CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Naturesk
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Salutare la toata lumea , am cumparat de curind un aro , arata binisor insa are multe modificari ... roti de 15 motor diesel d 115 , cred ca si puntile sint schimbate , sau inca mai sper ca a fost doar modificata doar prinderea ritii , cutie de aro ... sper ca doar atit . Poate di foto cine are , si in stare originala poate sa-mi evidentieze modificarile , l-as face original ...
62.2KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
asa arata cind a ajuns
47.9KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
din talon reiese ca este din 1965 , este radiat la cerere
51.8KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
la locul de hibernare ...
36.1KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
interior
42.7KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
E frumos , pare bine conservat cel putin exterior..e de la armata? Sa-l stapaniti sanatos
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
da , din 2007 insa a suferit modificarile prezente , partea misto e ca mi-a dat si motorul original probat in momentul cumpararii , nu insa si restul componentelor originale lipsa
37.7KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
detalii de dedespupt
45.6KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
spate
48.7KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
punti de tv sau de m ?
54.8KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
Sergiucj
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 126
|
|
Arata bine masina, sa te bucuri de ea. In ceea ce priveste modificarile, puntea spate pare a fi cea originala, cea fata in cazul in care masina are reductor de ARO 24 probabil a fost modificata sau schimbata. In rest jante pe 16" se mai gasesc de vanzare, ai mai avea nevoie de cutia de viteza si transfer. Caroseria si interiorul arata foarte bine si par a fi originale.
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
detaliu puntea fata
50.9KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
si
49.6KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
alta
43.2KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
sper ca si puntea fata sa fie originala
Modificat de mihaaai (acum 4 ani)
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
prea multe manete
30.2KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
Sergiucj
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 126
|
|
Mie mi se pare ca puntea fata e cea originala, dar asta nu cred ca te va ajuta prea mult, intrucat e intoarsa. Reductorul de IMS are iesirea catre puntea fata pe partea stanga, iar cel de ARO 24 are iesirea pe partea dreapta (cum e acum pe masina).
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
poate ca da , am vazut ceva in neregula la suruburile intermediare , ne strinse ... umblat la ele . Insa in varianta originala , toata chestia ar trebui sa fie reversibila , intoarsa asa cum trebuie cu , cutia de transfer si cutia de viteze originala ar trebui sa pot inchide ...lego-ul meu Apropo , trebuie incaltat cu cercuri de 16 , in eventualitate si gume de 6,50 la un pret decent , daca are cineva .. nu mai zic de cutie si cea de transfer ...
56KB
Modificat de mihaaai (acum 4 ani)
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Foarte bine pastrat exemplar. Probabil provine de la Romtehnica. Important ca ai si motorul original, ca sa o pui la loc. Rotile pe 15" poti lasa, ca sunt acceptate, macar gasesti cauciucuri mai ieftin si ai stabilitate mai buna.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
... da , mai e mult pina departe ... (soferul de schimb , sau asistentul...) , nu pare dar mai este mult de munca si inca repere lipsa
54.8KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
Puntea daca e cu 6 prezoane e de IMS intoarsa, daca e cu 8 prezoane e de TV cu motor Brasov. Tot ce e de TV e mai rezistent, atat grupurile cat si planetarele. Lasa cutia de Aro, e mai buna decat cea de M iar reductorul face toti banii daca urci cu ea pe undeva. Cu ceva machiaj si pus motorul benzinar o poti face repede istorica sa scapi de impozite, faina masina oricum.
Modificat de vercingetorix (acum 4 ani)
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
multumesc incerc sa ajung mai aproape deoriginal
Modificat de mihaaai (acum 4 ani)
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
nu trece de retromobil cu cutia de aro din pacate
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
am cumparat deja cutia de viteze si cea de transfer poate ajunge si contactul... ma intreb , bordul cu ceasurile de control dreptunghiulare pot fi din 65 ? .....
Modificat de mihaaai (acum 4 ani)
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
Sergiucj
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 126
|
|
Da, ceasurile dreptunghiulare sunt corecte pentru 1965.
