CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Bianca777 pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Brasov
cauta Barbat
24 - 61 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / Proiectul "Tataie" (Opel Rekord P2 din 1961) Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Dupa succesul primului Opel cu tractiune spate din familie (Stela, cu topic la Prezentare Masini), am cautat inca de anul trecut sa luam a treia masina, una din epoca corecta : Opel, tractiune spate, carburator, crom, schimbator la coloana (de care zice Misi ca e pentru batrani de 80 de ani, dar mie imi pica la mana perfect desi am doar 37).

Anul trecut am probat si resuscitat o ruginitura din Prahova, pe care nu am mai luat-o din cauza lipsei fiscalului (poveste lunga cu un turc cardiac cu afaceri in Romania).

De data asta, dupa trei chixuri (am ratat pe rand un Rekord P1, un Kapitan P 2,6 si alt Rekord P1 nu s-a mai vandut), am pus piciorul in prag, sunat, trimis avans prin banca si m-am ales cu... Tataie.

proiectul

22.6KB

Modificat de razvanradu (acum 2 luni)


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
A fost o livrare cu peripetii (multumesc, Misi, inca o data!), dar in doua etape a ajuns la garajul de la tara.

Am cautat un model panoramic (peste 92% suprafata vitrata) pentru ca le consider cele mai reusite modele Opel de inspiratie americana.

Am prins o masina cu dotari de baza dar in 4 usi.
Ce inseamna dotari de baza in 1961 ?
- Radio NU
- aer conditionat DA (conditionat de deschiderea ferestrelor de ventilatie din fata sau "cowl-vent" - o gura de aerisire din fata parbrizului, ce baga aer proaspat la picioare)
- motorul mai mic (1500 cmc, 4 pistoane, 50 CP si Vmax 128 km/h) - ieeee, nu vom putea lua niciodata amenda pe autostrada 
- 4 usi (dotare optionala)
- 3 scrumiere (dotare standard, se fuma ca locomotiva pe atunci)
- schimbator la coloana cu 3+1 trepte ("three on the tree" )
- tapiterie din vinilin unicolora cu banda laterala in culoarea jumatatii de jos a usilor
- fara bandouri cromate pe interiorul usilor.

Modelul Luxus avea de regula motor de 1700 cmc si 55 CP (Vmax 132), tapiterie partial textila, sezutul in culoare asortata cu usile, ornamente cromate interioare. Optional, 1700 cmc cu compresie marita, care cu cei 60 CP putea propulsa caramida cu ametitoarea viteza de ... 140 km/h
Optional exista o cutie de viteze in 4 trepte si un ambreiaj automat - Olymat.

Dar, Tataie e ciobanesc. De baza. Dar are 4 usi, deci va fi util in excursii ... dupa ce lucram mult si bine 

proiectul

33.6KB

Modificat de razvanradu (acum 2 luni)


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Iata si o vedere din spate.

Lista de lucru e lunga :
- lipsa cheie
- cheie rupta in broasca pasager
- portbagaj blocat
- rezervor blocat
- usa st spate blocata
- chedere KAPUT
- aripi spate cu 1 cm chit
- bara de torsiune rupta de pe pozitie
- rugina la usi (necesita taiat - sudat la 2 colturi, un cant si un petec cat jumate palma)
- gaura in podea la sofer
- esapament cazut (inele de cauciuc rupte)
- roata stanga spate agata
- reglaj bancheta fata rupt (culiseaza doar o sina din doua)
- timoneria cutiei de viteze dereglata (selectorul treptei I si marsarier nu nimereste)
- pavilion uzat
- tapiterie inferioara usi refacuta in visiniu, nu corespunde cu maro-ul lateral al scaunelor
- covoare de cauciuc dezintegrate
- rugina superficiala pe dedesubt

Si sigur mai gasim.

Deci Razvan invata sudura in flux si batutul tablei. Ori de musai ori de placere.

Voi lucra incet ca masina e la 90 km de Cluj dar va tin la curent cu progresul.

proiectul

41.6KB

Modificat de razvanradu (acum 2 luni)


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Ca sa nu daramam entuziasmul, sunt multe lucruri bune :
- caroseria este dreapta, nu a avut accident
- masina a bifat doua retroparade in Austria, in 2002 si 2003
- are tapiteria originala pe scaune
- bordul e intr-o stare foarte buna
- ornamentul de pe volan original si inca bun
- are toate ornamentele cromate, lipseste doar o litera de pe capota
- toata sticlaria e intacta, fara fisuri sau delaminari
- podeaua nu e compromisa
- locasul de roata de rezerva nu are tipica gaura cat galeata, ci e aproape intact
- are sistemul electric original pe 6 volti.


Ca sumar :
- pana luna asta cand am cumparat-o, masina si-a petrecut toti cei 63 de ani in Austria
- a stat la primul proprietar din 1961 pana in 1966, in Linz
- al doilea (fii-su?) acelasi nume de familie, si adresa, 1966-1971, tot in Linz
- al treilea , 1971-1972 (tot in Linz)
- al patrulea, tot in Linz, o tine pana in 1981 cand paraseste circulatia.
- al cincilea, o cumpara si (banuiala mea si a lui Misi), o restaureaza cat se cat si revine in circulatie in 1996,in orasul Ried.
- in 2005 paraseste iarasi drumurile si doarme intr-un garaj
- in 2023 o cumpara Gigel austriacul de la care in 2024 o cumpar eu.

