CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ionela24 pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Prahova
cauta Barbat
25 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / VW Broasca vs Renault 4 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
trainz
Membru Senior

Din: Dumbrava si Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 407
Ma tot bate gandul sa imi iau o masina si nu ma pot hotari intre Renault 4 sau VW Broasca.
Renault 4 are motorizare mai mica si aici ma refer la cm cubi.
Care e diferenta intre cele doua masini ?


_______________________________________
Jedem das Seine.

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Is total diferite.
Broasca e cu motor in spate, iar R4 cu motorul in fata.
Depinde ce vrei.
La broasca gasesti orice piesa in orice cantitate, dar piesele is scumpe.
Un kit de ambreiaj de exemplu este in jur de 900 lei.
La R4 piese sunt dar mai greu de gasit, dar is mai ieftine.
R4 GTL de 1108 cmc are motorul ca la Dacia 1100.
Is masini total diferite, cu comportament total diferit.
Nu prea pot fi comparate intre ele.
Centimetri cubi nu conteaza, ca daca o faci istorica, oricum va fi scutita de taxe si impozite.
Sfatul meu sa iei la inceput un R4 si o Broasca.
Apoi extinzi colectia cu un Fiat 500 si un Citroen 2cv.
Apoi la sfarsit cumperi si un Austin Mini.
Eventual si un Trabant P50.
Si cireasa de pe tort, un Lastun, daca tot esti din Banat!

Pentru inceput, de incalzire, iti vor ajunge 7 bucati, apoi dupa 4-5 ani treci la colectionat camioane SR.
Doar inceputul e greu, pana treci de 5 bucati, dupa aia totul merge ca pe banda rulanta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
trainz
Membru Senior

Din: Dumbrava si Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 407

Misu de Cluj a scris:

Is total diferite.
Broasca e cu motor in spate, iar R4 cu motorul in fata.
Depinde ce vrei.
La broasca gasesti orice piesa in orice cantitate, dar piesele is scumpe.
Un kit de ambreiaj de exemplu este in jur de 900 lei.
La R4 piese sunt dar mai greu de gasit, dar is mai ieftine.
R4 GTL de 1108 cmc are motorul ca la Dacia 1100.
Is masini total diferite, cu comportament total diferit.
Nu prea pot fi comparate intre ele.
Centimetri cubi nu conteaza, ca daca o faci istorica, oricum va fi scutita de taxe si impozite.
Sfatul meu sa iei la inceput un R4 si o Broasca.
Apoi extinzi colectia cu un Fiat 500 si un Citroen 2cv.
Apoi la sfarsit cumperi si un Austin Mini.
Eventual si un Trabant P50.
Si cireasa de pe tort, un Lastun, daca tot esti din Banat!

Pentru inceput, de incalzire, iti vor ajunge 7 bucati, apoi dupa 4-5 ani treci la colectionat camioane SR.
Doar inceputul e greu, pana treci de 5 bucati, dupa aia totul merge ca pe banda rulanta.

Daca asa sta situatia in sensul ca broasca are motor in spate atunci prefer o Dacia 1100.
Dar va trebui sa caut un R4 din prima serie din alea cu motor sub 1000 cmc pt care am si documentatia de la Florin cars.



_______________________________________
Jedem das Seine.

pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
Renault!

pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la