CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Naturesk
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / aro m 461 c Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Salutare la toata lumea , am cumparat de curind un aro , arata binisor insa are multe modificari ... roti de 15 motor diesel d 115 , cred ca si puntile sint schimbate , sau inca mai sper ca a fost doar modificata doar prinderea ritii , cutie de aro ... sper ca doar atit . Poate di foto cine are , si in stare originala poate sa-mi evidentieze modificarile , l-as face original ...

aro 461 salutare toata lumea cumparat curind aro arata binisor insa are multe modificari ... roti

62.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
asa arata cind a ajuns

aro 461 asa arata cind ajuns

47.9KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
din talon reiese ca este din 1965 , este radiat la cerere

aro 461 din talon reiese este din 1965 este radiat cerere

51.8KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
la locul de hibernare ...

aro 461 locul hibernare ...

36.1KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
interior

aro 461 interior

42.7KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
E frumos , pare bine conservat cel putin exterior..e de la armata?
Sa-l stapaniti sanatos 


pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
da , din 2007 insa a suferit modificarile prezente , partea misto e ca mi-a dat si motorul original probat in momentul cumpararii , nu insa si restul componentelor originale lipsa

aro 461 din 2007 insa suferit prezente partea misto mi-a dat motorul original probat momentul

37.7KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
detalii de dedespupt

aro 461 detalii dedespupt

45.6KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
spate

aro 461 spate

48.7KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
punti de tv sau de m ?

aro 461 punti sau

54.8KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
Sergiucj
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 126
Arata bine masina, sa te bucuri de ea. In ceea ce priveste modificarile, puntea spate pare a fi cea originala, cea fata in cazul in care masina are reductor de ARO 24 probabil a fost modificata sau schimbata. In rest jante pe 16" se mai gasesc de vanzare, ai mai avea nevoie de cutia de viteza si transfer. Caroseria si interiorul arata foarte bine si par a fi originale.

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
detaliu puntea fata

aro 461 detaliu puntea fata

50.9KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
si

aro 461

49.6KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
alta

aro 461 alta

43.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
sper ca si puntea fata sa fie originala

Modificat de mihaaai (acum 4 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
prea multe manete

aro 461 prea multe manete

30.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
Sergiucj
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 126
Mie mi se pare ca puntea fata e cea originala, dar asta nu cred ca te va ajuta prea mult, intrucat e intoarsa. Reductorul de IMS are iesirea catre puntea fata pe partea stanga, iar cel de ARO 24 are iesirea pe partea dreapta (cum e acum pe masina).

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
poate ca da , am vazut ceva in neregula la suruburile intermediare , ne strinse ... umblat la ele . Insa in varianta originala , toata chestia ar trebui sa fie reversibila , intoarsa asa cum trebuie cu , cutia de transfer si cutia de viteze originala ar trebui sa pot inchide ...lego-ul meu
Apropo , trebuie incaltat cu cercuri de 16 , in eventualitate si gume de 6,50 la un pret decent , daca are cineva .. nu mai zic de cutie si cea de transfer ...

aro 461 poate vazut ceva neregula suruburile strinse ... umblat ele insa varianta originala toata

56KB

Modificat de mihaaai (acum 4 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Foarte bine pastrat exemplar. Probabil provine de la Romtehnica.
Important ca ai si motorul original, ca sa o pui la loc.
Rotile pe 15" poti lasa, ca sunt acceptate, macar gasesti cauciucuri mai ieftin si ai stabilitate mai buna.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
misto!

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
... da , mai e mult pina departe ... (soferul de schimb , sau asistentul...) , nu pare dar mai este mult de munca si inca repere lipsa

aro 461 ... mai mult pina departe ... (soferul schimb sau pare dar mai este mult munca inca repere

54.8KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Puntea daca e cu 6 prezoane e de IMS intoarsa, daca e cu 8 prezoane e de TV cu motor Brasov.
Tot ce e de TV e mai rezistent, atat grupurile cat si planetarele.
Lasa cutia de Aro, e mai buna decat cea de M iar reductorul face toti banii daca urci cu ea pe undeva.
Cu ceva machiaj si pus motorul benzinar o poti face repede istorica sa scapi de impozite, faina masina oricum.

