CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
bruneta_ta_us
Femeie
25 ani
Giurgiu
cauta Barbat
25 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / File de istorie / Masini Romanesti disparute sau pe cale de disparitie! Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 6
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
[!
Este vorba de RODAE CLUB 12 CS, deci nu este OLTENA!
Sub sigla RODAE s-au facut extrenm de putine exemplare, in vara-toamna anului 1994, dupa care a inceput asamblarea modelelor Coreene.



Misi da-mi voie sa te contrazic, Rodae s-a facut dupa noiembrie 94 dupa semnarea cu Daewoo, De fapt au fost denumite asa masinile facute din ianuarie pina in septembrie 95, cind s-a oprit productia de Oltcit pt retehnologizarea liniei in vederea producerii lui Cielo, cu promisiunea ca la 4 Cielo o sa iasa si un Oltcit. Inutil sa spun ca promisiunea facuta partii romine nu a fost respectata, pindindu-se intrarea in concediu medical pt o operatie a directorului de pe vremea aceea, ca un sugator dre ureche al coreenilor, cu functie destul de inalta, sa semneze in locul lui certificatul de deces al oltcitului, dezafectarea liniei de productie si montaj


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
N-am stiut nici eu de treaba asta,mersi pt info Oldmann!In orice caz mi se pare TRIST!    

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153

Oldman a scris:

[!
Este vorba de RODAE CLUB 12 CS, deci nu este OLTENA!
Sub sigla RODAE s-au facut extrenm de putine exemplare, in vara-toamna anului 1994, dupa care a inceput asamblarea modelelor Coreene.



Misi da-mi voie sa te contrazic, Rodae s-a facut dupa noiembrie 94 dupa semnarea cu Daewoo, De fapt au fost denumite asa masinile facute din ianuarie pina in septembrie 95, cind s-a oprit productia de Oltcit pt retehnologizarea liniei in vederea producerii lui Cielo, cu promisiunea ca la 4 Cielo o sa iasa si un Oltcit. Inutil sa spun ca promisiunea facuta partii romine nu a fost respectata, pindindu-se intrarea in concediu medical pt o operatie a directorului de pe vremea aceea, ca un sugator dre ureche al coreenilor, cu functie destul de inalta, sa semneze in locul lui certificatul de deces al oltcitului, dezafectarea liniei de productie si montaj


Da, probabil. La noi nu prea exista date concrete, numai presupuneri.
Coreenii aveau interesul lor sa-si vanda propriile produse si sa elimine pe cele autohtone.
Dar pe la urma ce s-a ales din Darwoo ... si-au meritat soarta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ASA e MISI !!!!Dar peste tot e la fel:Vin si cumpárá fabricile si infrastructura,o modernizeazá si eliminá prousele autohtone sá le vándá pe a lor!De fapt ei cumpárá piata!Asta le trebuie!
aici in Ungaria existau 19 fabrici de zahár pe vremea socialismului,care produceau zahár de buná calitate in special pt export:..ultima cea de la Kaba de lingá frontiera cu Ro a fost demolatá in vara asta pt cá a fost luatá la bani márunti de un concern german....care produce zahár.In locul fabricii acum se construies apartamente de locuit in pustá!!!!Piata cát de cát a rámas,dar concurenta e anihilatá.  


pus acum 14 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Misi, Oltcitul CS din poze poate fi inca salvat pentru ca se mai gasesc aripi spate noi de club si modificate putin le poti pune pe CS.Ar fi pacat sa dispara si acesta.
O sa pun cateva poze cu Oltcit CS si Special.


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153

George a scris:

Misi, Oltcitul CS din poze poate fi inca salvat pentru ca se mai gasesc aripi spate noi de club si modificate putin le poti pune pe CS.Ar fi pacat sa dispara si acesta.
O sa pun cateva poze cu Oltcit CS si Special.


Pai, orice se poate face, doar ca la asta, ar trebui schimbat ... aproape tot, ca nu vad, macar un singur element intact si neruginit.

Categoric, ar merita salvata ... doar ca trebuie sa ai un psihic puternic, sa te apuci de asta 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
alex-mun
Membru Senior

Din: Constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1929
Misi , in curand si DACIILE noastre 1300 or sa ramana doar amintiri frumoase . Ma uit si prin Remat, nu mai apar frate, s-au cam terminat        Si cel mai trist este faptul ca au plecat la remat masini deosebit de ingrijite fara pic de rugina . Asta e ....pacat de sufletul lor...

