CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
deea_mha la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Dolj
cauta Barbat
18 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Autobaza GMS - Dacia 1310 CL si altele Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
In cele din urma am decis sa prezint si eu achizita facuta acum putin timp... nu este prea veche si nici nu ma deranjeaza, nu m-a interesat prea tare asta. Masina asta face parte din categoria vazut - placut - luat. 
Totul a inceput in dimineata de 24 februarie, o zi de duminica in care nu aveam de gand sa fac nimic productiv... in timp ce beam cafeaua, verificam OLX-ul sa vad ce a mai aparut, am gasit un anunt care mi-a atras atentia. Din poze nu intelegeai mare lucru, doar o poza din spate in care se vedeau emblemele la locul lor si foarte curate m-a facut sa sun proprietarul.  Initial vorbisem sa imi trimita niste poze mai in detaliu cu masina, urmand sa le primesc mai dupamasa. Surprins am fost sa mai fie valabil anuntul, la ce inghesuiala e pe Dacii in ultima vreme...ma gandeam ca cine stie ce o fi. Liniste n-am mai avut in dimineata aia si am sunat omul ca vin sa o vad personal. Plecat foarte curios spre Lovrin, ma tot gandeam oare cum o fi, e ceea ce caut de ceva timp ? (mi s-a pus pata sa gasesc un break cat de bun)
Ajuns acolo, intram in garaj sa vedem beleaua (unde mai mult a odihnit timp de 20 de ani). De la prima vedere mi-a placut. Masina a fost luata de noua de la Oradea in 95 si a ajuns la Lunca, jud. Bihor la primul proprietar unde a stat pana in 99... apoi a ajuns la Lovrin unde a stat inca 20 de ani, iar de anul asta la Resita.
Am dat o tura cu ea, timp in care am povestit cu ginerele proprietarei iar tot ce am auzit legat de masina, m-a facut sa o vreau tot mai tare. La drum s-a comportat foarte bine, femeia nici nu folosea treapa 5 de viteza cand mergea cu ea la Sannicolau (19 km Lovrin - Sannicolau) 
Am lasat arvuna, revenind dupa doua zile sa o aduc in casa noua.
Mentionez ca masina statea in garaj cu ITP, asigurare si vinieta  , ultima plimbare fiind in august 2018 la ITP.
Am gasit ce am cautat si ma bucur ca a ajuns la mine. Si mai tare ma bucur ca a fost prima acceptata fara comentarii in familie.  (break-ul fiind a 3-a achizitie)
Mentionez ca nu am luat masina sa ies doar duminica la plimbare, de fiecare data cand vin acasa de la Timisoara bag Renaultul in curte si scot Dacia din garaj sa pedalam pe unde e nevoie.
Atasez si niste poze ca de povestit am povestit poate si prea mult. 

Duminica, 24.02.2019 - Prima intalnire



_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 5 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Marti, 26.02.2019 - Despartirea de vechea familie



_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 5 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Diverse ipostaze si noua casa. (ultima poza) 



_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 5 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Bravo, ma bucur pentru tine ca ai gasit ceva ce sa iti placa! Sa ai parte de ea! 

pus acum 5 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Foarte frumoasa, felicitari!

pus acum 5 ani
   
costin20
Membru Senior

Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
Din vānător ai devenit  strangator !  Frumoasa achiziție!

pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Felicitari! Trebuie cumparate din timp, cat mai exista! Peste cativa ani, cand va implini 30 de ani, va fi piesa rara!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Multumesc pentru aprecieri!
Da Misu, ai dreptate, doar ca trebuie sa fim foarte atenti cu CN-urile astea ca imediat apare rugina, iar daca nu o stopam imediat isi face de cap. S-a degradat sub ochii mei masina unui vecin , care in 2011 arata impecabil (CN4, an 2002) iar acum 2 ani devenise jalnica ... (apa, paie si bataie pe tot felul de drumuri, intretinere 0).
Vor disparea brusc Daciile astea, tocmai din cauza tablei proaste. In viitorul apropiat am in vizor un Papuc bun cam din acelasi an cu breakul. 

Probleme : Ceasul nr 3, apa, benzina, ulei si baterie e mort, Nu indica nimic. (atasez poza) Prima oara, credeam ca masina e pe rosu, n-am bagat de seama restul indicatorilor, de asta am si venit cu benzina dupa mine, dar pe drum mi-am dat seama ca ceasul e de vina. Oare se pot schimba separat ceasurile, fara sa le inlocuiesc pe toate 3? Nu as vrea inlocuirea lor doar din cauza numarul kilometrilor (stiu ca se poate da inainte-inapoi, dar nu imi place ideea).

Usa sofer nu se inchide deloc, trebuie sa dau jos fata de usa sa vad ce e pe acolo. Nu mi-am mai prins urechile cu asta pana acum, dar pentru toate e un inceput. Cheia se invarte in butuc, dar nu se aude nimic cum ca ar actiona ceva sa inchida usa, mort si asta.