Modificat de vercingetorix (acum 4 ani)


pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
multumesc
incerc sa ajung mai aproape deoriginal

Modificat de mihaaai (acum 4 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
nu trece de retromobil cu cutia de aro din pacate

_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
am cumparat deja cutia de viteze si cea de transfer poate ajunge si contactul... ma intreb , bordul cu ceasurile de control dreptunghiulare pot fi din 65 ? .....

Modificat de mihaaai (acum 4 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
Sergiucj
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 126
Da, ceasurile dreptunghiulare sunt corecte pentru 1965.

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Multumesc de raspuns , are cineva un ims din 65 cu ceva foto dataliate , interior , sub capota , sa-mi dau seama ce am si ce mai trebuie ....

_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513

ALBERTO a scris:

nu trece de retromobil cu cutia de aro din pacate


Am vazut masini istorice cu gaz, servofrana si servodirectie.
Acum nu se mai face inspectie la fata locului din cauza pandemiei, se trimit doar poze si primesti prin poza certificatul de retromobil.
Cutia nu schimba caracterul istoric, e doar o piesa.


pus acum 4 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968

vercingetorix a scris:


ALBERTO a scris:

nu trece de retromobil cu cutia de aro din pacate


Am vazut masini istorice cu gaz, servofrana si servodirectie.
Acum nu se mai face inspectie la fata locului din cauza pandemiei, se trimit doar poze si primesti prin poza certificatul de retromobil.
Cutia nu schimba caracterul istoric, e doar o piesa.


N-as prea crede! Au fost suspendate in starea de urgenta vizualizarile, dar s-au reluat. In Arges am fost eu cu Dacia 1300 sa o vada reprezentantul (primul lucru la care s-a uitat a fost daca are GPL).


Cutia schimba caracterul istoric , ca asa putem puteam si eu pune cutie de injectie pe Dacia 1300, ca sa am 5 trepte.


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 4 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513

renault 12G a scris:


vercingetorix a scris:


ALBERTO a scris:

nu trece de retromobil cu cutia de aro din pacate


Am vazut masini istorice cu gaz, servofrana si servodirectie.
Acum nu se mai face inspectie la fata locului din cauza pandemiei, se trimit doar poze si primesti prin poza certificatul de retromobil.
Cutia nu schimba caracterul istoric, e doar o piesa.


N-as prea crede! Au fost suspendate in starea de urgenta vizualizarile, dar s-au reluat. In Arges am fost eu cu Dacia 1300 sa o vada reprezentantul (primul lucru la care s-a uitat a fost daca are GPL).


Cutia schimba caracterul istoric , ca asa putem puteam si eu pune cutie de injectie pe Dacia 1300, ca sa am 5 trepte.


Nu sta nimeni sa masoare ce cota au jiglerele din carburator.
La fel si cate viteze are cutia.

Un coleg si-a facut M-ul istoric in luna mai 2020 si de la el stiu ca toata procedura a fost online.
Poate dupa ce am iesit din starea de urgenta s-a revenit, tot ce se poate.


pus acum 4 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262

vercingetorix a scris:

Puntea daca e cu 6 prezoane e de IMS intoarsa, daca e cu 8 prezoane e de TV cu motor Brasov.
Tot ce e de TV e mai rezistent, atat grupurile cat si planetarele.
Lasa cutia de Aro, e mai buna decat cea de M iar reductorul face toti banii daca urci cu ea pe undeva.
Cu ceva machiaj si pus motorul benzinar o poti face repede istorica sa scapi de impozite, faina masina oricum.

M ul si Aro au 5 prezoane si TV ul 6.


pus acum 4 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262

vercingetorix a scris:

Puntea daca e cu 6 prezoane e de IMS intoarsa, daca e cu 8 prezoane e de TV cu motor Brasov.
Tot ce e de TV e mai rezistent, atat grupurile cat si planetarele.
Lasa cutia de Aro, e mai buna decat cea de M iar reductorul face toti banii daca urci cu ea pe undeva.
Cu ceva machiaj si pus motorul benzinar o poti face repede istorica sa scapi de impozite, faina masina oricum.

