CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: anonima2008
| Femeie 19 ani Bacau cauta Barbat 22 - 43 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
In continuare povestea unei Dacii care a intrat la reconditionat. Masina este o Dacia 1310 TLX (sau MLS conform cartii de identitate), varianta de export, fabricata in 1989. In trecut s-a mai lucrat la ea la partea de tinichigerie, s-a mai revopsit de 2 ori, ultima data cu trafaletul... si acum are iarasi nevoie de interventii. Din pacate nu am poze cu ea in starea initiala, asa ca trec direct la subiect. Impreuna cu proprietarul acesteia, @Coco13, prezent si el pe forum, am inceput lucrul. Prima oara am interventit la partea fata unde a fost nevoie de inlociuri masive de piese: ochelarii de faruri, traversa inferioara a radiatorului, semimasca si ceva petece de facut:
Taiere_parte_fata_Dacia_
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Foarte fain lucrat. Bine ca ai decupat fantele de pe masca si gaura pentru manivela.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Omul e fenomen. Jos palaria
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Misu de Cluj a scris:
Foarte fain lucrat. Bine ca ai decupat fantele de pe masca si gaura pentru manivela. |
Da, nu suport sa vad masca schimbata si cu fantele alea nedecupate. Nu inteleg nici de ce nu sunt decupate din fabrica, dar nici de ce nu sunt decupate inainte de sudarea pe masina...
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Gaurile sa inteleg,tot cu spiral de 6 au fost date acolo la ochelarii de faruri?
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Misu de Cluj a scris:
sk100it a scris:
Gaurile sa inteleg,tot cu spiral de 6 au fost date acolo la ochelarii de faruri? |
Cu burghiu de 5 se face, nu de 6.
|
Eu am incercat cu 5,dar nu a fost ok.Deh,recunosc,am doua maini stangi,dar cand am gaurit cu 6,a fost ,sa zicem bine. Acum,nu stiu,poate dupa ce se mai formeaza mana,voi incerca si cu 5
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Depinde mult de zona unde este sudura. La elementele imbinate in mod normal (semiaripi-ochelari de far de ex.) este bun de 6 dar ideal de 7. La elementele de structura (gen lonjeorane-traversa, lonjeroane-stalpi cel mai ok este un burgiu de 8) care taie punctul direct, fara sa mai fi nevoit sa tai cu dalta (sau, ma rog, nu insisti mut sa desprinzi tablele). La sudare, tot asa, mie ideal mi se pare de 6 la elementele sudate in mod normal si de 7 la elementele de structura si un curent sensibil mai mare dat din MIG (de exemplu, la aparatul meu, sudez tabele pe treapta 2 minim, iar punctele pe 2 max sau chiar 3 minim. Asta vezi in functie de aparatul pe care il ai si de cum arata sudura). La final iti iese un punct de sudura mai mare decat gaura in sine.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
sk100it a scris:
Gaurile sa inteleg,tot cu spiral de 6 au fost date acolo la ochelarii de faruri? |
Da, cu burgiu de 6 am gaurit si eu, ca de 7 nu am avut. 6 este cam mic, trebuie sa tai restul cu dalta. De 7 este ideal.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Victor3001
Membru Senior
Din: Medias, jud Sibiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 222
|
|
Superb lucrat, mult peste cam tot ce am vazut si peste nivelul din Romania. O sa iasa o bijuterie!
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Alte bube, peste care deocamdata am trecut (doar am desfacut sa vad ce ma asteapta), ca sunt in zona atat de draga mie (jgheabul de sub parbriz ):
Probleme_jgheab_parbriz_Dacia_
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Am trecut la partea din spate unde am montat o capota de portbagaj noua, cea a masinii fiind modelul cu eleron de tabla, si un petec mic deocamdata:
Reparare_parte_spate_Dacia_
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
In timp ce eu ma delectez cu diverse table, proprietarul masinii curata de zor toate straturile de vopsea, pana la tabla:
48KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Victor3001 a scris:
Superb lucrat, mult peste cam tot ce am vazut si peste nivelul din Romania. O sa iasa o bijuterie! |
Multumesc de aprecieri Victor!
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Iti pot spune cu siguranta ca meseria mea de zi cu zi nu este tinichigiu auto. Nu are nici macar legatura... De lectii de tinichigerie sa stii ca si eu as mai avea nevoie. Nu imi ies nici mie toate perfect asa cum as vrea eu...
|
|
pus acum 6 ani |
|
Nicu_Nix
Membru Senior
Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2622
|
|
ionut_doc a scris:
In timp ce eu ma delectez cu diverse table, proprietarul masinii curata de zor toate straturile de vopsea, pana la tabla: |
Si ăsta e chinez....
