CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Briji
Femeie
24 ani
Bihor
cauta Barbat
24 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Renault Super5 1.4 GTS Cosmopolitan 1990 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Dar mai sunt niste indoituri pe lateralul caroseriei.
Am dat jos vara trecuta tapiteriile de la usi si incercat sa le imping din interior, s-au mai indreptat, dar inca se vad.
Va trebui sa le indrept, dar fara sa stric vopseaua, ca masina are inca vopseaua din fabrica.
Ca sa scoti indoiturile, iti trebuie scule. Nu prea merge asa cu mana goala.
Asa ca am comandat de la firma "Dr Dent" niste scule cu care se pot scoate indoiturile, fara sa strici vopseaua.
E o chinezarie, dar din ce am vazut pe net, chiar pare sa functioneze.
Inca nu am facut asa ceva, dar invat...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Si inca nu are pedale si nici shimbator.
Ma voi ocupa de acest aspect, zilele urmatoare, daca se mai incalzeste vremea.
Pe frigul asta nu am chef sa lucrez le sub masina, culcat pe o patura ... brrrr... mai incolo, ca vine caldura!

renault super5 1.4 gts 1990 inca are pedale nici shimbator. voi ocupa acest aspect, zilele Admin

43.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Ceasurile seamana izbitor cu ce am si eu pe Renault-ul 19 .

renault super5 1.4 gts 1990 ceasurile seamana izbitor renault-ul

34.7KB


pus acum 1 luna
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Pe asta . Renault 19 GTR , 1397 cmc benzina, injectie monopunct ,59 cai putere sau 43 Kw, motor tip C3JC710 motor similar cu al Daciei 1300.

renault super5 1.4 gts 1990 asta renault gtr 1397 cmc benzina, injectie monopunct ,59 cai putere sau

27.9KB


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

gherghin nicolae a scris:

Ceasurile seamana izbitor cu ce am si eu pe Renault-ul 19 .


Ceasurile is identice, doar ca la R19 cadranele is scrise cu galben, iar la Super5 si la R21 cu alb (nu stiu care a fost ratiunea).

Si la R 19-le al meu e tot asa cu galben.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Zilele astea am curatat si vopsit emblema Renault 5 GTS, care o voi monta in locul vechii embleme, care a fost cu Renault 5 Automatic.

renault super5 1.4 gts 1990 zilele astea curatat vopsit emblema renault gts, care voi monta locul Admin

55KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
R19
Ulterior atestarii , a primit si numere preferentiale , si jante de Clio tot pe 13 . Masina inca nu are 100.000 de kilometri . A fost cumparata de noua din reprezentanta Renault din Deva , de un director care mai mult a folosit masina de serviciu. Ulterior si-a cumparat un Logan, desi omul avea peste 80 de ani.

renault super5 1.4 gts 1990 r19 ulterior atestarii primit numere jante clio tot masina inca are

77.6KB


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Masina are codul C403.
Si dupa cum se vede din tabel, masinile cu cod C403, au fost echipate atat cu cutie mecanica cu 5 trepte si denumite GTS, cat si cu cutie automata cu 3 trepte.
Deci in acest caz, nu se considera modificare, trecerea de la cutia automata la cea manuala, ca va ramane in configuratie originala.
Am vorbit si la RAR, si cu un coleg din comisia de atestare, nu sunt probleme in acest caz, se accepta ca versiunea cu Cod C403 a existat in ambele echipari, atat manual, cat si automatic.

renault super5 1.4 gts 1990 masina are codul c403.si dupa cum vede din tabel, masinile cod c403, Admin

27KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

gherghin nicolae a scris:

R19
Ulterior atestarii , a primit si numere preferentiale , si jante de Clio tot pe 13 . Masina inca nu are 100.000 de kilometri . A fost cumparata de noua din reprezentanta Renault din Deva , de un director care mai mult a folosit masina de serviciu. Ulterior si-a cumparat un Logan, desi omul avea peste 80 de ani.


