CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Lista de useri | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Roxxxi23 la Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Neamt
cauta Barbat
23 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Proiectul "Tataie" (Opel Rekord P2 din 1961) Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant  
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
Dupa succesul primului Opel cu tractiune spate din familie (Stela, cu topic la Prezentare Masini), am cautat inca de anul trecut sa luam a treia masina, una din epoca corecta : Opel, tractiune spate, carburator, crom, schimbator la coloana (de care zice Misi ca e pentru batrani de 80 de ani, dar mie imi pica la mana perfect desi am doar 37).

Anul trecut am probat si resuscitat o ruginitura din Prahova, pe care nu am mai luat-o din cauza lipsei fiscalului (poveste lunga cu un turc cardiac cu afaceri in Romania).

De data asta, dupa trei chixuri (am ratat pe rand un Rekord P1, un Kapitan P 2,6 si alt Rekord P1 nu s-a mai vandut), am pus piciorul in prag, sunat, trimis avans prin banca si m-am ales cu... Tataie.

proiectul

22.6KB

Modificat de razvanradu (acum 1 luna)


pus acum 1 luna
E-mail  
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
A fost o livrare cu peripetii (multumesc, Misi, inca o data!), dar in doua etape a ajuns la garajul de la tara.

Am cautat un model panoramic (peste 92% suprafata vitrata) pentru ca le consider cele mai reusite modele Opel de inspiratie americana.

Am prins o masina cu dotari de baza dar in 4 usi.
Ce inseamna dotari de baza in 1961 ?
- Radio NU
- aer conditionat DA (conditionat de deschiderea ferestrelor de ventilatie din fata sau "cowl-vent" - o gura de aerisire din fata parbrizului, ce baga aer proaspat la picioare)
- motorul mai mic (1500 cmc, 4 pistoane, 50 CP si Vmax 128 km/h) - ieeee, nu vom putea lua niciodata amenda pe autostrada 
- 4 usi (dotare optionala)
- 3 scrumiere (dotare standard, se fuma ca locomotiva pe atunci)
- schimbator la coloana cu 3+1 trepte ("three on the tree" )
- tapiterie din vinilin unicolora cu banda laterala in culoarea jumatatii de jos a usilor
- fara bandouri cromate pe interiorul usilor.

Modelul Luxus avea de regula motor de 1700 cmc si 55 CP (Vmax 132), tapiterie partial textila, sezutul in culoare asortata cu usile, ornamente cromate interioare. Optional, 1700 cmc cu compresie marita, care cu cei 60 CP putea propulsa caramida cu ametitoarea viteza de ... 140 km/h
Optional exista o cutie de viteze in 4 trepte si un ambreiaj automat - Olymat.

Dar, Tataie e ciobanesc. De baza. Dar are 4 usi, deci va fi util in excursii ... dupa ce lucram mult si bine 

proiectul

33.6KB

Modificat de razvanradu (acum 1 luna)


pus acum 1 luna
E-mail  
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
Iata si o vedere din spate.

Lista de lucru e lunga :
- lipsa cheie
- cheie rupta in broasca pasager
- portbagaj blocat
- rezervor blocat
- usa st spate blocata
- chedere KAPUT
- aripi spate cu 1 cm chit
- bara de torsiune rupta de pe pozitie
- rugina la usi (necesita taiat - sudat la 2 colturi, un cant si un petec cat jumate palma)
- gaura in podea la sofer
- esapament cazut (inele de cauciuc rupte)
- roata stanga spate agata
- reglaj bancheta fata rupt (culiseaza doar o sina din doua)
- timoneria cutiei de viteze dereglata (selectorul treptei I si marsarier nu nimereste)
- pavilion uzat
- tapiterie inferioara usi refacuta in visiniu, nu corespunde cu maro-ul lateral al scaunelor
- covoare de cauciuc dezintegrate
- rugina superficiala pe dedesubt

Si sigur mai gasim.

Deci Razvan invata sudura in flux si batutul tablei. Ori de musai ori de placere.

Voi lucra incet ca masina e la 90 km de Cluj dar va tin la curent cu progresul.

proiectul

41.6KB

Modificat de razvanradu (acum 1 luna)


pus acum 1 luna
E-mail  
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
Ca sa nu daramam entuziasmul, sunt multe lucruri bune :
- caroseria este dreapta, nu a avut accident
- masina a bifat doua retroparade in Austria, in 2002 si 2003
- are tapiteria originala pe scaune
- bordul e intr-o stare foarte buna
- ornamentul de pe volan original si inca bun
- are toate ornamentele cromate, lipseste doar o litera de pe capota
- toata sticlaria e intacta, fara fisuri sau delaminari
- podeaua nu e compromisa
- locasul de roata de rezerva nu are tipica gaura cat galeata, ci e aproape intact
- are sistemul electric original pe 6 volti.


Ca sumar :
- pana luna asta cand am cumparat-o, masina si-a petrecut toti cei 63 de ani in Austria
- a stat la primul proprietar din 1961 pana in 1966, in Linz
- al doilea (fii-su?) acelasi nume de familie, si adresa, 1966-1971, tot in Linz
- al treilea , 1971-1972 (tot in Linz)
- al patrulea, tot in Linz, o tine pana in 1981 cand paraseste circulatia.
- al cincilea, o cumpara si (banuiala mea si a lui Misi), o restaureaza cat se cat si revine in circulatie in 1996,in orasul Ried.
- in 2005 paraseste iarasi drumurile si doarme intr-un garaj
- in 2023 o cumpara Gigel austriacul de la care in 2024 o cumpar eu.

