CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Cenusareasa la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 26 - 59 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Se vinde Renault 19 din 1991. Acte de Germania. Toate actele necesare inmatricularii. Motor 1721 cmc pe injectie. Geamuri electrice, trapa, servodirectie. .
R_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
L-am cumparat azi!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pe la urma nu este din 1988, ci din 1991. Are acte de Germania. Azi a sosit in ograda la mine. Nu are deloc rugina, vopseaua este cea originala, 168000 km. A stat 18 ani intr-un garaj nemiscata. Nici nu am incercat sa o pornesc, ca urmeaza o revizie la motor, schimbat intai distributia si toate consumabilele. Are unele lipsuri la interior, unele chestii, casetofonul, cochiliile de la volan, buzunarul de plastic de la usa dreapta, polita ce acopera portbagajul, butonul cu yala de la hayon etc. Si tetierele lisesc..., usita de la busonul rezervorului. Lampile spate sunt crapate. Fostul proprietar mai are maruntaie, a zis ca le aduna zilele urmatoare, apoi ma suna sa ma duc dupa ele. Dar fac inventarul si completez lipsurile.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Renault_TSE_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
costin20
Membru Senior
Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
|
|
Arata bine, babaciunea!
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Bravo Misi, Am si eu una , atestata , cu motor 1,4 similar cu cel de Dacie .
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
gherghin nicolae a scris:
Bravo Misi, Am si eu una , atestata , cu motor 1,4 similar cu cel de Dacie . |
Mersi. Tu ai noroc cu motoul mic si pe carburator. Asta e injectie monopunct, are un ECU cat un geamantan, sper sa nu fie stricat. Eu is curios cum o voi porni pe asta, dar teoretic daca schimb dostrbutia, bujii noi, curat rezervoul, pun benzina proaspata, ar trebui sa porneasca.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ieri pe la pranz, in oras
44.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
gherghin nicolae a scris:
Bravo Misi, Am si eu una , atestata , cu motor 1,4 similar cu cel de Dacie . |
Nicule, nu poti face o poza la a ta cu plafoniera de langa oglinda? Ca este o gaura acolo, din care atarna ceva circuit electronic, nu stiu ce e si de ca atarna. Acolo mai vine ceva, care lipseste si nu-mi dau seama ce vine acolo.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Sa o stapanesti sanatos,pare tapana si neumblata in ea prea mult!
Pai dupa ce schimbi curelele incerci sa invarti motorul manual nu? macar prima data. Pui ceva ueli in cilindrii inainte sa o pornesti?
Spor la treaba ca ai front de lucru acuma!
|
|
pus acum 3 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Misu de Cluj a scris:
gherghin nicolae a scris:
Bravo Misi, Am si eu una , atestata , cu motor 1,4 similar cu cel de Dacie . |
Nicule, nu poti face o poza la a ta cu plafoniera de langa oglinda? Ca este o gaura acolo, din care atarna ceva circuit electronic, nu stiu ce e si de ca atarna. Acolo mai vine ceva, care lipseste si nu-mi dau seama ce vine acolo. |
O sa iti fac maine poze . Si motorul meu are ECU , o cutie mare. A mea are 98.000 km reali . Am toate manualele cu care a venit din fabrica. Manuale de utilizare .
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
g-power a scris:
Sa o stapanesti sanatos,pare tapana si neumblata in ea prea mult!
Pai dupa ce schimbi curelele incerci sa invarti motorul manual nu? macar prima data. Pui ceva ueli in cilindrii inainte sa o pornesti?
Spor la treaba ca ai front de lucru acuma! |
L-am invartit azi, nu e gripat. Nu pot pune ulei in cilindrii, ca distruge catalizatorul. La cele pe injectie nu e voie sa bagi ulei in cilindrii! Doar putin spray cu ulei siliconic suflat pe la bujii. Nu-l pornesc pana nu schimb cureaua de distributie, rola intinzatoare, bujiile, uleiul, filtrele si pompa de apa. Probabil si radiatorul, ca e foarte oxidat. Si dat jos rezervorul de benzina si spalat. Benzina aia moarta poate distruge injectorul si pompa de benzina. Scanteie are, dar nu aud pompa in rezervor, cand pun contactul. S-ar putea sa fie defecta pompa de benzina, sau poate e ceva belea electrica.
As fi preferat sa fie pe carburator. Sistemele astea de injectie timpurii, pot fi pacatoase si greu de gasit piese le ele.
Acuma nu am timp. Mai catre vara.
Culmea e ca dupa 18 ani de stat, inca are frane si nici rotile nu-s blocate!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Misi , uite pozele. Sper sa-ti fie de folos .
renault_nic
32.6KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
liviumm
Membru nou
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 17
|
|
Felicitari! foarte frumoasa!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Mersi mult Nicule! Deci un capacel din ala negru lipseste de acolo. Amu sa vad, de unde fac rost de capacelul ala, ca arata tare urat fara chestia aia. Sanse minime sa gasesc asa ceva, dar poate cineva o are.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
@Nicu Gherghin: Asa arata. Putin e diferit, dar probabil din cauza trapei electrice. Dar tot capac din ala negru vine acolo (banuiesc). Ala este receptorul infrarosu al telecomenzii de la inchiderea centralizata. E negru opac capacelul ala, sau negru translucid, sa treaca infrarosiile prin ea?