M ul si Aro au 5 prezoane si TV ul 6.


pus acum 4 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Corect, asa este, cu 5 si cu 6.

pus acum 4 ani
   
Stefanalex78
Membru Junior

Din: Joita, jud Giurgiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 88
Salut, frumos exemplar, dar asa cum ai remarcat si tu ai cateva modificari la el.
Pe langa puntea fata (care poate fi de ims si intoarsa), cutia de aro si rotile, eu iti sugerez sa iti pui intrebarea daca actele pe care le ai corespund cu masina.
Mai exact: verifica daca seria de sasiu din acte corespunde cu ce ai stantat pe sasiu.
Daca corespunde ai doua posibilitati:
1) cei de la RAR au facut o greseala in acte si au trecut masina ca fiind fabricata in 1965, cu toate ca anul trebuia sa fie de la 1969 in sus.
2) sasiul este cel original, dar caroseria a fost schimbata.
Daca seriile NU corespund atunci:
1) masina a fost facuta din bucati cu actele care s-au gasit
2) masina fiind intreaga, nu a avut acte candva in trecut si i s-a "cumparat" niste acte.

Acum sa motivez si parerea mea de mai sus. Masina nu are cum sa fie fabricata in 1965! In anul 1965 se facea/s-a facut trecerea de la M59B la M461, iar ceea ce ai tu e M461C.
Masina este M461C datorita aripilor fata (care da sunt demontabile), aerotermei de caldura (care da e demontabila), a stopurilor (care da sunt demontabile si in plus nu se stie exact anul in care au inceput sa monteze stopuri de tractor, dar sigur stopurile de tractor nu se regaseau pe masini in anul 1965), probabil si datorita altor piese si elemente care nu se regasesc in pozele postate de tine. Dar ca un ultim motiv, pentru care eu cred ca masina este M461C, este prezenta uşiţei la gatul de umplere al rezervorului, element care nu se poate demonta/inlocui/schimba decat cu toata tabla din lateral dreapta spate, plus alte modificari aduse la modalitatea de umplere a rezervorului.

Fabricarea masinilor M461C  a inceput din anul 1969 (data putin aproximativa, datorita lipsei unei documentatii concrete, dar este una agreata de majoritatea celor care cunosc, au lucrat in fabrica sau celor care au sapat prin arhive). Oricum nu asta este scopul meu, sa datez cu exactitate fabricarea acestei masini, pentru ca:
1) este destul de greu avand la dispozitie documentatia in materie de ims de la momentul actual
2) este imposibil avand la dispozitie doar cateva poze generice cu masina, fara serii, poze la interior, fara motorul si cutia originala etc.

D.p.m.d.v. masina, in forma actuala (cu aceasta caroserie), NU este fabricata in 1965 pentru ca ar fi trebuit sa aiba: alte stopuri, alte aripi fata, alte semnalizari fata (rotunde), alta aeroterma si cel mai important trebuia sa aiba gatul de umplere al rezervorului scos catre exterior fara a fi mascat de usa respectiva.  Nu mai mentionez faptul ca in 1965 era mai probabil sa se regaseasca elemente de M59B, decat elemente de M461C care avea sa se fabrice 4 ani mai tarziu.

Daca doresti poti verifica ce am scris mai sus si sa revii cu detalii, poate lamurim situatia.
Spor!


_______________________________________
Nr:0768831526

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
  ... nu stiu ce sa spun ... seria este ok si deasupra rotii din dreapta si pe suport , in carte scrie ca a fost repansonat ..... stopurile de tractor sint generice in ro ... mai toate aro si ims au avut asa ceva , din fabrica ... sau de nevoie
am intrat in ceata ....
cam asa arata pe dedesupt rezervorul ...

aro 461   ... stiu spun ... seria este deasupra rotii din dreapta suport carte scrie fost

73KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
usile se impart in doua parti ...

aro 461 usile impart doua parti ...

44.7KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Nu-mi dau seama daca aeroterma este demontabila

aro 461 nu-mi dau seama daca aeroterma este

58.6KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
Stefanalex78
Membru Junior

Din: Joita, jud Giurgiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 88
Ce serie are masina?
Aeroterma este 100% demontabila, are doua prinderi catre capete.
Un alt element care afirma faptul ca masina nu este fabricata in 1965, este scaunul soferului care are reglaj cu sina fata-spate.

