CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: ionela24 pe Simpatie.ro
| Femeie 24 ani Prahova cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
trainz
Membru Senior
Din: Dumbrava si Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 407
|
|
Ma tot bate gandul sa imi iau o masina si nu ma pot hotari intre Renault 4 sau VW Broasca. Renault 4 are motorizare mai mica si aici ma refer la cm cubi. Care e diferenta intre cele doua masini ?
_______________________________________ Jedem das Seine.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Is total diferite. Broasca e cu motor in spate, iar R4 cu motorul in fata. Depinde ce vrei. La broasca gasesti orice piesa in orice cantitate, dar piesele is scumpe. Un kit de ambreiaj de exemplu este in jur de 900 lei. La R4 piese sunt dar mai greu de gasit, dar is mai ieftine. R4 GTL de 1108 cmc are motorul ca la Dacia 1100. Is masini total diferite, cu comportament total diferit. Nu prea pot fi comparate intre ele. Centimetri cubi nu conteaza, ca daca o faci istorica, oricum va fi scutita de taxe si impozite. Sfatul meu sa iei la inceput un R4 si o Broasca. Apoi extinzi colectia cu un Fiat 500 si un Citroen 2cv. Apoi la sfarsit cumperi si un Austin Mini. Eventual si un Trabant P50. Si cireasa de pe tort, un Lastun, daca tot esti din Banat!
Pentru inceput, de incalzire, iti vor ajunge 7 bucati, apoi dupa 4-5 ani treci la colectionat camioane SR. Doar inceputul e greu, pana treci de 5 bucati, dupa aia totul merge ca pe banda rulanta.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 6 ani |
|
trainz
Membru Senior
Din: Dumbrava si Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 407
|
|
Misu de Cluj a scris:
Is total diferite. Broasca e cu motor in spate, iar R4 cu motorul in fata. Depinde ce vrei. La broasca gasesti orice piesa in orice cantitate, dar piesele is scumpe. Un kit de ambreiaj de exemplu este in jur de 900 lei. La R4 piese sunt dar mai greu de gasit, dar is mai ieftine. R4 GTL de 1108 cmc are motorul ca la Dacia 1100. Is masini total diferite, cu comportament total diferit. Nu prea pot fi comparate intre ele. Centimetri cubi nu conteaza, ca daca o faci istorica, oricum va fi scutita de taxe si impozite. Sfatul meu sa iei la inceput un R4 si o Broasca. Apoi extinzi colectia cu un Fiat 500 si un Citroen 2cv. Apoi la sfarsit cumperi si un Austin Mini. Eventual si un Trabant P50. Si cireasa de pe tort, un Lastun, daca tot esti din Banat!
Pentru inceput, de incalzire, iti vor ajunge 7 bucati, apoi dupa 4-5 ani treci la colectionat camioane SR. Doar inceputul e greu, pana treci de 5 bucati, dupa aia totul merge ca pe banda rulanta. |
Daca asa sta situatia in sensul ca broasca are motor in spate atunci prefer o Dacia 1100. Dar va trebui sa caut un R4 din prima serie din alea cu motor sub 1000 cmc pt care am si documentatia de la Florin cars.
_______________________________________ Jedem das Seine.
|
|
pus acum 6 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
|
|
Renault!
|
|
pus acum 6 ani |
|