33.3KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
O poza mai clara.
35.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Nicule, ala e casetofonul original?
Ca a mea nu mai avea casetofon. Am pus si eu un Blaupunkt, dar nu are mufa pentru telecomanda de la volan. Modelul ala de casetofon pe care o ai are mufa aia?
Cred ca in Renault 30 am un casetofon exact cum ai tu. Iar R30 nu are telecomanda la volan, deci atunci poate daca le schimb intre ele cele doua casetofoane, atunci va functiona si telecomanda la R19.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
De asta zic, care pare sa fie mufa telecomenzii de la volan:
33KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Mufa aia este legata de telecomanda de la volan. Deci ca sa functioneze telecomanda, va trebui sa caut un casetofon compatibil, care sa aibe locas pentru mufa aia.
42.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ala din R30 pare sa fie ceea ce trebuie. Ma si uit azi, daca are mufa pentru telecomanda. Si daca am noroc, doar schimb cele doua casetofoane intre ele.
37.3KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Si mai e o chestie lipsa, ca la R19 phase1, mai era un capac de plastic demontabil, care acoperea casetofonul, sa nu vada hotii. Cand lasai masina in locuri dubioase, puneai capacul ala si nici nu se mai vedea ca ai casetofon.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Am deschis cumva hayonul. Yala era smulsa. Fostul proprietar zicea ca niste polonezi au vrut sa fure masina. L-am indreptat cat-decat locasul, dar mai trebuie indreptat. Din pacate nu mai poate fi reparata yala, trebuie alta. Hayonul era complet blocat, a trebuit sa ma bag in portbagaj si sa demontez zavorul din interior, chinuiala, dar pe la urma l-am deschis.
23.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
E distrusa yala. Greu de reparat ce strica omu prost!
36.5KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Sa vad, poate se potiveste de la alte modele de Renault mai noi.
46.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Si zavorul de jos este rupt. S-o rupt urechea de plastic care trage zavorul.
49.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
De unde gasesc eu piesa asta?
59KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Teoretic s-ar putea reconstrui in 3D si printa la o imprimanta 3D.
52.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
De lipit nu va tine. Dar il pot lipi car sa fie intreaga si sa caut pe cineva, care are un scanner 3D si o imprimanta 3D, ca atunci s-ar putea printa o piesa noua identica. Trebuie sa ma interesez, daca cineva se ocupa de asa ceva prin zona.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
49.3KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Usa de la reziervor e rupta din balama. Asta s-ar putea sa gasesc, ca azi m-am uitat la un Clio Symbol si parea la fel.
32.8KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Tetierele lipsesc. A, gasit o tetiera de R5, se potriveste la fix. Trebuie sa caut inca una pentru scaunul pasagerului. Nu conteaza culoarea ca pun huse pe ele, doar sa fie aceasi model si sa aibe aceasi forma.
44.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
42.5KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Daca gasesc inca una, m-am scos din rahat.
45.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ei sa-mi bag piciorul! Zavorul de Logan1 este identic!
Na pe asta l-am si rezolvat!
13.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
S-ar putea ca si yala de Logan sa se potriveasca. E mai rotunjita, dar are aceasi principiu de functionare!
13.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Are aceasi forma, gaura unde este prinsa! Asa pare ca se poate adapta fara nici o modificare! Maine ma duc in magazin sa vad cum arata.
23.9KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Sa vad daca mai are actuatorul, ca la portbagaj nu se aude nimica. La usi functioneaza inchiderea centralizata, dar in portbagaj nu. Probabil si actuatorul de la portbagajul de Logan1 se potriveste!
Deci se pare inchizatoarea hayonului o rezolv cu organe de Logan1
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Iar usa de la busonul de rezervor s-ar putea sa fie identica cu cea de Megane1 si 2
Trebuie sa o demontez balamaua ramasa, sa vad prinderea!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Am cumparat doua tertiere si o pereche de stopuri. Multumesc colegului Claudiu Parvulescu pentru piese!
Si un mare ... , fostului proprietar, care mi-a tras tzeapa. Cand am cumparat masina, mi-a zis ca mai are stopuri, are tertierele originale, are un hayon de rezerva, o cutie de viteze, notita tehnica in original, pe care mi-le da la pachet cu masina (doar sa-i dau timp sa le caute si sa le adune in cateva zile). Apoi dupa ce i-am dat banii, cand ai trimiteam mesaj, zicea ca nu are timp, ca-i doare spatele, etc. (gargara). Apoi a schimbat placa si mi-a zis ca nu-mi mai da nimica, ca piesele promise, le-a promis altcuiva si sa nu-l mai bat la cap.
Asa un batranel de treaba parea, dar in realitate este un rahat de om, care nu se tine de promisiuni si de cuvantul si intelegerea facuta!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Altfel arata cu stopurile cumparate. Alea vechi erau crapate si erau decolorate, portocalii in loc de rosu.