Modificat de razvanradu (acum 2 luni)


pus acum 2 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251
Garajul ala e maricel, acolo poti lucra ca boierul. Plus ca e si uscat si aerisit.
Sus deasupra la grinzi, poti pune niste scanduri mai groase si poti depozita acolo piesele demontate, ca sa nu te incurce.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251
Pun niste poze si eu,

proiectul

89KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251


proiectul

72.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251


proiectul

70.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251
Daaa... "Masina de mosneag", cum se zicea pe la noi prin liceu, la masinile cu schimbator la volan 

proiectul

71.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251


proiectul

77.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251


proiectul

48.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:



Lista de lucru e lunga :
- lipsa cheie
- cheie rupta in broasca pasager
- portbagaj blocat
- rezervor blocat
- usa st spate blocata
- chedere KAPUT
- aripi spate cu 1 cm chit
- bara de torsiune rupta de pe pozitie
- rugina la usi (necesita taiat - sudat la 2 colturi, un cant si un petec cat jumate palma)
- gaura in podea la sofer
- esapament cazut (inele de cauciuc rupte)
- roata stanga spate agata
- reglaj bancheta fata rupt (culiseaza doar o sina din doua)
- timoneria cutiei de viteze dereglata (selectorul treptei I si marsarier nu nimereste)
- pavilion uzat
- tapiterie inferioara usi refacuta in visiniu, nu corespunde cu maro-ul lateral al scaunelor
- covoare de cauciuc dezintegrate
- rugina superficiala pe dedesubt

Si sigur mai gasim.

Deci Razvan invata sudura in flux si batutul tablei. Ori de musai ori de placere.

Voi lucra incet ca masina e la 90 km de Cluj dar va tin la curent cu progresul.



Ha-ha, ce lista optimista.
Ia frumos o coala de hartie si prinde-l de grinda cu o pioneza.
Si pune un pix dedesubt cu care adaugi la lista. 
In scurt timp, vei avea multe pagini acolo, dar partea faina ca ce ai facut tragi peste si asa vezi cat ai facut,
Incet-incet, vine o vreme, cand toate punctele de pe lista vor fi trase peste... adica peste vreo 3-4 ani. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Da, normal ca mai apar, ca din capul locului n-am inspectat circuitul de benzina, franele si compartimentul motor.
Cu sta de aproape 20 de ani, mai mult ca sigur tot ce e furtunaraie sau curea s-a dus, posibil si garnituri de la carburator, de la pompa de benzina, etc.

Dar mergand alene catre locul de stocare am avut vreme sa ma gandesc, si nu ma voi grabi cu motorul.

Nu vreau sa incerc cu provizorate. Ce voi face insa, dupa ce am chei, e un schimb de ulei cu un ulei de sacrificiu si cateva ture "la rece" - fara benzina, fara scanteie, cu capacul de culbutori jos, ca sa inspectam pe viu cum misca tot.

De pornit, o las pe mai tarziu, dupa ce voi avea rezervor nou sau reconditionat, furtune, platine, carburator refacut, pompa refacuta, fluide schimbate in cutie si diferential.  Adica direct proba pe solutia permanenta.


pus acum 2 luni
   
Oldcarsmaniac
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1115
Mult succes cu Tataie, sa-l vedem cat mai curand pe starada, 100% funcțional

_______________________________________
Un V8 ...

pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Echipa meseriasi seriosi, tencuim interioare

proiectul

27.3KB


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Rugam verificati grosimea

proiectul

44.6KB


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
La nevoie realizam si tencuieli auto.

F***-ti neamu' tau de zidar, amu am de scos mai intai zidaria, apoi intra flexul, apoi ciocan si nicovala, apoi sudura.

proiectul

36.7KB


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Desi m-am poticnit la simplitati (n-am putut inca scoate maneta de geam, are un bumb presat nu clips "de-ala" ; n-am.putut scoate manerul cu gaura de cheie, nu e insurubat ci are o contrapiesa metalica culisanta gripata insa de rugina), totusi am repurtat primul succes : AVEM 4 USI!!!

Am indepartat fata de usa, repozitionat un clips al tijei de actionare a blocarii (e cu bumb langa geam, nu e ca la Dacie), dat bine cu WD40 apoi cu spray de vaselina, impins digital (cu degetu') ceva protectie si usa stanga spate a cedat insistentelor.

proiectul

34.2KB


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Am scos si bancheta spate, am elucidat potentialul miros de nurca deplans de Misi la livrare.
Bancheta are o gaura in spate, roasa cu dintii, si sub bancheta am gasit ceva nuci sau ghinda.

proiectul

47.4KB


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Dupa indelungi batalii, la usa pasagerului s-a miscat placa de blocaj si ... bingo! Vine la Cluj, mergem la nenea cu cheile

proiectul

40.2KB


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Duminica de sarbatoare, exceptand cand ai garaj la 90 km de Cluj.
Am decopertat altceva ce putea (si poate si toxic, cu azbest).

