta. Vascozitatea ... si eu sunt incepator , nu prea am ce sfaturi sa-ti dau decat ca poti tatona pe niste table aiurea pana iti intri in mana. Oricum asta e meserie care se deprinde lucrand , in timp. Bafta !
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 6 ani |
|