pui de drac
Membru nou
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 38
|
|
Hello,
Intereseaza pe cineva un W124 pe jumatate terminat de reconditionat?
Masina personala, acte pe numele meu, RCA si ITP evident expirate.
Caroseria se afla in stare buna spre foarte buna, vopsea originala peste tot, are mici indoituri, zgarieturi, trebuie sters ici colo o spatula de chit (max 0,5 kg pentru toata caroseria) si vopsita. Nu a avut accidente, doar uzura timpului, asa cum am luat-o de la fostul proprietar prin 2011 daca imi amintesc bine.
Masina a fost demontata personal pana la ultimul surub si curatat si montat la loc, schimbat ce a fost nevoie de schimbat sau nu se afla in stare optima.Nu s-a urmarit nici o imbunatatire estetica ci tehnica. Nu m-am apucat de vopsit frumos brate, tobe sau mai stiu eu ce care sa arate bine la ochi.
Interiorul a fost imbracat in piele ecologica, scaunele fata schimbate cu altele cu suport lateral mult mai bun. Motorul este de 2.0 D simplu, 75 de cai putere, cel original din actele masinii din '88. A fost desfacut de mine personal, toate suruburile erau stranse la cuplu din fabrica, toate garniturile erau originale din fabrica, toate codurile care le-am gasit pe piese fiind cele originale dinainte de '90.
S-a efectuat un "refresh"al motorului: Segmenti, cuzineti, tacheti (2 din cei vechi bateau), set complet de garnituri, termostat, diuze injectoare (+ taratul injectoarelor incat unul era aproape blocat si batea inainte). Diuzele au fost Bosch, cuzinetii Kolbenschmidt, segmentii Goetze, garnituri si simeringuri Elring, prezoane chiulasa noi, masurat toate piesele, sunt in cote STANDARD, bujii incandescente, etc etc etc. Pot spune cu mana pe inima ca motorul este ca nou, as dori sa ii durez inca 1 milion de Km insa nu stiu ce incredere sa mai am nici in cele mai bune branduri de piese de aftermarket. Inainte de renovare, motorul mergea foarte bine, pornea si la -25 de grade, chiar daca 1 din bujii era partial arsa. Singurele probleme erau dupa cum am scris: 1 injector care batea, aproape blocat, si 2 tacheti care incepeau sa se dezamorseze si sa bata in primii 500m. Fum d eulei nu scotea, doar ceva fum de motorina la prima cheie.
Singura piesa care lipseste de pe motor este pompa de vacuum. De-altfel era si singura piesa la care s-a umblat in motor, existand clar urme ca s-a umblat de fostii proprietari. In rest, neatins, nu am gasit desfacut nicaieri. O pompa buna noua ajunge la cca 1100 Ron daca nu-mi amintesc prost.
Motorul este pus pe masina, cutia de viteze e la locul ei (cutie in 5 trepte, original a avut 4 trepte, cred ca o mai am, grupul spate a fost schimbat, am luat-o cu grup de 2,5D si abia se taraia. Am cautat mai bine de jumatate de an prin dezmembrari grup si cutie si caseta de directie in stare impecabila. Toate aveau uzura si jocuri) Rulment cardan nou, cuplaje elastice schimbate, etc etc.
Puntea fata este in stare foarte buna, desi majoritatea pieselor sunt originale. Doar amortizorul de la directie inlocuit si atat. Puntea spate are nevoie de un set complet de bucse, sunt cam moi pentru gusturile mele. Nu bateau, dar nici mult nu mai aveau la viata acum 2 ani.. dar cu timpul cred ca au imbatranit. Discuri si placute sunt noi, 0 km pe masina, ATE si Textar, furtune de frane la fel, cilindru ambreiaj, rulment de presiune la fel. Rezervorul scos, curatat, spalat, pus la loc, abia asteapta sa fie umplut. Trapa a fost data jos, mecanismul era stricat, a fost schimbata cu una din dezmembrari cu mecanismele bune, gresata complet, montat totul la loc. Parbrizul a fost inlocuit cu unul nou, stopurile spate sunt noi, negru+rosu ca la modelele facelift. Multe plastice din interior au fost cautate si inlocuite fiind zgariate, crapate, etc. Am cautat suficiente nopti si zile si telefoane pentru te miri ce bucatica sau balama sau mai stiu eu ce.
Trebuie verificata instalatia electrica sub capota si verificat ca toate butoanele, functiile, becurile functioneaza,montat furtune, etc si porneste. Personal nu ma pricep la electrica dar pare a fi simpla, fiind diesel sunt o mana de fire care merg la motor, nu are calculator, etc. Cele care duc la faruri si la claxon, semnalizatoare, pompa de stropit parbrizul sunt la locul lor, mufate. Ar ramane alternatorul si demarorul de revizuit pentru linistea sufleteasca in miez de noapte, bucse, carbuni si ce o mai fi nevoie nou, desi functionau fara probleme inainte.
Necesita o bara fata (cea originala era crapata) ca toata caroseria sa poata fi vopsita si pusa la loc.
Poze pot face, masina sta in garaj acoperit si venitlat, cu pavele pe jos de cca 2 ani de cand am montat motorul la loc, nu am mai avut timp sa ma ocup de ea, si nici nu cred ca mai apuc, am ajuns deja la 3 masini si nu mai pot sa le duc pe toate. As fi renuntat la una din celelalte 2 doar daca acest w124 era break. Fiind in garaj in curtea alor mei au inceput sa ma si preseze sa le eliberez locul.
Pretul la care m-am gandit este de 800 de euro putin negociabili. Doar suma asta am bagat-o in motor.Nu mai vorbesc de restul de piese ca ajung la dublul sumei, nu are sens, sunt suficiente masini intregi pe OLX, mai bune mai rele, dupa gustul fiecaruia.
Este sincer pacat de ea, mai necesita un sut in fund si ajunge o masina in stare foarte buna si sanatoasa cu niste investitii decente dpdv bani si munca.
Daca exista interes, voi face poze la cerere, alte amanunte mai detaliate pot oferi cu cea mai mare placere aici pe forum. Nu am nimic de ascuns, sper doar sa mai tin minte ce am pus pe ea si sa nu ma lase amintirile.
Multumesc pentru interes. Astept represalii
Modificat de pui de drac (acum 6 ani)
|
|