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Multumesc de raspuns , are cineva un ims din 65 cu ceva foto dataliate , interior , sub capota , sa-mi dau seama ce am si ce mai trebuie ....
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
ALBERTO a scris:
nu trece de retromobil cu cutia de aro din pacate |
Am vazut masini istorice cu gaz, servofrana si servodirectie. Acum nu se mai face inspectie la fata locului din cauza pandemiei, se trimit doar poze si primesti prin poza certificatul de retromobil. Cutia nu schimba caracterul istoric, e doar o piesa.
|
|
pus acum 4 ani |
|
renault 12G
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
|
|
vercingetorix a scris:
ALBERTO a scris:
nu trece de retromobil cu cutia de aro din pacate |
Am vazut masini istorice cu gaz, servofrana si servodirectie. Acum nu se mai face inspectie la fata locului din cauza pandemiei, se trimit doar poze si primesti prin poza certificatul de retromobil. Cutia nu schimba caracterul istoric, e doar o piesa. |
N-as prea crede! Au fost suspendate in starea de urgenta vizualizarile, dar s-au reluat. In Arges am fost eu cu Dacia 1300 sa o vada reprezentantul (primul lucru la care s-a uitat a fost daca are GPL).
Cutia schimba caracterul istoric , ca asa putem puteam si eu pune cutie de injectie pe Dacia 1300, ca sa am 5 trepte.
_______________________________________ Dacia 1300 77 Renault 12 Gordini - 1972 Lada 1200 80 Dacia 1410 CN4 - 2000 1307 1.9d - 2005
|
|
pus acum 4 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
renault 12G a scris:
vercingetorix a scris:
ALBERTO a scris:
nu trece de retromobil cu cutia de aro din pacate |
Am vazut masini istorice cu gaz, servofrana si servodirectie. Acum nu se mai face inspectie la fata locului din cauza pandemiei, se trimit doar poze si primesti prin poza certificatul de retromobil. Cutia nu schimba caracterul istoric, e doar o piesa. |
N-as prea crede! Au fost suspendate in starea de urgenta vizualizarile, dar s-au reluat. In Arges am fost eu cu Dacia 1300 sa o vada reprezentantul (primul lucru la care s-a uitat a fost daca are GPL).
Cutia schimba caracterul istoric , ca asa putem puteam si eu pune cutie de injectie pe Dacia 1300, ca sa am 5 trepte. |
Nu sta nimeni sa masoare ce cota au jiglerele din carburator. La fel si cate viteze are cutia.
Un coleg si-a facut M-ul istoric in luna mai 2020 si de la el stiu ca toata procedura a fost online. Poate dupa ce am iesit din starea de urgenta s-a revenit, tot ce se poate.
|
|
pus acum 4 ani |
|
lica_lkw
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
|
|
vercingetorix a scris:
Puntea daca e cu 6 prezoane e de IMS intoarsa, daca e cu 8 prezoane e de TV cu motor Brasov. Tot ce e de TV e mai rezistent, atat grupurile cat si planetarele. Lasa cutia de Aro, e mai buna decat cea de M iar reductorul face toti banii daca urci cu ea pe undeva. Cu ceva machiaj si pus motorul benzinar o poti face repede istorica sa scapi de impozite, faina masina oricum. |
M ul si Aro au 5 prezoane si TV ul 6.
|
|
pus acum 4 ani |
|
lica_lkw
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
|
|
vercingetorix a scris:
Puntea daca e cu 6 prezoane e de IMS intoarsa, daca e cu 8 prezoane e de TV cu motor Brasov. Tot ce e de TV e mai rezistent, atat grupurile cat si planetarele. Lasa cutia de Aro, e mai buna decat cea de M iar reductorul face toti banii daca urci cu ea pe undeva. Cu ceva machiaj si pus motorul benzinar o poti face repede istorica sa scapi de impozite, faina masina oricum. |
M ul si Aro au 5 prezoane si TV ul 6.
|
|
pus acum 4 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
Corect, asa este, cu 5 si cu 6.