_______________________________________ Dacia Sport '87 negru .....and more
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Eheee...mi-a luat ceva timp sa-l conving sa faca asta...Dar nu va regreta la final!
|
|
pus acum 6 ani |
|
iustin.nt
Membru Senior
Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
|
|
ionut_doc a scris:
Misu de Cluj a scris:
Foarte fain lucrat. Bine ca ai decupat fantele de pe masca si gaura pentru manivela. |
Da, nu suport sa vad masca schimbata si cu fantele alea nedecupate. Nu inteleg nici de ce nu sunt decupate din fabrica, dar nici de ce nu sunt decupate inainte de sudarea pe masina... |
1. Comoditate. 2. Mai multa comoditate + lipsa pretentiilor.
In alta ordine de idei, super treaba! Abia astept s-o vad gata.
_______________________________________ Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
sk100it a scris:
ionut_doc a scris:
Iti pot spune cu siguranta ca meseria mea de zi cu zi nu este tinichigiu auto. Nu are nici macar legatura... De lectii de tinichigerie sa stii ca si eu as mai avea nevoie. Nu imi ies nici mie toate perfect asa cum as vrea eu... |
Tocmai asta spusesem. Deh,eu zic ca am flerul format. De obicei,nu se amesteca munca cu pasiunea,caci in conditiile de fata,pasiunea se ucide din fasa. Daca iti place sa conduci nu te faci sofer,daca iti place mecanica nu te faci mecanic,daca iti plac femeile.....nu te faci star porno.In ultima faza,mai pot aparea si babaciuni,verze si moartea pasiunii,hihihihi. |
De...nu stiu ce sa zic...adevarul este undeva la mijloc. Am avut ocazia sa cunosc in viata asta oameni care au imbinat pasiunea cu meseria (nu neaparat in domeniul auto) si se vede diferenta, rau, dar rau de tot! Eu cred ca este maximul care poate fi atins de un om!
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
iustin.nt a scris:
ionut_doc a scris:
Misu de Cluj a scris:
Foarte fain lucrat. Bine ca ai decupat fantele de pe masca si gaura pentru manivela. |
Da, nu suport sa vad masca schimbata si cu fantele alea nedecupate. Nu inteleg nici de ce nu sunt decupate din fabrica, dar nici de ce nu sunt decupate inainte de sudarea pe masina... |
1. Comoditate. 2. Mai multa comoditate + lipsa pretentiilor.
In alta ordine de idei, super treaba! Abia astept s-o vad gata. |
Eu as mai adauga si munca minima=timp putin=profit maxim! In 90% din cazuri asa este. Trait si pe pielea mea, si din experientele altora...
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
classicfan a scris:
sk100it a scris:
Daca iti place sa conduci nu te faci sofer,daca iti place mecanica nu te faci mecanic,daca iti plac femeile.....nu te faci star porno.In ultima faza,mai pot aparea si babaciuni,verze si moartea pasiunii,hihihihi. |
|
Star porno chiar ca merita sa te faci, meserie de viitor, ca se castiga bine, o sa ai bani destui, mult mai ult decat cu reparatul fierului vechi, doar ca din cand in cand te prinde raguseala...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Misu de Cluj a scris:
classicfan a scris:
sk100it a scris:
Daca iti place sa conduci nu te faci sofer,daca iti place mecanica nu te faci mecanic,daca iti plac femeile.....nu te faci star porno.In ultima faza,mai pot aparea si babaciuni,verze si moartea pasiunii,hihihihi. |
|
Star porno chiar ca merita sa te faci, meserie de viitor, ca se castiga bine, o sa ai bani destui, mult mai ult decat cu reparatul fierului vechi, doar ca din cand in cand te prinde raguseala... |
O fi,dar in varianta cand ai de "alergat" femei misto,dar ce te faci ca unii vor filme cu femei grase,murdare,paroase,cu un ochi lipsa ,sau fara dinti. Deh, o molfaie maica intre gingii. Aaaaaoleu,scuze domnule Ionut ca ti-am facut varza topicul cu idioteniile mele,dar ,uite,domnul Misu mi-o dat apa la moara,hihihihi
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Sunteti plecati bine cu pluta si voi! Nu-i problema, nu strica sa mai si glumim.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Adrian Frigo a scris:
Se lucreaza fenomenal,efectiv fenomenal! Fix de asa ceva am si eu nevoie la sutica...dar nu cred sa am bafta de asa ceva...