Is faine jantele alea. As cumpara si eu un set,pentru R19, daca as gasi.

Stiai ca R19-le a fost vandut in Romania doar in varianta cu 5 usi si Chamade? Cele cu 3 usi nu au fost aduse.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Am nevoie si de cablu de ambreiaj. Iar cea de acceleratie era cam jerpelit.
Inainte sa le comand de la Unix, am zis sa arunc o privire in cutiile cu comori cumparate de la Ronin.
Ia ghiciti? Am gasit chiar mai multe exemplare in stare buna!
Is fenomenale cutiile alea cu comori, inca nici nu le-am sortat, asa cum le-a adus curierul, le-am dus in podul casei.
Cand le-am cumparat, nu aveam inca nici o masina, la care sa se potriveasca piesele alea!
Era asa pe principiul, ca poate o fi bune candva la ceva..., a venit vremea lor!
Cand am nevoie de ceva, iau lanterna si ma duc in pod sa caut...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Distractie de vineri seara.
Cozoroacele ce vin deasupra la ceasuri.
O piesa foarte pacatoasa, ce nu se mai gaseste le schimb.
E facuta dintr-un plastic foarte subtire si casant de circa 1 mm grosime.
De obicei copt de soare si extrem de casant.
Plus ca e prinsa cu doua clipsuri smecher puse.
Cei care nu citesc manualul de reparatie, sa stie cum se demonteaza, trag de ele si se rupe in zeci de bucati.

renault super5 1.4 gts 1990 distractie vineri vin deasupra ceasuri.o piesa foarte pacatoasa, mai Admin

49.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Asta era rupt in 8 bucati! Noroc ca erau toate piesele.
Le-am lipit la loc cu adeziv acrilic bicomponent.
Lipiciul se intareste ca piatra in cateva ore, dar plasticul tot casant ramane..
Asta din poza este deja slefuita.
Rezultatul arata urat in faza asta, dar dupa ce o voi imbraca in piele sintetica, va arata decent.

renault super5 1.4 gts 1990 asta era rupt bucati! noroc erau toate lipit loc adeziv acrilic Admin

40.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Aia de la cealalta masina era rupt doar in patru bucati, dar are o bucata lipsa.

renault super5 1.4 gts 1990 aia cealalta masina era rupt doar patru bucati, dar are bucata lipsa. Admin

40.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Maine o sa va invat, cum se repara o piesa de plastic, care are o bucata lipsa.

renault super5 1.4 gts 1990 maine invat, cum repara piesa plastic, care are bucata lipsa. Admin

38.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Hot glue gun...

renault super5 1.4 gts 1990 hot glue gun... Admin

30.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Betisoare de plastic... de la Lidl

renault super5 1.4 gts 1990 betisoare plastic... lidl Admin

29.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Lipesti o banda izolatoare groasa "duct tape" pe partea din spate, apoi o umplii cu plastic topit.
Cand se raceste, iei lama de cutter si o nivelezi pe orizontala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Asa arata...

renault super5 1.4 gts 1990 asa arata... Admin

42KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Dupa care iei adezivul bicomponent...

renault super5 1.4 gts 1990 dupa care iei adezivul Admin

61.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Faci lipici si o acoperi cu lipici suprafata.
Dupa care o netezesti cu degetul suprafata, sa fie lucioasa.
Netezirea lpiciului proaspat, se face cu metoda, cu care se netezeste vopseaua proaspata scusta.
Ca sa nu ti-se lipeasca degetul de adeziv sau de vopsea proaspata se foloseste metoda scuipatului.
Scupi pe degete, apoi scuipi pe suprafata, apoi netezeti, nu se lipeste de deget si se poate prelucra foarte frumos.
Asta cu metda scuipatului am invatat de la un vopsitor batran si betivan, Nenea Elek, a murit saracul, dar era talentat, cand era treaz.

renault super5 1.4 gts 1990 faci lipici acoperi lipici care netezesti degetul suprafata, fie Admin

41.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Maine le slefuiesc iarasi, apoi ma duc sa cumpar prenadez Bison, de la Leroy Merlin.
Piele artificiala mai am niste material, ca a mai ramas, de cand am refacut bordul la Aro 243.
Sper sa-mi ajunga materialul.