61.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Si tetierele is ok. Nu este materialul ca ala de pe scaune, alta textura. Dar aveam doua huse negre, pe care le-am tras pe ele, asa ca arata ok.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
38.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Am mai curatat un pic compartimentul motor de mizeria adunata in 20 de ani. Acuma arata un pic mai curat. Oricum, in curand urmeaza lucrari de revizie la motor.
59.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Acuma pauza cateva zile, ca asteptam iepurasul de paste. Pana ieri nici nu stiam ca acuma e pastele catolic, asa stiam ca e prin 14 aprilie. Amu sa ma duc sa vopsesc oua!
69.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
costin20
Membru Senior
Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
|
|
Treaba cu piesele de schimb am pățit-o și eu când am cumpărat Skoda 120, a zis sa ma duc altădată ca nu are timp sa le caute, ca nu știe pe unde sunt și tot felul de motive. Noroc ca m-am uitat ca scosese și roata de rezerva de pe mașină. Când l-am mai sunat a zis ca ce piese are sa îmi dea, ca el nu are nici o piesa de schimb, mi-a dat mașina și pa, sa nu îl mai deranjez. Cică la mai apucat și plânsul când a văzut mașina pe platforma gata de plecare.
Modificat de costin20 (acum 3 ani)
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
costin20 a scris:
Treaba cu piesele de schimb am pățit-o și eu când am cumpărat Skoda 120, a zis sa ma duc altădată ca nu are timp sa le caute, ca nu știe pe unde sunt și tot felul de motive. Noroc ca m-am uitat ca scosese și roata de rezerva de pe mașină. Când l-am mai sunat a zis ca ce piese are sa îmi dea, ca el nu are nici o piesa de schimb, mi-a dat mașina și pa, sa nu îl mai deranjez. Cică la mai apucat și plânsul când a văzut mașina pe platforma gata de plecare. |
Mancatori de rahat! Promit ceva, apoi nu se tin de cuvant!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Cat a costat masina? Mie imi place, seamana cu versiunea 16V.
|
|
pus acum 3 ani |
|
savo_stelyca
Membru Senior
Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488
|
|
Misu de Cluj a scris:
costin20 a scris:
Treaba cu piesele de schimb am pățit-o și eu când am cumpărat Skoda 120, a zis sa ma duc altădată ca nu are timp sa le caute, ca nu știe pe unde sunt și tot felul de motive. Noroc ca m-am uitat ca scosese și roata de rezerva de pe mașină. Când l-am mai sunat a zis ca ce piese are sa îmi dea, ca el nu are nici o piesa de schimb, mi-a dat mașina și pa, sa nu îl mai deranjez. Cică la mai apucat și plânsul când a văzut mașina pe platforma gata de plecare. |
Mancatori de rahat! Promit ceva, apoi nu se tin de cuvant! |
Si eu am patit! Sa ne fie de invatare de minte...ai zis ca dai tot,alea alea iti iei banutul,nu frate ca o sa caut,nu am timp acum...cand se vad cu banul in buzunar si fierul plecat din curte uita!Noi care cumparam si ne plac fiarele vechi,vad ca suntem in majoritate trecutti bine de 40 de ani avem educatia aia veche sa fii OM mergem pe principiul ca cuvantul este cuvant,dar ...repet dar acum totul s-a schimbat...au ramas numai rechini care nu mai au nici un dumnezeu,nici un cuvant!Cum mama dracu merg,tocmesc pretul,batem palma,35 mil vechi,vin in ziua stabilita,la ora stabilita(deja omul era stresat ca intarzie la servici)si imi zice ca 40mil daca vreau ca castiga mai bine la fier vechi...M-am gandit m-am sucit,era singur,eu eram cu un prieten din zona si cu soferul care m-a adus,sa ii dau una zdravana il dau cu cracii in sus si cu dumnezeu,dai in masa de bani de drum,dar chiar vroiam troacele alea,m-am calmat am negociat am dat 38 si am plecat si in compensatie il injur de atunci pana acum si nu ma voi opri!TREBUIE sa ne schimbam si noi! Sa nu mai fim creduli sa tinem mai mult de bani si pret si poate...vom iesi mai bine.