Stau si ma gandesc,daca se reparau asa daciile si inainte cate mai erau inca pe strazi... |
Eu sunt deschis la provocari. Poate, candva, bagam si sutica ta la resuscitat.
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
ionut_doc a scris:
Sunteti plecati bine cu pluta si voi! Nu-i problema, nu strica sa mai si glumim. |
Dadadada.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si am continuat in spate. O problema des intalnita la Dacie, imbinarea dintrea aripa si tabla de inchidere a podelei portbagajului ruginita bine...Desigur nu a scapat nici aripa nici oala exterioara a rotii. Prima data am taiat o portiune din aripa, sa vad mai bine ce este in interior, apoi, cand am constatat ca e putred totul am dat tot jos:
Rugina_aripa_stanga_spate_Dacia_
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Demontare tabla inchidere aripa-podea portbagaj. Aici este o problema ca nu intra bormasina sa poti debutona sudurile. Am taiat manual cu dalta si apoi, desigur, va trebui reparata portiunea podelei portbagajului care s-a sfasiat in jurul punctelor de sudura:
Demontare_tabla_inchidere_podea_portbagaj_Dacia_
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
GabrielMF
Membru Junior
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 86
|
|
Manopera de nota 10! Spor in continuare!
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1050
|
|
Foarte frumos lucrate piesele, cum ati reusit sa faceti adanciturile ? dalta sau sablon de lemn Ceva?
Aici se vede diferenta si pasiunea ,99,9% din " meseriasi" puneau o table dreapta acolo
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Adanciturile drepte le-am facut cu o "dalta" confectionata ad-hoc dintr-o platbanda sanatoasa. Adanciturile rotunjite le-am facut cu un dorn confectionat dintr-un fost burgiu... ur
Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
codrutul
Membru Senior
Din: Medias
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 354
|
|
Gata, stiu: doc din nikname "ionut_doc" vine de la doctor, sigur la tinichigerie sunteti doctor PERFECT!
_______________________________________ Minim 850 de belele Dacia 1300 - galbin pasopt
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
codrutul a scris:
Gata, stiu: doc din nikname "ionut_doc" vine de la doctor, sigur la tinichigerie sunteti doctor PERFECT! |
In liceu aveam precla Doctorul si provenea de la faptul ca ambii mei parinti au fost medici.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Misu de Cluj a scris:
codrutul a scris:
Gata, stiu: doc din nikname "ionut_doc" vine de la doctor, sigur la tinichigerie sunteti doctor PERFECT! |
Sau de la .doc = document chinezesc in Microsoft Word In orice caz, are ceva legatura cu China, chiar daca el neaga |
Bine, bine...recunosc! In alta viata am fost chinez...
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Bravo domnu'!Felicitari! Pune-l pe Coco sa curete toata smoala din portbagaj.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
A curatat-o deja! Credeai ca scapa? S-a codit el putin, dar i-a placut cum arata fara smoala aia!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Am continuat cu partea dreapta spate, o zona unde a avut iarasi multe probleme: oala exterioara a rotii, tabla de inchidere a oalei interioare, oala rotii de rezerva:
Demontare_oala_roata_rezerva_Dacia_
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Confectionare petec oala exterioara. Initial am vrut sa-l fac dintr-o bucata dar nu am reusit sa-i dau toate curburile necesara asa ca l-am facut separat din 2 bucati:
Reparare_oala_exterioara_spate_Dacia_
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si cu asta tinichigeria la partea din spate a luat sfarsit.
|
|
pus acum 6 ani |
|
AlinVīrgă27
Membru Senior
Inregistrat: acum 6 ani
Postari: 281
|
|
sunteti fenomen, lucrati super frumos....
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Multumesc. Incerc, pe cat posibil, sa nu se vada unde am lucrat.
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
AlinVīrgă27 a scris:
sunteti fenomen, lucrati super frumos.... |
Subscriu.Nu stiu,dar e un vrajitor in ale tablei.Eu nu am mai vazut asa ceva,si vorba aia,am 44de ani,am vazut multe masini reparate,dar.......omul e UNICAT
|
|
pus acum 6 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1050
|
|
foarte frumos lucrat iar topicul este o adevarata inspiratie pt "ucenicii" in devenire
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si, inevitabil, am ajuns si in zona de sub parbriz. Este o zona care nu imi place, dificil de taiat, de sudat, de finisat sudurile aproape imposibil. Starea initiala:
Baie_parbriz_Dacia_
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Un alt dezastru in partea din dreapta a jgheabului de sub parbriz. Si aici a mai fost lucrat in trecut, dar autogenul si-a facut "datoria" muuult mai bine. Au fost afectate jgheabul, tinicheaua de deasupra jgheabului, rama parbrizului, dublura stalpului, semiaripa, intaritura talerului amortizorului si panoul de foc...