   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Super. Spor in continuare!

pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Cu plasticurile astea amarate si rupte, deja am lucrat 4 zile, sa le repar.
Acuma is finisate ca suprafata, urmeaza sa le invelesc in pvc.

renault super5 1.4 gts 1990 astea amarate rupte, deja lucrat zile, finisate suprafata, urmeaza Admin

38.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Cealalta, era mai rupta, dar l-am reparat si pe ala. Pun pariu ca si ala de pe donatoarea alba este rupta...

renault super5 1.4 gts 1990 cealalta, era mai rupta, dar l-am reparat ala. pun pariu ala donatoarea Admin

40.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Am cumparat de la Leroy Merlin adeziv de asta bulgaresc.
Cica e mai bun pentru asa ceva, decat prenadezul Bison.

renault super5 1.4 gts 1990 cumparat leroy merlin adeziv asta bulgaresc. cica mai bun pentru asa Admin

46.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Proba de ceasuri. O sa pun pe asta cu turometru si gradat pana la 220 Km/h. Chiar 230...
Viteza maxima reala cu motorul de 1,4 de 72 cp si cutie in 5 trepte, este dat la 168 km/h.
Diferenta e doar ca la ceasurile astea iluminarea este porticalie si nu verde, ca provin de pe un Renault 21 GTS.
Daca le demontez, pot muta plasticele alea verzi, sa fie verde lumina.
Dar arata bine cu 220 km/h pe bord   

renault super5 1.4 gts 1990 proba ceasuri. pun asta turometru gradat pana 220 km/h. chiar maxima Admin

29.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Se potriveste la fix, fara nici o modificare si mufele is identice.
Pe versiunile TS, GTS, TSE, TX, GTX si Baccara era din fabrica cu ceas de asta.

renault super5 1.4 gts 1990 potriveste fix, fara nici modificare mufele identice. versiunile ts, Admin

37.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
In masina asta era fara turometru, ca era cu cutie automata.
Dar arata ciudat cu indicatorul de benzina mare cat vitezometrul.
Se vede ca era facuta asa sa puna ceva sa umple locul in loc la turometrul lipsa.
Acuma devine GTS, deci primeste si echipre full-option cum era pe GTS.
Adica nu chiar full option, ca la alea Baccara era cu full option, cu motor de 1700 cmc, cu interior de piele, geamuri electrice si inchidere centralizata.
Da sincer nu-mi lipsesc nici interiorul de piele si nici geamurile electrice. Is bune manivelele manuale.

renault super5 1.4 gts 1990 masina asta era fara turometru, era cutie automata. dar arata ciudat Admin

51.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
V-am zis?     
Acuma am inca una de lipit.....

renault super5 1.4 gts 1990 v-am zis?      acuma inca una lipit..... Admin

34.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Alex_VW
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1397

Misu de Cluj a scris:

V-am zis?     
Acuma am inca una de lipit.....

Pai doar ce ți-ai format mana , era și păcat 
Și asta parca e cu o bucata lipsa ...


_______________________________________
VW Golf I  1.3 GF 60cp '80 - sold

VW Golf I  1.5 JB 70cp '78 - in curs de restaurare - sold

pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Alex_VW a scris:


Misu de Cluj a scris:

V-am zis?     
Acuma am inca una de lipit.....

Pai doar ce ți-ai format mana , era și păcat 
Și asta parca e cu o bucata lipsa ...


