CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
pirsinga din Suceava
Femeie
25 ani
Suceava
cauta Barbat
25 - 38 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / motor Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
nicu55
Membru Senior

Din: Bucuresti [Cernica-IF]
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 837
detin un audi 80 b2 cu motor 1,6d.Am facut chiulasa la service in Buc.cu renume,aceia fiindu-mi si prieteni.au schimbat toate piesele di chiulasa,iar ce au scos mi leau dat in punga.....de fapt nu am nici cel mai mic dubiu la ei .Daca m-am aflat la acest capitol am bagat si un set de segmenti pentru ca nu necesita altceva de facut.(nu am bagat doar segmenti din economie  dar nu era necesar de facut altceva ...alezaj,,,,,s.a.m.d.)Timp de circa 4 luni motorul a mers perfect,chiar inainte cu circa 2-3 zile sa se lase frigul,a  inceput sa porneasca greu.Cam la a 3a cheie lunga de circa10 secunde . Mentionez ca am verificat bujiile incandescente pe fiecare-n parte,si toate sint bune.M-am gindit sa nu scape presiunea din pompa inapoi in rezervor,si de aceea am pus chiar 2 supape unisens pe tur iar la pornire aceleasi simptome.Mentionez faptul ca asta se intimpla dupa o perioada de stationare de peste6,7,8,9,10  ore .pina in 3,4,5 ore nu-i problema.porneste bine.Pe tur am una din supape din cauciucsi pot verifica inainte de pornire daca are presiune este dinaceea ovala de cauciuc,si cind o string in mina este tare ,,,,,,deci este in presiune.In timpul mersului este totul normal....trage bine,merge rotund....Atunci cind porneste greu,are simptome de lipsa de carburant (motorina) caporneste in 3 pistoane,tin acceleratia la fund circa 4,5 secunde da sa o ia in 4 pistoane iar o ia in 3 si a doua oara tinind piciorul la fund o ia definitiv in 4 pistoane.Simptomele sint de parca ar prinde aer pe instalatie,sau ar fi 1 sau 2 bujii nasoale ....dar am facut atitea verificari de m-i sa urit.           VA PUTETI DA CU PAREREA INTR-UN MOD CIT MAI CERT.....????????     Sa nu-mi spuneti sa cumpar alt motor.....   Multumesc frumos colegi.  

pus acum 5 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Capul hidraulic de la pompa de injecție are uzura exagerat de mare.

pus acum 5 ani
   
nicu55
Membru Senior

Din: Bucuresti [Cernica-IF]
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 837
deci in primavara .....pina atunci ar mai merge banuiesc.Sa traiasca dn. NICU.

pus acum 5 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Pina la primavara, pune la un plin de motorina 0,5 - 1l de ulei de amestec. si vezi ce se intimpla - eu suspectez un blocaj mechanic de regulator in pompa.

pus acum 5 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la