CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
pysy_mik
Femeie
24 ani
Teleorman
cauta Barbat
25 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / batal doamne de motor FAITOANE !!! Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
scriemi aici te rog ce tot ai facut la motorul ala de nu vrea sa sfaraie.
poate aflam care-i buba desii e destul de greu sa credem ca vom rezolva problema asa prin corespondenta.


pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
pai george, avand in vedere ca eu te tin la telefon juma de zi, cu alta juma de zi Faitonu, cand mai ramane timp de munca??

in masura in care ai timp scrie tu cam ce trebuie verificat (cat mai indetaliu) la bestia asta de motor
al meu e complect (exceptand uzura mai mult morala a componentelor)si ascultand de un nene cu esperentie am facut astfel:
demontat bujiile si bagat dopuri din hartie in loc, dat la manivela pana a suflat dopu' afara, fugit la delcou sa vad pozitia pipei.
bun, pipa era un pic decalata spre inainte fata de pozitia corespondenta de pe capac a aprinderii la pistonul 1.
urmeaza sa repet faza asta cu capacul culbutorilor dat jos sa vad daca lucreaza si supapele


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Verificati amandoi, pinionul mare de distribitie!
Ca ala e din teflon si sa nu aiba joc pe axa cu came!
Ca daca nu sta fix in pana de pe axa cu came, atunci, puteti sa va chinuiti, pana la vara, ca tot nu veti reusi s-o puneti la punct!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Ma scuzati,...si eu ca musca in lapte.Doar va spun cum fac eu.Nu folosesc dopuri de hirtie,chem pe cineva sa dae la cheia,scot bujia nr.1 si pun pe fisa de bujie 1 .Pun o surubelnita cu miner de plastic, cu minerul catre locul bujiei 1.
Tin in dr.surubelnita si in stg.fisa cu bujia pus la masa.Cind da  la cheia se aude aerul la surubelnita,face ca o supapa minerul surubelnitei, si ma uit la scinteia bujiei.Obligatoriu sunetul trebuie sa fie in aceas moment cu scinteia.Concluzii:daca nu sint in aceasi moment, trebuie dat sau luat din avans,pina momentul este inpreuna.Daca nu lucreaza surubelnita, intors cu minerul pe gaura bujiei,ca o supapa si nu iese aerul din motor sub presiune(presupun ca astupi perfec gaura bujiei cu minerul de lemn sau plastic)inseamna ca nu lucreaza careva dintre supape,sau niciuna.Daca este in aceas moment,pun un led ca lampa de control,pe platina si reglez deja singur,definitiv aprinderea.Asa fac pe de nevoie pe drum.
In lumea soferilor asta se cheama "reglez motorul babeste".Bineinteles acasa am aparatura,adica stroboscop,cu care faci precis aceste reglari.La motoare mai performante deja pui pe tester ,care indica unghiul Dwell la secunde.
Poate va foloseste metoda,invatata de la soferi prof.batrani,prima oara am incercat din curiozitate,la masina mea care nu era defect sia mers perfect.Curaj !


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
e ok wob
orice sfat e binevenit in mecanica

misi sincer speram ca distributia sa fie ok dar din ce in ce mai mult cred ca e ceva dereglat (posibil din pana aia, pana mea )


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
am scos delcoul,bobina si bujiile de pe masina mea maine trebuie sa ajunga la tine.
uite cum faci:
invarti cu mana dreapta de manivela,pui degetul inlocul bujiei de la cilindrul nr.1 ,la un moment dat cand pistonul  incepe sa urce normal comprima aerul din cilindru care incepe sa fasaie pe langa degetul tau,luminezi cu o lampa fulia sa vezi semnul I0 .montezi delcoul cum se vede in poza si ti cont si de pinionul intermediar sa nu il pui dandoaselea ca dupa aia oscileaza delcoul ca naiba in locas. bobina borna 15 este intrarea  adica plusu si borna 1 este iesirea.

ordinea de aprindere invers acelor de ceasornic  1-2-4-3

batal doamne motor faitoane !!! scos bujiile masina mea maine trebuie ajunga tine.uite cum mana

44.7KB


pus acum 14 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
ASTA E POZITIA  DE SCANTEIE PE CILINDRUL NR 1 A ROTORULUI DISTRIBUITOR

batal doamne motor faitoane !!! asta scanteie cilindrul rotorului

37.6KB


pus acum 14 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
SPER SA REUSESTI

batal doamne motor faitoane !!! sper reusesti

47.3KB


pus acum 14 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
faitoane baga si tu o poza ca nabadaia de motor.

pus acum 14 ani
   
sergiu.4x4
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 309
fara suparare .... da delcourile alea de m 207 .... is mai mult durere de cap .

pus acum 14 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
DE CE PRIETENE? EU ITI SPUN CA FAC SERVICI NU GLUMA DACA-S N MINTILE LOR


FAITOANE SCHIMBASI CHIULASA AIA? CA NU AM DAT DE TINE LA TELEFON AZI 


pus acum 14 ani
   
pantelimon george
Membru Senior

Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
IAN ZINE BREEEE! CE FACUSI???

pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
FAITOANEEEEEEEEE

gata i-am dat de capat la al meu(cu ajutor prin tel de la george)

dobitocii de militari i-au dat (posibil) blana la motor, deci pinionul din motor s-a intors fortat peste umarul morcovului exact 180 grade fata de pozitia normala( asa ca aveam pipa la bujia 4 cand trebuia sa fie la 1 ceea ce mi-a mancat nervii)
am scos tot si am demontat delcoul plus rearanjat pinionul pe linia semnului de pe fulia radiatorului si cand eram in prag de atac cerebral, a pornit la sfert de cheie

da jos delcoul si vezi sa n-ai aceeasi problema
daca nu-i bine strans delcoul de bloc la acceleratie brutala se poate defaza pinionul fata de delcou

eu m-am chinuit 3 zile la rand pana l-am dibuit, merge super bine cu delcoul asta doar sa fii atent la pozitia pinionului din bloc care antreneaza morcovul delcoului, conteaza si un dinte daca-i defazat

Succes!


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la