Modificat de alex-mun (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153

alex-mun a scris:

Misi , in curand si DACIILE noastre 1300 or sa ramana doar amintiri frumoase . Ma uit si prin Remat, nu mai apar frate, s-au cam terminat        Si cel mai trist este faptul ca au plecat la remat masini deosebit de ingrijite fara pic de rugina . Asta e ....pacat de sufletul lor...


De aia, va trebui sa avem grija de cele ramase


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Un Special

masini romanesti disparute sau cale special

30.3KB


pus acum 14 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Tot

masini romanesti disparute sau cale tot

26.4KB


pus acum 14 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Un motor de Special

masini romanesti disparute sau cale motor special

49.3KB


pus acum 14 ani
   
florin11bv
Membru Senior

Din: Bucuresti/Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 235
Venind vorba despre maşini pe cale de dispariţie:
fiind acum cîteva luni cu treburi la Institutul Medico-Legal din Bucureşti, am văzut pe partea cu crematoriul mai multe autosalvări TV 12, scoase din circuit dar destul de complete, unele dintre ele mai aveau inclusiv capacele alea cromate pentru roţi - faine rău de tot după mine.


pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

George a scris:

Un motor de Special

Ása-i motorul 2 CV-ului exact ca la special.Nu degeaba a fost mai putin fiabilá masina deoarece cei 34 de cai sint cam putitni ptr caroseria asta grea!!


pus acum 14 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203

George a scris:

Un motor de Special

vopsit din pacate de un orb cu bidinea ...


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153

rxrclan a scris:


George a scris:

Un motor de Special

vopsit din pacate de un orb cu bidinea ...

Chiar ma uitam si eu .. groaznic, cand trebuie curatat asa ceva! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Un CS

masini romanesti disparute sau cale

56.4KB


pus acum 14 ani
   
maior
Membru Activ

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 120
Din pacate nici la poza aceasta nu am gasit alt loc.

masini romanesti disparute sau cale din pacate nici poza aceasta gasit alt loc.

41.9KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153

maior a scris:

Din pacate nici la poza aceasta nu am gasit alt loc.

Este bine si aici, dar exista un topic dedicat istoriei Aro


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Tractorul Utos:





_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
si primul papuc diesel fabricat si omologat in Romania an 1999 derivat dintr-unul de 1557cmc benzina la rar-voluntari cand isi schimba proprietarul; de unde o fi aparut ca avea 3786km la bord.tipla era...

masini romanesti disparute sau cale primul papuc diesel fabricat omologat romania 1999 derivat

34.3KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
poze2

masini romanesti disparute sau cale poze2

36KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
poze3

masini romanesti disparute sau cale poze3

37KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
poze4

masini romanesti disparute sau cale poze4

29.4KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
poze5

masini romanesti disparute sau cale poze5

34.5KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
poze6

masini romanesti disparute sau cale poze6

34.8KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
poze7

masini romanesti disparute sau cale poze7

41.3KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
poze

masini romanesti disparute sau cale poze

37.7KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
poze

masini romanesti disparute sau cale poze

34.4KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
Ii lipsea oblonul spate care era de sticla securizata neagra oglinda si care era dupa scaunele spate si avea un motoras de stergator luneta pe el cu brat, dar al naibii telefon a cedat.omul era bucuros de achizitia facuta si de abia astepta sa-l duca la cimp sa are cu el si sa care floarea soarelui....criminalul demontase luneta ca nu vedea bine in spate si intentiona da demonteze suprastructura originala sa-i faca obloane de lemn.trista soarta acestui prototip...avea diferentiale autoblocante fata spate si interaxial haldex care oricum nu-l ajuta pe necunoscator sa care laptele in varf de munte...trista soarta

masini romanesti disparute sau cale lipsea oblonul spate care era sticla securizata neagra oglinda

