CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: vio69 Profile
| Femeie 25 ani Botosani cauta Barbat 25 - 50 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
Are motor Metrom cilindru e de 75 îmi trebuie piston și segmenți.pistonul are 74,50 după părerea mea este uzat ar trebui să aibă 74,90 dacă greșesc să mă corectați eu știu că trebuie să fie mai mic cu o zecime decât cilindrul.segmentul de foc are fanta 1mm .deci daca are cineva 1 piston și segmenți să-mi spună sau de la ce s-ar potrivi oare pistonul și segmenții ?
|
|
pus acum 5 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Sper sa nu dea nimeni cu pietre pe aici. Cred ca daca rectificati cilindrul,merge un piston de Dacia1410,cu diametrul de 76mm. Este doar o parere.
|
|
pus acum 5 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
Nu merge de Dacie al meu are 4segmenti din care unul jos la fusta și are o crestătură pt ungere o sa fac mâine niste poze
|
|
pus acum 5 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pistonul o lasi. Cilindrul o duci la prelucrat: busat si honuit. Segmenti cred ca cele de Renault 19, de 1390 cmc se potrivesc, ca au 75,8 mm. Le mai pilesti la capete, ca sa se potriveasca.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
Segmentii in general sunt cromati poros, din motive tehnologice. Pilirea la capete duce in timp la exfolierea stratului de crom pe intreaga circumferinta a segmentului, cu consecinte in buna functionare in timp a ambielajului. Deci, se poate, dar cu consecinte in timp.
|
|
pus acum 5 ani |
|