CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Sophya pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 54 ani |
|
Autor |
Mesaj |
Pagini: 1 2 3 4 5 6 |
|
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
[! Este vorba de RODAE CLUB 12 CS, deci nu este OLTENA! Sub sigla RODAE s-au facut extrenm de putine exemplare, in vara-toamna anului 1994, dupa care a inceput asamblarea modelelor Coreene.
Misi da-mi voie sa te contrazic, Rodae s-a facut dupa noiembrie 94 dupa semnarea cu Daewoo, De fapt au fost denumite asa masinile facute din ianuarie pina in septembrie 95, cind s-a oprit productia de Oltcit pt retehnologizarea liniei in vederea producerii lui Cielo, cu promisiunea ca la 4 Cielo o sa iasa si un Oltcit. Inutil sa spun ca promisiunea facuta partii romine nu a fost respectata, pindindu-se intrarea in concediu medical pt o operatie a directorului de pe vremea aceea, ca un sugator dre ureche al coreenilor, cu functie destul de inalta, sa semneze in locul lui certificatul de deces al oltcitului, dezafectarea liniei de productie si montaj
|
|
pus acum 15 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
N-am stiut nici eu de treaba asta,mersi pt info Oldmann!In orice caz mi se pare TRIST!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Oldman a scris:
[! Este vorba de RODAE CLUB 12 CS, deci nu este OLTENA! Sub sigla RODAE s-au facut extrenm de putine exemplare, in vara-toamna anului 1994, dupa care a inceput asamblarea modelelor Coreene.
Misi da-mi voie sa te contrazic, Rodae s-a facut dupa noiembrie 94 dupa semnarea cu Daewoo, De fapt au fost denumite asa masinile facute din ianuarie pina in septembrie 95, cind s-a oprit productia de Oltcit pt retehnologizarea liniei in vederea producerii lui Cielo, cu promisiunea ca la 4 Cielo o sa iasa si un Oltcit. Inutil sa spun ca promisiunea facuta partii romine nu a fost respectata, pindindu-se intrarea in concediu medical pt o operatie a directorului de pe vremea aceea, ca un sugator dre ureche al coreenilor, cu functie destul de inalta, sa semneze in locul lui certificatul de deces al oltcitului, dezafectarea liniei de productie si montaj |
Da, probabil. La noi nu prea exista date concrete, numai presupuneri. Coreenii aveau interesul lor sa-si vanda propriile produse si sa elimine pe cele autohtone. Dar pe la urma ce s-a ales din Darwoo ... si-au meritat soarta!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
ASA e MISI !!!!Dar peste tot e la fel:Vin si cumpárá fabricile si infrastructura,o modernizeazá si eliminá prousele autohtone sá le vándá pe a lor!De fapt ei cumpárá piata!Asta le trebuie! aici in Ungaria existau 19 fabrici de zahár pe vremea socialismului,care produceau zahár de buná calitate in special pt export:..ultima cea de la Kaba de lingá frontiera cu Ro a fost demolatá in vara asta pt cá a fost luatá la bani márunti de un concern german....care produce zahár.In locul fabricii acum se construies apartamente de locuit in pustá!!!!Piata cát de cát a rámas,dar concurenta e anihilatá.
|
|
pus acum 15 ani |
|
George
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
|
|
Misi, Oltcitul CS din poze poate fi inca salvat pentru ca se mai gasesc aripi spate noi de club si modificate putin le poti pune pe CS.Ar fi pacat sa dispara si acesta. O sa pun cateva poze cu Oltcit CS si Special.
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
George a scris:
Misi, Oltcitul CS din poze poate fi inca salvat pentru ca se mai gasesc aripi spate noi de club si modificate putin le poti pune pe CS.Ar fi pacat sa dispara si acesta. O sa pun cateva poze cu Oltcit CS si Special. |
Pai, orice se poate face, doar ca la asta, ar trebui schimbat ... aproape tot, ca nu vad, macar un singur element intact si neruginit.
