CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil beatrice17
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / mobra Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
tr88bcd
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 205
va salut!

de curand am achizitionat o mobra! m-am gandit ca e ceva traditional si merita sa ai asa ceva!
de indata ce am cumparat-o, au si aparut nelamuriri!

in prumul rand as vrea sa cunosc pozitiile contactului, intrucat m-am chinuit ceva vreme sa pornesc mobra impinsa, si pana la urma am gasit o pozitie in care porneste! dar as vrea daca se poate sa mile prezinte cineva sa le stiu clar!

va multumesc!



_______________________________________
- site de anunturi dedicat retro-automobilelor

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Aici vei gasi toata documentatia si poti descarca manualele:


Mobra Hoinar:


Mobra 50:


Sau, mai concret, raspunsul la intrebarea ta:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
tr88bcd
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 205
multumesc foarte mult pentru link-uri!

ceva da insa cu rest! eu am pornit mobra cu contactul in pozitia in care este in poza!
chiar am incercat sa rotesc cheia in jos(sa o pun ca in manual) in timpul mersului, dar s-a oprit!


_______________________________________
- site de anunturi dedicat retro-automobilelor

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Probabil sunt incurcate firele!
Acolo in linkuri gasesti si schema electrica.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
gabi_gadea.
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 530
apropo de mobre,am vazut de curand una de vanzare,daca cineva vrea detalii pot sa va ajut.....sau poate pentru piese...dati de stire pe p.m

Modificat de gabi_gadea. (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

gabi_gadea. a scris:

apropo de mobre,am vazut de curand una de vanzare,daca cineva vrea detalii pot sa va ajut.....sau poate pentru piese...dati de stire pe p.m

Ce model de Mobra? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
crull
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 49
Salut
Odata cu venirea primaveri m-am hotarat sa incep restaurarea celor 2 mobre S 50 pe care le detin. Datorita faptului ca timpul imi este limitat, am hotarat sa incep cu reconditionarea motoarelor.

1. Primul motor  l-am desfacut  anul trecut ,  pedala nu mai actiona motorul , o porneam doar impinsa. Am desfacut carterele , am schimbat  tot ansamblu acela (arc, parghia,bucsa) care e responsabil cu actionarea motorului  la pedala.
Problema e ca nu am pus  axul pedalei cum trebuie (cred) si in cosnecinta am cursa scurta a pedalei la pornire, nu intra in treapta 4. Deasemenea bucsa de cuplaj  nu  stiu ce pozitie are  fata de pedala.

2.A doua mobra sare din viteza 1 . Care este cauza ?

Multumesc!


pus acum 13 ani
   
crull
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 49
Scuze pentru dublu post, am vrut sa fiu mai  explicit ,am atasat si o poza.

mobra scuze pentru dublu post, vrut fiu mai  explicit ,am atasat poza.

53.4KB


pus acum 13 ani
   
crull
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 49
Am rezolvat problemele de mai sus dupa studierea indelungata a  motorului , grea mobrologia.

Am nevoie din nou de ajutor, mai exact am nevoie de o poza  cu parghiile de actionare a franei spate  si pedala de frana  dar sa fie autentice.
La ambele mobre 50 S mecanismul de franare e refacut din fier striat 

Modificat de crull (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094
Fac eu o poza maine si o pun aici,sare din viteza ca este uzata pana care apasa bilele din pinioane

_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 13 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
De ce nu-ti faci topic separat, pentru restaurarile tale?
Nu mai posta in topicul altuia! Fa-ti propriul topic!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la