CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Coco11 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Constanta
cauta Barbat
27 - 65 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Identificare an fabricatie Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Nae brasoveanu
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 248
La 50 de ani pe care ii am sper ca nu sunt prea batran pentru acest forum.
Va salut pe toti iubitorii de oldtimere.
Sunt in dilema si as dori sa fiu ajutat, si unde altundeva sa apelez decat la oldtimerii vechi ca voi.
Sunt pe cale sa achizitionez un VW 1200 dar am unele dileme si anume:
- Talonul masinii de la vechiul proprietar emis in anul 1979 are trecut anul de fabricatie al masinii = 1958.
- seria de sasiu (4174483) de pe talon, tunel, si eticheta originala corespunde fanricatiei anului 1962.
- pe eticheta metalica originala apare tipul 112;
- seria de motor corespunde anului de fabricatie 1957 (1990181));
Cum se va putea autentifica ( pe ce an de fabricatie), si ce an de fabricatie va fi scris pe cartea de identitate si certificatul de inmatriculare pe numele meu - dupa ce o voi restaura - .???
Amintesc ca datorita faptului ca in 1979 nu existau carti de identitate, actualmente vechiul proprietar nu are decat talonul emis in 1979 si actul de vanzare cumparare tot din acelasi an, de la proprietarul din aceea vreme.
Imi va trebui un raspuns in cateva zile pentru trebuie sa negociez si sa fac actele, si vreau sa stiu in ce ma bag din punct de vedere al actelor.
La buna vedere !

fabricatie ani care sper sunt prea batran pentru acest forum.va salut toti iubitorii dilema dori fiu

23.3KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
@giliana te rog sa citesti si sa respecti  regulamnetul si sa te prezinti la rubrica prezentare forumisti
topicul tau nu se prea incadreaza la restaurari asa ca il mut la Coltul tehnic
dar pune si o poza cu masina ca asa poate se identifica mai usor


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

giliana a scris:

La 50 de ani pe care ii am sper ca nu sunt prea batran pentru acest forum.
Va salut pe toti iubitorii de oldtimere.
Sunt in dilema si as dori sa fiu ajutat, si unde altundeva sa apelez decat la oldtimerii vechi ca voi.
Sunt pe cale sa achizitionez un VW 1200 dar am unele dileme si anume:
- Talonul masinii de la vechiul proprietar emis in anul 1979 are trecut anul de fabricatie al masinii = 1958.
- seria de sasiu (4174483) de pe talon, tunel, si eticheta originala corespunde fanricatiei anului 1962.
- pe eticheta metalica originala apare tipul 112;
- seria de motor corespunde anului de fabricatie 1957 (1990181));
Cum se va putea autentifica ( pe ce an de fabricatie), si ce an de fabricatie va fi scris pe cartea de identitate si certificatul de inmatriculare pe numele meu - dupa ce o voi restaura - .???
Amintesc ca datorita faptului ca in 1979 nu existau carti de identitate, actualmente vechiul proprietar nu are decat talonul emis in 1979 si actul de vanzare cumparare tot din acelasi an, de la proprietarul din aceea vreme.
Imi va trebui un raspuns in cateva zile pentru trebuie sa negociez si sa fac actele, si vreau sa stiu in ce ma bag din punct de vedere al actelor.
La buna vedere !


Cand a fost emis talonul, nu conteaza, iar anul de fabricatie se poate identifica dupa tabelele oficiale VW, pe care le au si cei de la RAR.
Dupa ce treci de identificarea de la RAR, seria si anul de fabricatie care va fi trecuta in acte, va fi cel de pe sasiu, adica ce este poansonat, pe tunel, sub bancheta. Doar ala conteaza, ca seria de sasiu da identitatea masinii.
Seria motor iarasi nu este foarte relevanta, pentru ca motorul este considerat "piesa de schimb" doar sa fie aceeasi tip de motor.
Probabil a fost schimbata caroseria cu una mai noua.
In talonul vechi este trecut seria de sasiu?
Se potriveste seria de pe masina, cu seria din acte, talon vechi, contract?
Daca nu se potriveste seria de sasiu, cu ce scrie in acte, atunci mai bine renunta si cauta alta masina, care sa aiba seriile in regula!
La Broaste, din pacate multa lume a facut diverse jonglerii, schimband caroseria si motorul, si de aia nu mai pusca seriile intre ele.
Si eu am 2 broscute si inainte sa le cumpar, am umblat si am vazut cel putin 10-15 alte broaste, din care cel putin la jumatate dintre ele erau probleme cu seriile.
Este preferabil, ca seriile motor, caroserie si sasiu sa fie originale.
De asemenea, seria de sasiu, care este poansonata pe tunel, sub , bancheta din spate, ar trebui sa apara si pe placuta aia mica de aluminiu, aflata in portbagaj, in spatele rotii de rezerva. Daca caroseria este originala, atunci cele doua serii sunt identice. Daca nu, inseamna ca i-a fost schimbata caroseria.
La unele masini, placuta de aluminiu, din portbagaj, lipseste ca a fost taiata de tinichigii, dar si asa au trecut de RAR, pentru ca ceea ce conteaza este seria de sub bancheta, care trebuie sa apara si in actele masinii.
Daca nu apare seria de sub bancheta, in acte, atunci mai bine cauta alta masina!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 248
Scuze pentru neincadrare in sectia corespunzatoare a forumului; dar am circumstante  - intrucat este prima oara cand postez pe un forum.Inca odata scuzele mele.
Seria de pe sasiu este identica cu seria de pe placuta originala de sub roata de rezerva.
Masina nu are carte de identitate.
Pe talon este trecuta seria de motor in anul emiterii talonului, si pe pagina urmatoare este trecuta cu cerneala seria de sasiu ceea de pe tunel si de pe placuta m urmata de stapila unitatii service ACR Brasov din anul 1979.
In contractul de vanzare cumparare al proprietarului actual de la vechiul proprietar din anul 1979 este trecuta numai seria de motor si anul 1958.
Notorul are cilindreea 1184cmc trecuta sin contractul din 1979 si in talonul actual.
Pe placuta de aluminiu mai scrie "seria 112".
Daca nu o iau proprietarul o da la fier vechi si apoi vinde cuponul valoric la 500euro.
Eu i-am zis ca ii dau 650Euro.
Atasesz niste poze, sper ca ma voi descurca.

