CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Roxxy22 Profile
| Femeie 25 ani Cluj cauta Barbat 25 - 48 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Pe scurt,cand accelerez,farurile se aprind sensibil mai tare,iar cand motorul sta la ralanti,intensitatea acestora scade semnificativ.Masurand cu voltmetrul,la relanti arata 12,1V,iar la accelerare se duce la 13,2,deci incarcare slaba,caci ar trebui sa fie intre 13,8-14,4. Am inlocuit releul electronic cu un altul si face la fel. Am inlocuit alternatorul cu un altul si idem face la fel. Sub nici o forma nu vrea sa incarce peste 13,2. Este vorba de Skoda 120 a subsemnatului. Am intrat intr-un impas,caci nu stiu ce sa mai fac.Este absolut enervant intensitatea farurilor,cat si restul consumatorilor,gen aeroterma,stergatoare,etc. Un sfat ar fi binevenit si va multumesc
|
|
pus acum 5 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Vezi si legaturile de masa intre motor si caroserie!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Multumesc de idee. Asta recunosc ca nu mi-a dat prin cap sa verific.
|
|
pus acum 5 ani |
|
vas_adam2000
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
La plasticul din dotare aceleasi simptome am avut. Luat altul din dezmembrari. La fel. Am avut cateva diode puscate.
Modificat de vas_adam2000 (acum 5 ani)
|
|
pus acum 5 ani |
|
kalyyyyyy
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 60
|
|
In interiorul alternatorului pot fi uzati atat carbunii cat si colectorul, ambele piese avand efectul descris de tine cand datorita uzurii contactul dintre cele doua nu este ideal. Eu le-am inlocuit pe amandoua, impreuna cu rulmentii si am luat piesele de la un magazin din complexul Ghica - Belstarter.
|
|
pus acum 5 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Am gasit defectul,sau defectele. Cum a zis domnu Misu,legatura de masa era oxidata,iar releul de incarcare electronic era si el defect. M-am pacalit cu un alt releu electronic si ala defect,dar cand am pus o gioarsa de releu mecanic gasit prin garaj,alternatorul incarca 14,3 volti ,iar intensitatea farurilor este constanta. Multumesc de sfaturi
|
|
pus acum 5 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
sk100it a scris:
Am gasit defectul,sau defectele. Cum a zis domnu Misu,legatura de masa era oxidata,iar releul de incarcare electronic era si el defect. M-am pacalit cu un alt releu electronic si ala defect,dar cand am pus o gioarsa de releu mecanic gasit prin garaj,alternatorul incarca 14,3 volti ,iar intensitatea farurilor este constanta. Multumesc de sfaturi |
Nu uita ca motorul si cutia sunt montate pe tampoane din cauciuc. Legatura de masa intre motor si caroserie este foarte importanta.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|