CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil the_sexy_girl_alive
Femeie
24 ani
Covasna
cauta Barbat
24 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / claxon M Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
nu ma dumiresc nici cum despre modul de functionare al claxonului
dupa notita mie imi lipsesc paharelele din buton, am un fir care vine din intunericul coloanei dar nu iese pe nici unde
ce-i da masa sau plus in buton?
daca stiti sau aveti poze.... 


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Pai firul ala care vine prin axul volanului, este fir de masa care vine de langa claxon, intra in coloana de directie, jos, pe langa caseta de directie, trece prin axul volanului si se leaga de butonul de claxon, cu care dai masa la claxon, prin acest fir.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
asa m-am gandit si io, ca-i de  masa
dar nu se prea poate(nu are nici urma de iesire pe langa caseta)
daca ar fi asa inseamna ca ar fi un fir liber care s-ar invarti si rasuci in jurul coloanei de directie, nu??


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

tcu a scris:

asa m-am gandit si io, ca-i de  masa
dar nu se prea poate(nu are nici urma de iesire pe langa caseta)
daca ar fi asa inseamna ca ar fi un fir liber care s-ar invarti si rasuci in jurul coloanei de directie, nu??

Mai uita-te, ca poate trece prin caseta si iese pe undeva, langa sasiu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
teoretic
dar inainte de caseta este un distantier de cauciuc intre axul coloanei si caseta
sa zicem ca acel distantier are gaura pe mijloc ar insemna ca firul intra in caseta si iese pe unde?????


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
rezolvat problema in felu' urmator

prima faza

1.studiat schite si masina
2.sunat George Pantelimon
3.in partea din fata caseta de directie are o gaura, dar trebuie sa te apleci bine ca s-o vezi(la unele masini ar putea fi astupata cu ceva improvizatii de surub)
4.prin gaura respectiva am tot impins un fir litat pana am auzit poc(a cazut butonul de claxon pus de forma)
5.luat un buton de usa (care da semnal la plafoniera) de la bmw(merge si de dacie)si montat(bricolat) in interiorul volanului, pus capacul, arcurile etc la loc
6.la claxon se leaga un fir de + continuu(sau cu intrerupere pe contact motor) iar firul din coloana (care este - ) se leaga la celalat pin al claxonului


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
sergiu.4x4
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
la mine contactul de clanxon e pe semnalizare ..... actionezi levierul de semnalizare catre sofer cam ca si cum ai blita la masinile noi

pus acum 15 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
salut!
tcuule esti profesor acum  =D      
sergiule normal M-ul 461 c  trebuie sa blitzuie farurile din maneta de semnalizare nu claxonul.la tine se pare ca e o gaselnita electricieneasca adica bagal pe acolo ca merge si asa     


pus acum 14 ani
   
whoratiu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj- Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1269
si la al meu e ca la Sergiu!!! Blitz la faza lunga ....zero, da claxon...de om mare    Si, a propos, are cineva de dat un buton de claxon cu tot cu sistemul de functionare???

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940

pantelimon george a scris:

salut!
tcuule esti profesor acum  =D      
sergiule normal M-ul 461 c  trebuie sa blitzuie farurile din maneta de semnalizare nu claxonul.la tine se pare ca e o gaselnita electricieneasca adica bagal pe acolo ca merge si asa     


nici macar semi-profesor
de fapt cum ai citit mai sus, am redat discutia noastra de la telefon

cu accent pe punctul 2 al operatiunii

Modificat de tcu (acum 14 ani)


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
sergiu.4x4
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
...eu am blitz
da blocul de lumini nu mai e cel original... e mai jmecher ... de ceva skoda cred oricum din punct de vedere funcţional e foarte bun,


pus acum 14 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
recunosc ca inovatia cu butonul in buton nu-mi apartine da rezolva problema cu brio in lipsa iribelelor de sub capacul original

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la