CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Diana96
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Am vazut prin Cluj-Napoca / M 461 "truck" Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Un sarac M, transformat in camioneta.
Pe asta parca l-am vazut anul trecut de vanzare pe dtrn.ro

461

67.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
...

461

70.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
...

461

71.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
...

461

71.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
...

461

78.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2277
da ,e de vinzare in continuare..dar nu mai e M demult..e cu "tehnica" Nissan..numai caroseria a ramas de M,in rest totul e schimbat la el...

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

faitonu a scris:

da ,e de vinzare in continuare..dar nu mai e M demult..e cu "tehnica" Nissan..numai caroseria a ramas de M,in rest totul e schimbat la el...


Da, acuma o vad de vanzare pe autovit!

ARO M461 CABRIO 3,3 D 95CP KAKI 
Pret: 4,200 EURO  An Fabricatie: 1968  Carburant: Motorina 
Rulaj: 55,000 km  Capacitate: 3,300 cmc  Putere: 95 CP 
Locatie:CLUJ  Inmatriculata RO 
Dotari: 
CUTIE MANUALA 5+1; SERVO-DIRECTIE;
DIN IMS AU RAMAS DOAR SASIUL SI CAROSERIA, RESTUL FIIND DE NISSAN PATROL (MOTOR+TRANSMISE+PUNTE FATA/SPATE+DIRECTIE+FRANE+ARCURI). LSD SPATE, CAUCIUCURI 33/12.5/15, SWAMP, BODY LIFT 5CM, FLANSE 45MM, CAPITONATA TABLA AL. ITP 06/2010. SAU SCHIMB.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
roccoGTi
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1077
intrebare: cam la ce pret se vinde un IMS in stare acceptabila,dar NU restaurat,si nici modificat?

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

roccoGTi a scris:

intrebare: cam la ce pret se vinde un IMS in stare acceptabila,dar NU restaurat,si nici modificat?


Depinde de starea in care se afla, undeva intre 1000-3500 Euro, dar poate fi si mai ieftina sau mai scumpa.
Cu cat este mai ieftina cu atat ai mai mult de lucru.
Una in stare "medie" cum e a lui faitonu sau a lui whoratiu undeva intre 1500-2500 euro.
Poate ca ei sunt cei mai in masura sa-ti dea un raspuns competent!
Eu pe Gaz 69 am dat 300 euro, dar in stare de "cotet complet", dar macar este originala si putin modificata, cu acte.

Dar ai grija, ca pe langa M va mai trebui sa-ti mai iei si un Brotac, ca sa devii Broscaro-Mist!   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
whoratiu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj- Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1269
Cam ala care zice si Misu e pretul la ce cauti tu.Sunt destul de multe de vanzare.Probabil ca si pretul o sa mai scada,cu venirea iernii si pretul mic al masinilor de teren de peste granita.Ideea e la ce vrei sa-l folosesti...E o masina pe care tot timpul ai de lucru(in starea originala)Ma refer la partea de mecanica.Daca ai noroc de o tablarie buna de care sa ai grija....nu traieshti cat ea...Cred in continuare,ca M-ul e ptr cei care il vor din pasiune. Sunt extrem de multe exemple de cei care l-au luat la bani marunti numai ptr ca era "la moda" si au facut(sau icearca inca) din vanzarea lui o afacere. No pbm...fiecare cu ale lui. Destul de aberant sa ceri pe un M pretul ptr care poti lua de afara chiar si un G...
In Cj stiu unul care se da cu 2500 EU (motor Mrrz de 25oo + alte modificari ),si inca unul ,dupa cate am inteles,fara modificari cu 3800 EU...Astea la preturi mai umane si relativ aproape de adevar.Iar cu cat mergi mai in sud...preturile scad.Exclus Bucureshtiul...