Modificat de Stefanalex78 (acum 4 ani)


_______________________________________
Nr:0768831526

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
162xxx este seria de sasiu..  in spate se vede ca ceva a fost demontat , stopurile de tractor sint prea noi ... e probabil de la armata sa vina asa cava ?

aro 461 162xxx este seria spate vede ceva fost demontat stopurile tractor sint prea noi ... probabil

84.5KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Identitatea masinii o da sasiul. Foarte probabil ca s-a schimbat caroseria.
In armata erau la moda astfel de permutari si combinari, ca nu statea nimeni sa sudeze, mai bine puneau alta, ce se gasea.
Ar trebui vazut seria de sasiu. Sa vezi ce serii erau in 1965 si ce serii erau la M565C, atunci te poti convinge ca la ce an de fabricatie se incadreaza sasiul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
Stefanalex78
Membru Junior

Din: Joita, jud Giurgiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 88
Eu va inteleg si sunt de acord, ca identitatea masinii o da sasiul. Dar pana la urma daca avem o masina cu sasiu de M59A (doar sasiu, fara mecanica asa cum este si cazul de fata, unde doar puntea spate este ce trebuie) si caroserie de M473, masina va fi M59A?  Daca avem un sasiu de IMS57 cu caroserie de M461 (modificata sa se potriveasca pe sasiu), masina va fi 57?

Tinand cont ca seriile au fost repoansonate va fi greu de determinat ce an este masina cu adevarat.

Domnul Mihai, a cerut o parere cu ce ii lipseste sau ce nu are original. Pe langa cele mentionate de colegi eu am vrut sa atrag atentia asupra neconcordantei intre anul de fabricatie si ce are.


_______________________________________
Nr:0768831526

pus acum 4 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Am vazut M din 1974 cu elemente de caroserie din 1968, inclusiv cu gat de rezervor pe partea stanga iesit in exterior.
Uneori se mai punea pe masini ce se mai gasea prin magaziile Uzinei, mai ales ca urma sistarea productiei din 1975.
Daca masina provine de la Armata, exact cum a spus si Misi, se puneau ce piese mai erau disponibile.
O poti face 100% originala, daca tii la autenticitate, inca se mai gasesc piese.


pus acum 4 ani
   
Stefanalex78
Membru Junior

Din: Joita, jud Giurgiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 88
Corect, in 1974 avei cum sa pui piese din 1968 ramase pe stoc (pentru ca ele existau fizic). Dar in 1965 nu aveai cum sa pui piese din 1969+, pentru ca ele nu existau, nu se fabricau. Din trecut poti avea piese, dar din viitor nu, indiferent daca este vorba de fabrica sau armata. 
Ce vreau sa spun e ca masina clar nu a iesit pe poarta fabrici asa, a suferit modificari candva sau este o greseala in acte.

De curiozitate, ce tip de motor si ce serie sunt trecute in carte, inaintea celui diesel (asta daca cel diesel se regaseste in acte)?
Daca motorul din spate este cel "original", sub galeria de evacuare ai turnat in relief anul de fabricatie. Care este ala?

Modificat de Stefanalex78 (acum 4 ani)


_______________________________________
Nr:0768831526

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Am inteles , mi-am cautat-o , am gasit-o ..., aici avem o problema  ... ori au rasturnat masina la aplicatie si au schimbat caroseria ... ori ...... anterior 2007 masina nu are nici o mentiune , cartea este din 2007 ... deci . Deja cu motor diesel , poate cine a inscris-o a facut-o direct cu d 115 instalatia electrica este recenta , sau arata foarte bine cu multe chestii sub capota lipsa (ce nu a fost necesar a fost indepartat ) .
Pe panoul din spate sint gauri libere , ceva a fost demontat , poate lampi sau alt ceva , tipul de rezervor din cite m-am documentat nu este cel mai nou (vezi piulitele de iesire a gitului ) insa sub masina nu vad modificari ale caroseriei sau sasiului pentru a monta aceasta caroserie ....

aro 461 inteles mi-am cautat-o gasit-o ..., aici avem ... ori rasturnat masina aplicatie schimbat

47.5KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Incerc , in cazul acesta sa o aduc cit mai aproape de original ...
Lampile din spate , cele rotunde cu doua becuri deja le am , cred ca mai trebuie o lampa la fel ca cea din stinga spate (transparenta , sau galbena lampile mici in fata si trebuie sa dispara cele galbene)..... ............

aro 461 incerc cazul acesta aduc cit mai aproape original ... lampile din spate cele rotunde doua

63.9KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
Anul 1969

aro 461 anul 1969

96.2KB


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
Spate

aro 461 spate

76.7KB


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
Lateral

aro 461 lateral

102.2KB


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
Atestat istoric

aro 461 atestat istoric

89.2KB


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
Stefanalex78
Membru Junior

Din: Joita, jud Giurgiu
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 88
Alberto, ce serie are masina ?

