CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: kelly77 din Bucuresti
 | Femeie 19 ani Bucuresti cauta Barbat 26 - 52 ani |
|
ardeleanu
Membru Junior
 Din: Choisy le Roi
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 72
|
|
Solex 5000 -1972, proprietatea sotiei, inmatriculat ca vehicul de colectie
44.1KB
Modificat de ardeleanu (acum 6 ani)
|
|
pus acum 6 ani |
|
ardeleanu
Membru Junior
 Din: Choisy le Roi
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 72
|
|
|
pus acum 6 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
|
|
ardeleanu a scris:
Atestat FFVE |
Asta e atestatul istoric francez?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 6 ani |
|
ardeleanu
Membru Junior
 Din: Choisy le Roi
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 72
|
|
Nu, acesta este un certificat eliberat de FFVE care iti permite sa inmatriculezi vehiculul respectiv in categoria "Vehicul de colectie". Avantajele sunt multe: poti inmatricula un vehicul vechi la care nu ai nici un act (cazul Solex-ului), ITP la 5 ani in loc de 2 ani (mult mai indulgent controlul tehnic), asigurari mai ieftine, scutiri de taxe pentru camioane si, marele avantaj recent, pentru care s-a mobilizat puternic federatia, dreptul de a circula in zone si perioade in care este interzisa circulatia vehiculelor, asa zise vechi si poluante (singura solutie pentru a putea circula in viitor cu masini de epoca). Dezavantaje: nu poti face modificari la vehicul sau utiliza in scopuri comerciale etc, sigur cu anumite exceptii sau derogari date de federatie.
Atestatul istoric al unui vehicul de colectie, in Franta, se numeste Carte de identitate FIVA si este valabil 10 ani sau pana la schimbarea proprietarului.
Nu este usor de obtinut, trebuie trecut prin fata unei comisii exigente (nu merge cu spaga si cu pile :nono .
43.2KB
|
|
pus acum 6 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
ardeleanu a scris:
Nu, acesta este un certificat eliberat de FFVE |
Chiar voiam să întreb ce motive ar fi pentru a-l atesta. Dar văd că sunt destule, cel mai valabil părându-mi posibilitatea de a-l înmatricula în lipsa actelor.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ardeleanu
Membru Junior
 Din: Choisy le Roi
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 72
|
|
Legislatia referitoare la inmatricularea vehiculelor in Franta s-a schimbat si acum trebuie ca toate "bicicletele" cu motor, vechi de cand lumea, sa fie inmatriculate. Problema este ca marea majoritate nu au nici un document, factura de vanzare etc. Deci, singura solutie ca sa circuli legal 100% cu ele, este acest certificat eliberat de FFVE, care iti permite sa ceri inmatricularea.
Am facut acelasi lucru si pentru remorca, pe care am cumparat-o, evident, fara acte de inmatriculare sau proprietate.
|
|
pus acum 6 ani |
|
ardeleanu
Membru Junior
 Din: Choisy le Roi
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 72
|
|
Ne pregatim de plimbare 
89.8KB
|
|
pus acum 1 an |
|
ardeleanu
Membru Junior
 Din: Choisy le Roi
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 72
|
|
Hai neamule sa vezi ce n-ai mai vazut... ITP la bicicleta Cum la guvernanti le arde buza dupa bani, au introdus ITP obligatoriu pana si la Solex-uri si altele de genul bicicleta cu motor. L-am intrebat pe cel ce face ITP-ul la astfel de vehicule, cum face controlul (se stie ca Solex-ul nu avea frane bune de nou etc). Raspunsul a fost "fac control vizual". Pret ITP Solex intre 30 si 80 de euro in functie de firma. Vive la Republique, vive la France!
84.9KB
|
|
pus acum 2 luni |
|