Categoric, ar merita salvata ... doar ca trebuie sa ai un psihic puternic, sa te apuci de asta
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
alex-mun
Membru Senior
Din: Constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1929
|
|
Misi , in curand si DACIILE noastre 1300 or sa ramana doar amintiri frumoase . Ma uit si prin Remat, nu mai apar frate, s-au cam terminat Si cel mai trist este faptul ca au plecat la remat masini deosebit de ingrijite fara pic de rugina . Asta e ....pacat de sufletul lor...
Modificat de alex-mun (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|
George
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
George
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
George
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
|
|
Un motor de Special
49.3KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
florin11bv
Membru Senior
Din: Bucuresti/Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 235
|
|
Venind vorba despre maşini pe cale de dispariţie: fiind acum cîteva luni cu treburi la Institutul Medico-Legal din Bucureşti, am văzut pe partea cu crematoriul mai multe autosalvări TV 12, scoase din circuit dar destul de complete, unele dintre ele mai aveau inclusiv capacele alea cromate pentru roţi - faine rău de tot după mine.
|
|
pus acum 14 ani |
|
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
George a scris:
Un motor de Special |
Ása-i motorul 2 CV-ului exact ca la special.Nu degeaba a fost mai putin fiabilá masina deoarece cei 34 de cai sint cam putitni ptr caroseria asta grea!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
|
|
George a scris:
Un motor de Special |
vopsit din pacate de un orb cu bidinea ...
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
-Toma Caragiu... Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
rxrclan a scris:
George a scris:
Un motor de Special |
vopsit din pacate de un orb cu bidinea ... |
Chiar ma uitam si eu .. groaznic, cand trebuie curatat asa ceva!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
George
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
|
|
Un CS
56.4KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
maior
Membru Activ
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 120
|
|
Din pacate nici la poza aceasta nu am gasit alt loc.
41.9KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
maior a scris:
Din pacate nici la poza aceasta nu am gasit alt loc. |
Este bine si aici, dar exista un topic dedicat istoriei Aro
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Motreanu Sorin
Membru Senior
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
|
|
Tractorul Utos:
_______________________________________ Dacia 1310-1980 Aro 10.4 - 1990 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982 Mobra 50 S
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
si primul papuc diesel fabricat si omologat in Romania an 1999 derivat dintr-unul de 1557cmc benzina la rar-voluntari cand isi schimba proprietarul; de unde o fi aparut ca avea 3786km la bord.tipla era...
34.3KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
poze2
36KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
poze3
37KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
poze4
29.4KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
poze5
34.5KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
poze6
34.8KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
poze7
41.3KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
poze
37.7KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
poze
34.4KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
Ii lipsea oblonul spate care era de sticla securizata neagra oglinda si care era dupa scaunele spate si avea un motoras de stergator luneta pe el cu brat, dar al naibii telefon a cedat.omul era bucuros de achizitia facuta si de abia astepta sa-l duca la cimp sa are cu el si sa care floarea soarelui....criminalul demontase luneta ca nu vedea bine in spate si intentiona da demonteze suprastructura originala sa-i faca obloane de lemn.trista soarta acestui prototip...avea diferentiale autoblocante fata spate si interaxial haldex care oricum nu-l ajuta pe necunoscator sa care laptele in varf de munte...trista soarta
35.5KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
In 1987 a aparut o serie limitata de Dacia Sport de culoare alba, cu faruri de Oltcit si spoilere si jenti tot albe in culoarea masinii. In Cluj erau doar vreo 3 astfel de exemplare. Ultima data am vazut la Apahida un astfel de model, era in stare jalnica si omul vroia s-o dea la fier vechi. Oare a supravietuit vreun exemplar din seria asta?
41KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
adi
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 165
|
|
Prin 2004-2005 mai era una in Dambul Rotund intr-o curte,zacea pe pamant de ani de zile.Masina era originala,avea inca faruri de oltcit si ochelarii specifici.Tin minte ca ma miram ca are scrumiere pt pasagerii din spate,ceea ce la sportive eu nu am mai vazut(poate au fost montate ulterior).Apoi, dupa un timp a disparut si am cautat-o la fier vechi/remat dar in zadar.......
