CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
vio69 Profile
Femeie
25 ani
Botosani
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Probleme ambreiaj Mobra Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Am facut topic separat, pentru problema lui fishy86!


fishy86 a scris:

Am si eu o problema la a mea poate ati patit-o si voi. trag maneta de ambreiaj. si cand so bag in viteza imi moare motorul(eca si cum nu asi trage ambreiajul) am bagat ulei Mobile1 80w90 .am incercat sa slabesc maneta.so strang. nimic



fishy86 a scris:

Incet incet o sa iasa treaba buna am si eu o problema la a mea poate ati patit-o si voi. trag maneta de ambreiaj. si cand so bag in viteza imi moare motorul(eca si cum nu asi trage ambreiajul) am bagat ulei Mobile1 80w90 .am incercat sa slabesc maneta.so strang. nimic


Pai nu debreieaza! Este un surub pe capacul lateral cu care se poate regla cursa ambreiajului.


adrian.zarnesti a scris:

Aceasta problema Fishi, apare atunci cand raportul de compresie scade.Cand trebuie sa schimbi segmenti cei vechi si uzati cu uni NOI   



fishy86 a scris:

Tot nu imi merge ambreiajul cum trebe. ce a ce am observat. nivelul uleiului din cutie este peste limita maxima. poate si aia beneficieaza . aprop ... daca cumva aveti in plus pentru o mobra , placuta de la shoc din carburator mi-ar prinde bine(a mea nu mai are alea 2 gheare in care se agata axul de care trag in sus-jos )



adrian.zarnesti a scris:

Daca nivelul de ulei din cutie este prea ridicat peste limita normala iti va ancrasa bujia si ulterior distruge.Eu am patit acum ceva ani lucrul asta.Am eu clapeta de soc.



cv2adi a scris:


adrian.zarnesti a scris:

Daca nivelul de ulei din cutie este prea ridicat peste limita normala iti va ancrasa bujia si ulterior distruge.Eu am patit acum ceva ani lucrul asta.Am eu clapeta de soc.

Mie astá vará dupá ce i-am schimbat uliul din cutie si am turnat putin peste nivelul admis,mi-o scotea in timpul mersului pe la axul ghearei de actionare a ambrejajului pe deasupra capacului.Dupá ce nivelul uleiului s-a stabilizat la nivelul superior n-a mai curs nimic pe lingá ax!Se autoregleazá!!!



fishy86 a scris:

scuze pentru "scaunul cora"

am reglat prima data cum trebe ,cum ar trebui sa fie ambreiajul nimic,am reglat totu la maxim nimic .


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Verifica starea invelisului de cablu . Cred ca este ""intins"" , adica a devenit elastic si nu mai face comanda , respectiv nu decupleaza total .
Este posibil ca placa de comanda a ambreiajului sa se fi deformat , Noi foloseam ""ciuperci"" mai mari in diametru .
Vezi sa nu ai discuri metalice deformate .
SUCCES !


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
crull
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 49
Am si eu aceeasi problema la care mai intampin una,treapta IV de viteza nu intra daca apas ambreiajul.In momentul in care incerc sa schimb in treaptaIV fara sa folosesc ambreiajuj schimba fara probleme  Ce e de facut?

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Crull., in conformitate cu regulamentul, te rog sa te prezinti inainte sa postezi la rubrica prezentare forumisti ! 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la