Izolatia fonica era facuta cu 4 placi de carton negricios si cu fire (ca lana cumva), cu bitum dedesubt. Doua la picioare, doua sub bancheta spate.
I-am dat spaclu sa aiba si l-am evacuat.

In plan departat, cu gri, se vede inca o portiune care cere flex. Din ce am vazut curatand podeaua,acolo e tratita o bucata de pleu si sudata peste pragul ruginit, apoi dat generos cu ceva zincat gri.

proiectul

32.9KB


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Am decis sa izolez portiunile sanatoase din podea, pe dinauntru. Si parca as termina ce e fier inauntru inainte de a il ridica pe Tataie pe capre.

Am cumparat la recomandarea colegilor pe grupul de Omega B, vopsea speciala de sasiu Brantho Korrux.

proiectul

23.9KB


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Drept urmare, inainte de plecarea acasa am dat primul strat, la pensula. Miroase cumva aromat, a nimic cunoscut. E recomandata pentru izolarea anticoroziva a tablei.
Are nevoie de uscare timp de 12h/strat, deci 1-2 saptamani nu-i strica. 

Sunt multumit. Am topait cu toate 80 de kile pe podea, tine. Cine o fi facut inainte ciobaneala,o facut ce trebe.

Eu imi pastrez curajul si fortele pentru aripile spate, canturile de la usi si cateva petece la podeaua din fata, sunt 2 gauri cat o carte de poker fiecare si catva zone unde sub mastic am gasit ... ruginica...

proiectul

40.3KB


pus acum 2 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:

Am decis sa izolez portiunile sanatoase din podea, pe dinauntru. Si parca as termina ce e fier inauntru inainte de a il ridica pe Tataie pe capre.

Am cumparat la recomandarea colegilor pe grupul de Omega B, vopsea speciala de sasiu Brantho Korrux.


Sincer, nu cred ca e idee buna sa vopsesti podeaua, inainte sa sudezi. Nu cumva sa ia foc vopseaua proaspata. cand sudezi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 luni
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:

La nevoie realizam si tencuieli auto.

F***-ti neamu' tau de zidar, amu am de scos mai intai zidaria, apoi intra flexul, apoi ciocan si nicovala, apoi sudura.


Ala sigur nu stia sa sudeze, dar stia sa nituiasca.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 luni
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1047
este mecanic de avioane de aia....la avioane se nituieste.....
Spor la treaba.....nu e prea grav...pare sanatoasa masina.


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332

g-power a scris:


Spor la treaba.....nu e prea grav...pare sanatoasa masina.


Apai, tinand cont ca are 2 participari la Alt-Opel-treffen in Austria acum 21 si 22 de ani, dupa care o mai circulat 2 ani, sincer am minime pretentii sa nu se imprastie masina. Chiar carpita ca un sac n-o puteau duce la parade.


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332

Misu de Cluj a scris:


Ala sigur nu stia sa sudeze, dar stia sa nituiasca.


Acolo e ceva bai mare, Misi, dar pe rand. M-a refuzat mesterul din cartier dar m-a indrumat la altul din Marasti pentru cheie, ca sa pot deschide apoi si portbagajul.
Atata vreau sa vad cum arata de dinauntru, ca apoi revin sa ma ocup de interior, sa gat acolo fieraraia prima data, ca sa trag totul in Brantho si vopsea si eventual sa pun mocheta.

Dupa ce il sui pe capre, nu mai lucru inauntru, ca habar nu am cat de stabile vor fi, sunt de-alea din LIDL...

Si boci de lemn drepti nu am, ca acolo la tara toti drujbistii is betivani si taie cum nimeresc 


pus acum 2 luni
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Cum cheile sunt comandate si pe drum, contactul de pornire la fel si vopseaua e la spectrometru, am trecut la planuri. La cum arata Tataie, voi incerca sa fac prima data habitaclul cu podeaua si pragurile interioare, fiindca pe frig pot de ex sa modelez mocheta si sa o pun.

Asadar, azi m-am apucat sa imi verific banuiala... am inceput la pragul dreapta spate, cu o combinatie intre flex, surubelnita socialista si mini-ranga moderna, datorita pozitiei deosebit de nasoale, ca abia incape flexul fara sa faultezi toata masina.

Dupa multe sfaraituri, bocaneli si "pi*** m***i", carpeala din tabla de 1 a cedat.

proiectul

34.9KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Dedesubt am gasit, bineinteles, pragul original tip svaiter cu rugina.

proiectul

43.2KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Am decupat bucata praf, chinuit din cauza locului (deh, rugina apare numai in locuri naspa  ).
Am dat generos cu Brunox pe rugina superficiala de dinauntru. Cred ca voi baga si ceara de cavitati sau Dinitrol, cat am acces. Poate Brantho , dar tare departe nu ajung cu pensula prin gaura aia.

proiectul

49.5KB

Modificat de razvanradu (acum 1 luna)


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Si am facut sablon ca sa tai fierul nou. Il tai dar il voi trata cu Brunox si Brantho sau Fertan si pe dinauntru deci cred ca sudatul ramane pe vizita viitoare.

