CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil the_sexy_girl_alive
| Femeie 24 ani Covasna cauta Barbat 24 - 47 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
nu ma dumiresc nici cum despre modul de functionare al claxonului dupa notita mie imi lipsesc paharelele din buton, am un fir care vine din intunericul coloanei dar nu iese pe nici unde ce-i da masa sau plus in buton? daca stiti sau aveti poze....
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pai firul ala care vine prin axul volanului, este fir de masa care vine de langa claxon, intra in coloana de directie, jos, pe langa caseta de directie, trece prin axul volanului si se leaga de butonul de claxon, cu care dai masa la claxon, prin acest fir.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
asa m-am gandit si io, ca-i de masa dar nu se prea poate(nu are nici urma de iesire pe langa caseta) daca ar fi asa inseamna ca ar fi un fir liber care s-ar invarti si rasuci in jurul coloanei de directie, nu??
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
tcu a scris:
asa m-am gandit si io, ca-i de masa dar nu se prea poate(nu are nici urma de iesire pe langa caseta) daca ar fi asa inseamna ca ar fi un fir liber care s-ar invarti si rasuci in jurul coloanei de directie, nu?? |
Mai uita-te, ca poate trece prin caseta si iese pe undeva, langa sasiu.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
teoretic dar inainte de caseta este un distantier de cauciuc intre axul coloanei si caseta sa zicem ca acel distantier are gaura pe mijloc ar insemna ca firul intra in caseta si iese pe unde?????
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 15 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
rezolvat problema in felu' urmator
prima faza
1.studiat schite si masina 2.sunat George Pantelimon 3.in partea din fata caseta de directie are o gaura, dar trebuie sa te apleci bine ca s-o vezi(la unele masini ar putea fi astupata cu ceva improvizatii de surub) 4.prin gaura respectiva am tot impins un fir litat pana am auzit poc(a cazut butonul de claxon pus de forma) 5.luat un buton de usa (care da semnal la plafoniera) de la bmw(merge si de dacie)si montat(bricolat) in interiorul volanului, pus capacul, arcurile etc la loc 6.la claxon se leaga un fir de + continuu(sau cu intrerupere pe contact motor) iar firul din coloana (care este - ) se leaga la celalat pin al claxonului
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 15 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
la mine contactul de clanxon e pe semnalizare ..... actionezi levierul de semnalizare catre sofer cam ca si cum ai blita la masinile noi
|
|
pus acum 15 ani |
|
whoratiu
Membru fondator al forumului
Din: Cluj- Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1269
|
|
si la al meu e ca la Sergiu!!! Blitz la faza lunga ....zero, da claxon...de om mare Si, a propos, are cineva de dat un buton de claxon cu tot cu sistemul de functionare???
_______________________________________
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
pantelimon george a scris:
salut! tcuule esti profesor acum =D sergiule normal M-ul 461 c trebuie sa blitzuie farurile din maneta de semnalizare nu claxonul.la tine se pare ca e o gaselnita electricieneasca adica bagal pe acolo ca merge si asa |
nici macar semi-profesor de fapt cum ai citit mai sus, am redat discutia noastra de la telefon
cu accent pe punctul 2 al operatiunii
Modificat de tcu (acum 14 ani)
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
...eu am blitz da blocul de lumini nu mai e cel original... e mai jmecher ... de ceva skoda cred oricum din punct de vedere funcţional e foarte bun,
|
|
pus acum 14 ani |
|
pantelimon george
Membru Senior
Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
|
|
recunosc ca inovatia cu butonul in buton nu-mi apartine da rezolva problema cu brio in lipsa iribelelor de sub capacul original
|
|
pus acum 14 ani |
|