CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Dulci-k 22 ani
Femeie
22 ani
Giurgiu
cauta Barbat
22 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Releu sau alternator defect,sau altceva? Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Pe scurt,cand accelerez,farurile se aprind sensibil mai tare,iar cand motorul sta la ralanti,intensitatea acestora scade semnificativ.Masurand cu voltmetrul,la relanti arata 12,1V,iar la accelerare se duce la 13,2,deci incarcare slaba,caci ar trebui sa fie intre 13,8-14,4.
Am inlocuit releul electronic cu un altul si face la fel.
Am inlocuit alternatorul cu un altul si idem face la fel.
Sub nici o forma nu vrea sa incarce peste 13,2.
Este vorba de Skoda 120 a subsemnatului.
Am intrat intr-un impas,caci nu stiu ce sa mai fac.Este absolut enervant intensitatea farurilor,cat si restul consumatorilor,gen aeroterma,stergatoare,etc.
Un sfat ar fi binevenit si va multumesc    


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194
Vezi si legaturile de masa intre motor si caroserie!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Multumesc de idee.
Asta recunosc ca nu mi-a dat prin cap sa verific.


pus acum 5 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 826
La plasticul din dotare aceleasi simptome am avut. Luat altul din dezmembrari. La fel. Am avut cateva diode puscate.

Modificat de vas_adam2000 (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
kalyyyyyy
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 60
In interiorul alternatorului pot fi uzati atat carbunii cat si colectorul, ambele piese avand efectul descris de tine cand datorita uzurii contactul dintre cele doua nu este ideal. Eu le-am inlocuit pe amandoua, impreuna cu rulmentii si am luat piesele de la un magazin din complexul Ghica - Belstarter.

pus acum 5 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Am gasit defectul,sau defectele.
Cum a zis domnu Misu,legatura de masa era oxidata,iar releul de incarcare electronic era si el defect.
M-am pacalit cu un alt releu electronic si ala defect,dar cand am pus o gioarsa de releu mecanic gasit prin garaj,alternatorul incarca 14,3 volti ,iar intensitatea farurilor este constanta.
Multumesc de sfaturi


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48194

sk100it a scris:

Am gasit defectul,sau defectele.
Cum a zis domnu Misu,legatura de masa era oxidata,iar releul de incarcare electronic era si el defect.
M-am pacalit cu un alt releu electronic si ala defect,dar cand am pus o gioarsa de releu mecanic gasit prin garaj,alternatorul incarca 14,3 volti ,iar intensitatea farurilor este constanta.
Multumesc de sfaturi

Nu uita ca motorul si cutia  sunt montate pe tampoane din cauciuc. Legatura de masa intre motor si caroserie este foarte importanta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la