CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Pisii pe Simpatie
| Femeie 24 ani Ialomita cauta Barbat 24 - 44 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Am nevoie de un sfat de la un electrician auto.Cum se masoara un senzor de turatie la o masina moderna?E vorba de un vw cu motor auc,iar asta are doi senzori,unul pe axa cu came,iar celalalt pe volanta. Motorul nu vrea sa porneasca.Sincer,parca nu as vrea sa dau aproape 300 de lei pe senzori aiurea.Un sfat ar fi binevenit,caci am o obligatie
|
|
pus acum 5 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Le masori cu un ohmmetru. Apoi cauta o carte de reparatie si uita-te cat trebuie sa arate masuratoarea. Dar mai intai curate-le mai ales ala de la volanta, sa nu fie imbacsit plin de jeg, praf si ulei, ca si din cauza murdariei poate face astfel de figuri. La Loganuri am avut cazuri cand simeringul palier era varza si pierdea ulei, volanta a improiscat senzorul cu ulei + praf, atunci nu mai functioneaza si nu mai da semnal senzorul. In principiu ala de la volanta face ca motorul sa nu mai porneasca. Da-l jos si spala-l in benzina, apoi pune-l la loc si vezi daca da vreun semn de viata. Ar trebui un tester OBD2, sunt din alea chinezarii destul de ieftine, 600-700 lei si le instalezi pe laptop, tableta sau pe smartphone. Atunci ala iti arata exact defectiunea.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
La Dacia si Renault, senzorii de turatie ar trebui sa arate la masuratoare in jur de 200 Ohmi, intre cele doua iesiri la mufa . Probabil si la Vw, ca toate is pe aceasi principiu.
79.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Beleaua este ca nu am schema electrica de la vw lupo cu motor auc. Pe program imi scrie eroarea 18010power supply terminal30. P1602-35-10 voltaje too low intermitent. 30 este bateria,initial mi-a aratat senzorul de la volanta,dar mama lui daca il vad unde este. Domnu Misu,daca ai vreo schema sa masor pacatosul asta de senzor,caci el are trei iesiri,alimentarea si firul de out,care probabil se duce la ecu,sarumana mult
Modificat de sk100it (acum 5 ani)
|
|
pus acum 5 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Senzorul de turatie ar trebui sa aibe doar doua iesiri. Al treilea fir s-ar putea sa fie ala care da impuls pentru turometru. Asta am gasit la Vw Lupo.
51.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
daaaaaaaa.hihihihihi. Multumesc,o sa vad unde este senzorul ala,ca ar fi intre electromotor si blocul motor. O maxima bucurie
|
|
pus acum 5 ani |
|
daniel93
Membru Senior
Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
|
|
Asta am gasit in Autodata. Nu prea se poate masura rezistenta, din ce vad aici Subscriu si eu pentru curatarea senzorului volanta (nu am schema cu locatia in program) Apoi, eu as zice metoda clasica: verificat scanteie, bujii, si daca este presiune in rampa injectoarelor, cu contactul pus. De ascultat zona rezervorului (bancheta) cand se pune contactul, ar trebui sa mearga pompa cateva secunde. Am impresia ca la motorul ala sunt fise clasice (lungi), deci se poate verifica scanteia pe stil vechi.
Daca benzineste, scanteieste, baraie dar nu porneste, m-as uita la distributie
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
|
|
pus acum 5 ani |
|
daniel93
Membru Senior
Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
|
|
Imaginile:
autodata
_______________________________________ Dacia 1300 Dacia 1310 TLX Mobra 50 Super
|
|
pus acum 5 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Distributia m-as mira sa fie.Cureaua este ok,m-am uitat la ea. A fost un scurt circuit sigur si a ars o siguranta de pe regleta bateriei. Inca nu am adus troaca acasa,insa cred ca la senzorul de volanta a fost ceva ,iar de acolo i se trage. O sa pun poze cand aduc acasa "limuzina"
|
|
pus acum 5 ani |
|
emil_ewil
Membru Senior
Din: caracal
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
|
|
1P1602 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low
Possible Causes
Cables on the Battery were removed Battery weak (voltage) Generator Malfunction Possible Solutions Check Battery Cables Check/Replace Battery Check/Replace Generator
Special Notes
If multiple Control Module have Power Supply Faults stored, it's most likely to be one common Problem like the ones shown above. Otherwise when only one or two Control Modules have such Codes stored you better start searching at the individual Power Supply of these Modules. Terminal 30 means unswitched battery power that is supplied even when the ignition is off. This is not referring to any physical terminal numbered 30.
_______________________________________ emil
|
|
pus acum 5 ani |
|