30.5KB
Modificat de adi (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|
Sechi
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1912
|
|
Un site pe care am gasit multe poze vechi, in care sunt masini romanesti, de toate felurile:
_______________________________________ Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
|
|
pus acum 14 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
Sechi
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1912
|
|
Gasite pe NET:
48.1KB
_______________________________________ Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
|
|
pus acum 14 ani |
|
Sechi
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1912
|
|
2:
33.4KB
_______________________________________ Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
|
|
pus acum 14 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
jalnic este faptul ca din ce a fost nimic nu mai este.si trebuie sa le multumim celor care au facut revolutia.in 1989 romanii si-au votat moartea si disparitia ca natiune. nu mai avem decit amintiri si sa ne minunam de dacia logan decapotabila si loganul de 1.2 pentru pensionari de 5600euro.
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 14 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
Nu vreau sa va amagesc, dar sunt aproape sigur ca in Jebel jud Timis, mai exista un TV 20, intr-o stare foarte proasta, undeva unde se observa greu...l-am vazut cand am fost la Timisoara,..acum doua luni. Este ruginit complet, cu table in loc de geamuri, promit ca daca voi merge pe acolo nu ezit sa fac poze!!
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 14 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
Dacia Extase,Student si 1320 extase
26.6KB
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 14 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
Adrian_pt a scris:
Din nou o bestie foarte rara: 1307 cu fata CN. Modelul a fost introdus in 1994, an de tranzitie intre CN1 si CN2, deoarece modelul este super-rar. |
Modelul asta e rar? Am vazut cateva pe aici...dar nu le-am fotografiat, credeam ca nu sunt rare ..
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 13 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
|
|
bogdann2001 a scris:
Dacia Extase,Student si 1320 extase |
Asta are toate elementele de nissan primera cel putin asa pare.
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 13 ani |
|
Alex
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
|
|
Misi ai zis ca daca gasesc un Special fain il cumperi . No uite aici! vetean.ro la sectiunea vanzari.pagina 3
Modificat de Alex (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
George
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
|
|
Sa se vada mai bine E superb, daca aveam bani il cumparam.
Modificat de George (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
utos
Membru Senior
Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
|
|
florin11bv a scris:
Venind vorba despre maşini pe cale de dispariţie: fiind acum cîteva luni cu treburi la Institutul Medico-Legal din Bucureşti, am văzut pe partea cu crematoriul mai multe autosalvări TV 12, scoase din circuit dar destul de complete, unele dintre ele mai aveau inclusiv capacele alea cromate pentru roţi - faine rău de tot după mine. |
Daca alea le-o scos din uz, mai au altele pe care le mai folosesc sau tot ce a fost TV a fost casat si bineinteles si-au luat de astea straine, mai moderne?
Modificat de utos (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
Nu stiti, se mai folosesc ambulanta marca TV la noi in tara? Dacia se foloseste la noi, e una singura la Spitalul Judetean si una la Clinica de Transfuzie Sanguina (sau ceva de genu). Nu exista o evidenta cu acest lucru? Dar o evidenta cu existenta TV-urilor la armata? Mai ales TV 41?
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 13 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
Am gasit pe forum o dacie in moneasa langa un hotel .Eu cred ca este 1307 cu fata CN uitati pozele
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 13 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
Luate de pe net
22.5KB
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 13 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
2
21KB
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Alex
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
|
|
bogdann2001 a scris:
Luate de pe net |
Foarte interesanta culoarea la tapiterie,dar foarte faine si pozele.
|
|
pus acum 13 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
Prototipurile de la diferite masini romanesti
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 13 ani |
|
mishu
Membru Senior
Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 367
|
|
Misu de Cluj a scris:
Oltcit Special 650, care la exterior nu prea diferea de Oltcit Club, dar avea motor de 650 cmc cu aprindere electronica integrala. Se poate recunoaste dupa inscriptia Special pe spate si dupa bordul, care nu are turometru. |
eu am un "Special" de fapt a fost club si l-am trnsformat in Special " acum 10 ani,l-am si omologat la RAR,da nu mai merg cu el de mult,insa desi vopseaua care era impecabila ,s-a matuit,el e intr-o stare excelenta,cutie NOUA si motor max 50 000 km,cu exceptie carburator,ca n-am gasit .