35.5KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153
In 1987 a aparut o serie limitata de Dacia Sport de culoare alba, cu faruri de Oltcit si spoilere si jenti tot albe in culoarea masinii.
In Cluj erau doar vreo 3 astfel de exemplare.
Ultima data am vazut la Apahida un astfel de model, era in stare jalnica si omul vroia s-o dea la fier vechi.
Oare a  supravietuit vreun exemplar din seria asta?

masini romanesti disparute sau cale 1987 aparut serie limitata dacia sport culoare alba, faruri Admin

41KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
adi
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 165
Prin 2004-2005 mai era una in Dambul Rotund intr-o curte,zacea pe pamant de ani de zile.Masina era originala,avea inca faruri de oltcit si ochelarii specifici.Tin minte ca ma miram ca are scrumiere pt pasagerii din spate,ceea ce la sportive eu nu am mai vazut(poate au fost montate ulterior).Apoi, dupa un timp a disparut si am cautat-o la fier vechi/remat dar in zadar.......

masini romanesti disparute sau cale prin 2004-2005 mai era una dambul rotund intr-o pamant ani era

30.5KB

Modificat de adi (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1910
Un site pe care am gasit multe poze vechi, in care sunt masini romanesti, de toate felurile:

_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 13 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Uitati-va pe TVR 2.

pus acum 13 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1910
Gasite pe NET:

masini romanesti disparute sau cale gasite net:

48.1KB


_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 13 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1910
2:

masini romanesti disparute sau cale

33.4KB


_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
jalnic este faptul ca din ce a fost nimic nu mai este.si trebuie sa le multumim celor care au facut revolutia.in 1989 romanii si-au votat moartea si disparitia ca natiune.
nu mai avem decit amintiri si sa ne minunam de dacia logan decapotabila si loganul de 1.2 pentru pensionari de 5600euro.


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Nu vreau sa va amagesc, dar sunt aproape sigur ca in Jebel jud Timis, mai exista un TV 20, intr-o stare foarte proasta, undeva unde se observa greu...l-am vazut cand am fost la Timisoara,..acum doua luni.
Este ruginit complet, cu table in loc de geamuri, promit ca daca voi merge pe acolo nu ezit sa fac poze!!


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 13 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
Dacia Extase,Student si 1320  extase

masini romanesti disparute sau cale dacia 1320  extase

26.6KB


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 13 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289

Adrian_pt a scris:

Din nou  o bestie foarte rara: 1307 cu fata CN. Modelul a fost introdus in 1994, an de tranzitie intre CN1 si CN2, deoarece modelul este super-rar.


Modelul asta e rar?    Am vazut cateva pe aici...dar nu le-am fotografiat, credeam ca nu sunt rare .. 


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 13 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094

bogdann2001 a scris:

Dacia Extase,Student si 1320  extase

Asta are toate elementele de nissan primera cel putin asa pare.


_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 13 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881
Misi ai zis ca daca gasesc un Special fain il cumperi .
No uite aici!
vetean.ro la sectiunea vanzari.pagina 3

Modificat de Alex (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Sa se vada mai bine
E superb, daca aveam bani il cumparam.

Modificat de George (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 689

florin11bv a scris:

Venind vorba despre maşini pe cale de dispariţie:
fiind acum cîteva luni cu treburi la Institutul Medico-Legal din Bucureşti, am văzut pe partea cu crematoriul mai multe autosalvări TV 12, scoase din circuit dar destul de complete, unele dintre ele mai aveau inclusiv capacele alea cromate pentru roţi - faine rău de tot după mine.


Daca alea le-o scos din uz, mai au altele pe care le mai folosesc sau tot ce a fost TV a fost casat si bineinteles si-au luat de astea straine, mai moderne?

Modificat de utos (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Nu stiti, se mai folosesc ambulanta marca TV la noi in tara? Dacia se foloseste la noi, e una singura la Spitalul Judetean si una la Clinica de Transfuzie Sanguina (sau ceva de genu).
Nu exista o evidenta cu acest lucru?
Dar o evidenta cu existenta TV-urilor la armata? Mai ales TV 41?


