CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Ela 22 Cluj la Simpatie.ro
Femeie
22 ani
Cluj
cauta Barbat
22 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Prelucrari mecanice Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pe unde mai sunt ateliere de prelucrari mecanice prin Cluj?
Si care dintre ele e mai de incredere?

Ca va trebui sa duc arborele de la Gaz la rectificat si mi-e groaza sa nu mi-l strice careva "priceput".

De obicei le duceam la DaciaService de pe Dorobantilor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
hmm Alezat/honuit pe strada Oasului, inainte de real, cu te duci incolo pe partea dreapta; strungar care face asta, Nea' Feri, pe pasteur, cum te duci in jos de la sensul girator din Zorilor, inainte sa ajungi la intersectie, printre blocuri, pe stanga ! Strungar (care nu alezeaza si honuieste) in zorilor, intrii pe
strada tatra de pe Dima, mergi inainte,  faci dreapta si dupa aia stanga cum te aproprii de spatele  postei, printre un grup de garaje  Nea Feri e destul de priceput, a schimbat bucsi de la o turbina de Subaru Impreza Wrx Sti   


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

hmm Alezat/honuit pe strada Oasului, inainte de real, cu te duci incolo pe partea dreapta; strungar care face asta, Nea' Feri, pe pasteur, cum te duci in jos de la sensul girator din Zorilor, inainte sa ajungi la intersectie, printre blocuri, pe stanga ! Strungar (care nu alezeaza si honuieste) in zorilor, intrii pe
strada tatra de pe Dima, mergi inainte,  faci dreapta si dupa aia stanga cum te aproprii de spatele  postei, printre un grup de garaje  Nea Feri e destul de priceput, a schimbat bucsi de la o turbina de Subaru Impreza Wrx Sti   


Pai astia-s toti sunt Feri?     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Mai este Bilcav, pe str. Lapusului 15 parca, pe Belgrad, si pe Oasului !
Impresii proaspete ! Am dus un bloc intreg + vilbrochen, ca nu am gasit nicicum cuzineti, sa imi faca linia completa ! Pana la urma cuinetii de palier sunt ok, impecabili ! deci doar  un rectificat trebuia la manetoanele de biela, cuzineti de biela, si eventual verificate 2 biele, sa nu fie ovalizate, si sa nu bata ! Cei de la Bilcav mi-au zis 1500 + euro     Ce sa zic, ce-mi plac oamenii cand te iau de prost, stiind ca nu ai alte optiuni Enervat la culme, m-am dus pe str. belgrad, am dat de un anumit domn Gabriel sau cum l-o fii chemand, foarte excentric de felul lui ) am localizat cuzineti de pe alt motor, compatibili dupa masuratori, si azi astept rezultatul ! Ps: toate astea la aprox 200 lei (prelucrarile) + 160 lei cuzinetii glyco R1 de la federal mogul

Dl. de la Dacia Service e in concediu medical, a avut o operatie la spate Dar a venit la servici dupa o adeverinta, si cu ocazia asta a tras un plan la chiulasa Vorbind cu dansul, mi-a spus ca acum 2-3 ani au "casat" (mai pe romaneste, vandut sau furat) tot ce inseamna masina de rectificat, alezat, honuit A ramas doar cu cea de rectificat plan, un strung, o freza, si masina de gaurit


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
netrecut
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
Str Belgrad et cel mai mare si cel mai buna atelier de prelucrare.

Pentru Seful, aduceti o sticla de stuica buna (de mere, pere, strugluri), e un un fin connaisseur.


pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Si la noi tot Feri este strungarul.Cred ca nu poti fii strungar daca nu te cheama Feri.
     Doar arborele trebuie dus la un rectificator si nu Feri !Pe cit posibil sa nu fie masina de rectificat aribori din 1900 toamna,ca deja au uzura mare.Daca vezi cate comparatoare foloseste cind prinde un ax,poti sa dai seama ce meserias este.
    Eu la noi stiu ca au atelierele, garajele de :firobuse,autobaze,statii de renel,la voi asa stiu ca are si Villy & co.E foarte inportant faza,altfel bate motorul.