|
|
pus acum 13 ani |
|
Werner
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
|
|
Cabrioletul era realizat de Franco Sbarro din Elvetia, din câte stiu. Masina a fost facuta înca pe vremea lui Ceausescu si era sa intre în fabricatia de serie. Oltcitul cu 4 usi era realizat de Uzina craioveana, din câte stiu a fost prezentata la TIB 1988, sau 1989.
|
|
pus acum 13 ani |
|
Alex
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
|
|
mishu a scris:
Misu de Cluj a scris:
Oltcit Special 650, care la exterior nu prea diferea de Oltcit Club, dar avea motor de 650 cmc cu aprindere electronica integrala. Se poate recunoaste dupa inscriptia Special pe spate si dupa bordul, care nu are turometru. |
eu am un "Special" de fapt a fost club si l-am trnsformat in Special " acum 10 ani,l-am si omologat la RAR,da nu mai merg cu el de mult,insa desi vopseaua care era impecabila ,s-a matuit,el e intr-o stare excelenta,cutie NOUA si motor max 50 000 km,cu exceptie carburator,ca n-am gasit . |
Vreau poze! Este cumva de vanzare ca Misi vrea sa cumpere una. =D
|
|
pus acum 13 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
|
|
Dacia Denem anglia,interesant
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 13 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Werner a scris:
Cabrioletul era realizat de Franco Sbarro din Elvetia, din câte stiu. Masina a fost facuta înca pe vremea lui Ceausescu si era sa intre în fabricatia de serie. Oltcitul cu 4 usi era realizat de Uzina craioveana, din câte stiu a fost prezentata la TIB 1988, sau 1989. |
Werner, cabrioletele, ca erau 2, au fost facute ,,pe genunchi'' la serviciul Studii din vechea uzina Oltcit, cu vreo 3-4 ani inainte de revolutie, pt Ceausescu, si nu aveau niciun studiu de rezistenta, necum vreo intaritura specifica masinilor cabrio, cind mergeai pe asfalt ziceai ca se rup de la mijloc, asa de tare flexau, dupa 90 pe cel complet si integral Franta la mecanica, l-a cumparat copilul unuia din noii dealeri Daewoo din Bucuresti, care datorita lipsei oricarei documentatii si calculatii, nu a putut sa-l inmatriculeze niciodata, indiferent cita spaga si interventii a invirtit pe la RAR Craiova si Bucuresti, actualmente nu mai stiu nimic de niciuna. In alta ordine de idei a mai fost un prototip, o camioneta mai lunga cu vreo 50-60 cm la bena, care, inmatriculata tot cu interventii la RAR ca una normala, a muncit la o firma de constructii pina prin 2005
|
|
pus acum 13 ani |
|
Werner
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
|
|
Hmmm, versiunea ta mi se pare credibila, cu toate ca, tin minte ca într-o revista "Autoturism" (eram abonat pâna în 1988), am citit chestia cu Sbarro. Pacat oricum ca au disparut, se mai putea face ceva din ele.
|
|
pus acum 13 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Chestia cu Sbarro era un studiu n-a fost realizata niciodata. Este perfect adevarat ce spune Oldman, ultima a stat expusa cativa ani in magazinul IDMS de pe Kogalniceanu pana cand a fost luata.
|
|
pus acum 13 ani |
|
savo_stelyca
Membru Senior
Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488
|
|
Am citit topicul acesta si am vazut care sunt masinile considerate disparute!Pot sa va spun ca la mine in sat exista un exemplar DACIA ESTAFETTE.Il cunosc pe proprietar,am vorbit cu el,nu o mai foloseste si ar fi dispus sa o vanda!Daca intereseaza pe cineva pot merge sa aflu detalii!
|
|
pus acum 13 ani |
|
autom
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
|
|
Interesanta treaba. Fa-i poze, vb cu omul. Pune-le aici. Poate isi gaseste un proprietar. Este varianta cu geamuri sau fara?