|
|
pus acum 4 ani |
|
Stefanalex78
Membru Junior
Din: Joita, jud Giurgiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 88
|
|
Salut, frumos exemplar, dar asa cum ai remarcat si tu ai cateva modificari la el. Pe langa puntea fata (care poate fi de ims si intoarsa), cutia de aro si rotile, eu iti sugerez sa iti pui intrebarea daca actele pe care le ai corespund cu masina. Mai exact: verifica daca seria de sasiu din acte corespunde cu ce ai stantat pe sasiu. Daca corespunde ai doua posibilitati: 1) cei de la RAR au facut o greseala in acte si au trecut masina ca fiind fabricata in 1965, cu toate ca anul trebuia sa fie de la 1969 in sus. 2) sasiul este cel original, dar caroseria a fost schimbata. Daca seriile NU corespund atunci: 1) masina a fost facuta din bucati cu actele care s-au gasit 2) masina fiind intreaga, nu a avut acte candva in trecut si i s-a "cumparat" niste acte.
Acum sa motivez si parerea mea de mai sus. Masina nu are cum sa fie fabricata in 1965! In anul 1965 se facea/s-a facut trecerea de la M59B la M461, iar ceea ce ai tu e M461C. Masina este M461C datorita aripilor fata (care da sunt demontabile), aerotermei de caldura (care da e demontabila), a stopurilor (care da sunt demontabile si in plus nu se stie exact anul in care au inceput sa monteze stopuri de tractor, dar sigur stopurile de tractor nu se regaseau pe masini in anul 1965), probabil si datorita altor piese si elemente care nu se regasesc in pozele postate de tine. Dar ca un ultim motiv, pentru care eu cred ca masina este M461C, este prezenta uşiţei la gatul de umplere al rezervorului, element care nu se poate demonta/inlocui/schimba decat cu toata tabla din lateral dreapta spate, plus alte modificari aduse la modalitatea de umplere a rezervorului.
Fabricarea masinilor M461C a inceput din anul 1969 (data putin aproximativa, datorita lipsei unei documentatii concrete, dar este una agreata de majoritatea celor care cunosc, au lucrat in fabrica sau celor care au sapat prin arhive). Oricum nu asta este scopul meu, sa datez cu exactitate fabricarea acestei masini, pentru ca: 1) este destul de greu avand la dispozitie documentatia in materie de ims de la momentul actual 2) este imposibil avand la dispozitie doar cateva poze generice cu masina, fara serii, poze la interior, fara motorul si cutia originala etc.
D.p.m.d.v. masina, in forma actuala (cu aceasta caroserie), NU este fabricata in 1965 pentru ca ar fi trebuit sa aiba: alte stopuri, alte aripi fata, alte semnalizari fata (rotunde), alta aeroterma si cel mai important trebuia sa aiba gatul de umplere al rezervorului scos catre exterior fara a fi mascat de usa respectiva. Nu mai mentionez faptul ca in 1965 era mai probabil sa se regaseasca elemente de M59B, decat elemente de M461C care avea sa se fabrice 4 ani mai tarziu.
Daca doresti poti verifica ce am scris mai sus si sa revii cu detalii, poate lamurim situatia. Spor!
_______________________________________ Nr:0768831526
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
... nu stiu ce sa spun ... seria este ok si deasupra rotii din dreapta si pe suport , in carte scrie ca a fost repansonat ..... stopurile de tractor sint generice in ro ... mai toate aro si ims au avut asa ceva , din fabrica ... sau de nevoie am intrat in ceata .... cam asa arata pe dedesupt rezervorul ...
73KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
usile se impart in doua parti ...
44.7KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Nu-mi dau seama daca aeroterma este demontabila
58.6KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
Stefanalex78
Membru Junior
Din: Joita, jud Giurgiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 88
|
|
Ce serie are masina? Aeroterma este 100% demontabila, are doua prinderi catre capete. Un alt element care afirma faptul ca masina nu este fabricata in 1965, este scaunul soferului care are reglaj cu sina fata-spate.