_______________________________________
Nr:0768831526

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737

Stefanalex78 a scris:

Alberto, ce serie are masina ?

251xx, stantata pe brida de fixare a arcului fata dreapta...

Modificat de ALBERTO (acum 4 ani)


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Nu am probleme sa aduc caroseria la modul cum arata masina lui Alberto , mai putin gitul la rezarvor , dar si acolo se poate lucra , am mai tot ce-mi trebuie , insa mi-ar fi de folos si niste foto sub capota si din cabina , cit se poate mai detaliate daca nu poti sa postezi iti trimit un mail  ... asta daca poti sa ajuti un alt M in dificultate    please  .
multumesc oricum de amabilitate .


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Masina arata superrrr

_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
Interior

aro 461 interior

48.9KB


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
Mulțumesc 

aro 461

53.9KB


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
spate

aro 461 spate

40.5KB


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
Motor

aro 461 motor

45.6KB


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
Bord

aro 461 bord

58.3KB


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Pai ... da ....
ai si vreun video despre modul cum functioneaza si se misca ?
si capacele o sa fie o problema , ar trebui facute la strungul in tabla ...
Poate cineva ma lamureste , de ce nu vad la nimeni vasul de expansiune la sistemul de racire ?

Modificat de mihaaai (acum 4 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
Nu exista vas de expansiune. Este un simplu furtunas care vine din gatul radiatorului pana sub el, pe laterala stānga a lui, cānd te uiți la motor

_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Acum , cinstit vorbind (@ALBERTO ) ai cu ce sa te mindresti , ai o masina pe cinste   

_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

mihaaai a scris:

Pai ... da ....
ai si vreun video despre modul cum functioneaza si se misca ?
si capacele o sa fie o problema , ar trebui facute la strungul in tabla ...
Poate cineva ma lamureste , de ce nu vad la nimeni vasul de expansiune la sistemul de racire ?


Capace de roti sunt facute replici din fibra de sticla de un coleg din Arad.  Le face la comanda si arata ca cele originale.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
pentru capace de sistemul acesta vorbeam ...
se numeste strungaria in tabla 


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
Interesant!
Daca are cine sa iti faca ar fi super, o alternativa ar fi cele de fibra,care sunt identice. Ia  legatura cu Gabi Gidea, face mai multe articole ( prelata, buzunare usi etc


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

mihaaai a scris:

pentru capace de sistemul acesta vorbeam ...
se numeste strungaria in tabla 


Interesant, dar cine sa se ocupe de asa ceva?
Nu prea mai sunt nici strungari normali.
Erau doi strungari, la care mergeam cand aveam nevoie, unul a murit anul trecut, celalalt e bolnav si nu mai lucreaza.
Nu mai sunt mesteri!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Nu este dificil , se face sablonul de lemn esenta tare, si apoi cu ceva atentie se poate face ... un cutit de strung modificat cu o rola metalica ... 

_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
fari
Membru Senior

Din: Odorhei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 576
Alberto,masina ta este departe de una originala din 1969,daca ai atestat de la Retromobil ,comisia tehnica nu a fost prea exigent.....

_______________________________________
SR 132 M Carpati 1967
M 461 C Zimbru   1969
Aro 240               1973
UAZ 469              1973

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Ceva dreptate ai aici , fari, insa daca nu s-ar trece un pic cu vedera anumite aspecte , nu o sa mai fie sanse de a avea masini cu atestat , nimeni nu mai are curaj sa inceapa un proiect de restaurare si in acest fel dispar masini , care ajung sa care lemne prin padure , varza , sau cotete in fundul curtilor , asta in cel mai fericit caz ...., daca nu .... conserve ....

