CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kalifa pe Simpatie
Femeie
23 ani
Ialomita
cauta Barbat
24 - 65 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Am vazut prin Cluj-Napoca / Dacia 1300L Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
o dacie 1300 post-1972 care sta si rugineste acuma fiind la pensie....primeste un dus ocazional de la natura =D

dacia 1300l dacie 1300 post-1972 care sta rugineste acuma fiind dus ocazional natura

47.5KB


_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 15 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
o poza cu interirorul de vinyl si cotiera din bancheta spate....

dacia 1300l poza vinyl cotiera din bancheta spate....

32.4KB


_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 15 ani
   
CrisKGS
Membru nou

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 7
Pacat de ea, frumoasa culoarea.

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu vad, de ce ar fi varianta L, ca nu are nimic, caracteristic variantei de lux.
Interior de vinil si cotiera pe spate, era montata la toate modelele.
Prin '75-76 au inceput sa apara variante si cu tapiterie in velur, dar cotiera exista, pana la sfarsitul anilor '70, cand au aparut variantele 1300, cu elemente de 1310.
Masina asta, sta de vreo 15 ani in acea parcare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Dacia 1300 Lux a avut tata, model1975, avea citeva lucruri in plus fata de standard:
  -circuit dublu de frina, fata-spate, cu martor de avarie rosu in bord, ce se putea verifica cu un buton fara retinere, f. mic, pus sub intrerupatorul de stergatoare parbriz, in locul in care era doar un bec.
  -comanda stergatoare parbriz cu maneta, pe coloana volan
  -reostat iluminare bord, pe coloana volan
Masina mai avea si altele cum ar fi iluminare torpedou, dezaburire luneta, volan cu perinita de mus, martor frina mina, dar nu sint sigur ca erau de fabrica, cred ca le pusese tata ulterior. Si inca un amanunt, fusese 72000, nu 70000 lei, cum era cea standard, masina era refuzata la export Belgia pt ca nu pornea bine, si nu vroia sa dea nimeni 2000 in plus, ca sa se scape IDMS-ul pitesti de ea.


pus acum 15 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
este corect ce spui
dotarile erau toate din uzina
insa acel buton fara retinere nu era cumva plasat in stanga comenzii de dezaburire-incalzire?


pus acum 15 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
am incercat sa incarc o fotografie, dar nu am reusit

Modificat de catalin7070 (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815

catalin7070 a scris:

este corect ce spui
dotarile erau toate din uzina
insa acel buton fara retinere nu era cumva plasat in stanga comenzii de dezaburire-incalzire?



Butonul era mic, negru, fara bec in el, becul era in bord in ceasul de kilometraj, jos, unul din alea 3 becuri mai mici, si era pus exact sub butonul de actionare stergatoare la varianta standard, alea cu butonul rosu pus cum spui tu sint variante mai noi, la sistemul cu 4 tevi de frina si cu pompa inclinata, corp comun cu ICP-ul, eu aveam dublu circuit cu 3 tevi cu holenderul modelul vechi, cu hexagon de 10, cu 2 iesiri din pompa si cu ICP-ul alimentat prin 2 conducte din pompa si prins cu un surub de pompa in locul iesirii normale la cea de a treia teava. Tipul asta de pompa l-am vazut pe unele R18, varianta cu 3 prezoane la roata.
Mai tirziu, cred ca dupa anii 80 s-a renuntat la butonul de verificare si s-a adaptat un releu comandat de contactul de pornire care verifica becul la fiecare dat la automat.


pus acum 15 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Am vazut in anii aia un la cineva un L care avea dotarile de care ziceti voi si mai avea in plus jante diferite de standard si portbagajul capitonat in intregime. Nu sunt insa sigur ca asa erau toate sau asta era doar comanda speciala pentru persoana in cauza (era cam prin 75 - 76)

pus acum 15 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
Butonul mic - BRAKE a fost montat si in stanga comenzii de incalzire-dezaburire
Eu am vrut sa postez o fotografie, insa nu am reusit, sper sa pot sa-ti arat cum am vazut eu


pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la