CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Sophya pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 54 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
difera mult fata de L25?? ma refer daca pistoane, camasi, segmenti etc s-ar potrivi M 207?
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
Werner
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
|
|
Hmmmm, nu stiu ce sa zic! Motorul M207 are capacitatea de 2.512 cmc, iar motorul L25 are capacitatea de 2.495 cmc.
|
|
pus acum 14 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
Alezajul e acelasi. La L25 cursa e mai mica, de camasile nu cred sa se potriveasca. Armata, Jandarmeria, Pompierii mai scot la licitatii(din ce in ce mai rar) piese de motor SR uitate prin depozite.
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
la licitatie canci... le doneaza pe la orfelinate, manastiri, fundatii de binefacere etc asta conform unei HGR de prin 2003
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
Vorbesc de piese de schimb. Procedura legala impune si valorificarea. Incearca cu un telefon la ISU Caras severin. Am auzit ca ar vinde niste piese de SR.
|
|
pus acum 14 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
sunt curios ce fac manastirile si orfelinatele cu piese de motor de SR
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
pai inca o tampenie alor nostri pusi sa ne conduca ei le ofera,(moca) daca ceilalti nu le vor(cum de fapt se si intampla) au motiv legal sa le caseze, adica la fer vechiu(sau sa le ia smecherii la 0.4 lei per kilogram) ma rog, hai ca nu m-am lamurit cu cotele
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
tcu a scris:
adica la fer vechiu(sau sa le ia smecherii la 0.4 lei per kilogram) |
cand am fost ultima data era 0,3 lei/kg
Modificat de vwtyp3variant (acum 14 ani)
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
pe bune ca asa se face dati cu ochiu aici
[DOC] ANUNŢ Īn conformitate cu prevederile HG 81/2003, cu modificările ...
ANUNŢ Īn conformitate cu prevederile HG 81/2003, cu modificările şi completările ulterioare, a Instrucţiunilor M.A.I.167/2009, I.J.J. Dāmboviţa , disponibilizează īn vederea transmiterii fără plată la alte instituţii publice sau unităţi de cult aparţinānd cultelor religioase recunoscute īn Romānia, următoarele bunuri materiale, după cum urmează:
Nr crt Denumirea bunurilor materiale U/M Cantitate PIESE SR 1 Arbore actionare punte spate SR Buc 1 2 Arbore intermediar SR Buc 1 3 Arbore secundar carburator SR Buc 4 4 Arc pinion cuplare electromotor SR Buc 10 5 Arc supapa motor SR Buc 16 6 Ax came SR Buc 1 7 Ax cardanic SR Buc 1 8 Ax culbutori SR Buc 2 9 Ax pinion mers inapoi SR Buc 2 10 Ax pompa cu turbina SR Buc 1 11 Banda ferodou Buc 11 12 Bandaje talonete SR Buc 27 13 Bloc comanda lumini SR Buc 1 14 Bolt piston motor SR Buc 3 15 Broasca usa dreapta SR Buc 1 16 Bucsa biela motor SR Buc 10 17 Bucsa cilindru motor CN SR Buc 13 18 Bucsa pivot fuzeta SR Buc 2 19 Bujii 14 x 1,75 SR Buc 3 20 Buson radiator apa SR Buc 3 21 Buson rezervor benzina SR Buc 4 22 Cablu frana mana SR Buc 1 23 Cap bara drapta SR Buc 7 24 Cap bara longitudinala SR Buc 2 25 Cap bara stanga SR Buc 7 26 Cap fise bujii cu element antiparazitare SR Buc 1 27 Capac cutie viteza SR Buc 1 28 Capac distribuitor SR Buc 7 29 Carcasa sincron viteza II-III SR Buc 2 30 Carter distrubutie SR Buc 1 31 Chiuloasa SR Buc 2 32 Cilindru frana roata fata stg-dr. SR Buc 4 33 Cilindru frana roata spate stg. SR Buc 1 34 Cilindru frana spate SR Buc 2 35 Cilindru principal ambreiaj SR Buc 3 36 Cilindru roata fata dreapta ansamblu SR Buc 2 