Bucata mica e stratul interior al podelei. Pare original, era insa cam ciuruit si o bucata s-a facut franjuri. Am decis sa scot bucata afectata si am estimat-o ochiometric, asa ca reglam din carton sa fie fix pe forma.

proiectul

35.2KB

Modificat de razvanradu (acum 1 luna)


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
La final de zi in care am si gradinarit la vie (deci de fapt am avut doar cateva ore pt Tataie), behold una bucata munca de fierar novice.
Da, e prima data in viata mea cand tai si modelez fier pe o masina.

Mi-a iesit cam cu 1-2 mm peste gaura in cateva locuri, si maine incerc sa ajustez cu flexul (foarfeca de metal cred ca a ramas la Cluj).

Tavitele anti-fraier din Lidl (alea ca sa nu pierzi suruburi) servesc de minue ca sa tina piesa in pozitie. Trag nadejde ca ma vor ajuta cand fac aialalta prima operatiune ever - sudura in puncte ca sa asez piesa in pozitie.

Am decupat ambele piese cu flexul direct de pe foaia de tabla de 2,5 pe 1 metru rezemata de peretele garajului de lemn, tinand cu Mole Grips. Daca sunteti cardiaci, nu recomand postura asta de lucru.  =D

proiectul

37.8KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Am potrivit-o!

proiectul

50.5KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
M-am tot gandit ce sa fac cu pragul. De taiat tot si refacut e exclus, nu suntem la CAR SOS.
De lasat asa e exclus, apa a intrat si a produs ceva rugina superficiala din interior.

De dat cu Brunox nu pot, prin gaura nu ajunge.

Apoi vine ideea : am un tub de ceara Fertan ramas, la care nu am folosit extensia de 1 metru. Am probat aici cum sta Dinitrolul, asa ca voi lua Dinitrol 482 (ceara+ulei) la spray, ii dau jos duza, pun extensia de la Fertan si incerc sa tencuiesc tot pragul din interior. Si asa tubul asta a ajuns doar in zona vizibila, era ce a ramas dupa ce am tratat-o pe Stela.

proiectul

39.5KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Si dupa pozitionare, am dat jos fierul nou si i-am aplicat Brunox pe partea care va fi ascunsa in prag.
Asta e poza la 1 minut dupa aplicare, e inca transparent, dar va arat apoi cum e dupa uscarea primului strat (se dau 2-3 de regula).

proiectul

41.2KB

Modificat de razvanradu (acum 1 luna)


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Iata Brunoxul dupa 2h30 (e mai racoare si ploua, se usuca un pic dupa 2h).

proiectul

52.6KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Vesti bune de langa OSER (piata de vechituri).
La magazinul de vopsele, "o pălit vopsaua" (au nimerit nuanța) la neckerman.

proiectul

27.3KB


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251
Am auzit de magazinul ala de vopsele de langa Oszer. Cica este o doamna, priceputa acolo, care are talent si rabdare sa nimereasca culorile.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Au sosit cheile de la nemti si ... seamana cu aia din scrumiera ca nuca in perete 

Cred ca ma paste teza de doctorat - cu ce scula lunga sa deschid portbagajul din interior si cu ce natie de substanta sa degripez blocajul de la usa sofer ca sa raman cu manerul in mana ?
Nemtii mi-au zis pe forum sa iau ceva stanga lunga, cica se poate "gadila" usor broasca de la portbagaj de pe dinauntru si se descuie.

I-am zis lacatusului (d-l Tibor, DrKey) sa aduca blankurile la el, ca sigur la ceva mi-or trebui. N-am voie sa stric, n-am voie sa las broastele pe masina. Ce buni sunt aia 20 de ani de experienta ca lacatus. Ani lipsa, bineinteles 

proiectul

55.5KB


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251
Apoi cu ce ti-a trimis, nu cred ca il poti deschide.
Ai doua solutii:
Cauti pe unu in Germania, care dezmembreaza un Opel P2 si cumperi toate yalele cu tot cu cheie.
O lasi asa si pui o inchidere centralizata camuflata, sar ai instalatie pe 6 volti si nu exista inchidere centralizata pe 6 volti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Misi, Misi, pesimistule!

No na teszek maner sofer!

proiectul

38.8KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Cum m-o invatat nea Tibi, lacatusul auto : "da cu WD40 da din ala Specialist nu cacat din ala galben ca ala se usca".
"Cat sa dau ?"
"Apai fara numar, da-i sa sune".

Am mai tras cu un clestisor cat mergea inainte si am facut ca povata lui Tibi, i-am dat baie de WD40 rosu.
Rezultatul ? Priviti poza.

proiectul

25.7KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Si ... din pacate tubul prelungitor nu a pupat pe Dinitrol fiindca ... tubul merge pe spray cu puță, iar Dinitrolul are gaura.
Dar cine s-a potrivit ??? BRUNOX! Fix convertorul de rugina!