Modificat de Stefanalex78 (acum 4 ani)
_______________________________________ Nr:0768831526
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
162xxx este seria de sasiu.. in spate se vede ca ceva a fost demontat , stopurile de tractor sint prea noi ... e probabil de la armata sa vina asa cava ?
84.5KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Identitatea masinii o da sasiul. Foarte probabil ca s-a schimbat caroseria. In armata erau la moda astfel de permutari si combinari, ca nu statea nimeni sa sudeze, mai bine puneau alta, ce se gasea. Ar trebui vazut seria de sasiu. Sa vezi ce serii erau in 1965 si ce serii erau la M565C, atunci te poti convinge ca la ce an de fabricatie se incadreaza sasiul.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
Stefanalex78
Membru Junior
Din: Joita, jud Giurgiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 88
|
|
Eu va inteleg si sunt de acord, ca identitatea masinii o da sasiul. Dar pana la urma daca avem o masina cu sasiu de M59A (doar sasiu, fara mecanica asa cum este si cazul de fata, unde doar puntea spate este ce trebuie) si caroserie de M473, masina va fi M59A? Daca avem un sasiu de IMS57 cu caroserie de M461 (modificata sa se potriveasca pe sasiu), masina va fi 57?
Tinand cont ca seriile au fost repoansonate va fi greu de determinat ce an este masina cu adevarat.
Domnul Mihai, a cerut o parere cu ce ii lipseste sau ce nu are original. Pe langa cele mentionate de colegi eu am vrut sa atrag atentia asupra neconcordantei intre anul de fabricatie si ce are.
_______________________________________ Nr:0768831526
|
|
pus acum 4 ani |
|
vercingetorix
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
|
|
Am vazut M din 1974 cu elemente de caroserie din 1968, inclusiv cu gat de rezervor pe partea stanga iesit in exterior. Uneori se mai punea pe masini ce se mai gasea prin magaziile Uzinei, mai ales ca urma sistarea productiei din 1975. Daca masina provine de la Armata, exact cum a spus si Misi, se puneau ce piese mai erau disponibile. O poti face 100% originala, daca tii la autenticitate, inca se mai gasesc piese.
|
|
pus acum 4 ani |
|
Stefanalex78
Membru Junior
Din: Joita, jud Giurgiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 88
|
|
Corect, in 1974 avei cum sa pui piese din 1968 ramase pe stoc (pentru ca ele existau fizic). Dar in 1965 nu aveai cum sa pui piese din 1969+, pentru ca ele nu existau, nu se fabricau. Din trecut poti avea piese, dar din viitor nu, indiferent daca este vorba de fabrica sau armata. Ce vreau sa spun e ca masina clar nu a iesit pe poarta fabrici asa, a suferit modificari candva sau este o greseala in acte.
De curiozitate, ce tip de motor si ce serie sunt trecute in carte, inaintea celui diesel (asta daca cel diesel se regaseste in acte)? Daca motorul din spate este cel "original", sub galeria de evacuare ai turnat in relief anul de fabricatie. Care este ala?
Modificat de Stefanalex78 (acum 4 ani)
_______________________________________ Nr:0768831526
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Am inteles , mi-am cautat-o , am gasit-o ..., aici avem o problema ... ori au rasturnat masina la aplicatie si au schimbat caroseria ... ori ...... anterior 2007 masina nu are nici o mentiune , cartea este din 2007 ... deci . Deja cu motor diesel , poate cine a inscris-o a facut-o direct cu d 115 instalatia electrica este recenta , sau arata foarte bine cu multe chestii sub capota lipsa (ce nu a fost necesar a fost indepartat ) . Pe panoul din spate sint gauri libere , ceva a fost demontat , poate lampi sau alt ceva , tipul de rezervor din cite m-am documentat nu este cel mai nou (vezi piulitele de iesire a gitului ) insa sub masina nu vad modificari ale caroseriei sau sasiului pentru a monta aceasta caroserie ....