fabricatie scuze pentru sectia forumului; dar intrucat este prima oara cand postez forum.inca odata

31.3KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 248
poza 2

fabricatie poza

45.9KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 248
poza 3

fabricatie poza

44.2KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 248
poza 4

fabricatie poza

33.6KB


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Nae brasoveanu
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 248
Adaug ca motorul a pornit la sfert de cheie dupa ce nu a mai fost pornit de 4 ani. si culmea torcea ca un motan satisfacut.
De asemenea, problemele de tabla se limiteaza la podea ( cea pe care stau talpile picioarelor - pe ambele parti), marginile de jos de langa scari , scarile, si ce voi mai gasi pe dedesubt, - daca o voi cumpara.
Ei , ce spuneti, ma fac broscar sau mai astept - ma voi descurca cu actele ???????

fabricatie adaug motorul pornit sfert cheie dupa mai fost pornit ani. culmea torcea motan asemenea,

23.3KB

Modificat de giliana (acum 14 ani)


_______________________________________
Niciodata nu este prea tarziu sa cunosti istoria automobilului.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

giliana a scris:

Scuze pentru neincadrare in sectia corespunzatoare a forumului; dar am circumstante  - intrucat este prima oara cand postez pe un forum.Inca odata scuzele mele.
Seria de pe sasiu este identica cu seria de pe placuta originala de sub roata de rezerva.
Masina nu are carte de identitate.
Pe talon este trecuta seria de motor in anul emiterii talonului, si pe pagina urmatoare este trecuta cu cerneala seria de sasiu ceea de pe tunel si de pe placuta m urmata de stapila unitatii service ACR Brasov din anul 1979.
In contractul de vanzare cumparare al proprietarului actual de la vechiul proprietar din anul 1979 este trecuta numai seria de motor si anul 1958.
Notorul are cilindreea 1184cmc trecuta sin contractul din 1979 si in talonul actual.
Pe placuta de aluminiu mai scrie "seria 112".
Daca nu o iau proprietarul o da la fier vechi si apoi vinde cuponul valoric la 500euro.
Eu i-am zis ca ii dau 650Euro.
Atasesz niste poze, sper ca ma voi descurca.


Atunci treaba-i clara! Poti s-o cumperi linistit!
Merita salvata si daca seria sasiului corespunde cu talonul vechi, atunci nu o sa ai vreo problema la RAR, dar mai intai va trebui s-o restaurezi.
Merita investitia! Broasca mea verde, arata mult mai rau, decat asta, si tot l-am facut... e adevarat, ca a durat aproape 5 ani restaurarea, dar eram student si nu aveam fonduri pe atunci.
Si nici eu nu aveam carte de identitate, doar talonul vechi si un contract de mana si am reusit s-o trec de RAR, fara probleme, doar ca trebuia sa duc o procura notariala de la fostul proprietar, ca nu puteam face contract oficial, inainte sa-i fac cartea de identitate.
Iar ITP-ul va trebui sa-l faci, tot la RAR, atunci, cand faci Cartea de identitate, deci masina va trebui sa fie in regula, atat estetic, cat si functional.
In principiu, va trebui sa faci, ceea ce a facut Cristi Bob, cu fiara rosie, ca de tinichigerie si de vopsit nu ai cum sa scapi!
Sa ai noroc, la cumparare si spor la lucru, ca vei avea de mesterit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4591
frumos
dar din ce an ii pana la urma ,62?
si eu zic ca si fikat spalal bine repara ce este nevoie si foloseste-l dupa ce il inscrii
mult noroc cu ea  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
costi05
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 325
Mergi la RAR fara grija . contractul de vanzare/cumparare poate fi valabil doar pentru motor. Practic e o masina fabricata in 1958 cu recarosare ceva mai tarziu. Majoritatea broastelor au probleme cu actele si seriile, de aceea optez pentru typ3. Poti avea surpriza , sa afli la RAR ca , caroseria originala a masinii se afla in circulatie inca dar sub alt numar si cu motor de la alta masina, ... incurcat de tot.

pus acum 14 ani
   
Tpe3 66' Mark
Membru Senior

Din: Simleu-Silvaniei Salaj
Inregistrat: acum 4 ani
Postari: 705
Hmm , misto Brotac

pus acum 2 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la