CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Pisii pe Simpatie
Femeie
24 ani
Ialomita
cauta Barbat
24 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Senzor turatie motor Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Am nevoie de un sfat de la un electrician auto.Cum se masoara un senzor de turatie la o masina moderna?E vorba de un vw cu motor auc,iar asta are doi senzori,unul pe axa cu came,iar celalalt pe volanta.
Motorul nu vrea sa porneasca.Sincer,parca nu as vrea sa dau aproape 300 de lei pe senzori aiurea.Un sfat ar fi binevenit,caci am o obligatie


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Le masori cu un ohmmetru.
Apoi cauta o carte de reparatie si uita-te cat trebuie sa arate masuratoarea.
Dar mai intai curate-le mai ales ala de la volanta, sa nu fie imbacsit plin de jeg, praf si ulei, ca si din cauza murdariei poate face astfel de figuri.
La Loganuri am avut cazuri cand simeringul palier era varza si pierdea ulei,  volanta a improiscat senzorul cu ulei + praf, atunci nu mai functioneaza si nu mai da semnal senzorul.
In principiu ala de la volanta face ca motorul sa nu mai porneasca.
Da-l jos si spala-l in benzina, apoi pune-l la loc si vezi daca da vreun semn de viata.
Ar trebui un tester OBD2, sunt din alea chinezarii destul de ieftine, 600-700 lei si le instalezi pe laptop, tableta sau pe smartphone.
Atunci ala iti arata exact defectiunea.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
La Dacia si Renault, senzorii de turatie ar trebui sa arate la masuratoare in jur de 200 Ohmi, intre cele doua iesiri la mufa .
Probabil si la Vw, ca toate is pe aceasi principiu.

senzor turatie motor dacia renault, senzorii turatie trebui arate jur 200 ohmi, intre cele doua Admin

79.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Beleaua este ca nu am schema electrica de la vw lupo cu motor auc.
Pe program imi scrie eroarea 18010power supply terminal30.
P1602-35-10 voltaje too low intermitent.
30 este bateria,initial mi-a aratat senzorul de la volanta,dar mama lui daca il vad unde este.
Domnu Misu,daca ai vreo schema sa masor pacatosul asta de senzor,caci el are trei iesiri,alimentarea si firul de out,care probabil se duce la ecu,sarumana mult    

Modificat de sk100it (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

sk100it a scris:

Beleaua este ca nu am schema electrica de la vw lupo cu motor auc.
Pe program imi scrie eroarea 18010power supply terminal30.
P1602-35-10 voltaje too low intermitent.
30 este bateria,initial mi-a aratat senzorul de la volanta,dar mama lui daca il vad unde este.
Domnu Misu,daca ai vreo schema sa masor pacatosul asta de senzor,caci el are trei iesiri,alimentarea si firul de out,care probabil se duce la ecu,sarumana mult    

Nu am documentatie de Lupo, ca nu am avut tangenta cu Lupo.
Dar incerc sa caut ceva.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Senzorul de turatie ar trebui sa aibe doar doua iesiri.
Al treilea fir s-ar putea sa fie ala care da impuls pentru turometru.
Asta am gasit la Vw Lupo.

senzor turatie motor senzorul turatie trebui aibe doar doua iesiri. treilea fir s-ar putea fie ala Admin

51.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Daca Lupo ala are 10 ani atunci mai e o solutie, ca am vazut la stiri ca se lanseaza  din 5 aprilie "Program rabla pentru plastic e fantastic".      
Nu-ti mai bate capul cu senzori si ecu, treci la Skoda 120, unde carburiciul Jikov inghite voios benzina cu etanol    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
daaaaaaaa.hihihihihi.
Multumesc,o sa vad unde este senzorul ala,ca ar fi intre electromotor si blocul motor.
O maxima bucurie    


pus acum 5 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Asta am gasit in Autodata. Nu prea se poate masura rezistenta, din ce vad aici
Subscriu si eu pentru curatarea senzorului volanta (nu am schema cu locatia in program)
Apoi, eu as zice metoda clasica: verificat scanteie, bujii, si daca este presiune in rampa injectoarelor, cu contactul pus. De ascultat zona rezervorului (bancheta) cand se pune contactul, ar trebui sa mearga pompa cateva secunde.
Am impresia ca la motorul ala sunt fise clasice (lungi), deci se poate verifica scanteia pe stil vechi.

Daca benzineste, scanteieste, baraie dar nu porneste, m-as uita la distributie 


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 5 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Imaginile:

autodata



_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 5 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Distributia m-as mira sa fie.Cureaua este ok,m-am uitat la ea.
A fost un scurt circuit sigur si a ars o siguranta de pe regleta bateriei.
Inca nu am adus troaca acasa,insa cred ca la senzorul de volanta a fost ceva ,iar de acolo i se trage.
O sa pun poze cand aduc acasa "limuzina"


pus acum 5 ani
   
emil_ewil
Membru Senior

Din: caracal
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 208
1P1602 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low

Possible Causes

Cables on the Battery were removed
Battery weak (voltage)
Generator Malfunction
Possible Solutions
Check Battery Cables
Check/Replace Battery
Check/Replace Generator

Special Notes

If multiple Control Module have Power Supply Faults stored, it's most likely to be one common Problem like the ones shown above. Otherwise when only one or two Control Modules have such Codes stored you better start searching at the individual Power Supply of these Modules.
Terminal 30 means unswitched battery power that is supplied even when the ignition is off. This is not referring to any physical terminal numbered 30.


_______________________________________
emil

pus acum 5 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la