Asa ca, am mufat Brunoxul si am dat. Nu are asa presiune precum ceara Fertan, dar e destul, a facut jet la capat

proiectul

42.9KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Poza e facuta la putin timp dupa a doua mana de Brunox.
Ma tot gandesc, oi vedea maine cum arata si poate ii mai dau un strat-doua, ca nu strica. O sa dau la nimereala si cu Dinitrol, cat intra, intra...

I-a ajunge. Nu lucrez unde nu e cazul. Am destul de facut. Am constatat ca partea inferioara a usilor fata e ... carpita cu sudura in puncte. 

proiectul

57.3KB

Modificat de razvanradu (acum 1 luna)


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:

Cum m-o invatat nea Tibi, lacatusul auto : "da cu WD40 da din ala Specialist nu cacat din ala galben ca ala se usca".
"Cat sa dau ?"
"Apai fara numar, da-i sa sune".

Am mai tras cu un clestisor cat mergea inainte si am facut ca povata lui Tibi, i-am dat baie de WD40 rosu.
Rezultatul ? Priviti poza.


Asa iese placa de zavorare? Acolo pe sub cheder?  Nu pe dinauntru?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332

Misu de Cluj a scris:


Asa iese placa de zavorare? Acolo pe sub cheder?  Nu pe dinauntru?


Exact. Nu se desurubeaza, ci culiseaza.
Aci se vede mai clar forma, cum o impingi in pozitie se ingusteaza si tine prin presiune manerul.

proiectul

30.9KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Asa arata pragul dupa tencuiala. Am dat cat am putut cu Brunox si Dinitrol.

proiectul

52.7KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Asa, scurt ca e sarbatoare.

Am cerut imprumut niste prelungitoare de clichet si am mers cu curaj inainte cu efractia.

proiectul

60.3KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
"Tataie, deschiideteee!" ...

proiectul

48.8KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Asa arata dimensiunea portbagajului unui Opel de clasa medie de la inceputul anilor '60...

proiectul

46.8KB


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Si pentru ca incuietoarea e mai moderna ca la Stela (e cu autoblocare), am lasat-o demontata. Am extras cu greu clipsul de blocaj si am scos cu grija butucul, lipind cu banda adeziva ca sa nu pierd cheitele.
Va merge la lacatusul Tibi, sa aranjeze sa mearga cu cheia de la contactul de pornire nou (din dezmembrari) comandat pe Kleinanzeigen.

Acum avem o rabla care sta de 19 ani, fara cheie dar cu toate usile, capota si portbagajul deblocate. 

proiectul

49.1KB


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:

"Tataie, deschiideteee!" ...

Deja te poti angaja ca si "spargator de rable" in Jermanica.
   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:

Si pentru ca incuietoarea e mai moderna ca la Stela (e cu autoblocare), am lasat-o demontata. Am extras cu greu clipsul de blocaj si am scos cu grija butucul, lipind cu banda adeziva ca sa nu pierd cheitele.
Va merge la lacatusul Tibi, sa aranjeze sa mearga cu cheia de la contactul de pornire nou (din dezmembrari) comandat pe Kleinanzeigen.

Acum avem o rabla care sta de 19 ani, fara cheie dar cu toate usile, capota si portbagajul deblocate. 


Stai, ca mai ai busonul de la rezervor, ala inca nu e deschis!
Sa vezi chinuiala sa-l gauresti si sa-l deschizi.
Apoi mijlocul cade in rezervor (dar desfaci sonda litrometrica si o scoti acolo).


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Rezervorul se mai amana, o sa vina la pachetul "ciobaneala din spate". Trebuie scos ala, plus arcurile lamelare, plus pus pe capre, plus scos roti, ca sa lucrez la tot ce inseamna fier ruginit de la bancheta in spate.

pus acum 1 luna
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
si ... Ciobanu' Vasâle (eu) a reusit sa priponeasca bucata mare de prag in locul ei si sa isi repare propria prostie - cand am taiat "cancerul", flexul a dansat si am dat o gaura in podea. Acum e umpluta.

Mai am de completat o forma in podea in fata petecului de prag (nu stiu daca se vede in poza, dar podeaua are 2 straturi de tabla, si unul a fost de Oncologie) si sa umplu gaurica din stanga (metalul a cedat...)

Apoi trecem la "crocantul" de sub sofer... 

Am primit sfaturi bune de la cauaciul satului si olanarul de pe vale, plus o bucata de sina de tren si un profil U pentru format pleul la usi.

proiectul

53.6KB

Modificat de razvanradu (acum 4 saptamani)


pus acum 4 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Continuam geometria. Cum rugina m-a dovedit la trigonometrie, ma doare mintea sa va spun ce niznai de forma e asta.
No, ma rog, na poftim 63 de ani de rugina. Am format grosul (mai ramane un triunghiulet de 3*3 cm) am ajustat cu flexul de am tampit, am pregatit suprafetele cu Teroson VR4600 (spray zincat, aci e util, conduce pt sudura)
La caldurile astea, in cca 15 min e uscat un strat. Am dat doua, sa aiba.

proiectul

47.3KB

Modificat de razvanradu (acum 4 saptamani)


pus acum 4 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Tava handy-dandy magnetica din nou la putere : podeaua are o mica curbura, tinem piesa la loc pana o priponim in puncte de sudura.

proiectul

41.4KB


pus acum 4 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
M-am dus la ambele magazine de constructii din sat (pardon, ca inca e oras in acte). Intreb de MASTIC, unii se crucesc de zici ca eram popa, altii cauta in raft si imi arata ceva bitum de 'coperis sau de tencuiala.