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 13 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
Am gasit pe forum o dacie in moneasa langa un hotel .Eu cred ca este 1307 cu fata CN uitati pozele


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 13 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
Luate de pe net

masini romanesti disparute sau cale luate net

22.5KB


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 13 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
2

masini romanesti disparute sau cale

21KB


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 13 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881

bogdann2001 a scris:

Luate de pe net

Foarte interesanta culoarea la tapiterie,dar foarte faine si pozele.  


pus acum 13 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746
Prototipurile de la diferite masini romanesti





_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 13 ani
   
mishu
Membru Senior

Din: CRAIOVA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 367

Misu de Cluj a scris:

Oltcit Special 650, care la exterior nu prea diferea de Oltcit Club, dar avea motor de 650 cmc cu aprindere electronica integrala.
Se poate recunoaste dupa inscriptia Special pe spate si dupa bordul, care nu are turometru.

eu am un "Special" de fapt a fost club si l-am trnsformat in Special " acum 10 ani,l-am si omologat la RAR,da nu mai merg cu el de mult,insa desi vopseaua care era impecabila ,s-a matuit,el e intr-o stare excelenta,cutie NOUA si motor max 50 000 km,cu exceptie carburator,ca n-am gasit .


pus acum 13 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1781
Cabrioletul era realizat de Franco Sbarro din Elvetia, din câte stiu. Masina a fost facuta înca pe vremea lui Ceausescu si era sa intre în fabricatia de serie. Oltcitul cu 4 usi era realizat de Uzina craioveana, din câte stiu a fost prezentata la TIB 1988, sau 1989.

pus acum 13 ani
   
Alex
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1881

mishu a scris:


Misu de Cluj a scris:

Oltcit Special 650, care la exterior nu prea diferea de Oltcit Club, dar avea motor de 650 cmc cu aprindere electronica integrala.
Se poate recunoaste dupa inscriptia Special pe spate si dupa bordul, care nu are turometru.

eu am un "Special" de fapt a fost club si l-am trnsformat in Special " acum 10 ani,l-am si omologat la RAR,da nu mai merg cu el de mult,insa desi vopseaua care era impecabila ,s-a matuit,el e intr-o stare excelenta,cutie NOUA si motor max 50 000 km,cu exceptie carburator,ca n-am gasit .

Vreau poze!
Este cumva de vanzare ca Misi vrea sa cumpere una. =D


pus acum 13 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Dacia Denem anglia,interesant

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 13 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

Werner a scris:

Cabrioletul era realizat de Franco Sbarro din Elvetia, din câte stiu. Masina a fost facuta înca pe vremea lui Ceausescu si era sa intre în fabricatia de serie. Oltcitul cu 4 usi era realizat de Uzina craioveana, din câte stiu a fost prezentata la TIB 1988, sau 1989.



Werner, cabrioletele, ca erau 2, au fost facute ,,pe genunchi'' la serviciul Studii din vechea uzina Oltcit, cu vreo 3-4 ani inainte de revolutie, pt Ceausescu, si nu aveau niciun studiu de rezistenta, necum vreo intaritura specifica masinilor cabrio, cind mergeai pe asfalt ziceai ca se rup de la mijloc, asa de tare flexau, dupa 90 pe cel complet si integral Franta la mecanica, l-a cumparat copilul unuia din noii dealeri Daewoo din Bucuresti, care datorita lipsei oricarei documentatii si calculatii, nu a putut sa-l inmatriculeze niciodata, indiferent cita spaga si interventii a invirtit pe la RAR Craiova si Bucuresti, actualmente nu mai stiu nimic de niciuna.
In alta ordine de idei a mai fost un prototip, o camioneta mai lunga cu vreo 50-60 cm la bena, care, inmatriculata tot cu interventii la RAR ca una normala, a muncit la o firma de constructii pina prin 2005


pus acum 13 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1781
Hmmm, versiunea ta mi se pare credibila, cu toate ca, tin minte ca într-o revista "Autoturism" (eram abonat pâna în 1988), am citit chestia cu Sbarro. Pacat oricum ca au disparut, se mai putea face ceva din ele.

pus acum 13 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Chestia cu Sbarro era un studiu n-a fost realizata niciodata. Este perfect adevarat ce spune Oldman, ultima a stat expusa cativa ani in magazinul IDMS de pe Kogalniceanu pana cand a fost luata.

pus acum 13 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 487
Am citit topicul acesta si am vazut care sunt masinile considerate disparute!Pot sa va spun ca la mine in sat exista un exemplar DACIA ESTAFETTE.Il cunosc pe proprietar,am vorbit cu el,nu o mai foloseste si ar fi dispus sa o vanda!Daca intereseaza pe cineva pot merge sa aflu detalii!

pus acum 13 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Interesanta treaba. Fa-i poze, vb cu omul. Pune-le aici.
Poate isi gaseste un proprietar. Este varianta cu geamuri sau fara?