_______________________________________ "...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
savo_stelyca a scris:
Am citit topicul acesta si am vazut care sunt masinile considerate disparute!Pot sa va spun ca la mine in sat exista un exemplar DACIA ESTAFETTE.Il cunosc pe proprietar,am vorbit cu el,nu o mai foloseste si ar fi dispus sa o vanda!Daca intereseaza pe cineva pot merge sa aflu detalii! |
Dacia sau Renault? Varianta Dacia a existat doar in varianta duba, fara geamuri laterale. PS. nu putea sa fie satul tau undeva pe o raza de 100 km in jurul clujului ...tocmai las Giurgiu, undeva la peste 500 km de aici
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
savo_stelyca a scris:
Am citit topicul acesta si am vazut care sunt masinile considerate disparute!Pot sa va spun ca la mine in sat exista un exemplar DACIA ESTAFETTE.Il cunosc pe proprietar,am vorbit cu el,nu o mai foloseste si ar fi dispus sa o vanda!Daca intereseaza pe cineva pot merge sa aflu detalii! |
Afla daca poti ca e de interes. Multumesc
|
|
pus acum 13 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Un pavilion apicol.Din ce?
74.1KB
|
|
pus acum 13 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 13 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
Aia e la noi in tara? Unde e mai exact?
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 13 ani |
|
badlion
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 399
|
|
inca o dacia liberta (locatie Bucuresti, undeva in spate la piata rosetti)
52.4KB
Modificat de badlion (acum 13 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
badlion a scris:
inca o dacia liberta (locatie Bucuresti, undeva in spate la piata rosetti) |
Asta nu-i Liberta! Este Dacia 1320, fabricat intre 1987-1990. Liberta 1325 e aia cu spatele mai scurt, facut intre 1991-1996! Asta este 1320 cu fundul lung si cu stopuri de 1310! Doar 2000 de bucati s-o facut din 1320! Liberta 1325 s-o facut mai multe. Are usile schimbate, ca 1320 avea clante din alea patratoase! Din ce in ce mai rare masinile astea si riscul e foarte mare sa dispara complet, si fara urma, ca aveau tabla extrem de proasta, care se ruginea foarte repede! Si nici Dacia Sport, nu prea mai vad, ca au disparut aproape complet!
Asa este 1320 (1987-1990) Si asa este 1325 Liberta (1991-1996)
Ar fi frumos, daca cineva curajos, ar salva cateva exemplare, dar sincer cand lucrii cu Daciile astea facute in anii '90 iti piere tot cheful din cauza calitatii dezastruoase!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
daca vreti sa va simtiti bine uitati-va la filmele din seria BD cu Toma Caragiu din anii 70 si acolo va veti simti bine de tot vazind chiar masini romanesti in floarea vietii lor si care acum nici la remat nu mai sunt. acum am regasit papucul prototip de care am mai discutat prin vrancea la pretul de 2500euro dar nu am banii astia.
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 13 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
nicu rares a scris:
daca vreti sa va simtiti bine uitati-va la filmele din seria BD cu Toma Caragiu din anii 70 si acolo va veti simti bine de tot vazind chiar masini romanesti in floarea vietii lor si care acum nici la remat nu mai sunt. acum am regasit papucul prototip de care am mai discutat prin vrancea la pretul de 2500euro dar nu am banii astia. |
Ce prototip?Pune niste poze cu el.
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 13 ani |
|
edyson
Membru Activ
Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
|
|
doua din cele "disparute" inca erau in iasi acu cca cativa ani ,pacat ca n-am stiut atunci ce valoare au...dacia estefale era abandonata intr-un cartier vecin,iar dacia aia cu oblonu in linie franta am si condus-o ! firas!estefalu a disparut acuma...dar de dacie ma pot interesa....apartinea unei scoli de meserii....am avut 2 de alea 1304 crd cu 4 usi si lada la bloc...offf acu are dulap...marcca golan... ps: la voi au disparut de tot daciile?am vazut cel putin 10 1300 vechi in cca 30 de min prin oras...intradevar n-am vazut 1300 break...da papucuri inca se gasesc...