Modificat de razvanradu (acum 1 luna)


pus acum 1 luna
E-mail  
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48228
Garajul ala e maricel, acolo poti lucra ca boierul. Plus ca e si uscat si aerisit.
Sus deasupra la grinzi, poti pune niste scanduri mai groase si poti depozita acolo piesele demontate, ca sa nu te incurce.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
E-mail  
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48228
Pun niste poze si eu,

proiectul

89KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
E-mail  
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48228


proiectul

72.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
E-mail  
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48228


proiectul

70.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
E-mail  
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48228
Daaa... "Masina de mosneag", cum se zicea pe la noi prin liceu, la masinile cu schimbator la volan 

proiectul

71.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
E-mail  
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48228


proiectul

77.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
E-mail  
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48228


proiectul

48.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
E-mail  
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48228

razvanradu a scris:



Lista de lucru e lunga :
- lipsa cheie
- cheie rupta in broasca pasager
- portbagaj blocat
- rezervor blocat
- usa st spate blocata
- chedere KAPUT
- aripi spate cu 1 cm chit
- bara de torsiune rupta de pe pozitie
- rugina la usi (necesita taiat - sudat la 2 colturi, un cant si un petec cat jumate palma)
- gaura in podea la sofer
- esapament cazut (inele de cauciuc rupte)
- roata stanga spate agata
- reglaj bancheta fata rupt (culiseaza doar o sina din doua)
- timoneria cutiei de viteze dereglata (selectorul treptei I si marsarier nu nimereste)
- pavilion uzat
- tapiterie inferioara usi refacuta in visiniu, nu corespunde cu maro-ul lateral al scaunelor
- covoare de cauciuc dezintegrate
- rugina superficiala pe dedesubt

Si sigur mai gasim.

Deci Razvan invata sudura in flux si batutul tablei. Ori de musai ori de placere.

Voi lucra incet ca masina e la 90 km de Cluj dar va tin la curent cu progresul.



Ha-ha, ce lista optimista.
Ia frumos o coala de hartie si prinde-l de grinda cu o pioneza.
Si pune un pix dedesubt cu care adaugi la lista. 
In scurt timp, vei avea multe pagini acolo, dar partea faina ca ce ai facut tragi peste si asa vezi cat ai facut,
Incet-incet, vine o vreme, cand toate punctele de pe lista vor fi trase peste... adica peste vreo 3-4 ani. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
E-mail  
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
Da, normal ca mai apar, ca din capul locului n-am inspectat circuitul de benzina, franele si compartimentul motor.
Cu sta de aproape 20 de ani, mai mult ca sigur tot ce e furtunaraie sau curea s-a dus, posibil si garnituri de la carburator, de la pompa de benzina, etc.

Dar mergand alene catre locul de stocare am avut vreme sa ma gandesc, si nu ma voi grabi cu motorul.

Nu vreau sa incerc cu provizorate. Ce voi face insa, dupa ce am chei, e un schimb de ulei cu un ulei de sacrificiu si cateva ture "la rece" - fara benzina, fara scanteie, cu capacul de culbutori jos, ca sa inspectam pe viu cum misca tot.

De pornit, o las pe mai tarziu, dupa ce voi avea rezervor nou sau reconditionat, furtune, platine, carburator refacut, pompa refacuta, fluide schimbate in cutie si diferential.  Adica direct proba pe solutia permanenta.


pus acum 1 luna
E-mail  
Oldcarsmaniac
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1107
Mult succes cu Tataie, sa-l vedem cat mai curand pe starada, 100% funcțional

_______________________________________
Un V8 ...

pus acum 1 luna
E-mail  
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
Echipa meseriasi seriosi, tencuim interioare

proiectul

27.3KB


pus acum 4 saptamani
E-mail  
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
Rugam verificati grosimea

proiectul

44.6KB


pus acum 4 saptamani
E-mail  
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
La nevoie realizam si tencuieli auto.

F***-ti neamu' tau de zidar, amu am de scos mai intai zidaria, apoi intra flexul, apoi ciocan si nicovala, apoi sudura.

proiectul

36.7KB


pus acum 4 saptamani
E-mail  
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
Desi m-am poticnit la simplitati (n-am putut inca scoate maneta de geam, are un bumb presat nu clips "de-ala" ; n-am.putut scoate manerul cu gaura de cheie, nu e insurubat ci are o contrapiesa metalica culisanta gripata insa de rugina), totusi am repurtat primul succes : AVEM 4 USI!!!

Am indepartat fata de usa, repozitionat un clips al tijei de actionare a blocarii (e cu bumb langa geam, nu e ca la Dacie), dat bine cu WD40 apoi cu spray de vaselina, impins digital (cu degetu') ceva protectie si usa stanga spate a cedat insistentelor.

proiectul

34.2KB


pus acum 4 saptamani
E-mail  
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
Am scos si bancheta spate, am elucidat potentialul miros de nurca deplans de Misi la livrare.
Bancheta are o gaura in spate, roasa cu dintii, si sub bancheta am gasit ceva nuci sau ghinda.

proiectul

47.4KB


pus acum 4 saptamani
E-mail  
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 296
Dupa indelungi batalii, la usa pasagerului s-a miscat placa de blocaj si ... bingo! Vine la Cluj, mergem la nenea cu cheile

proiectul

40.2KB


pus acum 4 saptamani
E-mail  
Pagini:  1 2 3    
Mergi la