In rest, am fost la mecanic la o verificare si am de inlocuit doar rulment dr spate. Doamne ajuta. 

autobaza gms dacia 1310 altele multumesc pentru misu, dreptate, doar trebuie fim foarte atenti Reporter de teren

27.6KB


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Sufla-l cu ceara pe dedesubt si baga ceara sau ulei cu ceara in cavitati. Astea metalizate se ruginesc foarte rapid.
Nu e vorba de tabla, e vorba ca nu au fost grunduite bine si daca undeva ajunge apa sub lacul de la vopseaua metalizata,  incepe reactia aia anodica intre particulele de aluminiu metalizate din vopsea si tabla masinii.
Coroziune anodica, specifica masinilor vopsite cu vopsea metalizata.
Faza asta doar incepand cu Solenza l-au rezolvat si au inceput sa foloseasca grunduri de calitate.
La Dacie tot ce era vopsit metalizat si fabricat inainte de 2003 are boala asta.
Eu daca as cumpara vreo Dacie din anii '90, as cumpara de culoare alba, ca alea rezistau cel mai bine la rugina.

Ceasurile nu au nimica, nu se strca asa de usor si in nici un caz toate deodata.
Nu-s defecte. Probabil (99%) e doar vreun fir de alimentare cazut sau oxidat in spatele bordului. 
Numai ca ai bord de CN si te vei distra sa ajungi la firele din spatele bordului.
Da jos cochilia de la volan, poate asa vei avea ceva spatiu de manevra ca sa-ti bagi mana in spatele ceasurilor si apoi sa simti firul cazut.
Acolo in spatele bodului este o borna de alimentare cu +, care alimenteaza toate cele 4 ceasuri din dreapta.
Probabil a cazut firul de pe borna aia.
Sa dai jos tot bordul pentru un fir cazut, este cumplit. Ca sa dai jos bordul de CN, trebuie sa scoti si parbrizul.
Vezi intai si pe la cutia de sigurante.
Vezi daca nu e cazut vreun fir de alimentare, care pleaca de la cutia de sigurante si pleaca  catre bord.
E ceva marunt, dar la care ajungi greu, ca nu-ti incape mana.
Te vei distra bine de tot, va curge transpiratia de pe tine si ai vei injura pe proiectantii, care au conceput bordul de CN.

Yala de la usa de sofer are probabil urechea care misca parghia rupta.
Se gasesc alte yale noi. Se schimba usor, daca ai mana mica si flexibila.
Da jos tapiteria de usa si schimba-l, e prinsa doar cu o clema pe interior de panoul de usa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
ceasurile se dau jos si fara sa scoti bord-ul. Daca stii ce faci in 10 minute le-ai scos, e drept cu ceva taieturi la maini.

las aici si ce am postat acum 15 ani pe daciaclub

"stiu ca suna stupid (de simplu) dar nu vreau sa mai treaca cineva prin ce am trecut eu ieri, timp de 6 ore, cat mi-a luat sa scot din bord cablul de kilometraj.

Povestea:

S-au gandit romanasii nostrii ca sistemul de prindere cu piulita aia mare de plastic, usor de desfacut, este prea complicat pentru dacie, asa ca au zis ei sa modifice sistemul. Astfel nu mai e nici o piulita, e o chestie mare de plastic, care daca o invarti juma de ora (asa cum am facut eu) nu rezolvi nimic (poate doar sa-ti faci draci). Ca sa-l scot (am bord CN si oricum nu prea e loc de manevra pe acolo, mai ales ca dupa bord am si bara d'aia de ranforsare) am facut asa (ca se vedeti ce disperat am fost):

Am dat jos plasticul din fata (grilajul ala mare de langa ceasuri si din dreptul consolei centrale), desfacand cele 2 suruburi de sub bricheta, cele 2 de la comanda "climatizare" si cele doua de sub capacele din fata ceasurilor. Am mai scos butonul de avarie (dupa ce am notat pe cele 7 fire care ce cum si unde vine), am desurubat piulitele de la butonul de aeroterma si de la temporizator (ca sa pot sa trag mai mult de plastic), am scos partea de sus cu butoanele de la dezaburire si proiectoare, masca cu beculete de la "climatizare". Mai departe, ca sa iasa usor plasticul, am demontat complet cochilia de la volan (si partea de sus, si partea de jos). Am tras nitel de partea de plastic, cat sa pot smulge cele 3 mufe care intra in bord (ca pe dedesubt nu aveam loc, vezi bara aia minune de ramforsare). Am scos cele 2 cleme metalice care tin ceasurile de plasticaraie, m-am bagat sub masina si am scos din cutie cablul de kilometraj si abia dupa aia am reusit sa scot afara ceasurile (cu cablul infipt in ele). Afara situatia se prezenta altfel, adica, mufarea intre cablu si bord se face cu o piesa de plastic (romanesc, fff tare) care intra pe un canal. Ca sa scoti ala, tb sa apesi pe bucata de plastic, astfel incat partea opusa apasarii sa se cracaneze nitel si sa iasa de pe canal. Am facut dupa aia o proba cu bordul pus, sa vad daca pot sa scot cablul (ca acum stiam cum se face), si am constatat ca nu se poate (e pozitia prea nasoala cu mana stanga varata prin gaura de la sigurante), nu e destula forta.