2500 e?n-o fi cumva singura dacie decapotabila facuta vreodata ?era facuta dintr-un papuc transformat in cabrio daca nu gresesc....era facuta pt ceausescu.....unicat
Modificat de edyson (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
edyson a scris:
2500 e?n-o fi cumva singura dacie decapotabila facuta vreodata ?era facuta dintr-un papuc transformat in cabrio daca nu gresesc....era facuta pt ceausescu.....unicat |
Eventual, pentru fantoma lui Ceausescu. Din cate stiu masina aia s-o facut prin anii '90, iar Ceausescu a fost impuscat in 1989!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
wob
Membru Senior
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Nu are nimeni o poza cu masina ala ...mioritica. Nu am mai auzit de asa ceva, in productie de stat, ca cele de mici mestesugari la usa cortului nu ne intereseaza.
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 13 ani |
|
edyson
Membru Activ
Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
|
|
cred ca asta e sper sa nu scap vreun porumbel... =D
35.3KB
Modificat de edyson (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
edyson
Membru Activ
Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
|
|
sper sa reusesc sa pun poza...nu pot edita sau nu stiu eu cum...
34.6KB
|
|
pus acum 13 ani |
|
edyson
Membru Activ
Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
|
|
si a treia poza...arata wow pt o dracie....!!!
31.9KB
Modificat de edyson (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
Werner
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
|
|
Asta e cu "zâmbetul lui Iliescu", nu poate fi pentru Ceausescu! Si cu triple de Oltcit pe spate, niciodata. Mai bine stateau stopurile de la Papuc.
|
|
pus acum 13 ani |
|
edyson
Membru Activ
Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
|
|
eu v-am zis doar ce stiam eu...uneori informatiile nu-s 100% precise...imi cer scuze pt asta ...stiu sigur ca cei din Uzina pitesti s-au opus intrarii in productie a conceptului de maii sus(nu cunosc motivatia)...stiu ca exista multe dacii taiate cu flexu ca sa fie cabrio,dar asta a fost singura facuta oficial...cu acte in regula...stiu ca cerea 3000 e pe ea ca sunasem si eu sa intreb cat e halatu...
PS:pt Misu: Liberta e mai mica ,deoarece ceausescu obisnuia sa masoare totul,cu cotul (nu e gluma!) si a decis cand i s-a prezentat masina ca e prea lung spatele(e risipa de material),atunci designeri au aplicat metoda lu boc ca sa-l multumeasca pe cel mai iubit fiu al natiunii noastre,si asa s-a nascut dacia 1325 Liberta,si se explica lotu mic de 1320...
Am gasit o referire la Estefale care cred ca v-ar interesa...nu pot accesa atasamentu nu am cont va dau linkul
Modificat de edyson (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
edyson a scris:
PS:pt Misu: Liberta e mai mica ,deoarece ceausescu obisnuia sa masoare totul,cu cotul (nu e gluma!) si a decis cand i s-a prezentat masina ca e prea lung spatele(e risipa de material),atunci designeri au aplicat metoda lu boc ca sa-l multumeasca pe cel mai iubit fiu al natiunii noastre,si asa s-a nascut dacia 1325 Liberta,si se explica lotu mic de 1320...
|
Povesti pescarsti! Liberta a aparut, ca o varianta "facelift" in 1991, cu doi ani dupa moartea lui Ceausescu! Ceausescu nu a vazut niciodata Liberta! Motivatia adevarata era ca 1320 se facea in paralel cu Breakul si nu era mare diferenta intre ele, si lumea cumpara Breakul si 1320 nu prea se vindea, de aia s-o hotarat sa se scurteze 1320-ul ca sa se incadreze in categoria compacta unde erau masini mai scurte (R5, Vw Golf, Fiat Tipo etc.).
P.S. Nu tot posta date false, neadevarate! Daca nu stii adevarata isorie a masinilor, atunci macar nu vorbi prostii, ca va rade lumea de tine!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
edyson
Membru Activ
Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
|
|
povesti pescaresti partea a doua!
