CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil beatrice17
| Femeie 24 ani Bucuresti cauta Barbat 24 - 80 ani |
|
tr88bcd
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 205
|
|
va salut!
de curand am achizitionat o mobra! m-am gandit ca e ceva traditional si merita sa ai asa ceva! de indata ce am cumparat-o, au si aparut nelamuriri!
in prumul rand as vrea sa cunosc pozitiile contactului, intrucat m-am chinuit ceva vreme sa pornesc mobra impinsa, si pana la urma am gasit o pozitie in care porneste! dar as vrea daca se poate sa mile prezinte cineva sa le stiu clar!
va multumesc!
_______________________________________ - site de anunturi dedicat retro-automobilelor
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Aici vei gasi toata documentatia si poti descarca manualele:
Mobra Hoinar:
Mobra 50:
Sau, mai concret, raspunsul la intrebarea ta:
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
tr88bcd
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 205
|
|
multumesc foarte mult pentru link-uri!
ceva da insa cu rest! eu am pornit mobra cu contactul in pozitia in care este in poza! chiar am incercat sa rotesc cheia in jos(sa o pun ca in manual) in timpul mersului, dar s-a oprit!
_______________________________________ - site de anunturi dedicat retro-automobilelor
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Probabil sunt incurcate firele! Acolo in linkuri gasesti si schema electrica.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
gabi_gadea.
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 530
|
|
apropo de mobre,am vazut de curand una de vanzare,daca cineva vrea detalii pot sa va ajut.....sau poate pentru piese...dati de stire pe p.m
Modificat de gabi_gadea. (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
gabi_gadea. a scris:
apropo de mobre,am vazut de curand una de vanzare,daca cineva vrea detalii pot sa va ajut.....sau poate pentru piese...dati de stire pe p.m |
Ce model de Mobra?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
crull
Membru nou
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 49
|
|
Salut Odata cu venirea primaveri m-am hotarat sa incep restaurarea celor 2 mobre S 50 pe care le detin. Datorita faptului ca timpul imi este limitat, am hotarat sa incep cu reconditionarea motoarelor.
1. Primul motor l-am desfacut anul trecut , pedala nu mai actiona motorul , o porneam doar impinsa. Am desfacut carterele , am schimbat tot ansamblu acela (arc, parghia,bucsa) care e responsabil cu actionarea motorului la pedala. Problema e ca nu am pus axul pedalei cum trebuie (cred) si in cosnecinta am cursa scurta a pedalei la pornire, nu intra in treapta 4. Deasemenea bucsa de cuplaj nu stiu ce pozitie are fata de pedala.
2.A doua mobra sare din viteza 1 . Care este cauza ?
Multumesc!
|
|
pus acum 13 ani |
|
crull
Membru nou
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 49
|
|
Scuze pentru dublu post, am vrut sa fiu mai explicit ,am atasat si o poza.
53.4KB
|
|
pus acum 13 ani |
|
crull
Membru nou
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 49
|
|
Am rezolvat problemele de mai sus dupa studierea indelungata a motorului , grea mobrologia.
Am nevoie din nou de ajutor, mai exact am nevoie de o poza cu parghiile de actionare a franei spate si pedala de frana dar sa fie autentice. La ambele mobre 50 S mecanismul de franare e refacut din fier striat
Modificat de crull (acum 13 ani)
|
|
pus acum 13 ani |
|
nel34
Membru Senior
Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
|
|
Fac eu o poza maine si o pun aici,sare din viteza ca este uzata pana care apasa bilele din pinioane
_______________________________________ Vremurile e grele. oamenii e nervosi, are arme ,trage
|
|
pus acum 13 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
De ce nu-ti faci topic separat, pentru restaurarile tale? Nu mai posta in topicul altuia! Fa-ti propriul topic!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 13 ani |
|