37 Cilindru roata fata stanga ansamblu SR Buc 4 38 Compresor SR Buc 2 39 Comutator central lumini SR Buc 1 40 Contact ruptor SR Buc 9 41 Coroana dintata volant motor SR Buc 3 42 Cot cauciuc diferit Buc 1 43 Cruce cardan complet SR Buc 3 44 Cutie sigurante SR Buc 2 45 Cuzineti biela R1 SR Buc 28 46 Cuzineti biela ST Set 1 47 Cuzineti palier CN SR Set 2 48 Cuzineti palier R1 SR Set 1 49 Diafragma pompa benzina SR Buc 1 50 Diafragma servo mecanism SR Buc 4 51 Dinam complet G-450 SR Buc 1 52 Disc ambreiaj SR Buc 3 53 Disc sprijin servo SR Buc 1 54 Dispozitiv ridicat geam stg-dr SR Buc 5 55 Duza mers inapoi SR Buc 12 56 Electromotor stergator parbriz SR Buc 2 57 Element filtru decantor benzina SR Buc 12 58 Element filtru ulei SR Buc 11 59 Flansa elastica SR Buc 2 60 Furca ambreiaj ansamblu SR Buc 1 61 Furca mers inapoi SR Buc 1 62 Garnitura 60 x 80 x10 SR Buc 2 63 Garnitura capac culbuturi SR Buc 2
Modificat de tcu (acum 14 ani)
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
tcu a scris:
pe bune ca asa se face dati cu ochiu aici
[DOC] ANUNŢ Īn conformitate cu prevederile HG 81/2003, cu modificările ...
ANUNŢ Īn conformitate cu prevederile HG 81/2003, cu modificările şi completările ulterioare, a Instrucţiunilor M.A.I.167/2009, I.J.J. Dāmboviţa , disponibilizează īn vederea transmiterii fără plată la alte instituţii publice sau unităţi de cult aparţinānd cultelor religioase recunoscute īn Romānia, următoarele bunuri materiale, după cum urmează:
|
No problem! Ne asociem, si facem o manastire
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
|
|
De acord ! Institutie religiosa de masini vechii ?
|
|
pus acum 14 ani |
|
florin
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 147
|
|
Mai oameni buni, daca cititi atent toata legislatia ve-ti vedea ca sunt la un moment dat oferite si spre valorificare prin licitatie. Este drept ca uneori preturile nu sunt tocmai ispititoare.
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
nu pretul e cea mai mare problema ci faptul ca nu stii cand se scot la licitatie, daca suni raspunsul este, stiti nu avem personal, e mult de munca sunt multe repere, etc. si tot suni ca ox-ul pana te saturi sau ti se spune ca au fost mutate la alte unitate
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
bun am pornit motorul cu apa in circuit
dupa ce s-a incalzit am constatat fum de carter la greu am desfacut chiloasa si surpriza un piston spart si unul lovit de o piulita care dreaqu stie cum a ajuns in cilindru in fine problema urgenta ce segmenti, ce pistoane ce garnitura potrivesc pe motor M 207?
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
tcu a scris:
bun
problema urgenta ce segmenti, ce pistoane ce garnitura potrivesc pe motor M 207? |
De SR
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
bun
la motorul M 207 potrivesc camasi, pistoane, segmenti, cuzinetii de L 25 garnitura de chiuloasa tot de L25, model"cap de pisica" garniturile de baie, admisie, culbutori, evacuare, amprentate piesele si facute la mana din clingherit cu insertie metal
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
netrecut
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1156
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
dupa ce am "facut" motorul de nou am bagat cei 12 litri de apa in circuit si am constatat ca pe langa chiulasa"plange" ce sa-i mai fac? mecanicul zice ca deja a strans la maxim bolturile si m-a "invitat" sa le strang eu mai tare sa fie de la garnitura?era cam tare si nu cred ca s-a "mulat" pe bloc sa incerc sa strang mai tare ? chiuloasa a fost la planat si tot restul......