Ceausescu si Dacia
Fabrica de autoturisme de la Pitesti era nevoita pe vremea aceea sa “produca de toate”, de la piese de schimb, pina la autoturismul finit. “In 1981, este lansat modelul coupe Dacia Sport. Chiar daca a fost un esec din punct de vedere economic, producindu-se doar 5.000 de exemplare, acesta trebuie privit ca o incercare de a demonstra autoritatilor de atunci ca se poate crea ceva nou si pe piata romaneasca”, declara Constantin Stroe. “La sfirsitul anilor `80, cercetatorii de la Dacia primesc ca tema pe linie de partid sa elaboreze modele noi de Dacia. Astfel, apar Dacia 1320 bicorp si Dacia 1325 Liberta (in total aproximativ 6.400 de exemplare)”, povesteste vicepresedintele Dacia. “Imi amintesc ca spatele taiat de la ultimele doua modele a fost creatia lui Nicolae Ceausescu, pentru ca pe atunci el era cel care hotara ce se produce si ce nu. Si cind i-am prezentat in forma initiala Dacia 1320, s-a uitat, a masurat din cot si a schitat citeva gesturi: “Mai taie de aici si de acolo”. Asta insemna ca i-a placut modelul si ca puteam incepe productia in serie”, declara Constantin Stroe. Cu doi ani inainte de evenimentele din decembrie 1989, conducerea PCR trimitea o tema cercetatorilor pitesteni: sa puna la punct o masina “100a romaneasca”. “In industria automobilistica este practic imposibil sa realizezi un model fara sa incerci sa utilizezi descoperiri tehnice sau reusite automobilistice din planul productiei de autoturisme. Asta ni se cerea atunci... Cu toate astea, datorita cercetatorilor nostri, am reusit sa elaboram Dacia Nova, care avea sa apara abia in 1995”, continua fostul director al Dacia. Dacia nu a avut niciodata concurenta pe plan intern. “Atita timp cit Dacia a vindut in jur de 2.460.000 de masini, iar Uzina de la Craiova sub 350.000 de Olcituri, nu putem vorbi decit de o concurenta stimulativa”, incheie acesta.
linkul e aici....Declaratia lu Constantin Stroe Director Automobile Dacia
numai bine!
cui nu-i convine ce am scris eu, dati delete. e simplu...
Modificat de edyson (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Deci a zis ca mai taie de ici de colo! Liberta, oricum a aparut la doi ani de la moartea lui Ceausescu, deci nu avea cum sa fie de fata, chiar si in faza de prototip!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Dacia Sport
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
Misu de Cluj a scris:
Deci a zis ca mai taie de ici de colo! Liberta, oricum a aparut la doi ani de la moartea lui Ceausescu, deci nu avea cum sa fie de fata, chiar si in faza de prototip! |
Ba este f posibil, Misi. Ceausescu a apucat sa vada CN . Liberta, era un fapt o masina CN revizuita.
|
|
pus acum 13 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
Misu de Cluj a scris:
Dacia Sport |
poza noaptea!
19.5KB
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 13 ani |
|
edyson
Membru Activ
Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
|
|
astazi am vazut 1300 break,da nu am putut opri sa o admir ca m-a luat garcea la rost.....zilele viitoare,pun si poze.....sunt pe cale sa achizitionez o sportiva...poza cu sportu ala noaptea,e reala,ma refer recenta???n-am vazut niciodata una din aia pe strada...stiti vreuna cu bare de alea si faruri de oltcit?numai bine!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
edyson a scris:
...sunt pe cale sa achizitionez o sportiva...poza cu sportu ala noaptea,e reala,ma refer recenta???n-am vazut niciodata una din aia pe strada...stiti vreuna cu bare de alea si faruri de oltcit?numai bine! |
Ala e editie speciala din 1987, lansat pe 23 august 1987. Erau vreo doua exemplare din astea prin Cluj, una era a unui profesor universitar de la UBB, alta era a sefului de post din Apahida. Prima a disparut, a doua a ajuns la remat.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|
bogdann2001
Membru Senior
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
|
|
edyson a scris:
.poza cu sportu ala noaptea,e reala,ma refer recenta??? |
Nu !Am facut-o in microsoft photo editor. poza orig e asta.