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
savo_stelyca a scris:
Misu de Cluj a scris:
costin20 a scris:
Treaba cu piesele de schimb am pățit-o și eu când am cumpărat Skoda 120, a zis sa ma duc altădată ca nu are timp sa le caute, ca nu știe pe unde sunt și tot felul de motive. Noroc ca m-am uitat ca scosese și roata de rezerva de pe mașină. Când l-am mai sunat a zis ca ce piese are sa îmi dea, ca el nu are nici o piesa de schimb, mi-a dat mașina și pa, sa nu îl mai deranjez. Cică la mai apucat și plânsul când a văzut mașina pe platforma gata de plecare. |
Mancatori de rahat! Promit ceva, apoi nu se tin de cuvant! |
Si eu am patit! Sa ne fie de invatare de minte...ai zis ca dai tot,alea alea iti iei banutul,nu frate ca o sa caut,nu am timp acum...cand se vad cu banul in buzunar si fierul plecat din curte uita!Noi care cumparam si ne plac fiarele vechi,vad ca suntem in majoritate trecutti bine de 40 de ani avem educatia aia veche sa fii OM mergem pe principiul ca cuvantul este cuvant,dar ...repet dar acum totul s-a schimbat...au ramas numai rechini care nu mai au nici un dumnezeu,nici un cuvant!Cum mama dracu merg,tocmesc pretul,batem palma,35 mil vechi,vin in ziua stabilita,la ora stabilita(deja omul era stresat ca intarzie la servici)si imi zice ca 40mil daca vreau ca castiga mai bine la fier vechi...M-am gandit m-am sucit,era singur,eu eram cu un prieten din zona si cu soferul care m-a adus,sa ii dau una zdravana il dau cu cracii in sus si cu dumnezeu,dai in masa de bani de drum,dar chiar vroiam troacele alea,m-am calmat am negociat am dat 38 si am plecat si in compensatie il injur de atunci pana acum si nu ma voi opri!TREBUIE sa ne schimbam si noi! Sa nu mai fim creduli sa tinem mai mult de bani si pret si poate...vom iesi mai bine. |
Da! In mod clar, in astfel de situatii nu mai dau toti banii, pana nu vad piesele. Pentru mine mai mult faza ca nu se tine de cuvant ma deranjeaza, ca ma pis pe piesele lui. Dar daca nu vroia sa le da, sa nu promite si sa nu bata palma pe promisiunea data. Culmea ca mosul e de varsta, de vreo 70 de ani, deci marlania nu tine de varsta. Eu cel putin asa am fost invatat in copilarie, ca daca promit ceva si daca bat palma si fac o intelegere, atunci trebuie sa ma tin de promisiune. Ca daca promiteam ceva si nu ma tineam de cucvant, ma palmuia bunica, de vedeam stele verzi.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Alex1300BV a scris:
Cat a costat masina? Mie imi place, seamana cu versiunea 16V. |
2000 lei a fost. Poate mult, poate putin, dar cu 500-600 euro exista pe olx si exemplare de R19 inscrise. Are probleme la sistemul de injectie, din cauza la benzina moarta de 18 ani din rezervor. Daca voi curata rezervorul si pun o pompa de benzina noua, sper sa porneasca. Sa nu fie si corpul injectorului belit, ca ala e greu de gasit si scump. Daca reusesc sa o pornesc, atunci cred ca merita, ca nu e de lucru nici la tabla si nici nu trebuie vopsita.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Cu mosul tau cred ca s-a intamplat alta combinatie…
Cand ai negociat masina si piesele omul a crezut ce a zis….dupa ce s-a vazut cu banii l-au intrebat unii si alti cu cat a data masina etc din familie din vecini etc..stii cum e
Can le-a zis suma..a tot auzit ba da fraier a fost etc..cu banii aia ii luai de la rabla etc...si omul in sinea sa s-a inrait si i-a parut rau ca a dat-o pe banii aia si cu piesele vorbite…..si ca sa-si mai aline din naduf nu ti-a mai dat piesele crezand ca asa face o afacere mai buna si o sa doarma linistit…
Nu cred ca a pornit din prima sa-ti dea teapa dar...in timp a considerat ca nu a facut o afacere buna …..oricum de rahat tipul asta de om care se suceste si rasuceste.
Nu stai tu Misu in doua stopuri si doau tetiere...lasa-l pe ala sa creada c s-a imbogatit si data viitoare nu dai banu tot pana nu ai ce ai discutat.
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
g-power a scris:
Cu mosul tau cred ca s-a intamplat alta combinatie…
Cand ai negociat masina si piesele omul a crezut ce a zis….dupa ce s-a vazut cu banii l-au intrebat unii si alti cu cat a data masina etc din familie din vecini etc..stii cum e
Can le-a zis suma..a tot auzit ba da fraier a fost etc..cu banii aia ii luai de la rabla etc...si omul in sinea sa s-a inrait si i-a parut rau ca a dat-o pe banii aia si cu piesele vorbite…..si ca sa-si mai aline din naduf nu ti-a mai dat piesele crezand ca asa face o afacere mai buna si o sa doarma linistit…
Nu cred ca a pornit din prima sa-ti dea teapa dar...in timp a considerat ca nu a facut o afacere buna …..oricum de rahat tipul asta de om care se suceste si rasuceste.
Nu stai tu Misu in doua stopuri si doau tetiere...lasa-l pe ala sa creada c s-a imbogatit si data viitoare nu dai banu tot pana nu ai ce ai discutat. |
Dar tot i-as trage una peste nas!
Pe de alta parte, cu privire la pret, poate ca el a fost fraier, dar poate ca eu is fraier, depinde si de costul reparatiilor.
Masina este defecta!
Cica cerea initial 700 euroi si cica avea potentiali clienti, care s-au speriat, vazand ca sistemul de injectie e belit si blocat.
Masina cand a fost bagata in garaj, functiona foarte bine. Dar benzina din rezervor in timp s-o decompus si s-o facut rahat din ala lipicios.
