Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
giliana a scris:
La 50 de ani pe care ii am sper ca nu sunt prea batran pentru acest forum. Va salut pe toti iubitorii de oldtimere. Sunt in dilema si as dori sa fiu ajutat, si unde altundeva sa apelez decat la oldtimerii vechi ca voi. Sunt pe cale sa achizitionez un VW 1200 dar am unele dileme si anume: - Talonul masinii de la vechiul proprietar emis in anul 1979 are trecut anul de fabricatie al masinii = 1958. - seria de sasiu (4174483) de pe talon, tunel, si eticheta originala corespunde fanricatiei anului 1962. - pe eticheta metalica originala apare tipul 112; - seria de motor corespunde anului de fabricatie 1957 (1990181)); Cum se va putea autentifica ( pe ce an de fabricatie), si ce an de fabricatie va fi scris pe cartea de identitate si certificatul de inmatriculare pe numele meu - dupa ce o voi restaura - .??? Amintesc ca datorita faptului ca in 1979 nu existau carti de identitate, actualmente vechiul proprietar nu are decat talonul emis in 1979 si actul de vanzare cumparare tot din acelasi an, de la proprietarul din aceea vreme. Imi va trebui un raspuns in cateva zile pentru trebuie sa negociez si sa fac actele, si vreau sa stiu in ce ma bag din punct de vedere al actelor. La buna vedere ! |
Cand a fost emis talonul, nu conteaza, iar anul de fabricatie se poate identifica dupa tabelele oficiale VW, pe care le au si cei de la RAR. Dupa ce treci de identificarea de la RAR, seria si anul de fabricatie care va fi trecuta in acte, va fi cel de pe sasiu, adica ce este poansonat, pe tunel, sub bancheta. Doar ala conteaza, ca seria de sasiu da identitatea masinii. Seria motor iarasi nu este foarte relevanta, pentru ca motorul este considerat "piesa de schimb" doar sa fie aceeasi tip de motor. Probabil a fost schimbata caroseria cu una mai noua. In talonul vechi este trecut seria de sasiu? Se potriveste seria de pe masina, cu seria din acte, talon vechi, contract? Daca nu se potriveste seria de sasiu, cu ce scrie in acte, atunci mai bine renunta si cauta alta masina, care sa aiba seriile in regula! La Broaste, din pacate multa lume a facut diverse jonglerii, schimband caroseria si motorul, si de aia nu mai pusca seriile intre ele. Si eu am 2 broscute si inainte sa le cumpar, am umblat si am vazut cel putin 10-15 alte broaste, din care cel putin la jumatate dintre ele erau probleme cu seriile. Este preferabil, ca seriile motor, caroserie si sasiu sa fie originale. De asemenea, seria de sasiu, care este poansonata pe tunel, sub , bancheta din spate, ar trebui sa apara si pe placuta aia mica de aluminiu, aflata in portbagaj, in spatele rotii de rezerva. Daca caroseria este originala, atunci cele doua serii sunt identice. Daca nu, inseamna ca i-a fost schimbata caroseria. La unele masini, placuta de aluminiu, din portbagaj, lipseste ca a fost taiata de tinichigii, dar si asa au trecut de RAR, pentru ca ceea ce conteaza este seria de sub bancheta, care trebuie sa apara si in actele masinii. Daca nu apare seria de sub bancheta, in acte, atunci mai bine cauta alta masina!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|