Noar ti-se pare, are toate bucatile, da-s multe


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Am inceput sa lipesc inca un rahat de cozoroc pentru ceasuri.
Asa pe bucati, nu le poti lipi deodata.
Si ai sentimentul ala, parca ai fugi pe scari in jos, tinand in brate trei cofraje pline cu oua, dar tu nu vezi treptele scarii pe unde fugi, doar le simti asa estimativ si stii ca trebuie sa le nimeresti, ca altfel ...       


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Poza, am uitat...

renault super5 1.4 gts 1990 poza, uitat... Admin

40.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Am curatat, pasivat si vopsit cadrul de sustinere al motorului.

renault super5 1.4 gts 1990 curatat, pasivat vopsit cadrul sustinere motorului. Admin

49.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Am impins caraciumba mica inauntru. Nu am avut ajutoare la impins, e nasol si greu de impins singur.
Trebuia sa gasesc solutie sa o bag asa de unul singur.
Asa ca m-am enervat, am pus o patura groasa pe botul de la Dacia Break.
M-am bagat in spate si l-am impins asa din spate.
Ma mai dadeam jos din Dacie, corectam directia la Super5, apoi iarasi o impingeam si tot asa, pana l-am bagat inauntru,

renault super5 1.4 gts 1990 impins caraciumba mica inauntru. avut ajutoare impins, nasol greu impins

55.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
De aici va iesi singura cu forte proprii, peste vreo trei luni.
Da e mica asta, asa loc am in jur....

renault super5 1.4 gts 1990 aici iesi singura forte proprii, peste vreo trei luni.da mica asta, asa Admin

52.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Motorul e pregatit, girafa pregatita, dar inca nu o pot baga la loc, pentru ca imi lipseste un tampon la cutia de viteze.
Saptamana viitoare trebuie sa cumpar un tampon de cutie. Cred ca e la fel si la Dacia SuperNova.

renault super5 1.4 gts 1990 motorul pregatit, girafa pregatita, dar inca pot baga loc, pentru imi Admin

56.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Pana atunci, sa vorbeasa in franceza cu sorasa, asa intre frantuzoaice.
Toata iarna Cielo era acolo, cu ala doar in coreana, cu dialect oltenesc se putea vorbi.

renault super5 1.4 gts 1990 pana atunci, vorbeasa franceza sorasa, asa intre toata iarna cielo era Admin

44.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
O sosit kitul de reparatie pentru indoituri, de la Dr Dent, cu slidehammer.
Da nu prea se poate folosi, ca nu se lipeste cum trebuie, sare fara sa scoata indoitura.
Poate la masinile mai noi, unde tabla e foarte subtire, acolo probabil functioneaza.
Astea din anii '80 au tabla inca groasa, greu de indreptat.

Dar culmea e ca saptamana asta am cumparat de la Lidl o scula, care scoate loviturile de grindina, care chiar functioneaza!
Am scos de pe capota de la motor 5 lovituri de grindina, abia se mai vad!
Mai am cateva de scos pe plafon.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
M-am apucat sa demontez ornamentele de plastic si sa le vopsesc in gri.
Groaznic! Totul e din plastic subtire de cca 1mm si prinse cu clipsuri.
Trebuie sa ai rabdare si sa dozezi forta, ca altfel se rup toate.
Masina asta e draguta si emblematica pentru anii aia, dar deja e plin de plastice... cand e intreaga, e frumoasa, numai sa nu ti-se rupe toate in mana.
De aia nu am reparat inca trapa la Renault 19, ca si acolo ar trebui demontat tot interiorul de plastic.
Mi-e groaza de plasticele subtiri si casante, care s-au copt 30 de ani in soare, in mod sigur rupi ceva.

renault super5 1.4 gts 1990 m-am apucat demontez plastic vopsesc gri. groaznic! totul din plastic Admin

49.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Intre timp am avansat mult!

