CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
vio69 Profile
Femeie
25 ani
Botosani
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Motocositoare carpatina Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
dre73
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
Are motor Metrom cilindru e de 75 îmi trebuie piston și segmenți.pistonul are 74,50 după părerea mea este uzat ar trebui să aibă 74,90 dacă greșesc să mă corectați eu știu că trebuie să fie mai mic cu o zecime decât cilindrul.segmentul de foc are fanta 1mm .deci daca are cineva 1 piston și segmenți să-mi spună sau de la ce s-ar potrivi oare pistonul și segmenții  ?

pus acum 5 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Sper sa nu dea nimeni cu pietre pe aici.
Cred ca daca rectificati cilindrul,merge un piston de Dacia1410,cu diametrul de 76mm.
Este doar o parere.
   


pus acum 5 ani
   
dre73
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
Nu merge de Dacie al meu are 4segmenti  din care unul  jos la fusta și are o crestătură pt  ungere o sa fac mâine niste poze

pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pistonul o lasi. Cilindrul o duci la prelucrat: busat si honuit.
Segmenti cred ca cele de Renault 19, de 1390 cmc se potrivesc, ca au 75,8 mm.
Le mai pilesti la capete, ca sa se potriveasca.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Segmentii in general sunt cromati poros, din motive tehnologice.
Pilirea la capete duce in timp la exfolierea stratului de crom pe intreaga circumferinta a segmentului, cu consecinte in buna functionare in timp a ambielajului.
Deci, se poate, dar cu consecinte in timp.


pus acum 5 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la