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153

savo_stelyca a scris:

Am citit topicul acesta si am vazut care sunt masinile considerate disparute!Pot sa va spun ca la mine in sat exista un exemplar DACIA ESTAFETTE.Il cunosc pe proprietar,am vorbit cu el,nu o mai foloseste si ar fi dispus sa o vanda!Daca intereseaza pe cineva pot merge sa aflu detalii!

Dacia sau Renault?
Varianta Dacia a existat doar in varianta duba, fara geamuri laterale.
PS. nu putea sa fie satul tau undeva pe o raza de 100 km in jurul clujului ...tocmai las Giurgiu, undeva la peste 500 km de aici 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564

savo_stelyca a scris:

Am citit topicul acesta si am vazut care sunt masinile considerate disparute!Pot sa va spun ca la mine in sat exista un exemplar DACIA ESTAFETTE.Il cunosc pe proprietar,am vorbit cu el,nu o mai foloseste si ar fi dispus sa o vanda!Daca intereseaza pe cineva pot merge sa aflu detalii!


Afla daca poti ca e de interes. Multumesc    


pus acum 13 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Un pavilion apicol.Din ce?

masini romanesti disparute sau cale pavilion apicol.din ce?

74.1KB


pus acum 13 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Din autobuz TV 20.

pus acum 13 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Aia e la noi in tara?
Unde e mai exact?   


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 13 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175

YoKoMy a scris:

Aia e la noi in tara?
Unde e mai exact?   

Icland


pus acum 13 ani
   
badlion
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 399
inca o dacia liberta (locatie Bucuresti, undeva in spate la piata rosetti)

masini romanesti disparute sau cale inca dacia liberta (locatie bucuresti, undeva spate piata

52.4KB

Modificat de badlion (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153

badlion a scris:

inca o dacia liberta (locatie Bucuresti, undeva in spate la piata rosetti)

Asta nu-i Liberta! Este Dacia 1320, fabricat intre 1987-1990.
Liberta 1325 e aia cu spatele mai scurt, facut intre 1991-1996!
Asta este 1320 cu fundul lung si cu stopuri de 1310!
Doar 2000 de bucati s-o facut din 1320!
Liberta 1325 s-o facut mai multe.
Are usile schimbate, ca 1320 avea clante din alea patratoase!
Din ce in ce mai rare masinile astea si riscul e foarte mare sa dispara complet, si fara urma, ca aveau tabla extrem de proasta, care se ruginea foarte repede!
Si nici Dacia Sport, nu prea mai vad, ca au disparut aproape complet!

Asa este 1320 (1987-1990)
Si asa este 1325 Liberta (1991-1996)

Ar fi frumos, daca cineva curajos, ar salva cateva exemplare, dar sincer cand lucrii cu Daciile astea facute in anii '90 iti piere tot cheful din cauza calitatii dezastruoase!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
daca vreti sa va simtiti bine uitati-va la filmele din seria BD cu Toma Caragiu din anii 70 si acolo va veti simti bine de tot vazind chiar masini romanesti in floarea vietii lor si care acum nici la remat nu mai sunt.
acum am regasit papucul prototip de care am mai discutat prin vrancea la pretul de 2500euro dar nu am banii astia.


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 13 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746

nicu rares a scris:

daca vreti sa va simtiti bine uitati-va la filmele din seria BD cu Toma Caragiu din anii 70 si acolo va veti simti bine de tot vazind chiar masini romanesti in floarea vietii lor si care acum nici la remat nu mai sunt.
acum am regasit papucul prototip de care am mai discutat prin vrancea la pretul de 2500euro dar nu am banii astia.



Ce prototip?Pune niste poze cu el.