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
azi m-am dus dupa bloc + vilbrochen, dupa inspectia vizuala, jos palaria pare-se au lucrat foarte bine manetoanele arata impecabil Pe langa rectificare, au corectat 3 biele Drept bonus, mi-au numerotat bielele si capacele lor prin poasonare (inainte nu erau numerotate, nici semne nu erau, puteai sa le pui aiurea'n tramvai), am vazut ca au marcat pistoanele si pozitia in care trebuie sa le pun (nici astea nu aveau nici un semn, nici o inscriptie)   Si m-a costat toata treaba mai putin, mi-a cerut 150 lei, drept bonus am dat un pachet de tigari ca bani nicicum n-a vrut sa ia Momentul adevarului va fii cand ii dau cheie   so fingers crossed  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pai atunci, o sa duc si eu arborele de la Gaz, pe strada Belgrad, sa vad ce va iesi... dar dupa anul nou, ca intre cele doua sarbatori meseriasii sunt in coma alcoolica si nu pot citi comparatoarele

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Au zis buburuzarii ca pt.clujeni si nu numai clujenii mai lucreaza cu gherla,unde a fost SMA,cum intrii dinspre Cluj imediat in dr.Nr.telef.nu stiau dar e usor prin info.Multi au dus acolo si din judetele limitrofe,si din BM,inseamna ca trebuie sa fie buni.Au program de la 8 la 16.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

wob a scris:

Au zis buburuzarii ca pt.clujeni si nu numai clujenii mai lucreaza cu gherla,unde a fost SMA,cum intrii dinspre Cluj imediat in dr.Nr.telef.nu stiau dar e usor prin info.Multi au dus acolo si din judetele limitrofe,si din BM,inseamna ca trebuie sa fie buni.Au program de la 8 la 16.

Cand ma voi duce pe la tara (probabil la primavara) voi intra acolo, ca pricum trec pe acolo. Ceva adresa mai exacta nu stiti?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Foarte usor gasesti,cind ai intrat in Gherla, este o curba la dr.si imediat dupa curba, fosta statia mecanica de reparatii utilaje agricole,pe urma la cca.700 m.este si o statie de benzina,pe urma vine baita bai,pe stg.Este drumul ala lung,drept ,care duce pina la podul peste apa.Probabil atelierul are alt nume dupa ce s-a privatizat.Poti intreba la fata locului.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

wob a scris:

Foarte usor gasesti,cind ai intrat in Gherla, este o curba la dr.si imediat dupa curba, fosta statia mecanica de reparatii utilaje agricole,pe urma la cca.700 m.este si o statie de benzina,pe urma vine baita bai,pe stg.Este drumul ala lung,drept ,care duce pina la podul peste apa.Probabil atelierul are alt nume dupa ce s-a privatizat.Poti intreba la fata locului.


Stiu, unde-i statia aia de benzina!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Am avut zilele astea niste neplaceri cu centrul de pe strada belgrad Am dus o chiulasa sa inlocuiasca 4 supape, au facut treaba buna cu inlocuitul, le-au rectificat pe celelalte, schimbat semeringuri, facut jocuri super. Treaba facuta bine, pana cand au ajuns la lustruirea cu pasta (se pune pasta abraziva intre supapa si scaun, si se invarte supapa, sa se aseze perfect pe profilul scaunului). Cred ca au sarit peste aceasta operatie Fara sa stiu, si sa probez etanseitatea supapelor, am luat chiulasa, am platit lucrarea, am montat-o si dupa 4-6 ore de chinuiala (verificat aprindere, injectie, senzori, distributie de vre-o 4 ori), cand nicicum n-a vrut sa porneasca masina respectiva, simteam ca-mi ies perii albi deja. Bujiile erau ude, si masina dadea sa porneasca, cand era accelata aproape blana. In rest nici urma de rateu sau ceva. Fix cand era sa ma las pagubas, ma duc in spatele masinii, il pun pe colegul sa dea la automat, si cand pun mana pe toba, surpriza! Se simtea un pic de suflu, in rest aspiratie  Prima reactie ? WTF?!   Cauza ? nu inchideau supapele de evacuare bine => yok compresie=> nici macar nu se aprindea combustibilul, da sa bubuie!      Azi dimineta dau jos chiulasa, torn un pic de benzina, si intr-adevar, toata s-a scurs ! erau probleme cu 7  din cele 16 supape. Il sun pe respectivi, nu le vine sa creada. Au zis sa duc innapoi chiulasa, s-o verifice. Am ajuns pe la ei, frumos o pun pe bancul de probe, pun apa, surpriza, curge ca din izvor ) Toata lumea contrariata, ca nu se poate asa ceva, ca ei au verificat de 2 ori, ca cu siguranta eu am facut ceva. Dupa ce au deschis supapele lovindu-le cu un dorn de bronz, au ajuns la concluzia ca scaunele sunt murdare  , intr-adevar s-a oprit jetul la test, dar picura zdravan. Dupa care iara au inceput cu teoriil e, pe care le-am desfiintat una cate una (ca era mizerie in benzina -> imposibil, se infundau injectoarele; ca era praf sau alte mizerii/depuneri in admisie-> imposibil, pt ca e din plastic, si curatata la sange, ca era praf la montaj -> imposibil, nu suntem in sahara sa fie furtuna cu nisip). Chiar daca au comentat un pic, au acceptat fara sa zic un cuvant sa desfaca tot, si au lustruit cu pasta supapele+scaunele potrivindu-le pana la urma calumea. Dupa ce m-am asigurat ca totul e bine, mi-a zis un domn de acolo ca "cine nu lucreaza nu greseste", deci prin asta si-au recunoscut vinovatia. Sper ca s-a rezolvat, o sa aflu peste 2-3 zile cand o s-o montez. La final am ramas pagubit cu o garnitura de chiulasa, care era v. Reinz pedeasupra, si cu orele de chinuiala cand am incercat s-o pornesc, respectiv vremea pierduta, nervii, si cu demontarea si montarea     