Am cumparat o scula de scos indoturile.
Vreo 4 zile am lucrat sa scot indoiturile, erau o gramada de urme de grindina, pe care le-am scos aproape total.
Trebuie rabdare, dar rezultatul este fenomenal.

Apoi  am vopsit bandourile.

In ultimele zile m-am apucat de partea electrica.

Revin cu poze.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
La partea electrica era jale, ca erau parti  de cablaj taiate si ciopartite.
Noroc ca am toata documentatia, cu schemele electrice.

renault super5 1.4 gts 1990 partea electrica era jale, erau cablaj taiate toata schemele electrice. Admin

45.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
La inceput imi era neclara instalatia electrica. Apoi l-am descalcit.
Contactul de pornire era taiat, am recositorit cablajul la loc.

renault super5 1.4 gts 1990 inceput imi era neclara instalatia electrica. apoi l-am pornire era Admin

43.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Noroc ca am mai avut un inca un cablaj de bord ciopartit intr o punga. Asa ca le-am combinat si refacut totul la loc.

renault super5 1.4 gts 1990 noroc mai avut inca cablaj bord ciopartit intr punga. asa le-am combinat

40.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Acuma toate is la locul lor.

renault super5 1.4 gts 1990 acuma toate locul lor. Admin

52.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Cea mai mare bataie de cap am avut cu trei fire albastre, care nu duceau nicaieri, dar se vedea ca erau taiate.
La cablajul desfacut nu existau cele trei fire albastre.
Apoi dupa ce am mai studiat schemele electice, mi-am dat seama ca au existat doua tipuri de cablaje electrice.
A fost cablaj pentru versiunile cu echipare mai modeste.
Si cablaj pentru versiunile full option. 
Masina asta are cablaj de tip full option, care are mai multe fire si mai multe mufe.
Dar firele albastre tot nu duceau nicaieri, ca nu era nici un buton sau alt consumator!

renault super5 1.4 gts 1990 cea mai mare bataie cap avut trei fire albastre, care duceau nicaieri, Admin

43.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Apoi studiind cablajul desfacut, am dedus ca firele albastre duc la iluminarea bordului si ai intrerupatoarelor de bord.
Dar la cablajul desfacut nu exista ramificatia pe trei fire.
Apoi azi m-am bagat sub bord si am vazut ca pe sub carcasa volanului este o gaura dreptunghiulara goala, acolo venea ceva.
Atunci mi-a picat fisa, ca acolo vine un reostat de lumini, cu care reglezi intensitatea iluminarii bordului, iar la versiunile de baza nu exista reostat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Dupa cautari prin cutii, l-am gasit!

renault super5 1.4 gts 1990 dupa cautari prin cutii, l-am gasit! Admin

31.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Iar cele trei fire albastre, una vine de la comutatorul de lumini, iar celalalte doua se duc la iluminarea ceasurilor de bord, precum si la iluminarea intrerupatoarelor.
Vreo saptamana m-am strofocat cu privire la firele albastre, care nu duceau nicaieri.

renault super5 1.4 gts 1990 iar cele trei fire albastre, una vine lumini, iar celalalte doua duc Admin

35.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Interesant, ca la partea de jos, catre consola, exista si mufe pentru trei intrerupatoare, care nu sunt folosite.
Doua rosii si una verde.
Cum ziceam mai sus, ca masina are cablaj full option, care era folosit la GTS, TSE, Automatic, TXE, GTE, GT Turbo si Baccara.
Masina asta e GTS, are geamuri manuale, dar aceasi cablaj la GTE si la Baccara, aveau geamuri electrice si inchidere centralizata.

renault super5 1.4 gts 1990 partea jos, catre consola, exista mufe pentru trei care sunt rosii una Admin

45.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
De asemenea cablajul de la radiocasetofon, este mult mai complex, avand iesiri pentru opt boxe si separat iesiri pentru amplificator audio.
La Baccara era sitsem audio performant, similar ce cel de pe Renault 11 Electronic, sau de pe Renault 25.
Masina asta nu le are optiunile respective, dar are cablajul preinstalat, pentru full-option.

