CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: marymari pe Simpatie.ro
| Femeie 24 ani Bacau cauta Barbat 24 - 53 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
|
|
Este un subiect important zic eu.Desi s-a dezbatut intens pe AutoRetro,zic ca ar fi bine si aici pentru ca sunt multi care inca nu stiu de problema. Asadar,este vorba de noua benzina cu norma E 10 care contine mai mult etanol in compozitie,mai exact 8% fata de precedentul E 5 cu 4,5%.Din unele date gasite pe net,se pare ca etanolul intr-o anume concentratie mananca zamacul si aluminiul,materiale din care sunt facute si carburatoarele si pompele noastre de benzina.De asemenea,etanolul fiind higroscopic atrage apa fapt ce duce la accelerarea procesului de oxidare si ruginire a rezervoarelor care sunt cu predilectie facute din tabla.Sa nu mai vorbim de faptul ca acesta si ataca furtunurile de cauciuc,situatie destul de periculoasa,cred ca este evident de ce... Baiul mare este acela ca unele piese din gama de mai sus se gasesc greu sau deloc,sau si cand se gasesc,la preturi astronomice.
In urma unei postari cu poze clare am ajuns la concluzia ca problema e cat se poate de reala!
Astfel,ce e de facut in situatia aceasta?Ca de stat si de distilat in butoaie nu e o solutie.Nu mai vorbim de cazurile in care facem deplasari mai lungi...
Iata ce pateste Carfilul mioritic de la etanol.
56.6KB
Modificat de Adrian Frigo (acum 5 ani)
|
|
pus acum 5 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
|
|
|
pus acum 5 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
|
|
|
pus acum 5 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
|
|
|
pus acum 5 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
|
|
|
pus acum 5 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Raspunsul e pe Facebook. N-au nimic . Atata agitatie pentru nimc ...
|
|
pus acum 5 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
gherghin nicolae a scris:
Raspunsul e pe Facebook. N-au nimic . Atata agitatie pentru nimc ... |
Corect!
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 5 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
Din ce vad eu in poze, carburatorul are ceva depuneri si nicidecum nu e corodat, cine stie ce mizerii or fi trecut pe acolo.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 5 ani |
|
Adrian Frigo
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
|
|
|
pus acum 5 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Si totusi e un subiect mort din fasha... Sau nu ai citit tot pe facebook ? E simplu . Vrei sa te dai cu masina, te dai . Nu vrei, stai si plangi pe forumuri, ce bine era in perioada interbelica sau in perioada lui Ceaska ...deh benzina era benzina sau cine stie ce idiotenii... Si aici ca si acolo (pe facebook ) suntem cam aceiasi. Cu mici diferente, aici mai sunt si cativa copii . Aia ce sa scrie ? Ca n-au bani de benzina, ca au mai vazut o masina suprema Dacia ...sau ce ? Continuarea de aici cam care ar trebui sa fie ? Ne apucam sa foram si sa cautam petrol ? Apoi il rafinam si il vindem ? Putem face ceva ? Atunci ? Trecem pe GPL care nu-i agreeat ? Electrice ? De aia zic...cam degeaba topicul asta si aici dar si acolo.
|
|
pus acum 5 ani |
|