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Si iata concluziile:
1. La acest atelier se lucreaza relativ bine, la arbori, alezat/honuit, pana acum la ce mi-au facut sunt super multumit. Cautati-l pe domnul Gabrian, om super de treaba, face treaba buna.
2. Chiulasele neaparat verificati-le cand le preluati! Dl. Boti, care e un fel de sef acolo (cel mai tanar dintre ei), e foarte de treaba, in caz ca aveti necazuri, la el sa apelati.

Unul din motivele pt care fac gafe, e pt ca uneori mai beau cativa de acolo  Am ramas stupefiat cand am intrebat daca imi pot marii porturile la o chiulasa, si raspunsul de la un domn de acolo a fost "daca mi-l aduci cand sunt treaz si n-am baut, ti-l fac" 


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

Si iata concluziile:
1. La acest atelier se lucreaza relativ bine, la arbori, alezat/honuit, pana acum la ce mi-au facut sunt super multumit. Cautati-l pe domnul Gabrian, om super de treaba, face treaba buna.
2. Chiulasele neaparat verificati-le cand le preluati! Dl. Boti, care e un fel de sef acolo (cel mai tanar dintre ei), e foarte de treaba, in caz ca aveti necazuri, la el sa apelati.

Unul din motivele pt care fac gafe, e pt ca uneori mai beau cativa de acolo  Am ramas stupefiat cand am intrebat daca imi pot marii porturile la o chiulasa, si raspunsul de la un domn de acolo a fost "daca mi-l aduci cand sunt treaz si n-am baut, ti-l fac" 

Asta e si greseala ta!
Nu se face asa!
Eu curat chiulasa, apoi demontez arcurile de supape si duc chiulasa fara supape si supapele separat intr-o punga.
Apoi, cand e gata rectificata atat trasa in plan, cat si sediile si talerele supapelor, vin acasa si ma apuc eu, sa le rodez cu pasta.
Dupa care tot eu montez la loc supapele.
Astia fura pasta de rodat, care e scumpa, zicand ca oricum se vor aseza.
Eu nu le las pe mana lor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Posibil, eu cand am vazut ca 2 supape sunt super-indoite, iar celelalte foarte pline de depuneri, am zis ca le-o duc cu totul, sa le verifice pe toate, si sa le curete. Asa ca nu m-am stresat prea tare sa ma apuc si sa le scot. Si intr-adevar , asa era, pe langa alea 2 super indoite, erau inca 2 indoite, iar celelalte eu fost rectificate, curatate. Se pare ca nu se aseaza, chiar daca au fost rectificate, facute, toate, calumea, am stat langa ei, pana ce au rectificat. Singurele operatii pe care nu le-am supravegheat a fost schimbarea semeringurilor,  lustruirea cu pasta, si montajul final. Cum se numeste pasta ? Am vazut azi ca folosesc doua paste, una cu granulatie mai mare si alta mai fina ! Si cam cat costa ?

Ps: totusi mi-e greu sa cred ca nu le-au rodat, cat timp am stat acolo langa ei, faceau 2-3 chiulase, si le-au rodat supapele cu pasta la toate. Eu presupun ca n-au fost atenti si   n-au facut aceasta opertie la toate supapele


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:

Cum se numeste pasta ? Am vazut azi ca folosesc doua paste, una cu granulatie mai mare si alta mai fina ! Si cam cat costa ?