renault super5 1.4 gts 1990 asemenea cablajul este mult mai complex, avand iesiri pentru opt boxe Admin

40.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Acuma in zona bordului e totul la loc si functional.
Zilele urmatoare, urmeaza sa repar si bucata de bord, care a fost taiata, ala iarasi va fi o chestie migaloasa.

renault super5 1.4 gts 1990 acuma zona bordului totul loc urmatoare, urmeaza repar bucata bord, care

35.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Urmeaza si cablajul din compartimentul motor.
Mai exista niste cablaje ciobanite si sub parbriz, pe la stergatoare.
Stergatoarele lipseau si cablajul e taiat.
E simpla instalatia electrica, dar erau multe versiuni si optiuni la Super5, sunt chestii ce la unele masini exista, la altele nu.
Am cumparat un ansamblu de stergatoare de pe un Renault Rapid (anul trecut, inainte sa cumpar donatoarea).
Il curat si montez totul la loc si refac cablajul si in zona aia.
Faza e ca e usor de taiat si ciopartit, dar la reparat dureaza pana refaci tot si pui totul la loc.
Saptamana viitoare bag si motorul, apoi ma apuc de cablajul electric de la motor, care lipseste, dar am doua cablaje de motor diferite, ambele ciopartite. Le desfac pe amandoua si le combin. Din doua voi face una functionala.
Anul viitor la Super5-ul rosu, va fi mult mai usor, ca voi muta tot de pe donatoarea alba, acolo doar trebuie desfacut, mutat si legat la loc. Plus ca dupa ce refac cablajul la asta gri, la cea rosie o voi face si cu ochii inchisi.

renault super5 1.4 gts 1990 urmeaza cablajul din motor.mai exista niste cablaje ciobanite sub Admin

52.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Cablajul de la contact refacut.

renault super5 1.4 gts 1990 cablajul contact refacut. Admin

45.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Si cele din stanga de la intrerupatoare.
Noroc cu maruntaiele cumparate de la Ronin, printre care erau intrerupatoarele, care lipseau.

renault super5 1.4 gts 1990 cele din stanga cumparate ronin, printre care erau care lipseau. Admin

44.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Cum va povesteam ieri seara, la Renault Super5, instalatia electrica este simpla in sine, dar au existat foarte multe variante cu diverse echipari, pot fi diferente mari de la o masina la alta.
Pana le deslusesti, te apuca toti dracii si te iau si "frezoanele" (a se intelege frisoane).
Ca sa va explic mai pe larg, va arat exemplul cu ceasurile de bord, care au existat pe Renault Super5 in 9 vesiuni diferite!

renault super5 1.4 gts 1990 cum povesteam ieri seara, renault super5, instalatia electrica este Admin

47.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Le luam pe rand:

Varianta 1: Ceasuri folosite la variantele de baza C, CL, Societe, cu motoare de 956 cmc.
Model minimalist, scalat pana la 160 km/h.

renault super5 1.4 gts 1990 luam ceasuri folosite variantele baza cl, societe, motoare 956 cmc.model

34.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Varianta 2: Ceasuri folosite la modele de baza,  TL, GTL, cu mptoare de 1108 cmc.
Asemanator cu varianta anterioara, dar vitezometrul e scalat pana la 180 km/h.

renault super5 1.4 gts 1990 varianta ceasuri folosite modele tl, gtl, mptoare 1108 varianta dar Admin

38.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Varianta 3. Ceasuri folosite la variantele cu echipare medie. GL, GR, GTR cu motoare de 1237 cmc de 55 CP, precum si pe variantele GTL 1,4, cu motor de 1397 cmc in varianta cu carburator simplu corp, de 60 CP.
Are design complet diferit fata de modelele de baza. Vitezometrul scalat pana la 180 km/h.