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 13 ani
   
edyson
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
doua din cele "disparute" inca erau in iasi acu cca cativa ani ,pacat ca n-am stiut atunci ce valoare au...dacia estefale era abandonata intr-un cartier vecin,iar dacia aia cu oblonu in linie franta am si condus-o ! firas!estefalu a disparut acuma...dar de dacie ma pot interesa....apartinea unei scoli de meserii....am avut 2 de alea 1304 crd cu 4 usi si lada la bloc...offf   acu are dulap...marcca golan...
      
   ps: la voi au disparut de tot daciile?am vazut cel putin 10 1300 vechi in cca 30 de min prin oras...intradevar n-am vazut 1300 break...da papucuri inca se gasesc...

 

   2500 e?n-o fi cumva singura dacie decapotabila facuta vreodata ?era facuta dintr-un papuc transformat in cabrio daca nu gresesc....era facuta pt ceausescu.....unicat

Modificat de edyson (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153

edyson a scris:



 

   2500 e?n-o fi cumva singura dacie decapotabila facuta vreodata ?era facuta dintr-un papuc transformat in cabrio daca nu gresesc....era facuta pt ceausescu.....unicat



Eventual, pentru fantoma lui Ceausescu.
Din cate stiu masina aia s-o facut  prin anii '90, iar Ceausescu a fost impuscat in 1989!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5229
Nu are nimeni o poza cu masina ala ...mioritica. Nu am mai auzit de asa ceva, in productie de stat, ca cele de mici mestesugari la usa cortului nu ne intereseaza.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 13 ani
   
edyson
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
cred ca asta e  sper sa nu scap vreun porumbel... =D

masini romanesti disparute sau cale cred asta e  sper scap vreun

35.3KB

Modificat de edyson (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
edyson
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
sper sa reusesc sa pun poza...nu pot edita sau nu stiu eu cum...

masini romanesti disparute sau cale sper reusesc pun poza...nu pot edita sau stiu cum...

34.6KB


pus acum 13 ani
   
edyson
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
si a treia poza...arata wow pt o dracie....!!!

masini romanesti disparute sau cale treia wow

31.9KB

Modificat de edyson (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1781
Asta e cu "zâmbetul lui Iliescu", nu poate fi pentru Ceausescu! Si cu triple de Oltcit pe spate, niciodata. Mai bine stateau stopurile de la Papuc.

pus acum 13 ani
   
edyson
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
eu v-am zis doar ce stiam eu...uneori informatiile nu-s 100% precise...imi cer scuze pt asta ...stiu sigur ca cei din Uzina pitesti s-au opus intrarii in productie a conceptului de maii sus(nu cunosc motivatia)...stiu ca exista multe dacii taiate cu flexu ca sa fie cabrio,dar asta a fost singura facuta oficial...cu acte in regula...stiu ca cerea 3000 e pe ea ca sunasem si eu sa intreb cat e halatu...

PS:pt Misu: Liberta e mai mica ,deoarece ceausescu obisnuia sa masoare totul,cu cotul (nu e gluma!)  si a decis cand i s-a prezentat masina ca e prea lung spatele(e risipa de material),atunci designeri au aplicat metoda lu boc ca sa-l multumeasca pe cel mai iubit fiu al natiunii noastre,si asa s-a nascut dacia 1325 Liberta,si se explica lotu mic de 1320...



Am gasit o referire la Estefale care cred ca v-ar interesa...nu pot accesa atasamentu nu am cont   va dau linkul     
       

Modificat de edyson (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153

edyson a scris:



PS:pt Misu: Liberta e mai mica ,deoarece ceausescu obisnuia sa masoare totul,cu cotul (nu e gluma!)  si a decis cand i s-a prezentat masina ca e prea lung spatele(e risipa de material),atunci designeri au aplicat metoda lu boc ca sa-l multumeasca pe cel mai iubit fiu al natiunii noastre,si asa s-a nascut dacia 1325 Liberta,si se explica lotu mic de 1320...


Povesti pescarsti! Liberta a aparut, ca o varianta "facelift" in 1991, cu doi ani dupa moartea lui Ceausescu! Ceausescu nu a vazut niciodata Liberta!
Motivatia adevarata era ca 1320 se facea in paralel cu Breakul si nu era mare diferenta intre ele, si lumea cumpara Breakul si 1320 nu prea se vindea, de aia s-o hotarat sa se scurteze 1320-ul ca sa se incadreze in categoria compacta unde erau masini mai scurte (R5, Vw Golf, Fiat Tipo etc.).