Anul trecut a incercat sa o porneasca, iar pompa de benzina din rezervor a aspirat porcaria aia lipiciosa din rezervor si s-o gripat.
Rezervorul o spal, pun pompa de benzina noua, care ma costa vreo 400 lei.
Dar intrebarea este ca si injectorul e blocat? Ca daca trebuie sa schimb si corpul de injector, atunci ala costa vreo 200 euro.
Si nu e de ala Bosch, ce se gaseste peste tot, ci e din ala Renix, care nu prea se gaseste.
Poate fi curatata si cu solvent special si cu ultrasunete, poate fi reparata sau nu. Iar in caz ca nu se poate repara, trebuie sa o schimb si sa pun alta noua.
Deci s-ar putea sa fi fost mai scump decat pare, vom vedea cat ma costa reparatiile.
Dar oricum o repar!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
costin20
Membru Senior
Din: vaslui
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 268
|
|
Salut! Dacă e monopunct fa o poza la injector, dacă nu desfal cu atenție sa nu se rupă inelele de cauciuc (ori gurile), și fai o punte directa cu un fir, de la baterie și atunci își revine injectorul.
|
|
pus acum 3 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
pai scoate pompa veche,o bagi in benzina proaspata si o lasi la inmuiat si apoi o cureti bine cu spray de ala pt curatat clapete de acceleratie si carburatoare..ala curate foarte bine jegul .
Nu da banii pe una nou pana nu stii exact ca asta veche e moarta sau nu.
Apoi incerci sa pornesti pompa cu niste fire de la baterie.,sa vezi macar ca baize...poate nu e arsa si doar infundata…..daca este arsa trebuie alta... Poate are ceva filtre in ea sau furtunele infundate cu mazga ...daca asta a forta-o prea mult poate e arsa.
|
|
pus acum 3 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ma uitam la prospecte. Nivelele de echipare is destul de confuze si nu sunt legate de motorizare.
In 1989 si 1990 erau si versiuni pe carburator, in paralel cu cele pe injectie, in functie de tara unde erau vandute. TR, GTR, TS, GTS, TSE exista cu motor C3J de 1390 cmc (ala vechi ca la Dacie) care poate fi pe carburator sau pe injectie, poate fi cu motor E7 tot de 1390 cmc (motorul de Clio1, care a fost si pe SuperNova), poate fi F2N de 1721 pe carburator, dar poate fi F3N tot 1721 pe injectie. La TXE poate fi F2N de 1721 pe carburator, sau poate fi F3N, tot de 1721 pe injectie. Dar la randul sau F3N pe injectie exista in doua variante, de 73 CP si de 95 CP. Apoi este ala de 16V de 137 CP. Si mai sunt si cele Diesel si Turbo Diesel de 1870 cmc in diverse variante. Destul de haotica treaba si difera variantele si combinatiile de motoare in functie de pietele unde au fost vandute, alte combinatii in Spania, alta in Germania si alta in Olanda. Dupa 1993, la Phase2 treburile se simplifica un pic, ca apar patru nivele de echipare: RL, RN, RT, Baccara. Da si aceste patru nivele de echipare sunt la randul lor in combinatie cu 2-3 motorizari fiecare.
In loc sa ma clarific, mai mult m-am zapacit studiildu-le.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Am eu toate cărțile originale cu care mașina a venit din fabrica. Vezi ca stopurile alea rosii care le-ai montat tu pe a ta corespund cu phase 2 , deci sunt mai noi . Ale tale trebuie sa fie modelul vechi, cum am eu pe a mea. Motorul de pe a mea :
56.9KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
gherghin nicolae a scris:
Am eu toate cărțile originale cu care mașina a venit din fabrica. Vezi ca stopurile alea rosii care le-ai montat tu pe a ta corespund cu phase 2 , deci sunt mai noi . Ale tale trebuie sa fie modelul vechi, cum am eu pe a mea. Motorul de pe a mea : |
Nunu! Nici vorba! Nu is de Phase2! Is tot stopuri de phase1, doar ca phase1 avea doua tipuri de stopuri: Stopurile cum ai tu erau 1989-1990. A mea era deja cu stopuri fumurii, ca in 1991 si 1992 partea de jos era deja fumurie. Am stopuri corecte, exact cum erau in 1991!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Si a mea e TSE si are brieful original din 1991, cu motor de 1721cmc din fabrica, dar interesant ca e versiunea de 73 CP in loc de 92 CP. In mod normal a mea ar trebui sa fie TXE cu motor de 1721 CMC de 95 CP, dar este TSE tot de 1721 cmc de doar 73 CP. ( in unele prospecte apare 75 CP) Presupun ca au scos motrul de 1397 C3J din productie la sfarsitul anului 1990 si in loc au pus un motor de 1721 cmc la care au redus puterea de la 95 CP la 73 (75) CP. Oare de ce i-au redus puterea? Ca si ala de 95 CP e tot pe injectie. Mi-se pare prostie sa reduca puterea de la 95 CP la 73 (75) CP. Dar chestia este intalnita si la R18/Fuego, care la randul lor au motor de 1647 cmc in doua variante de putere 73 CP si 97 CP. Probabil ca motorizarile pot diferi si de anul de fabricatie, TSE din 1990 poate fi diferit ca dotare de TSE din 1991 sau 1992. Vezi ca a mea are si trapa electrica. Plus ca din cate stiu, din 1991 au renuntat la vechiul motor de 1397 cmc C3J cum ai tu, ca deja a aparut pe Clio1 motorul E7J tot de 1390 cmc, cu axa cu came in chiulasa si pe curea de distributie. Ai vreun indiciu ca masina ta din ce tara a fost adusa?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Stopuri phase1 1989-1990. Cu partea de jos portocalie si alba.
29KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Stopuri tot de phase1 1991 si 1992, cu partea de jos fumurie. Asta este exact ca masina mea, tot din 1991, doar ca nu are barile vopsite in culoarea masinii. Si nici oglinzile nu-s vopsite. Si nici trapa nu are. Si nici geamurile nu-s de tenta verzuie.
54.8KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Stopuri de Phase 2 1993-1996
49.2KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Prospectul din 1991. Interesant ca in Olanda nu s-a vandut niciodata varianta TSE. Se vede si in prospect ca stopurile cu partea de jos fumurie sunt specifice 1991-1992.
Brosura_NL_R_din_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Deci am aflat ca masina mea este Rosu Vulcan 719 cu tapiterie tip5
96.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Deci e clar.
In primii doi ani 1989 si 1990, era folosit inca vechiul motor Cleon de 1397 cmc, ca inca noul motor Energy inca nu era gata. Motorul Energy de 1390 cmc cu axa cu came in cap, a aparut in toamna lui 1990 pe Clio1.
In 1991 deja era noul motor (Energy) de 1390 cmc E7J cu axa cu came in chiulasa.
Pentru gama din 1991 era asa:
Cele TR si GTR erau cu motor Energy E7J de 1390 cmc. Cele TS, GTS si TSE erau cu motor de 1721 cmc de 75 CP cu puterea redusa. Iar cele de GTX si TXE erau tot cu motor de 1721 cmc dar cu 95 CP. Apoi alea 16V si 16S erau cu motor de 1764 cmc cu doua axe cu came si 16 supape. Si mai erau cele Diesel TD si GTD de 1870 cmc. Ambele Diesel aspirat. Interesant ca Turbo Diesel nu a existat pe R19 Phase1, diar din 1993 a aparut pe Phase2.
Deci in 1991: (TR, GTR) R= E7J de 1390 cmc 60 CP (noul motor de pe Clio1)
(TS, GTS, TSE) S = F3N de 1721 cmc si 75 CP
(GTX, TXE) X = F3N de 1721 cmc si 95 CP
16V = 1764 cmc si 137 CP
(TD, GTD) D = Diesel de 1870 cmc si 65 CP
Incepe sa aibe logica!
Deci motorizarea de pe masina mea este corecta, asa cum apare si din Brieful original din 1991.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
47KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Am gasit si prospectul cu gama Renault din 1989-90. Si intr-adevar este inca vechiul motor Cleon de 1397 cmc. Si apare TS si GTS (probabil si TSE) cu vechiul motor Cleon. Deci si masina lui Nicu este in configuratie originala.
35.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Iar in prospectul cu Gama Renault din 1991, a disparut vechiul Cleon si a fost inlocuit cu noul motor Energy E7, preluat de pe Clio1.
38.4KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Vedeti ca nu mai este 1397 cmc, ci 1390 cmc, deci este deja E7-le, care ulterior a fost si pe Dacia SuperNova, Solenza si Logan1.
45.3KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Si mai e o chestie interesanta, ca motorul Cleon cum ai tu pe masina ta, in 1989 si 1990 a existat in trei variante: cu carburator dublu corp, injectie monopunct fara catalizator si injectie monopunct cu catalizator. Eu am Renaultul Super5 gri tot din 1990 si este inca cu carburator dublu corp.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Mi-am amintit de revistele Auto Bild din 1991. Am in revista si toata lista de masini vandute in Germania in 1991. Apare ca TSE apare cu motorul de 1721 cmc cu 73 CP (nu 75 CP cum arata in cealalta documentatie). Si ca TSE a fost in patru variante. trei usi cutie manuala, trei usi cutie automata, cinci usi cutie manuala, cinci usi cutie automata. Am facut poze si cu copertele revistelor din care le-am pozat.
R_in_Auto_Bild_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Reclama asta e aproape identica cu masina mea.
50KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Si cabrioleta asta e cu stopuri cu partea de jos fumurie, cum erau toate in 1991, dar interesant ca e vopsit cu negru intre stopuri. Poate i-ar sta bine, daca i-as vopsi si eu cu negru mat, in spatele numarului de inmatriculare, mai ales ca sunt urme de ranga, cand a fost smulsa yala.
63.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
In 1991, pretul era de 21950 DM. Randul patru. Si cauciucurile erau la toate pe 13", nu 14" sau 15"
110.5KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
101.7KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Motorul tau are putere mai mica pentru ca stii bine in Franta impozitarea era in cai putere fiscali . Probabil sa nu treaca cu noul motor in alta clasa de impozitare ... Pai verifica tara in care a fost exportat conform codului de pe plăcuța de identificare , aia care am postat-o eu .