Pasta este ceva american parca, dupa ramasita de ambalaj.
Iar pretul nu stiu, ca un fost coleg mi l-o dat, dupa ce l-o sustras de la Service


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
acum vad ca face si carbochim  dar nu vreau de la ei ca am dubii mari privind calitatea   

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Azi, am zis ca duc arborele cotit, de la Gaz, la rectificat... Odiseea spatiala "Deep space 9"

Locatia1:

Mai intai m-am dus pe strada Belgrad, la omul ala Gabrian, de care zicea knx.
Intru, zic ca am un arbore de rectificata, zice ca e ok, sa-l duc inauntru.
Un sevice auto, de reparatii mecanice, si un mic atelier de prelucrari mecanice.
Intru cu arborele, ma intreaba de la ce masina este?
... zic Gaz 69
... ceee?   cum e ala
....Zic ca-i rusesc
... aaa, rusesc.
Se uta lung la arbore:
...da restul motorului unde este, ca eu nu-l rectific, doar daca noi asamblam tot motorul...
... pistoane, segmenti aveti?
... am dar motorul vreau sa-l fac eu, uitati aici o copie dupa manualul de reparatii cu cotele de rectificare.... nu puteti s-o rectificati, la cotele prescrise?
... noi nu ne bagam, doar daca asamblam noi totul...
... da-i pace ca ma duc in alta parte.
... la revedere.


Locatia2:

Cineva mi-a mai zis ca este un atelier pe str Bobalnei in spate la IRA.
Intru, gasesc o hala nou tencuita in spate un service de reparatii mecanice
... bat la usa, il caut pe d-nu cu prelucrarile mecanice
... apare unu din spate
... as avea de rectificat un arbore
...ia sa vedem...
...de la ce masina?
... Gaz 69
... cum e ala? Camion din ala mare?
... nu, este masina de teren, mai mica
... ruseasca?
... da, ruseasca
... l-as face, dar problema e, ca la piesele rusesti nu se respecta tolerantele prescrise in manual
... nu puteti sa-l rectificati, la cotele prescrise de manualul de service?
... pai cu motoarele astea vechi e greu, ca-s uzate si nu-s asa de usor de reparat, decat astea noi...
... pe raspunderea mea, rectificati-o la cotele prescrise, ca de asamblat ma ocup eu, ca sunt de meserie.
... nu pot, doar daca aduceti si restul motorului si o asamblam noi aici.
... da-i pace, ca ma duc in alta parte.
... la revedere


Locatia 3:

Deja eram disperat!
Ce sa fac, ma duc acasa!
Spre casa ma opresc pe Dorobantilor, la Dacia Service2, unde mai demult faceam rectificarile.
Intru la prelucrari, unde era aceeasi om cu ochelari, la care ma duceam, mai demult.
... buna ziua
...as avea un arbore cotit de rectificat
... din pacate nu mai facem, ca toate utilajele de rectificat si prelucrari mecanice au fost duse la remat
... facem doar chiulase, arbori si alezari, nu mai avem cu ce
... dar totusi, nu ma puteti cumva ajuta? Nu mai este nici un atelier de prelucrari mecanice?
... pe strada Belgrad
... am fost acolo si nu vor s-o faca
... alt atelier nu este?
... parca ar fi inca una pe Valea Chintaului, in apropiere de Chinteni, intr-o fosta ferma agricola, dar nu stiu exact adresa.
... multumesc
... la revedere


Locatia 4:

Ma intorc in masina... ce sa fac? Sa duc arborele la rectificat in mediul rural?
Ma intorc, traversez iarasi Clujul si ies spre Chinteni.
Drum prost, plin de gropi, de-ti rupi masina.
Ma duc vreun km, cand vad o veche ferma.
Intru si intreb:
... buna ziua, caut un atelier de prelucrari mecanice, cineva mi-a zis ca se afla una prin apropiere
... noi nu stim de nici un atelier prin zona.
Ma intorc la masina, pornesc, mai departe, vad inca un grajd de CAP darapanat, unde scrie “Piese si dezmembrari auto”.
Ma opresc, poate-s astia!
Intru si intreb:
... buna ziua, caut un atelier de prelucrari mecanice, cineva mi-a zis ca se afla una prin apropiere
... noi nu avem dar vorbiti cu domnu Nelutu, strungarul... la vreo 2 km de aici, o poarta metalica pe stanga .
Ma intorc la masina, pornesc, mai departe, vad inca un grajd de CAP darapanat, unde scrie “Prelucrati mecanice, alezari si strungarie auto”.
Doi indivizi in salopeta, se chinuiau in fata grajdului, sa demonteze niste pinioane, de pe o masina de gaurit din ala industriala.
Trec pe langa ei, intru in hala si intreb:
... buna ziua, as avea un arbore cotit de rectificat
... vorbiti cu patronul, nea’ Nelutu, e afara, desface o masina de gaurit.
... ies afara, ma opresc langa ei si astept, pana ma baga in seama
... buna ziua, cu ce va putem ajuta
... buna ziua, as avea un arbore cotit de rectificat
... unde este
... in portbagaj, la masina
... Unde-i masina
... in strada
... aduceti inauntru
Ma duc si intru cu masina in curte, dupa care deschid portbagajul si iau arborele.
Ma invita in hala.
...de la ce masina este?
... Gaz 69, rusesc
... ala ca IMS-ul?
... da, ca IMS-ul
... dar nu stim cotele
... am eu, aici cotele din manual
... perfect
... vi-l putem face, dar numai pe maine dupamasa
... nu-i problema
... costa 120 lei atat paliere cat si manetoane
... bine
Si asa, dupa multe peripetii, l-am gasit pe domnu Nelutu, un meserias in jur de 50 de ani,  care are  un atelier de prelucrari mecanice, cu toate utilajele necesare. Face atat alezari de bloc, honuiri, rectificari, planari chiulase, rectificari supape etc.
Is curios ce iese din toata treaba!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nr de tel al lui nea' Nelutu

prelucrari mecanice tel lui nea' nelutu Admin

35.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Aterierul lui nea' Nelutu, cu Nea Nelutu in fata, luptandu-se cu masina de gaurit
Is curios ce va ramane pe maine din arborele cotit... totusi mai sper in minuni!

prelucrari mecanice aterierul lui nea' nelutu, nea nelutu fata, masina gaurit curios ramane maine Admin

41.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
mai era sau este si acum la service-ul dacia de pe calea floresti
dl.Misi il cheama pe meserias
tata intotdeana acolo ducea la rectificat arborele cotite ,intotdeauna facea treaba foarte buna,si la variant el a facut


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
De ala nu stiam!
Sper, ca domnu Nelutu sa faca treaba buna!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
aha ..deci de aia ati fost asa grabit si disperat..ca v-am facut semnale din maini dar nu m-ati vazut cand mergeati prin gheorgheni...nu-i bai ca va mai prind eu

_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

glad parau a scris:

aha ..deci de aia ati fost asa grabit si disperat..ca v-am facut semnale din maini dar nu m-ati vazut cand mergeati prin gheorgheni...nu-i bai ca va mai prind eu

Scuze! Am avut si eu o zi mai proasta, cand nimic nu iesea, din cele planificate!
Sunt si zile din astea!
Data viitoare arunca o piatra in parbriz, si atunci ma voi opri cu siguranta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
cum a iesit pana la urma?

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cristobob a scris:

cum a iesit pana la urma?

A iesit bine Nu strange.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
azi mi-am incercat si eu norocul cu cei de pe Belgradului; le-am dus chiulasele sa la aranjeze (alezare sau cum se numeste operatia) supapele si scaunele.
de asemenea am dus o jumatate a blocului motor in care aveam puse 2 suruburi mai subtiri (dintre cele care strang chiulasele). sper sa gseasca material tare sa faca suruburile respective.


pus acum 14 ani
   
victor394
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1
Va salut
Sunt nou pe forum si vazand acest topic despre ateliere de service auto as intreba daca stie cineva un auto service in Cluj-Napoca, preferabil in cartierul Zorilor, unde se repara Dacii 1310, modele dinainte de 1990, pentru ca la cele cateva la care am fost deja sunt mecanici care nu lucreaza la aceste masini, nu stiu probabil cum sunt construite, si unele nici nu sunt autorizate pentru aceasta marca. Ar trebui sa avem un topic cu lista de auto service pentru masini clasice, pe orase si judete, ca sa nu mai avem probleme si sa umblam de la unii la altii. Eu nu ma pricep sa-mi repar singur masina si nici nu am unelte.


pus acum 12 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
Unde as putea rectifica in Cluj placa de presiune de la motorul de broasca?

pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la