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
chiulasa e drepta ?? poate trebe rectificata cred ca umpic de silicon nu strica
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
garnitura a fost de vina prea veche nu se mula acum sfaraie ce merge
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
vwtyp3variant
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
|
|
na frumos
_______________________________________ "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
As incerca sa vad, daca pot face ceva la motorul lui faitonu' Nu am mai reparat niciodata motor din asta, dar trebuie sa aiba ceva problema, de nu vrea sa mearga. O sa incerc s-o iau pe rand.
As avea nevoie de urmatoarele date pentru M207.
Tarajul jigloarelor la carburator (adica dimensiunea lor) Cotele de reglaj al plutitorului. Nivelui minim si maxim in camera de nivel Joc supape de admisie Joc supape de evacuare Valoare minima compresie
Despre punerea la punct al aprinderii, am gasit o descriere destul de amanuntita in cartea de reparatii.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
e super simplu
cuzineti, segmenti, biele ca la oricare alt motor chiuloasa se strange dinspre mijloc spre margini
apoi FOARTE important este pozitia de antrenare a pinionului delcoului din blocul motor cu capacul de culbutori desfacut se aduce motorul cu manivela pana la semnul de pe fulie sa fie otova cu cel de pe motor daca distributia e ok pistonul 1 trebuie sa fie sus in faza de compresie/aprindere cu ambele supape inchise apoi delcoul se introduce cu pipa in pozitia orei 10-11 de pe ceas, daca nu intra scoti pinionul si-l aduci dupa pozitia pipei delcoului ca odata introdus pipa sa ramana in pozitia 10-11
pentru jocul de supape cartea da 0.45 admisie/evacuare, eu l-am facut la 0.5 si nu tacane, pentru reglaj supape aduci motorul cu manivela pana se deschid ambele supape de la pistonul 2 si se regleaza jocurile. ordinea exacta nu o cunosc pentru ca schitele au ramas la atelier, daca ai un manual gasesti sigur
de compresie nu stiu n-am masurat-o inca, cu motorul refacut
la carburator jigloarele sunt de 150 dar merg si de 125, despre plutitor mecanicul a zis sa-l reglam dupa tigara adica o tigara daca intra perfect intre cui si plutitor e reglajul bun
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Si eu ma gandeam, ca ar trebui lasat joc putin mai mare la supape (pana la 0,5-0,6 mm) ca este proaspat refacuta si se mai aseaza supapele pe talere. Iar cu plutitorul, in principiu este o copie dupa carburator Weber, ma gandeam sa reglez la 6-7 mm cu cui-pontoul inchis si la 13-14 mm cand e deschis, ca de obicei asa e la Weber.
PS. Intre timp, l-am sunat si se pare ca a reusit s-o porneasca. Sa peram, ca va functiona
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Chiar daca a pornit, eu incepusem sa mo documentez, deci pun niste date de reglaj, pe care am conspectat din manual:
Poate, mai are cineva nevoie de aceste date!
Date de reglaj motor M207:
raport de compresie: 6,7:1 joc supape (la rece) A = 0,45 mm E = 0,45 mm 0,66 mm pentru verificarea fazelor de distributie (la rece) bujii: M18-175M joc platini: 0,35-0,45 mm distanta intre electrozii bujiilor: 0,8 mm ordinea de aprindere: 1-2-4-3
Reglajul supapelor: Admisie si Evacuare: 0,45 mm -se scoate capacul chiulasei -se rotesteste arborele cotit in sensul de rotatie a motorului, pana la deschiderea completa a supapei de evacuare, de la cilindrul nr. 2, dupa care se mai toteste un sfert de tura -in aceasta pozitie se regleaza supapele: E1, E3, A3 si A4 -se roteste arborele cu inca 360 grade -in aceasta pozitie se regleaza supapele A1, A2, E2 si E4
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
inca o treaba ca sa mearga rotund, nivelul din carburator trebuie reglat la meserie, altfel se ineaca si daca exista posibilitatea montarii unui retur de benzina e si mai bine deoarece slabeste tensiunea din pompa si evita scurgeri de benzina in ulei, pe la cama pompei
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|