P.S. Nu tot posta date false, neadevarate!
Daca nu stii adevarata isorie a masinilor, atunci macar nu vorbi prostii, ca va rade lumea de tine!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
edyson
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
povesti pescaresti partea a doua!

                                       Ceausescu si Dacia


Fabrica de autoturisme de la Pitesti era nevoita pe vremea aceea sa “produca de toate”, de la piese de schimb, pina la autoturismul finit. “In 1981, este lansat modelul coupe Dacia Sport. Chiar daca a fost un esec din punct de vedere economic, producindu-se doar 5.000 de exemplare, acesta trebuie privit ca o incercare de a demonstra autoritatilor de atunci ca se poate crea ceva nou si pe piata romaneasca”, declara Constantin Stroe. “La sfirsitul anilor `80, cercetatorii de la Dacia primesc ca tema pe linie de partid sa elaboreze modele noi de Dacia. Astfel, apar Dacia 1320 bicorp si Dacia 1325 Liberta (in total aproximativ 6.400 de exemplare)”, povesteste vicepresedintele Dacia. “Imi amintesc ca spatele taiat de la ultimele doua modele a fost creatia lui Nicolae Ceausescu, pentru ca pe atunci el era cel care hotara ce se produce si ce nu. Si cind i-am prezentat in forma initiala Dacia 1320, s-a uitat, a masurat din cot si a schitat citeva gesturi: “Mai taie de aici si de acolo”. Asta insemna ca i-a placut modelul si ca puteam incepe productia in serie”, declara Constantin Stroe.
Cu doi ani inainte de evenimentele din decembrie 1989, conducerea PCR trimitea o tema cercetatorilor pitesteni: sa puna la punct o masina “100a romaneasca”. “In industria automobilistica este practic imposibil sa realizezi un model fara sa incerci sa utilizezi descoperiri tehnice sau reusite automobilistice din planul productiei de autoturisme. Asta ni se cerea atunci... Cu toate astea, datorita cercetatorilor nostri, am reusit sa elaboram Dacia Nova, care avea sa apara abia in 1995”, continua fostul director al Dacia. Dacia nu a avut niciodata concurenta pe plan intern. “Atita timp cit Dacia a vindut in jur de 2.460.000 de masini, iar Uzina de la Craiova sub 350.000 de Olcituri, nu putem vorbi decit de o concurenta stimulativa”, incheie acesta.

   linkul e aici....Declaratia lu Constantin Stroe Director Automobile Dacia

   

   numai bine!

  cui nu-i convine ce am scris eu, dati delete. e simplu...

Modificat de edyson (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153
Deci a zis ca mai taie de ici de colo!
Liberta, oricum a aparut la doi ani de la moartea lui Ceausescu, deci nu avea cum sa fie de fata, chiar si in faza de prototip!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153
Dacia Sport

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
florin
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 147

Misu de Cluj a scris:

Deci a zis ca mai taie de ici de colo!
Liberta, oricum a aparut la doi ani de la moartea lui Ceausescu, deci nu avea cum sa fie de fata, chiar si in faza de prototip!

Ba este f posibil, Misi.
Ceausescu a apucat sa vada CN . Liberta, era un fapt o masina CN revizuita.


pus acum 12 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746

Misu de Cluj a scris:

Dacia Sport



poza noaptea!

masini romanesti disparute sau cale misu cluj sportpoza noaptea!

19.5KB


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 12 ani
   
edyson
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
astazi am vazut 1300 break,da nu am putut opri sa o admir ca m-a luat garcea la rost.....zilele viitoare,pun si poze.....sunt pe cale sa achizitionez o sportiva...poza cu sportu ala noaptea,e reala,ma refer recenta???n-am vazut niciodata una din aia pe strada...stiti vreuna cu bare de alea si faruri de oltcit?numai bine!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48153

edyson a scris:

...sunt pe cale sa achizitionez o sportiva...poza cu sportu ala noaptea,e reala,ma refer recenta???n-am vazut niciodata una din aia pe strada...stiti vreuna cu bare de alea si faruri de oltcit?numai bine!