Canci. Dar am avut un T-Rex, adeziv transparent pentru lipit faianta. Daca o lipit toate crapaturile cu 2 mm de adeziv, apai sigur acopera mici orificii de dupa sudura.

O chestie interesanta : folosesc sarma de 0,9 cu flux , din 200 A am dat pe vreo 76 (minim e 58), si totusi unde a fost ruginit s-a "topit" si un pic de fier. E normal ?

proiectul

43.4KB


pus acum 4 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251
Hai ca iese bine! Ai mana priceputa de sudor (deocamdata amator).

Mastic gasesti la Dedeman de ala Mamuth, ala e foarte bun ca si raport calitate/pret.
Mastic si vopsele le cumperi din timp in Cluj si iti faci acolo un dulapior, un stoc de materiale, sa le ai.

E normal ca rugina sa se topeasca si sa faca scantei.
Rugina e mai extinsa, decat credeai la inceput.

Se intampla ca faci un petec, dar cand il sudezi, cedeaza metalul ca e ruginit.
Mai faci inca un petec, petec peste petec, ca la varza, nu ai ce face.

De aia trebuie taiat partea ruginita bine de tot, pana vezi ca ai doar tabla sanatoasa.

Sina de cale ferata e foarte buna pentru modelat tabla.

E buna si tava magnetica, dar vezi ca exista magneti dedicati pentru asa ceva, sub diverse forme si is ieftini.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:

M-am dus la ambele magazine de constructii din sat (pardon, ca inca e oras in acte). Intreb de MASTIC, unii se crucesc de zici ca eram popa, altii cauta in raft si imi arata ceva bitum de 'coperis sau de tencuiala.

Canci.


Ce-i aia mastic? Nu au vazut saracii asa ceva!
Magazin de piese auto nu e pe acolo? Sau magazin cu piese de (RABA) camion si tractoare?
Intreaba pe acolo, poate ai mai mult noroc, de si nu prea cred...

Daa, ca si atunci, cand m-am dus la casa de la tara si am dus cu mine pisica, apoi m-am dus in magazinu satesc si am intrebat de Whiskas.
S-o facut liniste si se uitau la mine ca la ozn.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 4 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332

Misu de Cluj a scris:



E buna si tava magnetica, dar vezi ca exista magneti dedicati pentru asa ceva, sub diverse forme si is ieftini.


Unde, bata-i norocul ? Pe la usi nu mi-ar strica magneti mai multi, ca am probabil de format toata lungimea, is varza cantutile inferioare.


pus acum 4 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Ma rog, ne descurcam si ciobaneste.
In final, pe prag s-a mai coco o gaura (fier slab, mancat de rugina), asa ca in loc de un mini-petic am facut doua.

dar am mai gasit trei gauri de care nu stiam ... la pasager, in interior, apoi in prag dedesubt, apoi mai in fata in prag.

Ma gandesc la un plan ca sa ridic partea fata (am identificat suportii, sunt solizi), ca trebuie sa stau undeva sub cardan ca sa lucrez la pragul de pe partea pasager, ca tot baiul e pe interior ... 
La sofer, pragul e OK, am de lucrat doar la podea si nu trebuie sa intru cu totul sub Tataie.

proiectul

39.5KB


pus acum 3 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Am tratat cu 3 straturi de Brunox, si lasam asa pana tura viitoare. Apoi voi izola cu vopsea de sasiu Brantho, peste care grund epoxy Fertan, peste care voi da vopseaua pe cod (ocazie cu care vad cum a iesit de fapt dupa spectrometru)

proiectul

57.7KB


pus acum 3 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Urmatorul santier e pregatit, podeaua la sofer. Am curatat la dalta, spaclu si perie si pe dedesubt, se vede pana unde e kaput tabla.

proiectul

35KB


pus acum 3 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:



Ma gandesc la un plan ca sa ridic partea fata (am identificat suportii, sunt solizi), ca trebuie sa stau undeva sub cardan ca sa lucrez la pragul de pe partea pasager, ca tot baiul e pe interior ... 
La sofer, pragul e OK, am de lucrat doar la podea si nu trebuie sa intru cu totul sub Tataie.


Fa niste mici rampe si urca-l cu partea din fata pe rampe!
Asa o sa ai loc sa te bagi sub ea.
Garajul e destul de inalt , ca masina sa nu dea de plafon.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251
De astea ni!


sau


Daca tot sudezi, ai flex si aparat de sudura, poti sa le faci tu acolo din fier vechi ce gasesti prin zona.

Nu-s scumpe, dar is primitive, le poti face tu din corniere.