renault super5 1.4 gts 1990 varianta ceasuri folosite variantele echipare medie. gl, gr, gtr motoare

37.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Varianta 4. Ceasuri folosite la variantele Automatic si GTS cu motor de 1397 cmc de 68 CP si cu carburator dublu corp.
Arata ca versiunea precedenta, dar vitezometrul e scalat pana la 200 km/h.

renault super5 1.4 gts 1990 varianta ceasuri folosite variantele automatic gts motor 1397 cmc Admin

41KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Versiunea 5. Ceas cu turometru pentru versiunile cu echipare de varf.
Ceasul din poze, este pentru versiunea GTE echipat cu motor de 1721 cmc si 90 cp.
Vitezometrul e scalat pana la 230 km/h. Era montat si pe Renault 21.

Versiunea 6. Identica cu versiunea 5, dar cu vitezometrul gradat pana la 200 km/h.
Era montat pe versiunile TS, GTS, TSE, cu motoare de 1397 cmc si 72 CP.
Acest ceas era montat si pe Renault 19 si 21.

Versiunea 7. Identic cu versiunea 6, dar in loc de indicatorul nivelului de benzina, era montat un afisaj digital, al unui mini computer de bord, care arata nivelul de benzina, temperatura de afara si din interior, ceas digital, autonomia in km, care arata cati km poti face cu benzina din rezervor, viteza medie.
Asta era doar pe variantele de lux Baccara, care erau cu motoare de 1397 cmc de 72 cp, sau de 1721 cmc de 90 cp,

Versiunea 8. Identica cu versiunea 5, dar vitezometrul scalat pana la 240 km/h, iar sub turometru era un mic manometru, pentru presiunea de la turbo. Inscrisul de pe ceasuri era de culoare portocalie, nu cu alb. Aceasta era doar pe versiunea GT Turbo.

renault super5 1.4 gts 1990 versiunea ceas turometru pentru versiunile echipare din poze, este Admin

43KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Versiunea 9.
Si mai era o varianta, simplificata, care a aparut pe Renault Rapid/Express, cu ceasuri de Renault 4 TL.
Plansa de bord are un design diferit la Renault Rapid/Express.
Incepand din 1986, a fost pus si pe versiunile de Super5 Campus, cu motoare de 1108 cmc, precum si pe ultimele versiuni de Super5, cu motor C3J, de 1390 cmc, cu injectie de benzina monopunct.
Dar si pe versiunile de Super5, cu motoare Diesel de 1595 cmc.
Modelul asta de ceasuri, a fost folosit si pe Renault Trafic, precum si pe versiunile de baza de la R5-ul vechi (dupa 1980, pana in 1984), dar si pe versiunile de baza de la Renault 18 TL.

renault super5 1.4 gts 1990 versiunea 9.si mai era varianta, care aparut renault ceasuri renault Admin

41.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Deci sa presupunem ca ai doua sau trei epave de Super5 (aparent identice) in diverse variante de echipare, apoi apuca-te fraiere si fa din trei doua, sau din doua una.
Ai parte de surprize, permutari si combinari, de te apuca migrenele...

Si toate ceasurile de mai sus, pot fi produse de catre JAEGER, VEGLIA, SAGEM sau TAKOSAN.

Interesant ca variantele TAKOSAN (turcesti) ale acestor ceasuri (asemanatoare cu versiunile 5-6), au fost montate si pe ARO 244, ultimele versiuni intre 1997-2005.
     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Lucrarea continua.
Dupa ce am facut ordine in instalatia electrica de sub bord, am trecut in fata la cablajul din compartimentul motor.
Jale mare si acolo, o gramada de fire ciopartite si smulse.
Ma apucase iara "frezoanele" si simteam cum mi-se zburleste parul pe spate.
Asa pe masina nu vedeam ce si cum vine.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Bunicul meu avea o vorba: "Nepoate, cand nu vezi mare lucru, inseamna ca nu ai perspectiva asupra imaginii, asa ca iesi din tufa si indeparteaza-te, pana vezi toata imaginea".
Asa ca am scos cablajul din masina.