Asa ca, aviz amatorilor.

P.S. daca aveti si sigilii pe mufe (ca mine) o sa va blestemati zilele ca o sa va intepati de 1000 de ori in sarme.

P.S.2 am facut toata operatiunea asta ca sa-mi reglez turometrul. Cineva zicea ca nu se poate, cu toate ca l-am asigurat ca trebuie sa existe un potentiometru de calibrare. Si exista, l-am reglat, si acum nu mai imi arata 500 rpm la relanti ci 800 (asa mi-a placut mie :wink: ). La potentiometru se ajuge usor dand jos plasticul transparent (geamul) din fata ceasurilor. "


pus acum 5 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Cand ajung acasa si am ceva mai mult timp, voi incerca sa vad ce reusesc.
Intre timp voi cumpara si o yala noua, sigur gasesc la un magazin cu piese de Dacia de la noi din oras.
Multumesc pentru raspunsuri. 


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 5 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
foarte frumoasa. felicitari!

pus acum 5 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1161
Faina rau,felicitari!Faptul ca are bord CN indica faptul ca a fost masina pe comanda,rar am vazut dacii din perioada '95-'96 cu bord CN.
Am si eu una tot asa dar cu un an mai tanara.  

Revenind la probleme-problema cu incuiatul e comuna si oarecum banala.Se rupe o furca(de plastic)din capatul butucului.Ca sa ajungi la ea trebuie sa demontezi fata de usa si acolo o sa vezi o furca tip U care tine butucul.Il scoti,o sa vezi o siguranta foarte subtire tip splint.Furca sa cauti la dezmembrari de pe o injectata pe care sa scrie UAMT,sunt mai rezistente.Astea noi,daca mai gasesti prin magazine sunt execrabile si nu tin mult.Patit.
Cu ceasurile rezolvi altfel-ca sa verifici daca sunt ele sau sondele dai firul de semnal la masa(in cazul celui de benzina si ulei).Ala de baterie e oricum prost din nastere...
Daca tot nu fac nimic necesita inlocuire.Sau mai e varianta sa ai cablajul impuscat pe undeva.Se pot schimba fara sa schimbi tot panoul de ceasuri(implicit kilometraj).Ca sa ajungi la ceasuri demontezi doar masca fata a bordului dar iti trebuie mare rabdare si destui sfinti in calendar.Cu ocazia asta iti recomand sa verifici musai si celebrul sistem de climatizare pe baza de capsule vacumatice,sistem cu specific romanesc(bun ca si conceptie/prost ca executie).Aproape ca iti garantez ca ai una sau mai multe capsule sparte.Din nou,rezolvarea o gasesti la dezmembrari pe CN4 ca in magazin in nici un caz sau daca da,la preturi deloc rezonabile.

Bafta si spor la treaba!

Modificat de Adrian Frigo (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Multumesc, dupa Pasti ma ocup si de treaba asta. Sa vedem ce o fi si ce o iesi. 

_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 5 ani
   
AlinVīrgă27
Membru Senior

Inregistrat: acum 6 ani
Postari: 281
frumoasa, greu mai vezi un cn sa arate bine

pus acum 5 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 695
Sti unde gasesti....

autobaza gms dacia 1310 altele sti unde

80.1KB


_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 5 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
2. A doua, care a fost defapt prima  este din '99, 81k km iar stare destul de buna zic eu.
Cu ea a fost simplu, a fost prima cumparata, salvata de la fier. Fostul proprietar murise, era un prieten de familie, sotia a ramas cu doua masini. Dacia si un Chevrolet (cu care umbla ea). Am fost intrebat daca o vreau, nu era ceea ce cautam pe atunci, dar ca sa nu ajunga la fier, am decis sa o cumpar.
A stat la mine cam un an, timp in care m-am lovit de diverse neplaceri (am salvat de la tigani un frigider Fram . Nu incapea in Dacie si abia abia l-am dus acasa cu altceva .. si alte nevoi) asa ca am inceput cautarile pentru un Papuc  sau Break (ambele voiam in stare cat mai buna si fara modificari).
Nefiind asa de veche, am preferat sa o vand si sa fac loc pt altceva mai vechi sau break/papuc. Am vandut-o asta-toamna, dar a ramas tot in oras. Acum circula zilnic, este masina de zi cu zi. Este pe maini destul de bune.
Ultima poza este de la despartire. 
In continuare, cand vine vorba de CN-uri, preferatul meu este CN3, cum e break-ul. 



_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 5 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la