Noaptea desfaci gardul vecinului si faci rampe din materialul adunat

Se numeste autoutilare...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 3 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Alea sunt bune la masina functionala, nu la una statuta de 20 de ani. Si nu voi forta pornitul pentru asta. Am cric hidraulic si am 37 de ani, nu 73. Lucram pe spate.

pus acum 3 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Pana sa fac alte scule, mai bine am taiat podeaua putreda.

proiectul

24.8KB


pus acum 2 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Am facut sablon cu marja cca 5mm jur-imprejur, direct pe tabla.
Vazand ce a completat Gheorghe Austriacul, am zis ca pun tabla de 1,5 mm.

proiectul

41.2KB


pus acum 2 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Si dupa circa o ora de terorizat vecinii cu bocaneli, am reusit sa fac segmentul cu tot cu bavuri.

proiectul

50.4KB


pus acum 2 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Vedere din profil.

Pentru asta am aplicat legea lui Murphy - no forta, ia un ciocan mai mare. Nu am reusit cu drugul de fier, nu am reusit cu ciocanul de lemn,dar am reusit indoind cu mana si batand cu ciocanul de tinichigiu de 1 kg. Ala despre care mi-o zis olanarul "noo, ie-ți de-ala mic din Leroa Mierlin că p-aiesta-l schepi ".
Numa' bine l-am scapat, ca a facut munca usoara pe tabla mai groasa.

Pauza de pranz, Cola si postat pe net, apoi potrivit si sudat.

proiectul

51.9KB

Modificat de razvanradu (acum 2 saptamani)


pus acum 2 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Uite gaura, ni podeaua.

proiectul

35.1KB


pus acum 2 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
A fost un chin de mai multe ore, stati pe spate si bagati, stati incovoiati si sudati.

Modificat de razvanradu (acum 2 saptamani)


pus acum 2 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Si sub scaun nu e sudat in 5 puncte si apoi mastic! Nu ne batem joc. 

proiectul

60.3KB


pus acum 2 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332

Misu de Cluj a scris:


Garajul e destul de inalt , ca masina sa nu dea de plafon.


Inalt pe saracia. 35 cm sa frece ceva de grinzi.

Deci, tineti minte trei cuvinte : cric, capre, tutun 

proiectul

35.5KB


pus acum 2 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Si dupa mastic Sinto negru, am dat cu Brantho Korrux primul strat. Am golit cutia inceputa la zona de spate, mi-a ajuns la sofer pe dinauntru si cat e petecul + 2-3 zone pretratate cu Brunox pe dedesubt.

Am doar 4 cutii si la cum arata treaba, nu stiu daca imi vor ajunge sa tratez si dedesubt si in portbagaj.
Dar aia e, mai comand o tura daca se ajunge acolo. Acum stiu magazinul - skandix.de

proiectul

49.8KB


pus acum 2 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Iata si dedesubtul, pentru posteritate.
Oricum e nevoie de o curatenie "de bun simt" - luat dalta pe toata terosonarea veche si cat pica din bitum, pica si tratam de la 0.

Nu am spatiu mare, asa ca mi-e teama sa stau cu pistolul cu aer cald si spaclul, sa pice jeg fierbinte pe mine. Voi lucra la rece.

proiectul

40.1KB


pus acum 2 saptamani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:

A fost un chin de mai multe ore, stati pe spate si bagati, stati incovoiati si sudati.

Este chinuiala si transpiratie acuma, dar va fi si bucurie si satisfactie la sfarsit!
Da-i bice, ca atalent ai!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 saptamani
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Daca eram destept, puteam vedea mai devreme culoarea, ca doara scrie pe romaneste pe eticheta din portbagaj!   

proiectul

25.3KB


pus acum 12 zile
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Am montat incuietorile. La pasager merge broasca, intra cheia, invarte dar din cheie nu se poate incuia/descuia (cred ca mecanismul e defect). Se poate insa incuia usa din interior (sistem modern, cu bumb pe care il apesi)
La sofer merge super usor.
La portbagaj, dupa ce am ajustat, se descuie super usor.
La usa stanga spate, daca blochezi si apesi manerul, din cauza unui arc slabit, se blocheaza usa pe inchis. Daca incui si descui fara sa apesi manerul exterior, merge OK.

Tataie poate fi incuiat si descuiat!

proiectul

25.7KB

Modificat de razvanradu (acum 12 zile)


pus acum 12 zile
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Aseara am reusit, doar cu flex si patent (tabla din podea s-a rupt, ca nu aveam loc sa bag flexul), sa rezolv ultima gaura din podea + praguri interioare.
Am dat doua straturi de Brunox unde am vazut fier gol sau rugina, iar acum e data prima mana de Brantho Korrux (restul podelei e la al doilea strat).
Maine dau al doilea strat si aici.

Urmeaza grund epoxy si vopsea.

In partea din fata, dedesubt se cojeste bitumul dar mai e de sudat doar o gaura in prag la partea pasager.

Se vede la orizont finalizarea dedesubtului pana la puntea spate pana la toamna, ieeee!

proiectul

25.8KB

Modificat de razvanradu (acum 12 zile)


pus acum 12 zile
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Doua calde...

Am smirgheluit cu talent cu feciorica si am dat de aur : seria de sasiu gravata in stil baroc. Dar e acolo!

