CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Cristina02 pe Simpatie
Femeie
23 ani
Arges
cauta Barbat
26 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Tamburi intepeniti Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
stefoly21
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 387
Care este cea mai usoara si simpla metoda de a scoate tamburii intepeniti...se invart pe saboti dar nu pot sa ii scot...nu vor sa iasa,am batut in ei de mi s-a luat...vreo idee?? MULTUMESC  

pus acum 15 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Poti face un fel de presa pentru asa ceva, cea mai simpla dintro bucata de platbanda mai groasa,, dai in ea trei gauri, respectiv doua fiind distanta in diagonala intre gaurile sau suruburile de pe tamburi, iar una intre ele,care sa vina exact pe axu,  la care ii sudezi o piulita de diametru mai mare prin care sa bagi un surub de marime corespunzatoare. prinzi platbanda cu doua piulite sau suruburi in diagonala si invirti de surubul din mijloc cu o cheie(eu folosesc cheie inelara cu cot de 24 ). Va iesi usor.Ma gindesc ca tamburii au guler si agata in sabotii de frina si de aceea nu vor sa iasa . Miine daca nu iti dai seama cum se face iti fac o poza la a  mea, o am tot timpul in scule in portbagaj, alaturi de de cea pentru pistonasele de la etrieri, nu se stie niciodata cind ai nevoie.Mai am una mai "profesionala", dar principiul este acelasi.Bafta!

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 15 ani
   
A.TW.
Membru Junior

Din: Bucuresti si Horezu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 77
Dragutule,
antai i-ti tre rabdare.
al doilea din uzura sabotii fac un fel de sant pe tambur si in acelas timp se formeaza acel guler care nu i-ti permite sa scoti tamburu.
ce faci ?
desfaci orice cablu (de obicei de frana de mana) si faci in asa fel ca sabotii sa se stanga cat mai mult si astfel sa poata permite tamburului sa iasa(sa scape de ringul de petambur).
Spor la treaba !


pus acum 15 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Nu ai mai scris cum te-ai descurcat, dar eu am schimbat rulmentii pe spate la Chamade si am folosit scula din portbagaj. Bineinteles ca am facut si pozele promise:

tamburi intepeniti mai scris cum te-ai descurcat, dar schimbat rulmentii spate chamade folosit scula

35.8KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 14 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
si scula propriu zisa.Dupa cum se vede este foarte simpla.

tamburi intepeniti scula propriu zisa.dupa cum vede este foarte simpla.

40.3KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

amb13 a scris:

si scula propriu zisa.Dupa cum se vede este foarte simpla.

Platbanda cu o piulita sudata si un surub ... si gata e presa!
Asa am facut si eu la pinionul de distributie de la Gaz, care nu vroia sa iasa de pe axa cu came.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
depinde despre ce anume automobil este vorba la mine de cele mai multe ori cu un ciocan mare si greu de plastic le vin de hac il lovesc cat pot de tare pe o laterala si iese.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Cel mai cumplit m-am chinuit, cu un Daewoo Tico, care a stat nemiscata doi ani, intr-un garaj umed cu frana de mana trasa.
Degeaba i-am desfacut cablurile de frana, ca tot intepenite au ramas rotile din spate.
Apoi am ridicat spatele masinii pe butuci si cu un ciocan si cu un dorn de bronz am inceput sa ciocanesc tamburii, de jur imprejur si in acest timp bagam spray degripant.
Asa m-am chinuit o dupamasa intreaga si tot nu a cedat.
Apoi seara am mai bagat iarasi spray degripant si am lasat-o peste noapte.
Apoi a doua zi dimineata am reluat chinuiala si atunci a inceput sa se miste.
Bineinteles, ca tamburii a trebuit dusi la rectificat si a trebuit schimbate si sabotii si cilindrii de frana.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Nu vreau sa ma dau meserias, dar incerc sa folosesc ciocanul cit pot de putin in reparatiile auto, exceptind partea de tinichigerie,unde este nevoie de aceasta scula.Am ciocane de la cel mai mic de batut cuite la tablou, pina la baros de 10 kg, dar cum am spus incerc sa le folosesc cit de putin la scos tamburi, rulmenti si alte chestii mai incapatinate.De asemenea, am prese facute cam pentru toate minunile.La auto nu este valabila legea lui Murphy, cea in care spune ca daca nu merge, ia un ciocan mai mare.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Da, ai dreptate, lucrurile nu trebuiesc fortate. 
Cu  loviturile, cu ciocanul, uneori faci mai mult rau decat bine!
Este de preferat presa, daca exista presa si daca incape presa.

