CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: pysy_mik
| Femeie 24 ani Teleorman cauta Barbat 25 - 44 ani |
|
pantelimon george
Membru Senior
Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
|
|
scriemi aici te rog ce tot ai facut la motorul ala de nu vrea sa sfaraie. poate aflam care-i buba desii e destul de greu sa credem ca vom rezolva problema asa prin corespondenta.
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
pai george, avand in vedere ca eu te tin la telefon juma de zi, cu alta juma de zi Faitonu, cand mai ramane timp de munca??
in masura in care ai timp scrie tu cam ce trebuie verificat (cat mai indetaliu) la bestia asta de motor al meu e complect (exceptand uzura mai mult morala a componentelor)si ascultand de un nene cu esperentie am facut astfel: demontat bujiile si bagat dopuri din hartie in loc, dat la manivela pana a suflat dopu' afara, fugit la delcou sa vad pozitia pipei. bun, pipa era un pic decalata spre inainte fata de pozitia corespondenta de pe capac a aprinderii la pistonul 1. urmeaza sa repet faza asta cu capacul culbutorilor dat jos sa vad daca lucreaza si supapele
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Verificati amandoi, pinionul mare de distribitie! Ca ala e din teflon si sa nu aiba joc pe axa cu came! Ca daca nu sta fix in pana de pe axa cu came, atunci, puteti sa va chinuiti, pana la vara, ca tot nu veti reusi s-o puneti la punct!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
wob
Membru Senior
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
|
|
Ma scuzati,...si eu ca musca in lapte.Doar va spun cum fac eu.Nu folosesc dopuri de hirtie,chem pe cineva sa dae la cheia,scot bujia nr.1 si pun pe fisa de bujie 1 .Pun o surubelnita cu miner de plastic, cu minerul catre locul bujiei 1. Tin in dr.surubelnita si in stg.fisa cu bujia pus la masa.Cind da la cheia se aude aerul la surubelnita,face ca o supapa minerul surubelnitei, si ma uit la scinteia bujiei.Obligatoriu sunetul trebuie sa fie in aceas moment cu scinteia.Concluzii:daca nu sint in aceasi moment, trebuie dat sau luat din avans,pina momentul este inpreuna.Daca nu lucreaza surubelnita, intors cu minerul pe gaura bujiei,ca o supapa si nu iese aerul din motor sub presiune(presupun ca astupi perfec gaura bujiei cu minerul de lemn sau plastic)inseamna ca nu lucreaza careva dintre supape,sau niciuna.Daca este in aceas moment,pun un led ca lampa de control,pe platina si reglez deja singur,definitiv aprinderea.Asa fac pe de nevoie pe drum. In lumea soferilor asta se cheama "reglez motorul babeste".Bineinteles acasa am aparatura,adica stroboscop,cu care faci precis aceste reglari.La motoare mai performante deja pui pe tester ,care indica unghiul Dwell la secunde. Poate va foloseste metoda,invatata de la soferi prof.batrani,prima oara am incercat din curiozitate,la masina mea care nu era defect sia mers perfect.Curaj !
_______________________________________ Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare. David Duhan.
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
e ok wob orice sfat e binevenit in mecanica
misi sincer speram ca distributia sa fie ok dar din ce in ce mai mult cred ca e ceva dereglat (posibil din pana aia, pana mea )
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|
pantelimon george
Membru Senior
Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
|
|
am scos delcoul,bobina si bujiile de pe masina mea maine trebuie sa ajunga la tine. uite cum faci: invarti cu mana dreapta de manivela,pui degetul inlocul bujiei de la cilindrul nr.1 ,la un moment dat cand pistonul incepe sa urce normal comprima aerul din cilindru care incepe sa fasaie pe langa degetul tau,luminezi cu o lampa fulia sa vezi semnul I0 .montezi delcoul cum se vede in poza si ti cont si de pinionul intermediar sa nu il pui dandoaselea ca dupa aia oscileaza delcoul ca naiba in locas. bobina borna 15 este intrarea adica plusu si borna 1 este iesirea.
ordinea de aprindere invers acelor de ceasornic 1-2-4-3
44.7KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
pantelimon george
Membru Senior
Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
|
|
ASTA E POZITIA DE SCANTEIE PE CILINDRUL NR 1 A ROTORULUI DISTRIBUITOR
37.6KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
pantelimon george
Membru Senior
Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
pantelimon george
Membru Senior
Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
|
|
faitoane baga si tu o poza ca nabadaia de motor.
|
|
pus acum 14 ani |
|
sergiu.4x4
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
|
|
fara suparare .... da delcourile alea de m 207 .... is mai mult durere de cap .
|
|
pus acum 14 ani |
|
pantelimon george
Membru Senior
Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
|
|
DE CE PRIETENE? EU ITI SPUN CA FAC SERVICI NU GLUMA DACA-S N MINTILE LOR
FAITOANE SCHIMBASI CHIULASA AIA? CA NU AM DAT DE TINE LA TELEFON AZI
|
|
pus acum 14 ani |
|
pantelimon george
Membru Senior
Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
|
|
IAN ZINE BREEEE! CE FACUSI???
|
|
pus acum 14 ani |
|
tcu
Membru Senior
Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
|
|
FAITOANEEEEEEEEE
gata i-am dat de capat la al meu(cu ajutor prin tel de la george)
dobitocii de militari i-au dat (posibil) blana la motor, deci pinionul din motor s-a intors fortat peste umarul morcovului exact 180 grade fata de pozitia normala( asa ca aveam pipa la bujia 4 cand trebuia sa fie la 1 ceea ce mi-a mancat nervii) am scos tot si am demontat delcoul plus rearanjat pinionul pe linia semnului de pe fulia radiatorului si cand eram in prag de atac cerebral, a pornit la sfert de cheie
da jos delcoul si vezi sa n-ai aceeasi problema daca nu-i bine strans delcoul de bloc la acceleratie brutala se poate defaza pinionul fata de delcou
eu m-am chinuit 3 zile la rand pana l-am dibuit, merge super bine cu delcoul asta doar sa fii atent la pozitia pinionului din bloc care antreneaza morcovul delcoului, conteaza si un dinte daca-i defazat
Succes!
_______________________________________ I don't need sex, government fuck's me everyday!!! M 461 C militar 1974 atestat Retromobil ex : M 59 hibrid 1964 Ford Taunus 1964 atestat Retromobil
|
|
pus acum 14 ani |
|