Am rupt cureaua de accesorii, am pus o cheie de 22 pe fulie si am reusit cel putin o rotatie completa si am auzit "puf" pe la evacuare : dupa 19 ani de stat, motorul se invarte la mana si pare a avea compresie!

proiectul

44.6KB

Modificat de razvanradu (acum 8 zile)


pus acum 8 zile
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
...una rece ca mortu'.
Am.pus cricul la pasager unde e intarirea pentru punctul de cric.

Noroc ca a fost feciorica curios, el a dat la cricul hidraulic si eu am vegheat. Cum a dat de greutate, s-a auzit ACEL ZGOMOT si am vazut cum intra in traversa.

La o inspectie atenta, traversa praf, pragul praf.
Am reusit sa ridic de lonjeronul spre puntea fata (cu grija,cu lemn intre cric si el) si am pus doua capre pe bucata inca buna de traversa, mai spre mijloc.


No, f***-i, asta e, invat si sudura structurala...

Tataie, nu te lasa, te pun pe drum!

proiectul

62.5KB

Modificat de razvanradu (acum 7 zile)


pus acum 8 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:

...una rece ca mortu'.
Am.pus cricul la pasager unde e intarirea pentru punctul de cric.

Noroc ca a fost feciorica curios, el a dat la cricul hidraulic si eu am vegheat. Cum a dat de greutate, s-a auzit ACEL ZGOMOT si am vazut cum intra in lonjeron.

La o inspectie atenta, lonjeronul praf, pragul praf.
Am reusit sa ridic de o traversa si am pus doua capre pe bucata inca buna de lonjeron.


No, f***-i, asta e, invat si sudura structurala...

Tataie, nu te lasa, te pun pe drum!


Ai mai gasit niste rugina necartografiata anterior!
Minunat!
Ai ocazia sa sudezi mai mult!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251
A, si ala pe care ai scris cu rosu Lonjeron, e de fapt o traversa, ca e perpendicular
pe prag. Lonjeroanele is dealungul masinii, alea pe transversala is traverse.

Nu taia totul deodata, fa-l pe bucati, ca e mai usor sa o reconstruiesti bucata cu bucata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 zile
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Mai invat denumiri corecte ,sa se ierte  =D

N-am avut mult timp dupa lucru, dar am reinspectat si mi-am pregatit o platbanda de 3,5 mm grosime,am tratat-o pe o parte cu Brunox (2 straturi) si Teroson VR4600 (spray zincat), ca sa nu las fier ascuns netratat.

Am grunduit si podeaua cu Fertan epoxy dar nu o vopsesc pana nu termin cu facut caldura sub ea.

Deci TRAVERSA noastra nu e toata praf, asa ca prima data ii fac o baza buna in prag, apoi plec de la prag spre mijlocul masinii,cu cate o laterala pe rand. Am clasica problema, ca s-a subtiat metalul si parca vad ca daca ii dau aparat se topeste ... pana acum, unde am patit, am rabdat si incarcat cu sudura pana am umplut golurile.


pus acum 7 zile
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332

Misu de Cluj a scris:


Minunat!
Ai ocazia sa sudezi mai mult!    


Tinand cont ca o sa imi plimb copilul cu Tataie, cam cat de motivat crezi ca sunt, in a reface structura calumea ? 🙂


pus acum 7 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251
Nu exagera cu platbanda de 3,5 mm, ala poate nici nu o poti suda cu aparatul tau de sudura, ca nu o duce.
De 2 mm ajunge!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 zile
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48251

razvanradu a scris:


Misu de Cluj a scris:


Minunat!
Ai ocazia sa sudezi mai mult!    


Tinand cont ca o sa imi plimb copilul cu Tataie, cam cat de motivat crezi ca sunt, in a reface structura calumea ? 🙂


Pana va fi gata, copilu va fi mare si-l va plimba pe Tataia (pe tine) cu Tataia.   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 2 zile
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332

Misu de Cluj a scris:

Nu exagera cu platbanda de 3,5 mm, ala poate nici nu o poti suda cu aparatul tau de sudura, ca nu o duce.
De 2 mm ajunge!


N-am de 2. Am doar platbanda si niste profil patrat cam la fel de gros. Si aparat de 200 A. Zice netul si cauaciul, ca duce. El tot cu aparat de genul sudeaza gardurile.

Vorba lui Hagi, ai n-ai mingea dai la poarta.


pus acum 2 zile
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Geometrie 3D cu Razvan si Tataie.

Se da una bucata Opel batran, carpit cu fier peste rugina.

Si rugina a mancat fix punctul de ridicare cu cric : prag si traversa, plus lonjeronul mai in fata.
Am ascultat sfatul lui Misi, am taiat un pic si refac pe bucati.

proiectul

56.4KB


pus acum 15 ore
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
Si am reusit sa potrivesc ambele bucati (cea direct din fata nu sta batuta cu mana, de aia nu e in poza).
Apoi, abia dupa ce le sudez, mai vine una intre ele, apoi mai tai din traversa ca mai e ruginita).


pus acum 15 ore
   
razvanradu
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 332
aici

proiectul

48.6KB


pus acum 15 ore
   
Pagini: 1  

Mergi la