CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Roxxy22 pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Cluj cauta Barbat 25 - 48 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
|
|
Asa este, MOBRA ENDURO concept realizat in 1982.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
as a scris:
Asa este, MOBRA ENDURO concept realizat in 1982. |
Se pare, ca a fost un fel de prototip, pentru Hoinar. Mai exista exemplarul din poza?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
|
|
Misi, prototipul care-l vezi l-am construit eu in 1982 cand aveam 16 ani plecand de la o Mobra 50 Super la care i-am modificat urmatoarele: - cadrul inaltat prin coborarea basculei din spate - inclinarea motorului prin ridicarea partii din fata a lui pentru alinierea cu bascula - alt raport de transmitere la lant - suporti din teava pt motor de sub rezervoar pana sub motor - prelungirea amortizoarelor fata cu 11 cm - modificarea prinderii suportilor superiori ai amortizoarelor spate - amortizoare spate de Hercules modificate - saua scurtata - esapament ridicat si traversat sub saua cu amortizor cu diferite grade de amortizare - bricolat motorul: ferestre; chiulasa; cot de admisie scurtat si flexibil; carburator de K125; aprindere; ambreiaj; ambielaj; piston etc. - elemente estetice : aripi fata spate ; proiector; bord; ghidon; etc. Motoreta prindea 80 km/h si mergea pe o roata distante de cate 10-12 m, insa consuma daca o forjam pe camp cca 7 l de benzina la 100 de km. Am vandut-o in 1990 la un copil din vecini care si-o dorea, dupa care a ajuns la alt copil si tot asa pana i s-a pierdut urma. Pozele le-am facut in 1994 cand am prins un copil pe strada cu ea, ca sa am amintire.
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Ce ai lucrat la ferestre?
|
|
pus acum 15 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
|
|
Ferestrele de admisie si evacuare le-am frezat ca sa le maresc si sa imbunatatesc gazodinamica. Ferestrele si canalele de baleaj le-am inmultit si le-am imbunatatit gazodinamica. Am mai luat material din capul si fusta pistonului si am marit raportul de compresie. Totul a fost apoi acordat cu micsorarea volumului carterului si usurarea ambielajului.
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
Daca ai marit ferestrele nu s-a modificat diagrama distributiei? Cat ai putut lua din capul pistonului si din fusta?Si cu asta ai modificat distributia. Daca ai usurat ambielajul nu a crescut volumul carterului?
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
as a scris:
Am vandut-o in 1990 la un copil din vecini care si-o dorea, dupa care a ajuns la alt copil si tot asa pana i s-a pierdut urma. Pozele le-am facut in 1994 cand am prins un copil pe strada cu ea, ca sa am amintire. |
Si nu ai incercat sa faci cercetari? Poate se afla pe undeva in paragina.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
|
|
Pt. Bachus_21 Marind ferestrele nu s-a modificat diagrama distributiei, . Ferestrele originale le-am marit pe latime imbunatatind totodata sensul de curgere al amestecului proaspat si al gazelor arse. Am mai facut alte ferestre de baleaj si canale ce plecau din canalul original pe care l-am si lustruit. Din capul pistonului si din fusta am facut degajari de cativa mm in drept cu ferestrele fapt ce adus la modificarea diagramei de distributiei, dar acesta a fost si scopul. Usurand ambielajul a crescut volumul carterului, lucru care l-am compensat prin placi din Al pe care l-am prins pe carter stanga - dreapta.
Modificat de as (acum 14 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
as
Membru Senior
Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
|
|
pt. Misi Am sa incerc sa dau de urma ei. S-ar putea sa mai aibe si colegii de generatie vreuna similara, deoarece la vremea respectiva au existat 4 bucati impreuna cu cea din foto. In perioada 1976-1984 am fost un grup de prieteni foarte pasionati de motoare, karturi si motorete ce activam la clubul de Karting de la Casa Pionierilor.
|
|
pus acum 15 ani |
|
bachus_21
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
|
|
as a scris:
Pt. Bachus_21 Marind ferestrele nu s-a modificat diagrama distributiei, . Ferestrele originale le-am marit pe latime imbunatatind totodata un sensul de curgere a amestecului proaspat si a gazelor arse. Am mai facut alte ferestre de baleaj si canale ce plecau din canalul original pe care l-am si lustruit. Din capul pistonului si din fusta am facut degajari de cativa mm in drept cu ferestrele fapt ce adus la modificarea diagramei de distributiei, dar acesta a fost si scopul. Usurand ambielajul a crescut volumul carterului, lucru care l-am compensat prin placi din Al pe care l-am prins pe carter stanga - dreapta. |
Asa,sa priceapa poporul.Multumesc.
|
|
pus acum 15 ani |
|
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
|
|
na ti o explicat omu cum se traforeaza motoru d mobra
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
-Toma Caragiu... Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...
|
|
pus acum 15 ani |
|