Jgheab_Dacia_Partea_dreapta
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Aici m-am oprit pentru moment cu taiatul si sudatul ca mi s-a luat dar am trecut la alinierea restului de table. Usile a trebuit sa le schimb pe toate, cele de pe masina fiind model CN3:
Aliniere_elemente_stanga_Dacia_
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Aliniere partea dreapta. Aici iarasi am dat de o problema: aripa spate a fost schimbata candva si probabil pusa de conex ca nu se potriveste cu linia oblica a usii...nu lipseste decat 1 cm! Trebuie sa vad ce artificiu mai fac si aici ca sa rezolv:
Aliniere_elemente_dreapta_Dacia_
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Artificii pentru reducerea lufturilor si potrivirea elementelor. Desigur, vesnica problema a Daciei cu luftul in V in partea de sus dintre aripa fata si usa. Aripa dreapta fata inca nu este asezata final ca lipseste partea din dublura stalpului unde se fixeaza:
Artificii_reducere_lufturi
Modificat de ionut_doc (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
ionut_doc a scris:
Aliniere partea dreapta. Aici iarasi am dat de o problema: aripa spate a fost schimbata candva si probabil pusa de conex ca nu se potriveste cu linia oblica a usii...nu lipseste decat 1 cm! Trebuie sa vad ce artificiu mai fac si aici ca sa rezolv:
|
Ala arata urat, ori modifici linia aia de pe usa, ca sa se alinieze cu linia de pe aripa, ori pui usi de CN3, care nu au linia aia si atunci nu ai grija alinierii.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 707
|
|
Un nou topic-SCOALA ! Multumesc mult Domnule ionut_doc ,sunteti un specialist deosebit de la care avem ce invata ! Ma bucur ca ne aratati aceste lucruri pe care le realizati cu precizia unui chirurg. Stima !
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 6 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
|
|
Bravo domnule,imi place!Acum stiu unde sa vin cu rabla mea!
Modificat de deceneu32 (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Stimate coleg,daca nu este secret bineinteles,ne poti arata cum se fac profilele curbe? Ceva gen rama parbrizului,care rugineste sub cheder? Un sfat ar fi binevenit. Multumesc cu anticipatie
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Misu de Cluj a scris:
ionut_doc a scris:
Aliniere partea dreapta. Aici iarasi am dat de o problema: aripa spate a fost schimbata candva si probabil pusa de conex ca nu se potriveste cu linia oblica a usii...nu lipseste decat 1 cm! Trebuie sa vad ce artificiu mai fac si aici ca sa rezolv:
|
Ala arata urat, ori modifici linia aia de pe usa, ca sa se alinieze cu linia de pe aripa, ori pui usi de CN3, care nu au linia aia si atunci nu ai grija alinierii. |
Da...arata ca dracu! Total neasteptata problema! Am doua variante: ori decupez aripa si o refac dupa usa, ori sudez o platbanda pe aripa si apoi chit...Inclin spre varianta a 2-a ca e mai usor...dar cam e tiganie...
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Motreanu Sorin a scris:
Un nou topic-SCOALA ! Multumesc mult Domnule ionut_doc ,sunteti un specialist deosebit de la care avem ce invata ! Ma bucur ca ne aratati aceste lucruri pe care le realizati cu precizia unui chirurg. Stima ! |
Multumesc si eu! Ma bucur ca are cineva de invatat de pe urma acestor topicuri!
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
deceneu32 a scris:
Bravo domnule,imi place!Acum stiu unde sa vin cu rabla mea! |
Domn' Prof...ti-am promis o facem! Numai ca probabil ne mutam la tine sa se mai linisteasca putin vecinii mei...
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
sk100it a scris:
Misu de Cluj a scris:
Motreanu Sorin a scris:
Un nou topic-SCOALA ! Multumesc mult Domnule ionut_doc ,sunteti un specialist deosebit de la care avem ce invata ! Ma bucur ca ne aratati aceste lucruri pe care le realizati cu precizia unui chirurg. Stima ! |
Are multe rabdare! Omul e un Chinez batran camuflat Eu nu as avea asa rabdare nici daca as lua un kilogram de Xanax sau Rudotel. |
Mai baga un Plegomazin,un Dormicum ceva . Omul este un artist,se vede clar,iar daca mi-ar spune ca a cochetat cu muzica sau actoria,atunci acestea ar fi de la sine intelese. M-am uitat inclusiv la grinzile acoperisului garajului.Si alea sunt puse la milimetru. Clar,artist pana in maduva oaselor |
Cu muzica...imi place sa ascult, cam o data pe an cand mai am timp, in special disco anii 80...Am si ureche muzicala dar vocea cu siguranta alunga totii cainii din cartier! . Actorie...no way dude! Nici cu vorbitul nu stau foarte bine...daca ma intrebi, raspund daca nu, tac...nu am nici o problema... Garajul este facut si el cu mana mea, de la zero...dar piesa de rezistenta facuta de mine de la zero este foisorul! Imi plac toate bricolajele dar stau foarte, foarte rau cu timpul. Incerc sa ma impart la toate dar nu iese mereu...