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2277
3800 de euro fara modificari?facem pariu ca mergem sa-l vedem si ii gasim si modificarile?nu prea mai exista fara modificari..pot sa dau exemplu clar M-urile "colonelului"de la Alba,care,desi sint de la armata si sint pastrate excelent,au oglinzile de Aro!!!..no ofense. Misu..explicatia pretului mare cerut pentru M-uri,este aparitia unui articol dintr-o revista de specialitate,in care se spunea ca la un test facut cu vreo 60 de masini de serie 4x4,M-ul a iesit pe locul 2!..in acel moment a inceput nebunia...au venit citiva italieni,si au ofertat pe un M original 8000 euro...usor de spus,greu de facut...in zona Timisoara,intr-adevar,cele originale sau vindut cu acest pret,dar trebuie sa-ti inchipui ca nu s-a acceptat nici macar un surub schimbat...si uite asa,vorba s-a dus,si fiecare amarit care a carat persoane si lemne si cartofi si porci etc etc, timp de 40 ani, isi inchipuie acum ca are in curte o mica comoara...pina sa-l gasesc pe al meu,am umblat jumate tara,si am bagat in priza si o echipa de vinzari de 7 oameni din toate  zonele tarii!!..nu-mi puteam permite sa dau o galeata de bani pe un M,dupa cum mergea piata,eram limitat undeva la 2000 de euro..sa fim seriosi,la banii astia gasesti un 4x4 bunicel..dar mi-am dorit M..uneori am regretat alegerea facuta din cauza motorului de BV..dar acum ,odata cu reconditionarea motorului pe benzina,se vede luminita cel alb dezmembrat,l-am luat cu 1000 de ron..fara acte,dar a fentat rematul..socotind ca am dat jos din rezervor 20 litri de motorina,va dati seama ca a meritat pretul cerut e mare deobicei..exemplu: primul M vazut de mine ,la care mi-a stat inima in loc,l-am vazut in primavara..ruginit pe ici pe colo,cu modificari relativ de bun gust,pretul cerut atunci a fost 7000 de ron..inmatriculat,itp expirat,motor schimbat cu Cimpulung,deci trebuie trecut neaparat pe la RAR... vreau sa-ti spun ca acum nenea inca il mai are si m-a sunat sa-mi spuna ca mi-l da cu 4000 de ron!!! repet..a fost primul M la care mi-a stat inima in loc...cind iti doresti o masina,si stii ca aceea este masina ta,simti in suflet,in toata fiinta ta,ca si la prima dragoste...e frumos...dar am rezistat tentatiei de atunci si nu-mi pare rau..am gasit "faitonu",culmea,la doi pasi de mine(legile lui Murphy sint reale),si acum ma lupt sa-i pun o "inima"noua si sa-l readuc la originalitatea lui 99,9 %..nu e greu,daca tin cont ca nu are suduri suplimentare,si nu are modificari irecuperabile..inca n-am renuntat la celalalt M,dar il mai las pe nenea sa fiarba pina mi-l da cu 3000 de ron nu mai am mult... in concluzie..nu luati in considerare pretul cerut..doar 5% din vinzari se concretizeaza la pretul cerut -10%..restul ...multi intreaba si extrem de putini cumpara...depinde ce vrei sa faci cu masina..vrei un old-timer,sau vrei o masina de off?trebuie sa fi foarte hotarit ca sa stii ce sa cauti..sau cautam..

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Da e adevarat! La noi se cam exagereaza cu toate!
Dar nu ma refer doar la pretul de vanzare.
De exemplu si cu chestia de originalitate se cam exagereaza.
O masina buna nu trebuie sa fie neaparat 100% originala!
Important sa-ti placa tie si sa nu uitam ca de multe ori este mai important utilul decat originalul. Bineinteles respectand anumite limite.
De exemplu, daca oglinzile originale erau mici si nu vezi nimica atunci daca pui unele mai mari, nu inseamna ca e sfarsitul lumii ca nu-i originala masina.
Sau daca original nu au fost centuri de siguranta in masina si sudezi niste suporti de fixare pt centura. Sau daca montezi spalator de parbriz electric in locul aluia manual. Sau daca pui un calorifer de incalzire mai eficient sa nu te apuce frisoanele in masina .... si asa mai departe.
Deci ma refer la maruntisurile care te ajuta in traficul de zi cu zi!
Deci e bine sa tii un echilibru intre original si util, mai ales daca vrei sa-ti si utilizezi masina in traficul de zi cu zi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
ionut ims
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 9
io zic ca cu putina vopsea ar arata altfel....si sincer masina sunt convins ca "rupe" in teren....iar dc ii mai pune cadru original si prelata se va skimba complet..deci nu mai fiti rautaciosi  

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la