CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: monaahmed2012 din Calarasi
| Femeie 25 ani Calarasi cauta Barbat 25 - 46 ani |
|
Zorak
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
|
|
Dacia coupe (unii spun ca e papuc, dar are 2 usi si 2 scaune ,deci e SPORT ) a tatalui meu are probleme cu aeroterma. Nu se incalzeste deloc,indiferent de temperatura motorului sau viteza ventilatorului.Robinetul/termostatul manual de sub capota este deschis,dar tot degeaba. Tind sa cred , in mod firesc, ca e infundat radiatorul acela mic. Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si imi poate spune cum sa rezolv problema fara sa dezfac tot bordul, astept idei/pareri/sfaturi. Mercy.
|
|
pus acum 14 ani |
|
Elijah
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
|
|
Daca nu desfaci grila de peste radiator nu prea ai cum sa rezolvi. De obicei problema e ca nu etanseaza bine garniturile si aerul incalzit iese afara in loc sa intre inauntru. Eu am pus burete si am etansat, de-atunci nu am mai avut probleme. Sar putea sa nu fie la fel la tine, eu am avut (si mai am) varianta aceea veche cu calorifer lung, in fata parbrizului.
|
|
pus acum 14 ani |
|
blind
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
|
|
Ala care a umblat inainte la aeroterma s-a gandit ca cei din fabrica au pus de prosti niste carton sau alt material izolator intre calorifer si sasiul masinii, caloriferul incalzind sasiul motorului mai rapid decat aerul ce trece prin el.
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Nu trebuie sa desfaci bordul, decat la modelele cu bord de CN. Alea cu bord de CN au caloriferul sub bord si trebuie demontat tot bordul. La modelele mai vechi radiatorul de incalzire este sub grila aia intre capota motor si parbriz.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
lucian c
Membru Senior
Din: Cluj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 417
|
|
ca sa faci verificarea nu trebuie sa desfaci bordul, pui mana pe conducte sa vezi daca intra caldura si daca pe conducta de iesire ai un pic de caldura. parerea mea ca desfacutul radiatorului e ultima solutie. de verificat conductele, dupa care daca nu ai iesirea calda (dar e conducta la intrare sau pe robinet calda ) atunci poti avea radiatorul infundat. daca ai la robinet conducta calda poa sa fie totusi robinetul chiar daca vezi ca e deschis. daca consideri ca e radiatorul atunci desfaci conductele de intrare si iesire din cleme si speli cu apa la presiune mica, pana iasa mizeria din el. dar cel mai sigur e ca ai pierdut antigel sau a evaporat si nu mai ai lichid in radiator. verifica sa fie aerisit. daca bine stiu robinetul de aerisire e langa capota pe partea dreapta. bafta
_______________________________________ masina perfecta nu s-a fabricat inca, la un moment dat toate ajung in service
|
|
pus acum 14 ani |
|
pantelimon george
Membru Senior
Din: bucuresti ferentari
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 586
|
|
la modelukl CN ai niste sisteme de deschid circulatia aerului cald folosesc vacumul de la servofrana verifica daca sistemul este etans si daca lucreaza cind actionezi butoanele.deci caldura se deschide vacumatic,robinetul caloriferului se actioneaza insa mecanic este posibil sa fie si acesta intepenit
|
|
pus acum 14 ani |
|
ArtaN
Membru Senior
Din: Buzau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 284
|
|
Permite-mi sa te contrazic, eu am dacia papuc cn1 din 1994 sid aca am dat drumu la calorifer raman in tricou fara sa dau drumu la aeroterma. Am avut si eu o problema cu caloriferul pe care l-am schimbat cu totul si cand am schimbat caloriferul si furtunaraia am facut si spalatura pe canalele de racire.
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Un sfat pentru cei cu bord CN. Nu folositi ventilatorul de climatizare pe treapta a 4-a mult timp deodata, ca topeste cutia de sigurante, care este subdimensionata. Eu aproape saptamanal schimb cutii de sigurante topite si numai la modele CN, care au motoras de climatizare in 4 trepte.
Iar cu incalzirea: incearca sa desfaci furtunele in compartimentul motor, care vin la robinet si incearca s-o speli cu apa, cu un furtun.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|
Zorak
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 33
|
|
Dupa ceva surubarit,inca nu am ajuns la un rezultat. Se pare ca furtunele de intrare si iesire la radiatorul interior raman reci.Am verificat radiatorul interior,sufland prin unul din furtune.Se pare ca nu e infundat.Am trecut la termostat,care parea sa fie in regula. Partea bizara urmeaza...nici cu termostatul scos,apa nu circula pe furtune.Pompa de apa nu banuiesc ca ar avea probleme,fiindca masina nu a avut probleme cu racirea vreodata.Am dezaerisit sistemul tinand vasul de expansiune ridicat si lucrand din cele 2 surubele de dezaerisire. Cu toate acestea,furtunul de intrare al radiatorului intern nu e infundat,dar se incalzeste doar vreo 5-10 cm din traseu. Oare nu da pompa de apa suficienta presiune?
|
|
pus acum 14 ani |
|
ArtaN
Membru Senior
Din: Buzau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 284
|
|
Incearca sa vezi daca ai vro reducite pe vrun furtun, sunt foarte pacatoase ca se aduna calcarul pe ele si se unfunda. Am patito la papucul neu.
|
|
pus acum 14 ani |
|
Elijah
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 762
|
|
Pai chestia cu termostatul e...invers. Cand blocheaza termostatul trece lichid de racire mai mult prin calorifer , nu? Vezi sa fie foarte bine aerisit, daca ai aer in sistem, vax albina, nu se-nchide circuitul si degeaba te straduiesti. Fa un dispozitiv de aerisire, dintr-un furtun cu palnie, toarna antigelu cu palnia ridicata sa iasa aerul, dup-aia tre sa mearga "garantat 100%"
|
|
pus acum 14 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Elijah a scris:
Pai chestia cu termostatul e...invers. Cand blocheaza termostatul trece lichid de racire mai mult prin calorifer , nu?
|
Nu neaparat! Sunt cazuri cand se blocheaza si in pozitia inchisa, nu numai in cea deschisa!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 14 ani |
|