47.5KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Incerc , in cazul acesta sa o aduc cit mai aproape de original ... Lampile din spate , cele rotunde cu doua becuri deja le am , cred ca mai trebuie o lampa la fel ca cea din stinga spate (transparenta , sau galbena lampile mici in fata si trebuie sa dispara cele galbene)..... ............
63.9KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Anul 1969
96.2KB
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Spate
76.7KB
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Lateral
102.2KB
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Atestat istoric
89.2KB
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
Stefanalex78
Membru Junior
Din: Joita, jud Giurgiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 88
|
|
Alberto, ce serie are masina ?
_______________________________________ Nr:0768831526
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Stefanalex78 a scris:
Alberto, ce serie are masina ? |
251xx, stantata pe brida de fixare a arcului fata dreapta...
Modificat de ALBERTO (acum 4 ani)
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Nu am probleme sa aduc caroseria la modul cum arata masina lui Alberto , mai putin gitul la rezarvor , dar si acolo se poate lucra , am mai tot ce-mi trebuie , insa mi-ar fi de folos si niste foto sub capota si din cabina , cit se poate mai detaliate daca nu poti sa postezi iti trimit un mail ... asta daca poti sa ajuti un alt M in dificultate please . multumesc oricum de amabilitate .
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Masina arata superrrr
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Interior
48.9KB
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Mulțumesc
53.9KB
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
spate
40.5KB
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Motor
45.6KB
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Bord
58.3KB
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Pai ... da .... ai si vreun video despre modul cum functioneaza si se misca ? si capacele o sa fie o problema , ar trebui facute la strungul in tabla ... Poate cineva ma lamureste , de ce nu vad la nimeni vasul de expansiune la sistemul de racire ?
Modificat de mihaaai (acum 4 ani)
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Nu exista vas de expansiune. Este un simplu furtunas care vine din gatul radiatorului pana sub el, pe laterala stānga a lui, cānd te uiți la motor
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Acum , cinstit vorbind (@ALBERTO ) ai cu ce sa te mindresti , ai o masina pe cinste
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
mihaaai a scris:
Pai ... da .... ai si vreun video despre modul cum functioneaza si se misca ? si capacele o sa fie o problema , ar trebui facute la strungul in tabla ... Poate cineva ma lamureste , de ce nu vad la nimeni vasul de expansiune la sistemul de racire ? |
Capace de roti sunt facute replici din fibra de sticla de un coleg din Arad. Le face la comanda si arata ca cele originale.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
pentru capace de sistemul acesta vorbeam ... se numeste strungaria in tabla
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
Interesant! Daca are cine sa iti faca ar fi super, o alternativa ar fi cele de fibra,care sunt identice. Ia legatura cu Gabi Gidea, face mai multe articole ( prelata, buzunare usi etc
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
mihaaai a scris:
pentru capace de sistemul acesta vorbeam ... se numeste strungaria in tabla |
Interesant, dar cine sa se ocupe de asa ceva? Nu prea mai sunt nici strungari normali. Erau doi strungari, la care mergeam cand aveam nevoie, unul a murit anul trecut, celalalt e bolnav si nu mai lucreaza. Nu mai sunt mesteri!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Nu este dificil , se face sablonul de lemn esenta tare, si apoi cu ceva atentie se poate face ... un cutit de strung modificat cu o rola metalica ...
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
fari
Membru Senior
Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
|
|
Alberto,masina ta este departe de una originala din 1969,daca ai atestat de la Retromobil ,comisia tehnica nu a fost prea exigent.....
_______________________________________ SR 132 M Carpati 1967 M 461 C Zimbru 1969 Aro 240 1973 UAZ 469 1973
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Ceva dreptate ai aici , fari, insa daca nu s-ar trece un pic cu vedera anumite aspecte , nu o sa mai fie sanse de a avea masini cu atestat , nimeni nu mai are curaj sa inceapa un proiect de restaurare si in acest fel dispar masini , care ajung sa care lemne prin padure , varza , sau cotete in fundul curtilor , asta in cel mai fericit caz ...., daca nu .... conserve ....