62.6KB
_______________________________________ Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Adrian_pt
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
|
|
1325 a fost prezentat la TIB 89, dupa revolutie a fost numit Liberta. Tot la TIB 89 a fost prezentat Oltcit cu patru usi si un Lastun lungit.
Mare surpriza, 1302 camioneta nu e extincta, sunt cel putin 3 exemplare, toate in stare proasta totusi.
_______________________________________ Volga M24 1973 - 1-VN-610 SAAB 90 1985 - B963WRJ
|
|
pus acum 13 ani |
|
om_bland
Membru Senior
Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
|
|
La fel de rare si pe cale de disparitie din pacate ... sunt si daciile 1310 cu 2 rezervoare, unul dintre ele fiind montat in partea stanga langa aripa spate . Foarte rare deabi astazi am mai vazut una crem dar nu intr-o stare buna.
|
|
pus acum 13 ani |
|
iulian'71
Membru Activ
Din: Tecuci/Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 112
|
|
Al doilea rezevor cu capacitatea de 60l era amplasat intre suportii amortizoarelor spate, alimentarea facandu-se prin gura celui de al doilea rezervor . La R12 Gordini gura de alimentare era pe aripa stanga spate. A fost si un lot in 1985 albastru 68 si crem 425 cu doar rezervorul din portbagaj, cu un capac in locul rezervorului de pa fundul acestuia. Dintre ele o parte din ele au ajuns la MApN (albastru 68 era culoarea celor pentru armata).
6.3KB
Modificat de iulian'71 (acum 13 ani)
_______________________________________ Grabestete incet ca tot acolo ajungi.
|
|
pus acum 13 ani |
|
badlion
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 399
|
|
Un articol interesant, daca nu-si are locul in acest topic rog moderatorii sa-l mute
Este vorba de masini romanesti/dacia in acest caz modificate in Republica Democrata Germania
_______________________________________
|
|
pus acum 13 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
badlion a scris:
Un articol interesant, daca nu-si are locul in acest topic rog moderatorii sa-l mute
Este vorba de masini romanesti/dacia in acest caz modificate in Republica Democrata Germania |
Mie chiar imi plac !
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 13 ani |
|
norbertke
Membru Senior
Din: Targu Secuiesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 230
|
|
Sunt foarte multe masini care sunt disparute si eu eu anul trecut am vandut dacia 1301 si acuma asa impare rau pt ca am vandut imi vine sa plang
|
|
pus acum 12 ani |
|
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
|
|
Acu pe cale de disparitie is masinile romanesti : TV , Carpatina, Oltcit, Dacia Sport, Dacia 1320/1325, camioanele SR, camioane Roman/DAC ...chiar si ARO.
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
|
|
pus acum 12 ani |
|
aditzu
Membru Senior
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 554
|
|
dacia 1300,cea rosie parca avea stopuri de golf 1 sau 2
|
|
pus acum 12 ani |
|
autom
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
|
|
Cabrioletul are stopuri de Aro
_______________________________________ "...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"
|
|
pus acum 12 ani |
|
sabytuning
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 174
|
|
daca cabrioletul are stopuri de aro, atunci stopurile de aro de unde provin??? gici ghicitoarea mea
Modificat de sabytuning (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
badlion
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 399
|
|
Oltcit?
_______________________________________
|
|
pus acum 12 ani |
|
sabytuning
Membru Activ
Din: timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 174
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
Gumball2
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 9
|
|
Unde mai este un exemplar de Dacia Star in tara?
13.1KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
sebid
Membru nou
Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 20
|
|
Referitor la Dacia 1302,exista una care este in curs de restaurare: , la minutul 18:40
|
|
pus acum 12 ani |
|
nicu rares
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1116
|
|
repun pozele la Papucul Prototip
34.4KB
_______________________________________ fanul masinilor de caracter si nabadaioase
|
|
pus acum 11 ani |
|