Ala e editie speciala din 1987, lansat pe 23 august 1987.
Erau vreo doua exemplare din astea prin Cluj, una era a unui profesor universitar de la UBB, alta era a sefului de post din Apahida. Prima a disparut, a doua a ajuns la remat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 746

edyson a scris:

.poza cu sportu ala noaptea,e reala,ma refer recenta???



Nu !Am facut-o in microsoft photo editor. poza orig e asta.

masini romanesti disparute sau cale edyson sportu ala noaptea,e reala,ma refer !am facut-o microsoft

62.6KB


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 12 ani
   
Adrian_pt
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 519
1325 a fost prezentat la TIB 89, dupa revolutie a fost numit Liberta. Tot la TIB 89 a fost prezentat Oltcit cu patru usi si un Lastun lungit.

Mare surpriza, 1302 camioneta nu e extincta, sunt cel putin 3 exemplare, toate in stare proasta totusi.


_______________________________________
Volga M24 1973 - 1-VN-610
SAAB 90 1985 - B963WRJ

pus acum 12 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
La fel de rare si pe cale de disparitie din pacate ... sunt si daciile  1310 cu 2 rezervoare, unul dintre ele fiind montat  in partea stanga langa aripa spate . Foarte  rare  deabi astazi am mai  vazut una  crem dar  nu intr-o stare  buna.

pus acum 12 ani
   
iulian'71
Membru Activ

Din: Tecuci/Bacau
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 112
Al doilea rezevor cu capacitatea de 60l era amplasat intre suportii amortizoarelor spate, alimentarea  facandu-se prin gura celui de al doilea rezervor . La R12 Gordini gura de alimentare era pe aripa stanga spate.
A fost si un lot in 1985 albastru 68 si crem 425 cu doar rezervorul din portbagaj, cu un capac in locul rezervorului de pa fundul acestuia. Dintre ele o parte din ele au ajuns la MApN (albastru 68 era culoarea celor pentru armata).

masini romanesti disparute sau cale doilea rezevor 60l era amplasat intre suportii spate, facandu-se

6.3KB

Modificat de iulian'71 (acum 12 ani)


_______________________________________
Grabestete incet ca tot acolo ajungi.

pus acum 12 ani
   
badlion
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 399
Un articol interesant, daca nu-si are locul in acest topic rog moderatorii sa-l mute


Este vorba de masini romanesti/dacia in acest caz modificate in Republica Democrata Germania 


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289

badlion a scris:

Un articol interesant, daca nu-si are locul in acest topic rog moderatorii sa-l mute


Este vorba de masini romanesti/dacia in acest caz modificate in Republica Democrata Germania 

Mie chiar imi plac !


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 12 ani
   
norbertke
Membru Senior

Din: Targu Secuiesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 230
Sunt  foarte  multe  masini care  sunt  disparute  si  eu    eu  anul  trecut  am  vandut  dacia 1301 si  acuma  asa  impare   rau  pt  ca  am  vandut  imi  vine  sa  plang 

pus acum 12 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Acu pe cale de disparitie is masinile romanesti : TV , Carpatina, Oltcit, Dacia Sport, Dacia 1320/1325, camioanele SR, camioane Roman/DAC ...chiar si ARO. 

_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 12 ani
   
aditzu
Membru Senior

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 554
dacia 1300,cea rosie parca avea stopuri de golf 1 sau 2

pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Cabrioletul are stopuri de Aro

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
sabytuning
Membru Activ

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 174
daca cabrioletul are stopuri de aro, atunci stopurile de aro de unde provin???   gici ghicitoarea mea

Modificat de sabytuning (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
badlion
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 399
Oltcit?

_______________________________________


pus acum 12 ani
   
sabytuning
Membru Activ

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 174


pus acum 12 ani
   
Gumball2
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 9
Unde mai este un exemplar de Dacia Star in tara?

masini romanesti disparute sau cale unde mai este exemplar dacia star tara?

13.1KB


pus acum 11 ani
   
sebid
Membru nou

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 20
Referitor la Dacia 1302,exista una care este in curs de restaurare:
, la minutul 18:40


pus acum 11 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
repun pozele la Papucul Prototip

masini romanesti disparute sau cale repun pozele papucul prototip

34.4KB


_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 6  

Mergi la