_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
ALBERTO
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 737
fari, cand vi cu astfel de acuze, vino si cu argumete!
Este 1969 fabricat, si trecut in acte 1970! este ultimul an de fabricatie M461, in acelas an au inceput si cu M461 C


_______________________________________
Cine nu are un "ZIMBRU'"-Sa si-l cumpere!!!!!!

pus acum 4 ani
   
paraipan
Membru Activ

Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
Salutare! Legat de puntea fata, daca este cea originala si a fost intoarsa: se poate vedea daca busonul de golire ulei al oalei grupului diferential a fost mutat pe partea opusa( locul original fiind astupat cu sudura), de asemenea si suportii arcurilor lamelare de pe punte ar fi trebuit taiati din pozitia initiala si sudati in pozitie diametral opusa( daca e asa, se vad urme de la taiere si sudura). Din ce vad in poze inclin sa cred ca puntea este de tv. Parere strict personala( experimentata de mine): la intoarcerea puntii de ims, pentru a putea fi folosita cu cutia de aro cu reductor, este nevoie de repozitionarea gaurilor din flansele homocineticelor. Mentiune: nu vreau sa creez polemica cu aceasta afirmatie, va spun doar ce am facut eu la o astfel de punte fata, intoarsa.

_______________________________________
Omul de onoare doar o vorba are!

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Salut , poate ca ai dreptate  : insa este de verificat ... este un dop filetat deasupra  cel de la mijloc circa , si cel de jos .... singura chestie care ma nedumereste este aerisitorul din imagine , a fost inchis cel vechi , si montat aici ? oricul la capetele puntii spre homocinetic suruburile se vede ca s-a umblat la ele ... unele nu sint strinse pina in capat ...

aro 461 salut poate insa este verificat ... este dop filetat cel mijloc circa cel jos .... singura

47KB

Modificat de mihaaai (acum 4 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Sapind un pic pe net ... puntea de tv e un pic diferita

_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
paraipan
Membru Activ

Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
Mda. acum eu sunt cel bagat in ceata: stiu sigur ca nu au ce cauta trei gauri( cu dopurile aferente) pe oala diferentialului, si asta duce cu gandul ca puntea a fost intoarsa. Uleiul se introduce pe gaura frontala, situata aproximativ pe centrul oalei si se goleste pe cea de jos. Intr-adevar, puntea de tv are alt aspect, as spune mai cilindric la "brate"( nu mai stiu daca sunt evidente sudurile longitudinale, ca la M), si parca are si un mic "umar" pe "brate"( spun brate la bucatile de teava dintre oala diferentialului si homocinetica, inauntrul carora stau tijele lungi ale planetarelor). Da, acea "supapa" este usor de mutat pe partea opusa, mai usor de mutat decat gaura si busonul de golire ulei. Din ce mi-aduc aminte, prinderea flansei homocineticei pe punte se face prin 5 suruburi M 10 , pas marunt, hexagon de 14, dar nu mai stiu exact cum sunt pozitionate: parca 3 in partea de jos si 2 in partea de sus- de aici si nevoia de repozitionare a gaurilor pe flansa homocineticei- puntea se intoarce si homocineticele raman pe loc( adica cea de pe stanga initial ramane tot pe stanga).
Am sa incerc sa-ti pun o poza-doua cu puntea mea, care in mod sigur este intoarsa. Da-mi, te rog. o adresa de email in privat!

Modificat de paraipan (acum 4 ani)


_______________________________________
Omul de onoare doar o vorba are!

pus acum 4 ani
   
paraipan
Membru Activ

Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
Dupa ce-am vizualizat mai bine poza de la inceputul topicului, cred ca-i puntea originala, intoarsa! Pentru certitudine, trebuie inspectata atent zona suportilor arcurilor unde, oricat de meticulos ar fi artizanul, tot raman ceva urme de la taiere si sudura in pozitia diametral opusa.

_______________________________________
Omul de onoare doar o vorba are!

pus acum 4 ani
   
mihaaai
Membru Activ

Inregistrat: acum 5 ani
Postari: 150
Mai e mult pina departe ... (email-ul il gasesti pe profilul meu )

aro 461 mai mult pina departe ... (email-ul gasesti profilul meu

44.2KB


_______________________________________
Puterea este nimic fara control ...

pus acum 4 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la