43.9KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Misu de Cluj a scris:
Iar usa de la busonul de rezervor s-ar putea sa fie identica cu cea de Megane1 si 2
Trebuie sa o demontez balamaua ramasa, sa vad prinderea! |
Cum sa te chinui sa adaptezi piese de la alte mașini când la astea noi, din 90 -91...găsești absolut tot ce vrei la preturi mici , noi pe producător. Sau în cel mai rău caz iei de la dezmembrări, ca-s multe R 19 .
Era una aici la noi la fier vechi , tot motor de 1,4 dar diferit de al meu , completa fără catalizator cu 1000 lei. Înscrisă, taxe, tot . Chiar ma bătea un gând...dar nu mai am unde sa le tin. Cred ca a dispărut , nu-s sigur . Daca eram fan Renault , direct o luam. Am mai luat una la tara la mine (150 km ) adusa din Germania , circulate toate numerele roșii , cu 500 lei, de piese. Dar e Chamade și diesel ...Însa are elemente care se potrivesc la a mea. Restul , dupa ce o chelesc o duc la fier vechi. Asta asa...sa am ocupație când merg la Brad și stau o săptămână la vara.
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Ajung la mașină mâine și iau toate documentele și broșurile cu care a venit mașina și le postez aici .
r_
48.2KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Aveam ceva reviste L'auto Journal de prin 1991, in care sunt toate variantele de R19 la vanzare in Franta, si ceva articole despre R19, parca un comparativ cu cel decapotabil. Le caut si le pun aici.
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
gherghin nicolae a scris:
Misu de Cluj a scris:
Iar usa de la busonul de rezervor s-ar putea sa fie identica cu cea de Megane1 si 2
Trebuie sa o demontez balamaua ramasa, sa vad prinderea! |
Cum sa te chinui sa adaptezi piese de la alte mașini când la astea noi, din 90 -91...găsești absolut tot ce vrei la preturi mici , noi pe producător. Sau în cel mai rău caz iei de la dezmembrări, ca-s multe R 19 .
Era una aici la noi la fier vechi , tot motor de 1,4 dar diferit de al meu , completa fără catalizator cu 1000 lei. Înscrisă, taxe, tot . Chiar ma bătea un gând...dar nu mai am unde sa le tin. Cred ca a dispărut , nu-s sigur . Daca eram fan Renault , direct o luam. Am mai luat una la tara la mine (150 km ) adusa din Germania , circulate toate numerele roșii , cu 500 lei, de piese. Dar e Chamade și diesel ...Însa are elemente care se potrivesc la a mea. Restul , dupa ce o chelesc o duc la fier vechi. Asta asa...sa am ocupație când merg la Brad și stau o săptămână la vara. |
Daca te rog nu mergi pana acolo la dezmembrari daca ai timp sa dai jos capacul de la rezervor? Nu conteaza culoarea ca o vopsesc.
Acolo pe la voi poate mai sunt, aici au disparut toate, nu mai gasesti nimica nici macar la remat. Clujenii parveniti au aruncat tot, nu mai gasesti la dezmembrarile din zona masini din anii '90.
Asta a mea a supravietuit ca era tot asa adusa sa aibe piese la nevoie, ca mai avea una Diesel omul, dar cu ala a avut un accident grav si l-o facut praf si l-o bagat la remat, asta a ramas in garaj, nu au fost scoase numere rosii niciodata, l-o adus din Germania si l-o parcat in garaj, unde a stat nemiscata 18 ani.
Chamadul ala, daca ar fi pe benzina, ar merita sa faci din ea o replica de masina de Politie, mai ales daca are acte de Germnania si se poate inmatricula. Dar daca e Diesel nu prea merita...
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
gherghin nicolae a scris:
Motorul tau are putere mai mica pentru ca stii bine in Franta impozitarea era in cai putere fiscali . Probabil sa nu treaca cu noul motor in alta clasa de impozitare ... Pai verifica tara in care a fost exportat conform codului de pe plăcuța de identificare , aia care am postat-o eu . |
Era vanduta de noua in Germania. Dar poate ai dreptate ca au facut sa fie inclus in alta clasa de impozitare mai mica. E o prostie mare, ca motorul de 1721 cmc cand a aparut in anii '80, pe Renault 9/11, avea 90 CP si in varianta pe carburator. Iar cele pe injectie monopunct aveau 95 CP. Apoi au facut una la care i-au redus puterea la 73 CP. O mare prostie!
Dar din cate vad, au jonglat cu raportul de comprsie, ca la asta de 73 CP este dat ca foloseste benzina normala, iar aia de 95 CP foloseste benzina Super. Probabil si axa cu came are un profil mai domol la came, care lasa supapele deschise mai putin timp.
Deci teoretic, daca schimbi axa cu came si duci chiulasa la rectificat sa aibe inaltimea ca la ala de 95 CP, atunci poti upgrada motorul de 73 CP la 95 CP, fara mare efort.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pozeaza-l te rog, dar cum vezi sunt diferente intre 1989-90 si cele 1991-92. Mai ales la motorizari si nivele de echipare sunt diferite. Dar in mare e tot e aceasi notita tehnica.
