CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil Gplay
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
31 - 62 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Am vazut prin Cluj-Napoca / Broscuta rosie Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
am vazut o broscuta rosie pe Iugoslaviei, cum se intra dinspre Septimiu Albini

pus acum 16 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
nu pare de vanzare



pus acum 16 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
spate de 1200, cu faruri de 1300?????



pus acum 16 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
este a vreunui broscar cunoscut?



pus acum 16 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
heeeei...cine a sters pozele?de ce nu se vad?

pus acum 16 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
cum adica nu se vad?

pus acum 16 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
pai mie imi apare mesaj, "this image or video has been moved or deleted" photobucket..

pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Acuma se vad dublu!
Ultimele trei le sterg sa nu fie in exemplar dublu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
spate de 1200, cu faruri de 1300?????

Da asa este si se numeste Sparkafer din 1967.

Infatisare specifica broscutelor din 1967.

Modelul asta nu are nici tapiterie, doar o bucata de "carpa" lipita pe plafon.

Si nu are nici ornamente cromate nici pe caroserie si nici ornamente in chedere!

Este un hibrid din fabrica, ca in 1967 s-a trecut de la 1200 la 1300.

Masina aia nu cred ca este de vanzare ca acolo sta un tip care avea si M si Trabant, deci are si el virusul in sange!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322

faitonu a scris:

heeeei...cine a sters pozele?de ce nu se vad?


Pozele se vad bine! problema este undeva la tine.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2277
mda...acum vad si eu poznele.. =D

pus acum 16 ani
   
RIT
Membru Junior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 61

Misi din Cluj a scris:

spate de 1200, cu faruri de 1300?????

Da asa este si se numeste Sparkafer din 1967.

Infatisare specifica broscutelor din 1967.

Modelul asta nu are nici tapiterie, doar o bucata de "carpa" lipita pe plafon.

Si nu are nici ornamente cromate nici pe caroserie si nici ornamente in chedere!

Este un hibrid din fabrica, ca in 1967 s-a trecut de la 1200 la 1300.

Masina aia nu cred ca este de vanzare ca acolo sta un tip care avea si M si Trabant, deci are si el virusul in sange!


Salut. Deci, masina este un 1200 din 1970. Fara absolut nici o modificare. Conceptia de "faruri de 1300" de unde vine? Nu de alta, dar nu au nimic de a face farurile drepte (rotunde) cu capacitatea sau modelul 1300... Apropo, in 67 s-a trecut la o caroserie mai imbunatatita si usor modificata, dar nu as zice ca la 1300, deoarece VW 1300 exista inca din august '65, cand s-a inlocuit VW 1200 Export cu VW 1300. Oricum este un model mult mai simplu, are foarte putine elemente cromate, si tapiteria este o "carpa" care NU este lipita pe tavan. Este a mea, si deocamdata nu este de vanzare, dar cand va fi gata cel din 1967, (ala chiar e un hibrid intre '66 si '68) care are spatele identic cu asta, atunci nu exclud ca asta sa fiu nevoit sa-l vand.


pus acum 16 ani
   
RIT
Membru Junior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 61

cristobob a scris:

este a vreunui broscar cunoscut?

http://i217.photobucket.com/albums/cc26 ... G_0011.jpg




   Nu stiu cat de cunoscut..... (broscarii vechi ma stiu, cred toti...) dar am avut foarte multe broscute, si sunt posesor de broscuta din 1996.


pus acum 16 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
bai nene, si te lasa sufletelu s-o lasi afara .daca o fura careva?
barile sunt originale?


pus acum 16 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 821
right. 1300-le a aparut in 65. intre 1300-le pre 67 si 1300-le 68 sunt diferente mari. iar sparkafer-ul este o masina care are elemente destul de interesate. mie de exemplu imi place mult cum arata vopsita in interior pe stapli, laterale, spate si restul unde in loc de material textil este vopsita. volanul de asemenea imi place pt ca e deosebit de rest si are butonul de claxon altfel (daca imi aduc aminte bine). sparkafer-ul din cate tin minte nu are din fabrica nici indicator de benzina. gresesc?
frumos spar-ul. sa o plimbi sanatos si fara incidente.