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
sk100it a scris:
Stimate coleg,daca nu este secret bineinteles,ne poti arata cum se fac profilele curbe? Ceva gen rama parbrizului,care rugineste sub cheder? Un sfat ar fi binevenit. Multumesc cu anticipatie |
Mda...am si problema asta la Dacia din topic...inca nu stiu cum o sa fac, dar postez pasii pe care ii fac pana ies la liman...
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
ionut_doc a scris:
sk100it a scris:
Stimate coleg,daca nu este secret bineinteles,ne poti arata cum se fac profilele curbe? Ceva gen rama parbrizului,care rugineste sub cheder? Un sfat ar fi binevenit. Multumesc cu anticipatie |
Mda...am si problema asta la Dacia din topic...inca nu stiu cum o sa fac, dar postez pasii pe care ii fac pana ies la liman... |
Eu pe alea complexe, curbate si tot felul de forme, incerc sa le fac intai din carton, dintr-o bucata sau din mai multe bucati, daca nu iasa dintr-una singura. Apoi dupa ce o fac din carton, o fac din tabla, un ciocan si o bucata de sina de cale ferata, apoi da-i pana ia forma dorita.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
ionut_doc a scris:
Misu de Cluj a scris:
ionut_doc a scris:
Aliniere partea dreapta. Aici iarasi am dat de o problema: aripa spate a fost schimbata candva si probabil pusa de conex ca nu se potriveste cu linia oblica a usii...nu lipseste decat 1 cm! Trebuie sa vad ce artificiu mai fac si aici ca sa rezolv:
|
Ala arata urat, ori modifici linia aia de pe usa, ca sa se alinieze cu linia de pe aripa, ori pui usi de CN3, care nu au linia aia si atunci nu ai grija alinierii. |
Da...arata ca dracu! Total neasteptata problema! Am doua variante: ori decupez aripa si o refac dupa usa, ori sudez o platbanda pe aripa si apoi chit...Inclin spre varianta a 2-a ca e mai usor...dar cam e tiganie... |
Te complici inutil! Eu is expert in carpeli din astea si iti explic cum o poti rezolva in mod elegant! Nu trebuie decupata nici aripa si nici sa sudezi platbanda. Iei fibra de sticla si rasina epoxidica Den Braven de la Dedeman. Apoi te apuci de taiat bucati de fibra de 1 cm asa de forma care lipseste se acolo. Apoi iei rasina si le pui strat cu strat, pana obtii inaltimea dorita. Apoi ultimul strat de fibra o faci mai lata sa faca priza cu restul aripii. Apoi slefuit frumos, chituit, va arata ca de fabrica. Cu fibra de sticla faci minuni! si nici nu crapa, daca o faci cum trebuie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Defapt, unde e problema de aliniere? in poza aceasta? sincer, nici nu se observa... Daca nu ziceati.... E important ca linia centrala a usii si a aripii sa fie aliniate, normal, dar chestia asta... Daca lasati, va fi interesant, masina va avea o mica particularitate. La cāta munca importanta faceti, chestia asta poate o sa va pasuiasca proprietarul. Decāt chit, mai bine lasati asa.
E o poveste despre primele Renault 8, la care, la acoperis, le lipsea o banda de cātiva cm de tabla, pana in punctul in care venea luneta. si, din fabrica, au improvizat o tabla care se vede daca te uiti atent. Aceste R8 au devenit cele mai celebre
Sper pt dvs ca sinteti platit la zi lucratoare, si nu global. Eu cand am avut mesteri pt Dacia mea, ii plateam la zi, pt ca am considerat ca nu ei sint responsabili de cāt de deteriorata e masina si de surprizele care apar pe parcurs. Spor la munca!
35.6KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Da, acolo este problema de aliniere. Si se vede urat rau...Cumva o voi rezolva, asa nu pot sa o las.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
|
pus acum 6 ani |
|