CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Roxxy22 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Cluj
cauta Barbat
25 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Ghicitoarea zilei / Ghicitoarea nr.171 - Mobra Enduro Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Ce sa fie?

nr.171 mobra enduro fie?

47.5KB


pus acum 15 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
cealalta parte

nr.171 mobra enduro cealalta parte

39.5KB


pus acum 15 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
MOBRA

pus acum 15 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Asa este, MOBRA ENDURO concept realizat in 1982.

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

as a scris:

Asa este, MOBRA ENDURO concept realizat in 1982.


Se pare, ca a fost un fel de prototip, pentru Hoinar.
Mai exista exemplarul din poza?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Misi, prototipul care-l vezi l-am construit eu in 1982 cand aveam 16 ani plecand de la o Mobra 50 Super la care i-am modificat urmatoarele:
- cadrul inaltat prin coborarea basculei din spate
- inclinarea motorului prin ridicarea partii din fata a lui pentru alinierea cu bascula
- alt raport de transmitere la lant
- suporti din teava pt motor de sub rezervoar pana sub motor
- prelungirea amortizoarelor fata cu 11 cm
- modificarea prinderii suportilor superiori ai amortizoarelor spate
- amortizoare spate de Hercules modificate
- saua scurtata
- esapament ridicat si traversat sub saua cu amortizor cu diferite grade de amortizare
- bricolat motorul: ferestre; chiulasa; cot de admisie scurtat si flexibil; carburator de K125; aprindere; ambreiaj; ambielaj; piston etc.
- elemente estetice : aripi fata spate ; proiector; bord; ghidon; etc.
    Motoreta prindea 80 km/h si mergea pe o roata distante de cate 10-12 m, insa consuma daca o forjam pe camp cca 7 l de benzina la 100 de km.
  Am vandut-o in 1990 la un copil din vecini care si-o dorea, dupa care a ajuns la alt copil si tot asa pana i s-a pierdut urma. Pozele le-am facut in 1994 cand am prins un copil pe strada cu ea, ca sa am amintire.


pus acum 15 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
Ce ai lucrat la ferestre?

pus acum 15 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Ferestrele de admisie si evacuare le-am frezat ca sa le maresc si sa imbunatatesc gazodinamica.
Ferestrele si canalele de baleaj le-am inmultit si le-am imbunatatit gazodinamica.
Am mai luat material din capul si fusta pistonului si am marit raportul de compresie.
Totul a fost apoi acordat cu micsorarea volumului carterului si usurarea ambielajului.


pus acum 15 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175
Daca ai marit ferestrele nu s-a modificat diagrama distributiei?
Cat ai putut lua din capul pistonului si din fusta?Si cu asta ai modificat distributia.
Daca ai usurat ambielajul nu a crescut volumul carterului?


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

as a scris:


  Am vandut-o in 1990 la un copil din vecini care si-o dorea, dupa care a ajuns la alt copil si tot asa pana i s-a pierdut urma. Pozele le-am facut in 1994 cand am prins un copil pe strada cu ea, ca sa am amintire.

Si nu ai incercat sa faci cercetari?
Poate se afla pe undeva in paragina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Pt. Bachus_21
Marind ferestrele nu s-a modificat diagrama distributiei, . Ferestrele originale le-am marit pe latime imbunatatind totodata sensul de curgere al amestecului proaspat si al gazelor arse. Am mai facut alte ferestre de baleaj si canale ce plecau din canalul original pe care l-am si lustruit.
Din capul pistonului si din fusta am facut degajari de cativa mm in drept cu ferestrele fapt ce adus la modificarea diagramei de distributiei, dar acesta a fost si scopul.
Usurand ambielajul a crescut volumul carterului, lucru care l-am compensat prin placi din Al pe care l-am prins pe carter stanga - dreapta.

Modificat de as (acum 14 ani)


pus acum 15 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
pt. Misi
Am sa incerc sa dau de urma ei.
S-ar putea sa mai aibe si colegii de generatie vreuna similara, deoarece la vremea respectiva au existat 4 bucati impreuna cu cea din foto.
In perioada 1976-1984 am fost un grup de prieteni foarte pasionati de motoare, karturi si motorete ce activam la clubul de Karting de la Casa Pionierilor.


pus acum 15 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175

as a scris:

Pt. Bachus_21
Marind ferestrele nu s-a modificat diagrama distributiei, . Ferestrele originale le-am marit pe latime imbunatatind totodata un sensul de curgere a amestecului proaspat si a gazelor arse. Am mai facut alte ferestre de baleaj si canale ce plecau din canalul original pe care l-am si lustruit.
Din capul pistonului si din fusta am facut degajari de cativa mm in drept cu ferestrele fapt ce adus la modificarea diagramei de distributiei, dar acesta a fost si scopul.
Usurand ambielajul a crescut volumul carterului, lucru care l-am compensat prin placi din Al pe care l-am prins pe carter stanga - dreapta.

Asa,sa priceapa poporul.Multumesc.


pus acum 15 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
na ti o explicat omu cum se traforeaza motoru d mobra  

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la