CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: crazygirl
| Femeie 22 ani Buzau cauta Barbat 26 - 80 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
Cum se remonteaza rezervorul de benzina la Aro 10 cu sasiu lat ? Din cauza tampoanelor (15) nu se mai incadreaza in gaura sasiului si nu-l pot strange cum trebuie cu chingile (13). Am incercat si inclinat si dintr-o parte, nu vrea deloc, parca s-a ''umflat'' rezervorul. Multumesc de ajutor.
45.2KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
In continuare nu reusesc sa remontez rezervorul. Cred ca tampoanele s-au montat fara caroserie pusa pe sasiu, caci nu poti face nimic, nici nu ai cum forta cu vreun levier, nu-ti permite forma rezervorului si lonjeroanele stanga-dreapta. Marginea rezervorului trebuie sa vina in spatele urechilor unde se prind chingile de ancorare, altfel nu mai e stabil rezervorul. Foarte tampita treaba, am vorbit de unul singur prin garaj, pun si o poza pentru a se intelege mai bine problema.
51.7KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
Sa deslusesc misterul remontarii. Dupa lupte crancene ce au durat 3 weekenduri, am repus rezervorul la pozitie facand montajul fara tampoane si fixandu-l temporar cu cele 2 chingi. Dupa care am glisat rezervorul dreapta-stanga, odata pentru a-l conecta la cele 2 furtune de umplere dar si pentru a ma folosi de marginea rotunjita a acestuia pentru strecura tampoanele de cauciuc, in prealabil am dat cu vaselina pe traversa spate si pe rezervor pentru a usura impingerea tamponului. Greu spre foarte greu, dar a mers. Daca nu ai canal de lucru, te tarasti pe sub masina iar pozitia de lucru nu e prea fericita. Glisarea rezervorului se face cu un cric bagat intre arcul spate si rezervor, pe rezervor am pus o bucata de scandura sa nu-l deformez. Initial, cu acelasi cric am fortat putin si traversa spate pentru a mari spatiul rezervorului. Recomand si demontarea rotilor spate pentru a mari suprafata de lucru.
|
|
pus acum 6 ani |
|