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
ALBERTO
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
|
|
fari, cand vi cu astfel de acuze, vino si cu argumete! Este 1969 fabricat, si trecut in acte 1970! este ultimul an de fabricatie M461, in acelas an au inceput si cu M461 C
_______________________________________ Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!
|
|
pus acum 4 ani |
|
paraipan
Membru Activ
Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
|
|
Salutare! Legat de puntea fata, daca este cea originala si a fost intoarsa: se poate vedea daca busonul de golire ulei al oalei grupului diferential a fost mutat pe partea opusa( locul original fiind astupat cu sudura), de asemenea si suportii arcurilor lamelare de pe punte ar fi trebuit taiati din pozitia initiala si sudati in pozitie diametral opusa( daca e asa, se vad urme de la taiere si sudura). Din ce vad in poze inclin sa cred ca puntea este de tv. Parere strict personala( experimentata de mine): la intoarcerea puntii de ims, pentru a putea fi folosita cu cutia de aro cu reductor, este nevoie de repozitionarea gaurilor din flansele homocineticelor. Mentiune: nu vreau sa creez polemica cu aceasta afirmatie, va spun doar ce am facut eu la o astfel de punte fata, intoarsa.
_______________________________________ Omul de onoare doar o vorba are!
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Salut , poate ca ai dreptate : insa este de verificat ... este un dop filetat deasupra cel de la mijloc circa , si cel de jos .... singura chestie care ma nedumereste este aerisitorul din imagine , a fost inchis cel vechi , si montat aici ? oricul la capetele puntii spre homocinetic suruburile se vede ca s-a umblat la ele ... unele nu sint strinse pina in capat ...
47KB
Modificat de mihaaai (acum 4 ani)
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Sapind un pic pe net ... puntea de tv e un pic diferita
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|
paraipan
Membru Activ
Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
|
|
Mda. acum eu sunt cel bagat in ceata: stiu sigur ca nu au ce cauta trei gauri( cu dopurile aferente) pe oala diferentialului, si asta duce cu gandul ca puntea a fost intoarsa. Uleiul se introduce pe gaura frontala, situata aproximativ pe centrul oalei si se goleste pe cea de jos. Intr-adevar, puntea de tv are alt aspect, as spune mai cilindric la "brate"( nu mai stiu daca sunt evidente sudurile longitudinale, ca la M), si parca are si un mic "umar" pe "brate"( spun brate la bucatile de teava dintre oala diferentialului si homocinetica, inauntrul carora stau tijele lungi ale planetarelor). Da, acea "supapa" este usor de mutat pe partea opusa, mai usor de mutat decat gaura si busonul de golire ulei. Din ce mi-aduc aminte, prinderea flansei homocineticei pe punte se face prin 5 suruburi M 10 , pas marunt, hexagon de 14, dar nu mai stiu exact cum sunt pozitionate: parca 3 in partea de jos si 2 in partea de sus- de aici si nevoia de repozitionare a gaurilor pe flansa homocineticei- puntea se intoarce si homocineticele raman pe loc( adica cea de pe stanga initial ramane tot pe stanga). Am sa incerc sa-ti pun o poza-doua cu puntea mea, care in mod sigur este intoarsa. Da-mi, te rog. o adresa de email in privat!
Modificat de paraipan (acum 4 ani)
_______________________________________ Omul de onoare doar o vorba are!
|
|
pus acum 4 ani |
|
paraipan
Membru Activ
Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
|
|
Dupa ce-am vizualizat mai bine poza de la inceputul topicului, cred ca-i puntea originala, intoarsa! Pentru certitudine, trebuie inspectata atent zona suportilor arcurilor unde, oricat de meticulos ar fi artizanul, tot raman ceva urme de la taiere si sudura in pozitia diametral opusa.
_______________________________________ Omul de onoare doar o vorba are!
|
|
pus acum 4 ani |
|
mihaaai
Membru Activ
Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
|
|
Mai e mult pina departe ... (email-ul il gasesti pe profilul meu )
44.2KB
_______________________________________ Puterea este nimic fara control ...
|
|
pus acum 4 ani |
|