Si a mea le avea dar cacariciul nu vrea sa mi-le dea. Ar merita sa ma duc pana la el si sa-i dau un pumn in nas! Imi sta mintea in loc, cand ma gandesc ce mancator de rahat este omul ala! E fericit daca pastreaza notita tehnica originala? Se simte fericit, daca face rau altora...
Am gasit pe net notita tehnica de Chamade Phase1, cam tot ala e, o listez pe aia si gata.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Placuta inca nu l-am decodificat. Dar am catalogul de piese de R19, acolo scrie tot ce inseamna, inclusiv tarile de destinatie.
Ala cu 719 este codul de culoare Rosu Vulcan 719.
48.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
classicfan a scris:
Aveam ceva reviste L'auto Journal de prin 1991, in care sunt toate variantele de R19 la vanzare in Franta, si ceva articole despre R19, parca un comparativ cu cel decapotabil. Le caut si le pun aici. |
Mersi! Daca le gasestti si ai timp, sunt binevenite!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Misu de Cluj a scris:
Placuta inca nu l-am decodificat. Dar am catalogul de piese de R19, acolo scrie tot ce inseamna, inclusiv tarile de destinatie.
Ala cu 719 este codul de culoare Rosu Vulcan 719. |
Poti sa pui o poza cu tarile de destinatie din catalogul ala care zici ca-l ai ?
In alta ordine de idei, Renault-ul ala 19 de la fier vechi nu mai este, a fost dezmembrat a doua zi, asa au zis aia de acolo. Pana si sarmele din scaune au fost luate, scaunele au fost arse , asa se practica in multe zone din tara...
Apoi am fotografiat si cele 6 carticele pe care le am eu la al meu Renault 19. Cu precizarea ca la Chamade manualul este in limba franceza si doar doua pagini cu dimensiunile caroseriei sunt diferite, in rest e la fel ca ala in limba germana si de aia nu l-am pozat in totalitate . Acum o sa le urc aici pe rand .
25.6KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Manual 1 , detalii aparate de radio echipare originala si alte echipamente, editie iulie 1988 , limba germana :
Casetofon_si_auxiliare_R_
45.6KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Urmatoarea brosura originala cu care am cumparat masina nu-i asa interesanta pentru ca arata sau mai bine zis indica localitatile unde se fac reviziile /servisul dar si cateva date/detalii tehnice elementare cum ar fi identificarea tipului de motor dar si detalii cu privire la schimburile de ulei . Aceeasi editie iulie 1988 in limba germana :
date_tehnice_brosura
24.4KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Urmatoarea brosura cu care am cumparat masina este de fapt manualul de utilizare , cu detalii despre toate modelele din acel an , diferitele tipuri de motorizari, interioare , borduri, dotari . Este practic cea mai interesanta , este tot in limba germana si aproape identica cu cea a modelului in trei volume si anume versiunea Chamade . Am si manual tehnic al versiunii Chamade, editie in limba franceza , dar l-am primit ulterior achizitionarii masinii, la fel ca urmatoarele brosuri de prezentare asa cum erau ele la dealerul Renault din acei ani , astea ultimele doua cumparate de pe net. Personal consider ca manualele sunt detalii sau accesorii obligatorii pe care fiecare posesor ar trebui sa le aiba impreuna cu autoturismul. Din acest motiv eu am cautat sa achizitionez ulterior cat mai multe manuale in format pe hartie . Ca din alea in format electronic , sigur ca putem avea toti...
Cu parere de rau dar nu pot incarca 143 de pagini , asa ca am facut un rezumat, restul manualului il gasiti pe net . Editie in limba Germana , anul 1990 septembrie
manual_original_r_
27.1KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Editie showroom de prezentare Renault 19 , editie in limba germana , anul 1989 februarie
Manual_showroom
24.9KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Urmatorul manual de fapt este tot o editie de prezentare a autoturismului Renault 19 , editie Showroom diferit de editia prezentata anterior . Poze frumoase...format mare, A4 , dotari , consumuri, motorizari . Limba germana , editat tot asa iulie 1989
Showroom_prezentare_Renault_
42.3KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Si ultimul, format mai mic, este un manual de utilizare pentru varianta Chamade, un Renault 19 cu portbagaj , deci in 3 volume , varianta similara cu ceea ce a avut Politia Romana in primii ani dupa asa zisa Revolutie . Desigur se gaseste varianta completa pe net, nu ma lasa site-ul de gazduire sa pun in totalitate cele 145 de pagini, manualul este identic cu al variantei Renault 19 simplu aparut anterior versiunii cu portbagaj . A mai existat si o versiune cabrio, versiunea brek lipsind cu desavarsire din editiile modelului Renault 19 . Asta este in limba franceza si este editie din anul 1989 luna aprilie
Chamade
22.7KB
|
|
pus acum 3 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Brosura olandeza 1989.
Brosura_NL_R_din_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 3 ani |
|