CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Mayyy din Brasov
Femeie
23 ani
Brasov
cauta Barbat
23 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / vw typ1 1300 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
Politicos e sa ma prezint si eu 
Eu sunt Daniel si am un VW typ1 (broasca) 1300 din '72. Masina este in posesia mea de vreo 10 ani si anul trecut a fost reconditionata cap coada asa cum trebuie.
Ceva poze sunt pe aici
Cand o sa am timp sa fac o scurta poveste a "restaurarii"


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
Bun venit!

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
whoratiu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj- Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1269
Faina broasca! S-o stapanesti sanatos!!!


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Bun venit!
Brotacul tau este 1300 sau 1300 S, cu motor de 1600?
Ca pe alea era deflectorul ala negru, pe capota spate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Deflectoarele alea negre ,sant tuninguri fabricate mai tarziu.Capota motor ,ai dreptate, cu decupari de aerisire nu erau numai la motoare de 1600.Peste aceste decupari se monta in idea sa nu ploua pe delcou,dar ele de fabrica aveau montate in interior un sistem de ghidaj pentru apa,dar asta este de 10 ori pretul plasticului care acopera decuparile.Ca este typ 1 nu sant convins ,dar din fabrica a iesit cu motor de 1,3 l.,asa cred.Ar trebui mai multe poze si date,dar cred ca poate sa spune proprietarul  masinii mai multe.
   Dar esti bine venit,ce discutam sant lucruri broscaresti numai. wob.

Modificat de wob (acum 14 ani)


_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 14 ani
   
karmann
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 347
bn ai venit si aici....

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Se pare ca saptamana asta este saptamana de "broscareala".
Deja, Aroistii, Imesistii, Gazistii,  Daciotii, Lastunarii, Tvistii, Skodistii, Wartburgistii, Citroenistii si motociclistii, sunt prezenti.
Mai urmeaza sa vina si Trabantistii si atunci vom fi o familie completa


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
Sa o iau sistematic.
Tablele de scurgere la capota spate s-au pus doar pana in August '71,adica doar la capotele cu 2 randuri de fante nu 4 ca la mine. Tablele alea se gasesc usor si sunt relativ ieftine,am avut si eu dar pentru capota cu 4 randuri de fante nu fac nimic nu acopera decat fantele laterale si ploua prin cele din mijloc.
Plasticul care e la mine este aftermarket, din pacate nu Kamei.
Broasca=TYP1 asa se refera VW la modelul acesta.
In rest e un 1300 standard cu motor de 1300 44HP
O sa mai detaliez incet incet


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

DanielT a scris:


Tablele de scurgere la capota spate s-au pus doar pana in August '71,adica doar la capotele cu 2 randuri de fante nu 4 ca la mine. Tablele alea se gasesc usor si sunt relativ ieftine,am avut si eu dar pentru capota cu 4 randuri de fante nu fac nimic nu acopera decat fantele laterale si ploua prin cele din mijloc.

La Brotacul meu negru 1302 e cu doua randuri de fante si are tablele alea puse din fabrica, si chiar protejeaza motorul de ploaie. Apa este colectata in partea de jos a tablelor, unde e un fel de jgheab si doua tuburi care conduc apa in partea de jos a capotei, unde sunt doua gauri si se scurge jos pe pamant.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
Pai da, la modelul cu doua randuri de fante tablele alea fac o treaba minunata.
Tablele acelea au fost montate incepand cu anul '69 pe modelul 1500 (cand a fost introdusa capota de la motor cu aerisiri) iar mai tarziu si pe 1300 si 1302 (pana in August '71).Capota de motor cu fante a existat si la cabrio (cu tot cu tablele respective) dar e cu totul altceva.
Eu am avut asa ceva montat dar cum eu am cu 4 fante, pe mijoc imi intra apa.
Din august '71 VW a introdus izolatii suplimentare la electrica de la motor, plus mai multe aerisiri pe capota pentru o racire mai buna a motorului si tablele acelea au fost eliminate.
In aceeasi perioada Kamei a inceput sa produca aceste deflectoare, nu e neaparat tunning, e mai mult o protectie pentru compartimentul motor.
Am sa caut extrasul din catalogul Kamei.
Sunt multe maruntisuri care difera de la an la an, si in cautarea de repere corecte am strans multe informatii care sa ma ajute sa cunosc mai bine modelul meu (si in general modelele anilor '70 care sunt preferatele mele).


pus acum 14 ani
   
whoratiu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj- Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1269
Transformati topicul de prezentare al omului in rubrica tehnica!

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
Eh, nu e cu suparare.
Poze am sa pun pe pagina mea, e mai usor sa le organizez intr-un singur loc.
Asa in mare despre dotarile broastei ar fi:
1. Jante Lemmerz GT (4x130 Et41 41/2 15)
2. Geamuri pop-out, culmea gasite in Romania. A fost ceva chin sa le pun la punct dar in final arata foarte bine pe masina.
3. Radio original VW model Emden5 cu difuzorul original (se aude impecabil). La el am legat si un adaptor pentru MP3.
4. Tava pentru tunel originala Kamei

Culoarea este cea originala, one year only Kasan Red.
In rest sunt dotarile standard. Interiorul a fost reconditionat si arata ca cel original. Singura modificare facuta de mine este ca am pus mocheta in loc de covorasele de cauciuc pe care ca un fraier le-am aruncat acum multi ani....
Bara fata este model post '74 cu semnale incorporate, lafel si farurile.

typ1 1300 eh, pun pagina mea, mai usor organizez intr-un singur loc.asa mare despre dotarile

50.6KB

Modificat de DanielT (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
Si o poza cu jantele in detaliu:

typ1 1300 poza jantele detaliu:

33.4KB


pus acum 14 ani
   
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
O poza cu geamurile pop-out:

typ1 1300 poza geamurile pop-out:

51.9KB


pus acum 14 ani
   
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
O poza cu bordul si radioul. Volanul este cel original. Din August '71 pe modelele 1300 si 1302 s-au introdus acest model de volan (cunoscut de multa lume ca de "1303" si blocul de lumini cu maneta de semnale si stergatoare.

typ1 1300 poza bordul radioul. volanul este cel original. din august '71 modelele 1300 1302 s-au

27.7KB


pus acum 14 ani
   
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
Si o poza cu interiorul :

typ1 1300 poza interiorul

25.7KB


pus acum 14 ani
   
bogdan
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 26
Volanul are sigla Wolfsburg gofrata sau este un capac cu respectiva sigla in argintiu si negru?

_______________________________________
VW Typ 3 Variant 1969

pus acum 14 ani
   
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
Volanul e cu sigla gofrata.Este ca la typ3 model '72. Uite ca am si o poza:

typ1 1300 volanul sigla typ3 model '72. uite poza:

38.2KB


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
frumos volan am si eu unul
foarte frumoasa masina sa ai cati mai multi km la volanul ei
dar era si modelul care avea burete in capac si avea emblema argintie
eu credeam ca  ala era pe typ 3 model 72


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
Din cate stiu eu si din ce spune si pe thesamba asa era si pe typ3 .
Volanul cu ornament si "covrigu" inbracat a fost pe 1303 carbio (undeva anii '76-'78) si pe mexico.
Despre modelul asta e vorba :


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
da de asta ziceam
interesant ca pe typ3 din 72 pe care il mai avea tata din pacate doar pt piese din asta era probabil era schimbat


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
DanielT
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 45
Poate s-a montat, nu ma pricep foarte bine la TYP3. Eu m-am luat dupa documentatia vremii. La TYP1 stiu sigur cum e treaba.

pus acum 14 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Welcome on board !   

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la