renault super5 1.4 gts 1990 bunicul meu avea vorba: cand vezi mare lucru, inseamna asupra imaginii, Admin

57.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Da si asa eram in continuare fara perspective. Fire smulse, care nu stiam unde vin.

renault super5 1.4 gts 1990 asa eram continuare fara fire smulse, care stiam unde vin. Admin

68.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Si in partea cablajului, care se conecteaza pe sub bord la cablajul interior. Pe astea nici nu le vedeam, daca nu demontam tot cablajul frontal. Is taiate ciobaneste.

renault super5 1.4 gts 1990 partea care conecteaza sub bord cablajul interior. astea nici vedeam, Admin

41.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Asa ca neavand perspectiva asupra intregii imagini, am facut o masa improvizata, am intins cablajul, am luat un cutter si am indepartat tot invelisul, sa vad fiecare fir, de unde vine si unde se duce.
Dupa ce am facut asta, s-o schimbat perspectiva in mod radical.
Acuma se vede ce si de unde lipseste.
Este o metoda radicala, dar nu prea am avut de ales.

renault super5 1.4 gts 1990 asa neavand asupra intregii imagini, facut masa intins cablajul, luat Admin

52.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Acuma se vede clar unde  si ce lipseste. Se vede unde-i baiul!

renault super5 1.4 gts 1990 acuma vede clar unde  lipseste. vede unde-i baiul! Admin

56.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Azi deja e tarziu si nu mai am nervi sa o repar, dar maine voi cositori totul la loc si reinvelesc cablajul la loc.
E usor de stricat si greu de reparat, mai ales, daca nu stii ce aveau in gand, cei care l-au stricat.
Dar acuma totul e clarificat, daca repar si cablajul din compartimentul motor, atunci instalatia electrica ar trebui sa fie iarasi ok.

renault super5 1.4 gts 1990 azi deja tarziu mai nervi repar, dar maine voi cositori totul loc Admin

52.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Mai am niste nelamuriri si la cablajul frontal, care vine in fata pe sub radiator.
Ca in mufa care vine prin lonjeron intra 12 fire, iar in mufa pereche care continua in fata masinii is doar 7 fire.
Asa ca sunt 5 fire, care nu se duc nicaieri.
Dar masina fiind cu cablaj de tip full option, s-ar putea sa fie fire nefolosite, ca de exemplu la versiunea GTE, sau Baccara, era aer conditionat, servodirectie si tot felul de chestii in plus.

renault super5 1.4 gts 1990 mai niste nelamuriri cablajul frontal, care vine fata sub mufa care vine

43.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Maine ma duc cu manualul Haynes la xerox, sa xeroxez schemele electrice.
Apoi le voi colora firele din schema cu creioane colorate.
Asa va fi mult mai usor de identificat, daca schemele vor fi in culori.

renault super5 1.4 gts 1990 maine duc manualul haynes xerox, xeroxez schemele voi colora firele din Admin

40.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Si zilele trecute am demontat de pe cea rosie pedalele, cablul de ambreiaj si timoneria de la schimbatorul  de viteze.
Dupa ce termin cu cablajul electric, urmeaza sa montez pedalele si schimbatorul de viteze.
Apoi voi putea monta motorul la loc.

renault super5 1.4 gts 1990 zilele trecute demontat cea rosie pedalele, cablul ambreiaj timoneria Admin

40.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Este de lucru, dar cu pasi mici se contureaza treaba.   

renault super5 1.4 gts 1990 este lucru, dar pasi mici contureaza   Admin

57.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 zile
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Spor la lucru!

pus acum 11 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Am mai avansat. O sa mai pun poze in curand.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 zile
   
Pagini:  1 2  

Mergi la