Oricim in tara noastra, barosul si dalta sunt cele mai raspandite scule, de si aparitia flexului a revolutionat acest domeniu


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
CIOCANUL este o unealta recomandataa in multe din cazuri de constructor in cartile de intretinere si reparatii.
PROBLEMA este ca nu oricine manuieste o unealta de acest gen eficace.{persoanele de fata prezente  in acest dialog se exclud}
ex:odata am schimbat una din tobe la o dacia 1400,am aratat unui ucenic cum se face ca-sa poti scoate partea distrusa fara sa mutilezi restul de imbinari.
bine inteles ca la urmatoarea toba l-am lasat pe el si mi-am vazut de treaba mea .cind m-am intors distrusese tot 
concluzia mea este ca se intampla nu de putine ori sa montezi presa pe o piesa oarecare si sa-i sara balamalele si tot sa nu rezolvi pana nu o ajuti cu un ciocan.
ex:rulment gripat se intampla des sa nu ai ce face cu presa


pus acum 14 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3175

pantelimon george a scris:

PROBLEMA este ca nu oricine manuieste o unealta de acest gen eficace.

Hai sa ne amuzam.
Bunicul meu  ( nu mai este), taran, avea coada din fier la furca de gunoi;cele din lemn nu rezistau.A, nu v-am spus ca furca lui era din cele pentru cartofi, cu 12 coarne, pe care multi nu o puteau ridica de jos cand era plina.Cred ca in mana lui nu era potrivit un ciocan in situatiile care ne intereseaza aici.

Modificat de bachus_21 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
D-ior, fara ciocan la anumite parti din masini, e ca si in viata de toate zilele : nu poti sa faci mare lucru....

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

pantelimon george a scris:

CIOCANUL este o unealta recomandataa in multe din cazuri de constructor in cartile de intretinere si reparatii.
PROBLEMA este ca nu oricine manuieste o unealta de acest gen eficace.{persoanele de fata prezente  in acest dialog se exclud}
ex:odata am schimbat una din tobe la o dacia 1400,am aratat unui ucenic cum se face ca-sa poti scoate partea distrusa fara sa mutilezi restul de imbinari.
bine inteles ca la urmatoarea toba l-am lasat pe el si mi-am vazut de treaba mea .cind m-am intors distrusese tot 
concluzia mea este ca se intampla nu de putine ori sa montezi presa pe o piesa oarecare si sa-i sara balamalele si tot sa nu rezolvi pana nu o ajuti cu un ciocan.
ex:rulment gripat se intampla des sa nu ai ce face cu presa


Da George, ai perfecta dreptate!
Mai tii minte faza aia nasola cu rulmentii de diferential de la Aro 10, la care ne-am consfatuit cu totii pe aroforum? Pe la urma flexul a fost solutia... dar si aia manuita cu grija.

PS. In mana acelui ucenic, orice scula devine o arma, nu numai ciocanul.
Sunt unii, care pur si simplu nu au simt si degeaba-i explici ca nu simte cum se face!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
DOMLE STITI UNEORI E GREU SA EXPLICI CUIVA IN CUVINTE CE PENTRU MINE DE EXEMPU E ASA CEVA A DOUA NATURA CEVA CE CURGE FARA PREA MARE BATAIE DE CAP EX:CUM SCOTI UN TAMBUR INTEPENIT SAU ALTA PIESA DIN COMPONENTA UNUI AUTOMOBIL.si sa explici si in asa masura sa nu creda unii ca faci pa importantu, si ca altu vezi doamne mai priceput nu sa exista

ah beleaaa am scris cu litere mari cred ca hacari se vor basica (scuze hacarilor) 


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la