CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angy_2 Profile
Femeie
21 ani
Constanta
cauta Barbat
21 - 63 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Remontare rezervor benzina Aro 10 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Cum se remonteaza rezervorul de benzina la Aro 10 cu sasiu lat ?
Din cauza tampoanelor (15) nu se mai incadreaza in gaura sasiului si nu-l pot strange cum trebuie cu chingile (13).
Am incercat si inclinat si dintr-o parte, nu vrea deloc, parca s-a ''umflat'' rezervorul.
Multumesc de ajutor.

remontare rezervor benzina aro cum remonteaza rezervorul benzina aro sasiu lat din cauza (15) mai

45.2KB


pus acum 5 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
In continuare nu reusesc sa remontez rezervorul.
Cred ca tampoanele s-au montat fara caroserie pusa pe sasiu, caci nu poti face nimic, nici nu ai cum forta cu vreun levier, nu-ti permite forma rezervorului si lonjeroanele stanga-dreapta.
Marginea rezervorului trebuie sa vina in spatele urechilor unde se prind chingile de ancorare, altfel nu mai e stabil rezervorul.
Foarte tampita treaba, am vorbit de unul singur prin garaj, pun si o poza pentru a se intelege mai bine problema.

remontare rezervor benzina aro continuare reusesc remontez tampoanele s-au montat fara caroserie

51.7KB


pus acum 5 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Sa deslusesc misterul remontarii.
Dupa lupte crancene ce au durat 3 weekenduri, am repus rezervorul la pozitie facand montajul fara tampoane si fixandu-l temporar cu cele 2 chingi.
Dupa care am glisat rezervorul dreapta-stanga, odata pentru a-l conecta la cele 2 furtune de umplere dar si pentru a ma folosi de marginea rotunjita a acestuia pentru strecura tampoanele de cauciuc, in prealabil am dat cu vaselina pe traversa spate si pe rezervor pentru a usura impingerea tamponului.
Greu spre foarte greu, dar a mers.
Daca nu ai canal de lucru, te tarasti pe sub masina iar pozitia de lucru nu e prea fericita.
Glisarea rezervorului se face cu un cric bagat intre arcul spate si rezervor, pe rezervor am pus o bucata de scandura sa nu-l deformez.
Initial, cu acelasi cric am fortat putin si traversa spate pentru a mari spatiul rezervorului.
Recomand si demontarea rotilor spate pentru a mari suprafata de lucru.


pus acum 5 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la