_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 16 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
unde ai ascuns-o, ca nu mai e pe Iugoslaviei?
pune, te rog, niste poze cu bordul.


pus acum 16 ani
   
RIT
Membru Junior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 61

sergiup a scris:

right. 1300-le a aparut in 65. intre 1300-le pre 67 si 1300-le 68 sunt diferente mari. iar sparkafer-ul este o masina care are elemente destul de interesate. mie de exemplu imi place mult cum arata vopsita in interior pe stapli, laterale, spate si restul unde in loc de material textil este vopsita. volanul de asemenea imi place pt ca e deosebit de rest si are butonul de claxon altfel (daca imi aduc aminte bine). sparkafer-ul din cate tin minte nu are din fabrica nici indicator de benzina. gresesc?
frumos spar-ul. sa o plimbi sanatos si fara incidente.



  Da, sparkaferul era de fapt VW 1200 A. Avea un volan interesant in 3 spite, gen IMS, nu avea indicator de benzina, dar avea robinet de benzina in interior, deasupra la pedale, dar pe centru, nu avea tapiterie doar pe tavan, nu avea ornamente pe bord, bratul de semnalizare arata diferit de cel normal, era mult mai subtire, capacele de la roti nu erau cromate, nici capacele de la semnalizarile de pe aripile din fata  etc...


pus acum 16 ani
   
RIT
Membru Junior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 61

cristobob a scris:

unde ai ascuns-o, ca nu mai e pe Iugoslaviei?
pune, te rog, niste poze cu bordul.



  De acolo am dus-o in zona "intre lacuri", si in seara asta am venit cu ea acasa. Voi face maine poza cu bordul, dar trebuie sa mentionez ca asta nu e sparkafer, ci un simplu VW 1200, din '70, dar faptul ca 1200-le a ramas asa de simplu echipat este deja o strategie de marketing, dar nu trebuie confundat cu 1200 A.


pus acum 16 ani
   
RIT
Membru Junior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 61

cristobob a scris:

bai nene, si te lasa sufletelu s-o lasi afara .daca o fura careva?
barile sunt originale?



  Era parcata intr-un loc ferit, treceam pe langa ea zilnic de mai multe ori.. de furat de pe ea nu prea este ce sa se fure, iar vopseaua oricum se cam cere schimbata. Si barile sunt originale. De fapt toata masina este originala, mai putin culoarea ei, original a fost alba, si a fost pe 6 volti.

Modificat de RIT (acum 16 ani)


pus acum 16 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 821
m-am pilmbat cu sparkafer si deci stiu cum e. de asta am si spus ca e mie unuia imi place.
singura chestie e ca volanul e in 2 si nu in 3 spite. volanele cu 3 spite au echipat modele cu ceva (mult) mai vechi  .
de asemenea eu stiam ca si la sparkafer capacele la roti erau cromate. barile la fel. ce lipsea crom sunt intr-adevar ornamentele de bord si exterioare.
nu vreau sa creez o polemica pe tema asta cu atat cu cat consider ca avem doar de invatat din aceste discutii. sper ca astfel intelegi discutia noastra .

broscuta rosie m-am pilmbat sparkafer deci stiu cum asta spus mie unuia imi place. singura chestie

22.2KB

Modificat de sergiup (acum 16 ani)


_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 16 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 821
de asemenea lipseste sistemul de reglaj al ventilatiei de la parbriz care la 1300 post 67 este prezent. de sistem audio nu e cazul sa discutam 

broscuta rosie asemenea lipseste sistemul reglaj parbriz care 1300 post este prezent. sistem audio

41.8KB

Modificat de sergiup (acum 16 ani)


_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la